Contribution of Hungarian Researchers to the IMP Philosophy

Zsuzsanna, Szalkai [Szalkai, Zsuzsanna (Marketing), szerző] Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék (BME / GTK / ÜTI); Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék (BCE / MI); Barbara, Jenes [Jenes, Barbara (Országimázs), szerző] Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék (BCE / MI); Edit, Neumann-Bódi [Neumann-Bódi, Edit (Vevőérték, vevőér...), szerző] Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék (BCE / MI); Mária, Magyar [Magyar, Mária (Marketing), szerző]; Tímea, Tóth

Angol nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: THE IMP JOURNAL 0809-7259 0809-7259 6 (2) pp. 167-186 2012
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2021-09-19 21:25