mtmt
The Hungarian Scientific Bibliography
XML
JSON
Public search
Magyarul
Citations
/
Citings
Megismerés és elfogadás
Kállai, Ernő [Kállai, Ernő (Kisebbségkutatás), ed.] Apor Vilmos Katolikus Főiskola
;
Kovács, László [Kovács, László (Neveléstudomány, ...), ed.] Apor Vilmos Katolikus Főiskola
Hungarian Scientific Study collection (Book)
Published: Nyitott Könyvműhely Kiadó, Budapest, Hungary, 263 p.
2009
Identifiers
MTMT: 1860102
ISBN:
9789639725911
OSZK:
2876552
Teljes dokumentum:
http://www.kallaierno.hu/data/files/megismeres_es_elfogadas_110131_RMtO6S.pdf
HUMANUS:
294350
Chapters
Varga L. Gyermeklét a 21. században. (2009) In: Megismerés és elfogadás pp. 10-20
Bábosik István. Személyiségismeret és kapcsolatépítés. (2009) In: Megismerés és elfogadás pp. 21-30
Torgyik Judit. Jó gyakorlatok a multikulturális nevelés köréből. (2009) In: Megismerés és elfogadás pp. 31-41
Ádám Anetta. Szégyen – bátorság – dicsőség. Az iskolai fegyelmezés változása.. (2009) In: Megismerés és elfogadás pp. 60-67
Szombathelyiné Nyitrai et al. Változások a napközbeni kisgyermekellátás területén a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek fejlődésének eredményes segítése érdekében. (2009) In: Megismerés és elfogadás pp. 102-112
Kovács László. Cigány gyerekek – óvoda – család. (2009) In: Megismerés és elfogadás pp. 112-118
Fülöpné Erdő. Befogadás vagy kirekesztés: Pedagógus jelöltek értékorientációja egy empirikus vizsgálat tükrében. (2009) In: Megismerés és elfogadás pp. 119-131
Fehér Ágota. Empátia lehetőségei a kirekesztődés megelőzésében és feloldásában. (2009) In: Megismerés és elfogadás pp. 132-144
Rostás Rita. Hetes otthontól a családok átmeneti otthonáig: Egy pszichológus tapasztalatai veszélyeztetett gyerekek körében. (2009) In: Megismerés és elfogadás pp. 145-154
Kállai Ernő. Cigányok/romák Magyarországon: Társadalomtörténeti vázlat. (2009) In: Megismerés és elfogadás pp. 156-175
Bábosik Z. A magyarországi cigányság oktatása történeti megközelítésben. (2009) In: Megismerés és elfogadás pp. 175-192
Zóka Katalin. Hagyomány és identitás az óvodai irodalmi nevelésben. (2009) In: Megismerés és elfogadás pp. 215-221
Kállai Gabriella. Romológia és multikulturális nevelés témájú kurzusok hatása a felsőoktatásban tanulók cigányságképére: Beszámoló egy empirikus vizsgálat tapasztalatairól. (2009) In: Megismerés és elfogadás pp. 222-263
Cited in (6)
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Copy
Print
2021-01-25 21:18
×
Export list as bibliography
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Print
Copy