mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Pedagogy: the role of communicative referential cues in imitative learning by 14-month-old infants
Krekó, K [Krekó, Kata (pszichológia), szerző] Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet (HRN TTK)
;
Egyed, K [Egyed, Katalin (fejlődéspszicholó...), szerző] Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet (HRN TTK)
;
Kupán, K [Kupán, Krisztina (etológia), szerző] Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet (HRN TTK)
;
Király, I [Király, Ildikó (Kognitív fejlődés...), szerző] Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet (HRN TTK)
;
Csibra, G [Csibra, Gergely (kognitív pszichol...), szerző]
;
Gergely, GY [Gergely, György (Fejlődéslélektan), szerző] Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet (HRN TTK)
Angol nyelvű Szaktanulmány (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Lábadi Bea. Cognition and Interpretation. (2008) ISBN:9789636422035
pp. 11-22
Azonosítók
MTMT: 207930
Egyéb katalógus:
https://research.ceu.edu/en/publications/pedagogy-the-role-of-communicative-referential-cues-in-imitative-
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-13 23:38
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás