{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 07:45", "content" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 20898204, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:00:59.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 10898204, "lastRefresh" : "2023-01-16T23:17:44.243+0000", "lastModified" : "2023-01-16T23:16:13.567+0000", "created" : "2010-02-04T22:32:06.000+0000", "creator" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10001558, "link" : "/api/author/10001558", "label" : "Dinya László (Marketing, menedzsment)", "familyName" : "Dinya", "givenName" : "László", "published" : true, "oldId" : 10001558, "snippet" : true }, "lastDuplumOK" : "2020-09-02T17:33:52.922+0000", "lastDuplumSearch" : "2020-09-02T17:33:52.922+0000", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "firstAuthor" : "Szakál, Zoltán", "authorships" : [ { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 13536313, "link" : "/api/authorship/13536313", "label" : "Szakál, Zoltán", "listPosition" : 1, "share" : 0.0, "first" : true, "last" : false, "familyName" : "Szakál", "givenName" : "Zoltán", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 13420491, "snippet" : true } ], "title" : "A szegmensképzés gyakorlati alkalmazhatósága a tokaji desszertbor piacra vonatkozóan", "firstPage" : "1", "lastPage" : "611", "firstPageOrInternalIdForSort" : "1", "pageLength" : 611, "publishedYear" : 2009, "digital" : null, "printed" : null, "sourceYear" : 2020, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "missingAuthor" : false, "oaType" : "NONE", "oaCheckDate" : "2023-01-17", "oaFree" : false, "citationCount" : 0, "citationCountUnpublished" : 0, "citationCountWoOther" : 0, "independentCitCountWoOther" : 0, "doiCitationCount" : 0, "wosCitationCount" : 0, "scopusCitationCount" : 0, "independentCitationCount" : 0, "unhandledCitationCount" : 0, "citingPubCount" : 0, "independentCitingPubCount" : 0, "unhandledCitingPubCount" : 0, "citedPubCount" : 2, "citedCount" : 2, "hasCitationDuplums" : false, "userChangeableUntil" : "2014-07-16T12:49:39.000+0000", "publishDate" : "2013-08-09T09:00:08.000+0000", "directInstitutesForSort" : "", "ownerAuthorCount" : 4, "ownerInstituteCount" : 39, "directInstituteCount" : 0, "authorCount" : 1, "contributorCount" : 0, "book" : { "otype" : "Book", "mtid" : 2753586, "link" : "/api/publication/2753586", "label" : "Szakály Zoltán. Új marketing kihívások a XXI. Században – Fenntartható fogyasztás: Marketing Oktatók Klubja 15. Jubileumi Országos Konferencia :: Marketing Oktatók Klubja 15. Jubileumi Országos Konferencia : Kaposvár, 2009. augusztus 25-26. : proceeding. (2009) ISBN:9789639821125", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000144, "link" : "/api/subtype/10000144", "label" : "Konferenciakötet (Könyv)", "name" : "Konferenciakötet", "nameEng" : "Conference proceedings", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "listPosition" : 345, "published" : true, "oldId" : 10000144, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Új marketing kihívások a XXI. Században – Fenntartható fogyasztás: Marketing Oktatók Klubja 15. Jubileumi Országos Konferencia :", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 249610, "link" : "/api/publicationidentifier/249610", "label" : "ISBN: 9789639821125", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 122, "link" : "/api/publicationsource/122", "label" : "ISBN", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "ISBN", "nameEng" : "ISBN", "linkPattern" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 122, "snippet" : true }, "idValue" : "9789639821125", "realUrl" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A9789639821125", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 249611, "link" : "/api/publicationidentifier/249611", "label" : "OSZK: 2878203", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 29, "link" : "/api/publicationsource/29", "label" : "OSZK", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10005, "link" : "/api/publicationsourcetype/10005", "label" : "Könyvtári katalógus", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "OSZK", "linkPattern" : "http://link.oszk.hu/libriurl.php?LN=hu&DB=OSZK&SRY=an&SRE=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 29, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "2878203", "realUrl" : "http://link.oszk.hu/libriurl.php?LN=hu&DB=OSZK&SRY=an&SRE=2878203", "published" : false, "oldId" : 968207, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 10005, "link" : "/api/city/10005", "label" : "Kaposvár, Magyarország", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10001, "link" : "/api/country/10001", "label" : "Magyarország", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 1269780, "snippet" : true } ], "publishedYear" : 2009, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : true, "published" : true, "oldId" : 2753586, "snippet" : true }, "hasQualityFactor" : false, "link" : "/api/publication/20898204", "label" : "Szakál Zoltán. A szegmensképzés gyakorlati alkalmazhatósága a tokaji desszertbor piacra vonatkozóan. (2009) Megjelent: Új marketing kihívások a XXI. Században – Fenntartható fogyasztás: Marketing Oktatók Klubja 15. Jubileumi Országos Konferencia : pp. 1-611", "template" : "