{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 10:39", "content" : { "otype" : "Book", "mtid" : 1849023, "status" : "ADMIN_APPROVED", "published" : true, "comment" : "Gyulavári Tamás: 1., 2., 9., 14., 15. fejezet\nNeulinger Ágnes: 3., 4., 10., 13. 16. fejezet\nMitev Ariel: 4., 5., 11. fejezet\nNeumann-ódi Edit: 6., 7., 8. fejezet\nSimon Judit: 6., 7., 8. fejezet\nSzűcs Krisztián: 6. 7., 8., 12 fejezet\nMegjegyzés-26042649\nHivatkozás a mű 165. oldalán. (A szerkesztett kötet 92-110. oldalaira hivatkozik)", "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-01-24T10:19:05.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 1849023, "lastRefresh" : "2024-02-22T13:21:39.669+0000", "lastModified" : "2020-03-03T13:56:21.356+0000", "created" : "2012-02-09T21:38:10.000+0000", "creator" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10003385, "link" : "/api/author/10003385", "label" : "Gyulavári Tamás (Marketing)", "familyName" : "Gyulavári", "givenName" : "Tamás", "published" : true, "oldId" : 10003385, "snippet" : true }, "lastDuplumOK" : "2020-06-12T18:15:22.249+0000", "lastDuplumSearch" : "2020-06-12T18:15:22.249+0000", "adminApproved" : "2017-12-12T12:54:12.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10032012, "link" : "/api/admin/10032012", "label" : "Demecs Éva (BCE admin 5)", "familyName" : "Demecs", "givenName" : "Éva", "published" : true, "oldId" : 10032012, "snippet" : true }, "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000201, "link" : "/api/subtype/10000201", "label" : "Szakkönyv (Könyv)", "name" : "Szakkönyv", "nameEng" : "Monograph", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "listPosition" : 337, "published" : true, "oldId" : 10000201, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "firstAuthor" : "Gyulavári, Tamás", "authorships" : [ { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 2423246, "link" : "/api/authorship/2423246", "label" : "Gyulavári, Tamás [Gyulavári, Tamás (Marketing), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI)", "listPosition" : 1, "share" : 0.34, "first" : true, "last" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10003385, "link" : "/api/author/10003385", "label" : "Gyulavári Tamás (Marketing)", "familyName" : "Gyulavári", "givenName" : "Tamás", "published" : true, "oldId" : 10003385, "snippet" : true }, "familyName" : "Gyulavári", "givenName" : "Tamás", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 14346602, "snippet" : true }, { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 2423247, "link" : "/api/authorship/2423247", "label" : "Mitev, Ariel [Mitev Ariel, Zoltán (Marketing), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI)", "listPosition" : 2, "share" : 0.19, "first" : false, "last" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10013126, "link" : "/api/author/10013126", "label" : "Mitev Ariel Zoltán (Marketing)", "familyName" : "Mitev Ariel", "givenName" : "Zoltán", "published" : true, "oldId" : 10013126, "snippet" : true }, "familyName" : "Mitev", "givenName" : "Ariel", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 14346601, "snippet" : true }, { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 2423248, "link" : "/api/authorship/2423248", "label" : "Neulinger, Ágnes [Neulinger, Ágnes (Marketing), szerző] Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék (BCE / MI)", "listPosition" : 3, "share" : 0.26, "first" : false, "last" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10013152, "link" : "/api/author/10013152", "label" : "Neulinger Ágnes (Marketing)", "familyName" : "Neulinger", "givenName" : "Ágnes", "published" : true, "oldId" : 10013152, "snippet" : true }, "familyName" : "Neulinger", "givenName" : "Ágnes", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 14346600, "snippet" : true }, { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 2423249, "link" : "/api/authorship/2423249", "label" : "Neumann-Bódi, Edit [Neumann-Bódi, Edit (Vevőérték, vevőér...), szerző] Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék (BCE / MI)", "listPosition" : 4, "share" : 0.07, "first" : false, "last" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10033292, "link" : "/api/author/10033292", "label" : "Neumann-Bódi Edit (Vevőérték, vevőértékelési modellek)", "familyName" : "Neumann-Bódi", "givenName" : "Edit", "published" : false, "oldId" : 10033292, "snippet" : true }, "familyName" : "Neumann-Bódi", "givenName" : "Edit", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 