mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány
Falus, Iván [Falus, Iván (Oktatáselmélet, t...), szerk.]
;
Rapos, Nóra [Rapos, Nóra (Neveléstudomány), szerk.] Alkalmazott Neveléselméleti Tanszék (ELTE / PPK / Nevtud_Int)
Magyar nyelvű Tudományos
Megjelent: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, Magyarország, 396 p.
2005
Konferencia:
Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány: 5. Országos Neveléstudományi Konferencia: program, tartalmi összefoglalók 2005-10-06 [Budapest, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 2102328
OSZK:
2585970
Teljes dokumentum:
http://www.pedagogia-online.hu/onk2005/ONK_2005_.pdf
Fejezetek
Pfister Éva et al. Történetek tengerében - a narratív kompetencia és reflexiója a támogatott felidézésekben. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány
Makó Ferenc et al. Pályakezdők és munkaadóik véleményalkotása a munkahelyi beilleszkedésről és a szaktudás hasznosíthatóságáról. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 1-6
Makó Ferenc. WEB bázisú tanulás stratégiája. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 1-6
Györgyiné Koncz Judit. A tanítóképzés megújítása holland tapasztalatok alapján a nagykőrösi főiskolán. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 40-40
Kopp Erika. A pedagógusképzés megújításának elméleti keretei. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 43-44
Torkos Katalin. Iskolai lemorzsolódás az OECD és az Európai Unió országaiban. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 46-46
Mesterházi Zsuzsanna. A gyógypedagógus-képzés átalakulása. Szimpózium összefoglaló.. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 49-50
Mesterházi Zsuzsanna. Európai gyógypedagógus-képzési modellek és a gyógypedagógiai kompetencia napjainkban. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 52
Zászkaliczky Péter. A gyógypedagógiai antropológia helye a gyógypedagógus-képzésben. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 53
Balázs János. Gyógypedagógusok pályaútja és társadalmi helyzete. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 54
Lénárd Sándor. Tanárjelöltek nevelési nézetei. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 59-59
Ollé János. Tanárjelöltek oktatási módszerekkel kapcsolatos fogalomértelmezései. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 60
Rapos Nóra. Hogyan gondolkodnak a fegyelemről a tanárjelöltek?. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 62
Szivák Judit. Tanárképek. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 62-62
Jármai Erzsébet Mária. Nem élünk vele, pedig oly kézenfekvő - Egy kutatás tanárképzésben hasznosítható tapasztalatai. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 67-67
Karlovitz János Tibor et al. Tanárjelöltek elhelyezkedési várakozásai a Miskolci Egyetemen. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 71-71
Vincze Tamás et al. Mitrovics Gyula és Karácsony Sándor közéleti szerepvállalása, egyetemen kívüli tevékenysége. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 77-77
Vincze Tamás et al. A Debreceni Iskola recenziói és reflexiói. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 80-80
Kovácsné Duró Andrea. Kutatások az értékelésről. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 85-85
Karlovitz János Tibor. A modell átalakulóban. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 87-87
Farkas Lajos et al. Fogyatékos fiatalokkal szembeni erőszak: család, intézmény, kortársak (konferenciakiadvány). (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 95
Varga Attila. Az ökoiskola. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 99
H. Ekler Judit. A testnevelő tanár, mint a testnevelés értékeinek iskolai képviselője. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 100
Hegyi A. A tanár szakos hallgatók felkészítése az iskolai egészségnevelő és drogprevenciós munkára. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 101
Lelovics Zsuzsanna. Éhező gyermekek az iskolapadban.. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 103-103
Horváth H Attila. Az iskolai kudarc: Opponensi vélemény. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 116-116
Kopp Erika et al. A mai magyar református középiskolák identitása. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 117
Feketéné Szakos Éva. Tanár szakos hallgatók felkészítése a felnőttoktatói szerepvállalásra. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 125-125
Holecz Anita et al. Az optimális élmény és a jövőkép kapcsolata pedagógusjelölteknél. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 126
Molnár Béla. A gyakorlóév. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 127-127
Kerülő Judit. Felsőoktatási intézménybe jelentkezők intézményválasztási szempontjai. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 128
Fehér Ágota. Empátia és értékorientáció összefüggései, valamint fejlesztési lehetőségei a közoktatásban. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 129-129
Józsa Krisztián et al. Szociális készségek fejlődése a serdülőkor kezdetén. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 131
