Pedagogy: the role of communicative referential cues in imitative learning by 14-month-old infants

Krekó, K [Krekó, Kata (pszichológia), szerző] Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet (HRN TTK); Egyed, K [Egyed, Katalin (fejlődéspszicholó...), szerző] Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet (HRN TTK); Kupán, K [Kupán, Krisztina (etológia), szerző] Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet (HRN TTK); Király, I [Király, Ildikó (Kognitív fejlődés...), szerző] Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet (HRN TTK); Csibra, G [Csibra, Gergely (kognitív pszichol...), szerző]; Gergely, GY [Gergely, György (Fejlődéslélektan), szerző] Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet (HRN TTK)

Angol nyelvű Szaktanulmány (Könyvrészlet) Tudományos
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2024-12-13 23:38