14346599, "snippet" : true }, { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 2423250, "link" : "/api/authorship/2423250", "label" : "Simon, Judit [Simon, Judit (Üzleti tudományok...), szerző] Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék (BCE / MI)", "listPosition" : 5, "share" : 0.01, "first" : false, "last" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10010665, "link" : "/api/author/10010665", "label" : "Simon Judit (Üzleti tudományok, marketing)", "familyName" : "Simon", "givenName" : "Judit", "published" : true, "oldId" : 10010665, "snippet" : true }, "familyName" : "Simon", "givenName" : "Judit", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 14346598, "snippet" : true }, { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 2423251, "link" : "/api/authorship/2423251", "label" : "Szűcs, Krisztián [Szűcs, Krisztián (Marketing), szerző] Marketing Tanszék (PTE / KTK / GTI)", "listPosition" : 6, "share" : 0.13, "first" : false, "last" : true, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10013342, "link" : "/api/author/10013342", "label" : "Szűcs Krisztián (Marketing)", "familyName" : "Szűcs", "givenName" : "Krisztián", "published" : true, "oldId" : 10013342, "snippet" : true }, "familyName" : "Szűcs", "givenName" : "Krisztián", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 14346597, "snippet" : true } ], "title" : "A marketingkutatás alapjai", "subTitle" : "[Adat, információ, tudás]", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 478467, "link" : "/api/publicationidentifier/478467", "label" : "ISBN: 9789633390245", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 122, "link" : "/api/publicationsource/122", "label" : "ISBN", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "ISBN", "nameEng" : "ISBN", "linkPattern" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 122, "snippet" : true }, "idValue" : "9789633390245", "realUrl" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A9789633390245", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 478468, "link" : "/api/publicationidentifier/478468", "label" : "BCE katalógus: 648593", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 75, "link" : "/api/publicationsource/75", "label" : "BCE katalógus", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10005, "link" : "/api/publicationsourcetype/10005", "label" : "Könyvtári katalógus", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "BCE katalógus", "nameEng" : "BCE katalógus", "linkPattern" : "https://hunteka.uni-corvinus.hu/record/-/record/BCEKK@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 75, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "648593", "realUrl" : "https://hunteka.uni-corvinus.hu/record/-/record/BCEKK648593", "published" : false, "oldId" : 524961, "snippet" : true } ], "seriesMembers" : [ { "otype" : "SeriesVolume", "mtid" : 29235, "link" : "/api/seriesvolume/29235", "label" : "Bologna tankönyvsorozat 1788-4713", "publication" : { "otype" : "Book", "mtid" : 1849023, "link" : "/api/publication/1849023", "label" : "Gyulavári Tamás et al. A marketingkutatás alapjai: [Adat, információ, tudás]. (2012) ISBN:9789633390245", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000201, "link" : "/api/subtype/10000201", "label" : "Szakkönyv (Könyv)", "name" : "Szakkönyv", "nameEng" : "Monograph", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "listPosition" : 337, "published" : true, "oldId" : 10000201, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A marketingkutatás alapjai", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 478467, "link" : "/api/publicationidentifier/478467", "label" : "ISBN: 9789633390245", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 122, "link" : "/api/publicationsource/122", "label" : "ISBN", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "ISBN", "nameEng" : "ISBN", "linkPattern" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 122, "snippet" : true }, "idValue" : "9789633390245", "realUrl" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A9789633390245", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 478468, "link" : "/api/publicationidentifier/478468", "label" : "BCE katalógus: 648593", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 75, "link" : "/api/publicationsource/75", "label" : "BCE katalógus", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10005, "link" : "/api/publicationsourcetype/10005", "label" : "Könyvtári katalógus", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "BCE