Fülöp M. A versengés hatása a tanórai motivációra. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 132
Sándor M et al. 8-9 éves tanulók nézetei az együttműködésről és a versengésről. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 133
Hercz Mária. Pedagógus-gondolkodás: fogalomzavar és nézetkülönbség a pedagógiai tudás mélyén. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 134
Dancsó Tünde. Az IKT műveltség mérésének és értékelésének hazai és nemzetközi lehetőségei.. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 140
Lakatosné Török Erika. Internethasználat és a főiskolai tanulmányok kapcsolata. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 142
Ludányi Ágnes et al. Pályaszocializáció a tanárképzésben és a szociálpedagógus képzésben.. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 149
Szabó Antal et al. A tanári kompetencia - egy paradigma és annak lenyomatai. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 152
Fenyő Imre. Az iskolai életvilág elemzése. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 171-171
Buda András. A pedagógusok iskolai életvilága. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 172
Dévény Ágnes. Az írásbeli nyelvvizsgafeladatok értékelése a vizsgázók és a vizsgáztatók szemszögéből. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 178
Nagy Márta. A Kodály-koncepció gyakorlati alkalmazásának pedagógiai hatásvizsgálata. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 181
Csapó B. Az iskolarendszer különbségeket növelő hatása és a kiegyenlítés lehetőségei. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 186
Huszti Judit. A nyelvtudásmérés vizsgaetikai vonatkozásai: Nyelvtudás – nyelvtanulás – nyelvtanítás (Tematikus előadás). (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 198-198
Gáspár Mihály. Konzervatívak-e a pedagógusok. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 201-201
Köcséné Szabó Ildikó. Tanárrá válni. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 202-202
Gáspár Mihály et al. Személyiség és adaptív megküzdés a pedagógus pályán. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 203
Dávid Mária. A tanulás-módszertani fejlesztés és a pszichikus fejlődés összefüggései. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 210
Katona Gy. Egy digitális tankönyv hatékonyságvizsgálata. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 211-211
Jancsák Csaba. Kikből lesznek a szegedi tanárképzősök. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 213-213
Dévény Ágnes et al. Egy kutatás tanulságai a tanári gondolkodás tükrében. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 217
Podráczky Judit. Mit ér ma a pedagógus, ha óvodapedagógus? - A pálya megbecsültsége, vonzereje, ahogy a képzésben részt vevő hallgatók látják. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 219
Mrázik Julianna. Tanárszakos hallgatók szakmai énképvizsgálata. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 220
Korom E et al. A differenciált fejlesztés lehetőségei néhány hátrányos helyzetű iskolában. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 234
B Németh Mária. Nehézségekkel küzdő délalföldi iskolák jellemzői. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 236
Nagy Lászlóné. Hátrányos helyzetű tanulók analógiás gondolkodásának és biológiatudásának jellemzői. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 237
Molnár Gy. Hátrányos helyzetû diákok problémamegoldó gondolkodásának fejlettsége. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 238
Korom Erzsébet. Hátrányos helyzetű tanulók fogalmi rendszerének fejlettsége. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 239
Molnár Éva. Az önszabályozó tanulás fejlettsége hátrányos helyzetű tanulóknál a tanulói kérdőívek és tanári interjúk alapján. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 240-240
Horváth H Attila. Változások a serdülők erkölcsi ítéletalkotásaiban. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 245-245
Herendiné Kónya Eszter. A térbeli tájékozódóképesség fejlesztésének lehetőségei a kisiskolások matematikaoktatásában. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 247
Lükő István. Vertikális modularizáció egy szakképzés pedagógiai kísérletben. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 256-256
Pusztai Gabriella. Felekezeti középiskolákból érkezők egy hátrányos helyzetű térség felsőoktatási intézményeiben. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 256
Hegedűs Gábor. Szimpózium összefoglaló. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 264
Hegedűs Gábor. Hatás és hatékonyságvizsgálatok a projektpedagógiában. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 265
Bajusz Klára. Új kihívások és a felnőttek iskolái. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 266
Fűzné Kószó Mária. Környezeti nevelési projektek a tanárképzésben. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 271
Benkő Zs. Technikai nevelés és az informatika új eredményei. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 280
Nemes József. Fejlődhet-e az informatika technikai tudás nélkül? – avagy miért szükséges a technika tantárgy. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 281
