{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 14:05", "content" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 2144653, "status" : "CHECKED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2017-07-19T20:40:30.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 2144653, "lastRefresh" : "2019-07-30T08:56:09.921+0000", "lastModified" : "2018-10-17T18:50:43.675+0000", "created" : "2012-12-13T12:27:37.000+0000", "creator" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10027640, "link" : "/api/author/10027640", "label" : "Süle Edit (gazdálkodás- és szervezéstudományok)", "familyName" : "Süle", "givenName" : "Edit", "published" : true, "oldId" : 10027640, "snippet" : true }, "lastDuplumOK" : "2018-10-17T18:50:43.675+0000", "lastDuplumSearch" : "2018-10-17T19:16:20.075+0000", "adminApproved" : "2013-11-04T13:27:44.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10023330, "link" : "/api/admin/10023330", "label" : "Nyitrai Erzsébet (SZE Szakreferens - INAKTÍV, admin)", "familyName" : "Nyitrai", "givenName" : "Erzsébet", "published" : true, "oldId" : 10023330, "snippet" : true }, "validated" : "2013-11-04T13:27:41.000+0000", "validator" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10023330, "link" : "/api/admin/10023330", "label" : "Nyitrai Erzsébet (SZE Szakreferens - INAKTÍV, admin)", "familyName" : "Nyitrai", "givenName" : "Erzsébet", "published" : true, "oldId" : 10023330, "snippet" : true }, "checked" : "2013-11-04T13:27:44.000+0000", "checker" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10023330, "link" : "/api/admin/10023330", "label" : "Nyitrai Erzsébet (SZE Szakreferens - INAKTÍV, admin)", "familyName" : "Nyitrai", "givenName" : "Erzsébet", "published" : true, "oldId" : 10023330, "snippet" : true }, "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "firstAuthor" : "Süle, Edit", "authorships" : [ { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 3359528, "link" : "/api/authorship/3359528", "label" : "Süle, Edit [Süle, Edit (gazdálkodás- és s...), szerző] Marketing és Menedzsment Tanszék (SZE / KGYK)", "listPosition" : 1, "share" : 1.0, "first" : true, "last" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10027640, "link" : "/api/author/10027640", "label" : "Süle Edit (gazdálkodás- és szervezéstudományok)", "familyName" : "Süle", "givenName" : "Edit", "published" : true, "oldId" : 10027640, "snippet" : true }, "familyName" : "Süle", "givenName" : "Edit", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 16152873, "snippet" : true } ], "title" : "Időigények és a marketing", "firstPage" : "117", "lastPage" : "133", "firstPageOrInternalIdForSort" : "117", "pageLength" : 17, "publishedYear" : 2012, "digital" : null, "printed" : null, "sourceYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "missingAuthor" : false, "oaType" : "NONE", "oaCheckDate" : "2019-07-30", "oaFree" : false, "oaByAuthor" : { "otype" : "Author", "mtid" : 11, "link" : "/api/author/11", "label" : "Import Automata", "familyName" : "Import", "givenName" : "Automata", "published" : true, "oldId" : -1, "snippet" : true }, "citationCount" : 0, "citationCountUnpublished" : 0, "citationCountWoOther" : 0, "independentCitCountWoOther" : 0, "nationalOriginCitationCount" : 0, "foreignEditionCitationCount" : 0, "doiCitationCount" : 0, "wosCitationCount" : 0, "scopusCitationCount" : 0, "independentCitationCount" : 0, "selfCitationCount" : 0, "unhandledCitationCount" : 0, "citingPubCount" : 0, "independentCitingPubCount" : 0, "unhandledCitingPubCount" : 0, "citedPubCount" : 4, "citedCount" : 4, "hasCitationDuplums" : false, "userChangeableUntil" : "2013-11-04T13:27:44.000+0000", "publishDate" : "2012-12-13T12:28:08.000+0000", "directInstitutesForSort" : "Marketing és Menedzsment Tanszék (SZE / KGYK)", "ownerAuthorCount" : 1, "ownerInstituteCount" : 3, "directInstituteCount" : 1, "authorCount" : 1, "contributorCount" : 0, "book" : { "otype" : "Book", "mtid" : 2143280, "link" : "/api/publication/2143280", "label" : "Józsa László. A marketing új tendenciái: A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar és a Regionális - és Gazdaságtudományi Doktori Iskola szervezésében megrendezésre kerülő konferencia kiadványa. (2012) ISBN:9789637175756", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000144, "link" : "/api/subtype/10000144", "label" : "Konferenciakötet (Könyv)", "name" : "Konferenciakötet", "nameEng" : "Conference proceedings", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "listPosition" : 345, "published" : true, "oldId" : 10000144, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A marketing új tendenciái", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 599748, "link" : "/api/publicationidentifier/599748", "label" : "ISBN: 9789637175756", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 122, "link" : "/api/publicationsource/122", "label" : "ISBN", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "ISBN", "nameEng" : "ISBN", "linkPattern" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 122, "snippet" : true }, "idValue" : "9789637175756", "realUrl" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A9789637175756", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 599749, "link" : "/api/publicationidentifier/599749", "label" : "OSZK: 3455358", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 29, "link" : "/api/publicationsource/29", "label" : "OSZK", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10005, "link" : "/api/publicationsourcetype/10005", "label" : "Könyvtári katalógus", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "OSZK", "linkPattern" : "http://link.oszk.hu/libriurl.php?LN=hu&DB=OSZK&SRY=an&SRE=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 29, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "3455358", "realUrl" : "http://link.oszk.hu/libriurl.php?LN=hu&DB=OSZK&SRY=an&SRE=3455358", "published" : false, "oldId" : 458879, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 599750, "link" : "/api/publicationidentifier/599750", "label" : "Teljes dokumentum: http://kgk.sze.hu/images/dokumentumok/marketingkotet2012.pdf", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "http://kgk.sze.hu/images/dokumentumok/marketingkotet2012.pdf", "realUrl" : "http://kgk.sze.hu/images/dokumentumok/marketingkotet2012.pdf", "published" : false, "oldId" : 374584, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 10593, "link" : "/api/city/10593", "label" : "Győr, Magyarország", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10001, "link" : "/api/country/10001", "label" : "Magyarország", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 1136071, "snippet" : true } ], "pageLength" : 362, "publishedYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 2143280, "snippet" : true }, "hasQualityFactor" : false, "link" : "/api/publication/2144653", "label" : "Süle Edit. Időigények és a marketing. (2012) Megjelent: A marketing új tendenciái pp. 117-133", "template" : "