katalógus", "nameEng" : "BCE katalógus", "linkPattern" : "https://hunteka.uni-corvinus.hu/record/-/record/BCEKK@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 75, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "648593", "realUrl" : "https://hunteka.uni-corvinus.hu/record/-/record/BCEKK648593", "published" : false, "oldId" : 524961, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 10003, "link" : "/api/city/10003", "label" : "Budapest, Magyarország", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10001, "link" : "/api/country/10001", "label" : "Magyarország", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 10005024, "snippet" : true } ], "pageLength" : 346, "publishedYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1849023, "snippet" : true }, "series" : { "otype" : "BookSeries", "mtid" : 20002194, "link" : "/api/bookseries/20002194", "label" : "Bologna tankönyvsorozat 1788-4713", "pIssn" : "1788-4713", "noIF" : false, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "hungarian" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "published" : false, "snippet" : true } ], "editionNumber" : 0, "publishers" : [ { "otype" : "Publisher", "mtid" : 28004, "link" : "/api/publisher/28004", "label" : "Aula Kiadó", "name" : "Aula Kiadó", "published" : true, "oldId" : 10018211, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 10003, "link" : "/api/city/10003", "label" : "Budapest, Magyarország", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10001, "link" : "/api/country/10001", "label" : "Magyarország", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 10005024, "snippet" : true } ], "firstPageOrInternalIdForSort" : "", "pageLength" : 346, "publishedYear" : 2012, "digital" : null, "printed" : true, "sourceYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "missingAuthor" : false, "oaType" : "NONE", "oaCheckDate" : "2024-02-22", "oaFree" : false, "oaByAuthor" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10013342, "link" : "/api/author/10013342", "label" : "Szűcs Krisztián (Marketing)", "familyName" : "Szűcs", "givenName" : "Krisztián", "published" : true, "oldId" : 10013342, "snippet" : true }, "citationCount" : 35, "citationCountUnpublished" : 0, "citationCountWoOther" : 29, "independentCitCountWoOther" : 19, "nationalOriginCitationCount" : 33, "foreignEditionCitationCount" : 7, "doiCitationCount" : 5, "wosCitationCount" : 0, "scopusCitationCount" : 1, "wosScopusCitationCount" : 1, "wosScopusCitationCountWoOther" : 1, "wosScopusIndependentCitationCount" : 1, "wosScopusIndependentCitationCountWoOther" : 1, "independentCitationCount" : 25, "selfCitationCount" : 10, "unhandledCitationCount" : 0, "citingPubCount" : 35, "independentCitingPubCount" : 25, "citingPubCountWoOther" : 29, "independentCitingPubCountWoOther" : 19, "unhandledCitingPubCount" : 0, "citedPubCount" : 6, "citedCount" : 6, "pubStats" : { "types" : [ { "type" : "Folyóiratcikk", "typeEng" : "Journal Article", "code" : 24, "count" : 4 }, { "type" : "Könyvrészlet", "typeEng" : "Chapter in Book", "code" : 25, "count" : 15 }, { "type" : "Könyv", "typeEng" : "Book", "code" : 23, "count" : 5 }, { "type" : "Egyéb konferenciaközlemény", "typeEng" : "Conference paper", "code" : 31, "count" : 5 }, { "type" : "Egyéb konferenciakötet", "typeEng" : "Conference proceedings", "code" : 32, "count" : 0 }, { "type" : "Oltalmi formák", "typeEng" : "Protection forms", "code" : 26, "count" : 0 }, { "type" : "Disszertáció", "typeEng" : "Thesis", "code" : 28, "count" : 5 }, { "type" : "Egyéb", "typeEng" : "Miscellaneous", "code" : 29, "count" : 1 }, { "type" : "Alkotás", "typeEng" : "Achievement", "code" : 22, "count" : 0 }, { "type" : "Kutatási adat", "typeEng" : "Research data", "code" : 33, "count" : 0 } ], "citationTypes" : [ { "type" : "Folyóiratcikk", "typeEng" : "Journal Article", "code" : 24, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Könyvrészlet", "typeEng" : "Chapter in Book", "code" : 25, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Könyv", "typeEng" : "Book", "code" : 23, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Egyéb konferenciaközlemény", "typeEng" : "Conference paper", "code" : 31, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Egyéb konferenciakötet", "typeEng" : "Conference proceedings", "code" : 32, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Oltalmi formák", "typeEng" : "Protection forms", "code" : 26, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Disszertáció", "typeEng" : "Thesis", "code" : 28, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Egyéb", "typeEng" : "Miscellaneous", "code" : 29, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Alkotás", "typeEng" : "Achievement", "code" : 22, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 }, { "type" : "Kutatási adat", "typeEng" : "Research data", "code" : 33, "countUnknown" : 0, "countIndependent" : 0, "countSelfCitation" : 0 } ], "years" : [ { "year" : 2012, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 3, "independentCitationCount" : 1, "citingPubCount" : 3, "independentCitingPubCount" : 1, "oaStats" : null, "oaStats2" : null }, { "year" : 2013, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 7, "independentCitationCount" : 2, "citingPubCount" : 7, "independentCitingPubCount" : 2, "oaStats" : null, "oaStats2" : null }, { "year" : 2014, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 5, "independentCitationCount" : 4, "citingPubCount" : 5, "independentCitingPubCount" : 4, "oaStats" : null, "oaStats2" : null }, { "year" : 2015, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 5, "independentCitationCount" : 4, "citingPubCount" : 5, "independentCitingPubCount" : 4, "oaStats" : null, "oaStats2" : null }, { "year" : 2016, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 2, "independentCitationCount" : 2, "citingPubCount" : 2, "independentCitingPubCount" : 2, "oaStats" : null, "oaStats2" : null }, { "year" : 2017, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 3, "independentCitationCount" : 3, "citingPubCount" : 3, "independentCitingPubCount" : 3, "oaStats" : null, "oaStats2" : null }, { "year" : 2018, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 0, "independentCitationCount" : 0, "citingPubCount" : 0, "independentCitingPubCount" : 0, "oaStats" : null, "oaStats2" : null }, { "year" : 2019, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 5, "independentCitationCount" : 4, "citingPubCount" : 5, "independentCitingPubCount" : 4, "oaStats" : null, "oaStats2" : null }, { "year" : 2020, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 1, "independentCitationCount" : 1, "citingPubCount" : 1, "independentCitingPubCount" : 1, "oaStats" : null, "oaStats2" : null }, { "year" : 2021, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 2, "independentCitationCount" : 2, "citingPubCount" : 2, "independentCitingPubCount" : 2, "oaStats" : null, "oaStats2" : null }, { "year" : 2022, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 1, "independentCitationCount" : 1, "citingPubCount" : 1, "independentCitingPubCount" : 1, "oaStats" : null, "oaStats2" : null }, { "year" : 2023, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 0, "independentCitationCount" : 0, "citingPubCount" : 0, "independentCitingPubCount" : 0, "oaStats" : null, "oaStats2" : null }, { "year" : 2024, "publicationCount" : 0, "citationCount" : 1, "independentCitationCount" : 1, "citingPubCount" : 1, "independentCitingPubCount" : 1, "oaStats" : null, "oaStats2" : null } ] }, "hasCitationDuplums" : false, "userChangeableUntil" : "2017-12-12T12:54:12.000+0000", "publishDate" : "2013-02-23T19:18:00.000+0000", "directInstitutesForSort" : "Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI); Marketing Tanszék (PTE / KTK / GTI); Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék (BCE / MI)", "ownerAuthorCount" : 6, "ownerInstituteCount" : 30, "directInstituteCount" : 3, "authorCount" : 6, "contributorCount" : 0, "chapterCount" : 7, "chapters" : [ { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 2304949, "link" : "/api/publication/2304949", "label" : "Gyulavári Tamás. A kutatási terv, általános módszerek. (2012) Megjelent: A marketingkutatás alapjai pp. 35-90", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000398, "link" : "/api/subtype/10000398", "label" : "Könyvfejezet (Könyvrészlet)", "name" : "Könyvfejezet", "nameEng" : "Chapter", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 220, "published" : true, "oldId" : 10000398, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A kutatási terv, általános módszerek", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 668027, "link" : "/api/publicationidentifier/668027", "label" : "BCE katalógus: 648593", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 75, "link" : "/api/publicationsource/75", "label" : "BCE katalógus", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10005, "link" : "/api/publicationsourcetype/10005", "label" : "Könyvtári