A vertikális és a horizontális tudásról

Dr. Pazonyi, Judit [Pazonyi, Judit (Határterületek: n...), author] Institute for Behavioural Sciences and Communic... (CUB / SSF)

Hungarian Article (Journal Article) Scientific
Published: ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 59 (4) pp. 66-71 2009
  • Nyelvtudományi Bizottság: A
  • Pedagógiai Tudományos Bizottság: A
Identifiers
A tanulmány témája egy nemzetközi (a Comenius 2.1. program keretén belül készült) idegennyelv-tanulási projekt ismertetése (Korai nyelvoktatás: találkozás a sokkultúrájú, soknyelvű Európával a népmesék segítségével). Az elkészült módszertani csomag legfontosabb vonása, hogy a korai nyelvoktatás már létező módszereit és technikáit a népmesék és népmondák segítségével hozzáigazítja a megváltozott, multilingvális és multikulturális nyelvi környezethez. Ennek eredményképpen lehetőség nyílik a természetes elsajátítási formák előhívására, az eu­­­­­­rópai kultúrák megismerésére és ezeken keresztül a speciális nyelvi kompetenciák fejlesztésére.
Citation styles: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLCopyPrint
2024-12-10 09:55