Prisztóka Gyöngyvér et al. Az iskolai testnevelés integrációjára való felkészülés további lépései.. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 283-283
Bretz K et al. Tanári munka és stressz. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 284-284
Soós István et al. The Impact of Mood State and Emotional Intelligence on Academic and Sport Performance. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 285-285
Németh András. A magyar pedagógiai reformok és az életreformtörekvések kapcsolata.. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 291-292
Mikonya György. Megújuló vallás – megújuló nevelés a 20. század eleji Magyarországon.. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 295-295
Józsa Krisztián. Szövegfeldolgozó képességfejlesztés: Szimpózium-összefoglaló. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 296-296
Józsa Krisztián. Kritériumorientált képességfejlesztés. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 301
Pusztai Gabriella et al. Férfiak hátránya a felsőoktatásban egy regionális minta tükrében. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 302
Zentai Gabriella. A rendszerezési képesség kritériumorientált fejlesztése. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 303-303
Pap-Szigeti Róbert. Az összefüggés-kezelés és az elemi kombinálás kritériumorientált fejlesztése. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 304
Varga L. Paradigmaváltás egy falusi kisiskolában. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 304
Tomory Ibolya. A felnőttképzés lehetőségei európai és afrikai oktatási rendszerekben. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 307-307
Varró Ferencné. Egy pedagógusképző intézmény szerepvállalása a felnőttképzésben. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 309
Belényesi Emese. Továbbképzés és kompetenciafejlesztés a közigazgatásban. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 310-310
Torgyik Judit. Multikulturális nevelés a pedagógusképzésben. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 316-316
Fazakas Ida. Az iskolai pályaorientációs tevékenység pályaismereti elemeinek meghatározása. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 322-322
Szabó-Thalmeiner Noémi. Az erdélyi magyar tanár- és tanítóképzés összehasonlító vizsgálata. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 322-322
Fehér Péter. A tanárok informatikai kompetenciája és az iskolák belső világa. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 328-328
Herpainé Lakó Judit. Testkultúra és családi nevelés kapcsolata az iskolai testneveléssel. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 334-334
Simon István. A szülők és a kortárs csoportok szerepe a tanulók gyógytestnevelés tantárgy megítélésében. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 335-335
Leibinger Éva et al. „Ha én testnevelő tanár volnék…”. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 336-336
Hajduné László Zita. A testnevelő tanárok és edzők véleménye a versenyszorongás feloldásának lehetőségeiről az iskolai testnevelésben.. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 337
Ozsváth Károly. Kommunikációs problémák a kötelező iskolai felmérések körül. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 338
Nagy József. Az olvasáskészség fejlődésének kritériumorientált diagnosztikus feltárása 7-16 éves korban. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 339-344
Czachesz Erzsébet. A folyékonyság (fluency) szerepe az olvasáskészség és az értő olvasás optimális használhatóságú elsajátításában. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 341
Cserti Csapó Tibor. A roma mentorképzés tapasztalatai és problematikája. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 349-349
Labodáné Lakatos Szilvia et al. A cigány kisebbségi önkormányzatok és civil szervezetek nyelvi és szociokulturális összetétele a Dél-Dunántúlon. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 351-351
Nóbik Attila. Önigazolás a dualizmuskori neveléstörténeti kézikönyvekben. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 352-352
Virág Irén. Főúri magánnevelés és műveltség a 19. sz. első felében Magyarországon. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány p. 353
Czövek Andrea. A megváltozott tanárszerep és tudásanyag az iskolai gyermekvédelemben. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 358-358
Farkas Olga. Attitűdváltozások az "Életminőség és emberi jogok" tantárgyat tanuló tanár szakosok körében. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 364-364
ESTEFÁNNÉ VARGA Magdolna et al. Az iskolai alulteljesítés kutatási eredményeinek bemutatása hazai és nemzetközi összehasonlításban. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 366-366
Fónai Mihály et al. Azonosságok és eltérések: munkaérték preferenciák a Debreceni Egyetem hallgatói körében. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány pp. 396-396
Idézők (2)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-03 18:33
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás