A vertikális és a horizontális tudásról

Dr. Pazonyi, Judit [Pazonyi, Judit (Határterületek: n...), szerző] Magatartástudományi és Kommunikációelméleti Int... (BCE / TK)

Magyar nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent: ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 59 (4) pp. 66-71 2009
  • Nyelvtudományi Bizottság: A
  • Pedagógiai Tudományos Bizottság: A
Azonosítók
A tanulmány témája egy nemzetközi (a Comenius 2.1. program keretén belül készült) idegennyelv-tanulási projekt ismertetése (Korai nyelvoktatás: találkozás a sokkultúrájú, soknyelvű Európával a népmesék segítségével). Az elkészült módszertani csomag legfontosabb vonása, hogy a korai nyelvoktatás már létező módszereit és technikáit a népmesék és népmondák segítségével hozzáigazítja a megváltozott, multilingvális és multikulturális nyelvi környezethez. Ennek eredményképpen lehetőség nyílik a természetes elsajátítási formák előhívására, az eu­­­­­­rópai kultúrák megismerésére és ezeken keresztül a speciális nyelvi kompetenciák fejlesztésére.
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2025-07-09 02:15