A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában

Hetesi, Erzsébet [Hetesi, Erzsébet (Marketing), szerző]; Révész, Balázs [Révész, Balázs (marketing), szerző]

Magyar nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 35 (6) pp. 30-37 2004
  • Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: B hazai
  • Regionális Tudományok Bizottsága: C hazai
  • Szociológiai Tudományos Bizottság: C hazai
  • Állam- és Jogtudományi Bizottság: C hazai
Azonosítók
  • MTMT: 1916237
Szakterületek:
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2022-01-25 05:44