Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben

Berács, József [Berács, József (Marketing), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI); Keszey, Tamara [Keszey, Tamara (Marketing), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI); Sajtos, László

Magyar nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 33 (11) pp. 2-15 2002
  • Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: B
  • Regionális Tudományok Bizottsága: C
  • Szociológiai Tudományos Bizottság: C
  • Állam- és Jogtudományi Bizottság: C
Azonosítók
  • MTMT: 2150988
  • Matarka: 75744
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2020-09-28 10:30