mtmt
The Hungarian Scientific Bibliography
XML
JSON
Public search
Magyarul
Pedagogy: the role of communicative referential cues in imitative learning by 14-month-old infants
Krekó, K [Krekó, Kata (pszichológia), author] Institute of Cognitive Neuroscience and Psychology
;
Egyed, K [Egyed, Katalin (fejlődéspszicholó...), author] Institute of Cognitive Neuroscience and Psychology
;
Kupán, K [Kupán, Krisztina (etológia), author] Institute of Cognitive Neuroscience and Psychology
;
Király, I [Király, Ildikó (Kognitív fejlődés...), author] Institute of Cognitive Neuroscience and Psychology
;
Csibra, G [Csibra, Gergely (kognitív pszichol...), author]
;
Gergely, GY [Gergely, György (Fejlődéslélektan), author] Institute of Cognitive Neuroscience and Psychology
English Study (Chapter in Book) Scientific
Published:
Lábadi Bea. Cognition and Interpretation. (2008) ISBN:9789636422035
pp. 11-22
Identifiers
MTMT: 207930
Egyéb katalógus:
https://research.ceu.edu/en/publications/pedagogy-the-role-of-communicative-referential-cues-in-imitative-
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Copy
Print
2025-07-15 02:59
×
Export list as bibliography
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Print
Copy