katalógus", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "BCE katalógus", "nameEng" : "BCE katalógus", "linkPattern" : "https://hunteka.uni-corvinus.hu/record/-/record/BCEKK@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 75, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "648593", "realUrl" : "https://hunteka.uni-corvinus.hu/record/-/record/BCEKK648593", "published" : false, "oldId" : 524946, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 56, "publishedYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 2304949, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 2304950, "link" : "/api/publication/2304950", "label" : "Gyulavári Tamás. A mintavételi módszerek. (2012) Megjelent: A marketingkutatás alapjai pp. 203-228", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000398, "link" : "/api/subtype/10000398", "label" : "Könyvfejezet (Könyvrészlet)", "name" : "Könyvfejezet", "nameEng" : "Chapter", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 220, "published" : true, "oldId" : 10000398, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A mintavételi módszerek", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 26, "publishedYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 2304950, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 2304952, "link" : "/api/publication/2304952", "label" : "Gyulavári Tamás. Árkutatási technikák a gyakorlatban. (2012) Megjelent: A marketingkutatás alapjai pp. 319-333", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000398, "link" : "/api/subtype/10000398", "label" : "Könyvfejezet (Könyvrészlet)", "name" : "Könyvfejezet", "nameEng" : "Chapter", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 220, "published" : true, "oldId" : 10000398, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Árkutatási technikák a gyakorlatban", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 15, "publishedYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "duplumRole" : "SUSPECT", "published" : true, "oldId" : 2304952, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 2304948, "link" : "/api/publication/2304948", "label" : "Gyulavári Tamás. Az információ szerepe, a kutatási iparág. (2012) Megjelent: A marketingkutatás alapjai pp. 15-33", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000398, "link" : "/api/subtype/10000398", "label" : "Könyvfejezet (Könyvrészlet)", "name" : "Könyvfejezet", "nameEng" : "Chapter", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 220, "published" : true, "oldId" : 10000398, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Az információ szerepe, a kutatási iparág", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 19, "publishedYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 2304948, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1849048, "link" : "/api/publication/1849048", "label" : "Gyulavári Tamás. Reklám- és médiakutatás. (2012) Megjelent: A marketingkutatás alapjai pp. 301-317", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000398, "link" : "/api/subtype/10000398", "label" : "Könyvfejezet (Könyvrészlet)", "name" : "Könyvfejezet", "nameEng" : "Chapter", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 220, "published" : true, "oldId" : 10000398, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Reklám- és médiakutatás", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 17, "publishedYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1849048, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 26449199, "link" : "/api/publication/26449199", "label" : "Neumann-Bódi Edit et al. A kérdőíves megkérdezés módszerei. (2012) Megjelent: A marketingkutatás alapjai pp. 151-165", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000393, "link" : "/api/subtype/10000393", "label" : "Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet)", "name" : "Felsőoktatási tankönyv része", "nameEng" : "Part of textbook for Higher Education", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 229, "published" : true, "oldId" : 10000393, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 5, "link" : "/api/category/5", "label" : "Oktatási", "published" : true, "oldId" : 5, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A kérdőíves megkérdezés módszerei", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 15, "publishedYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 16449199, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 3322406, "link" : "/api/publication/3322406", "label" : "Szűcs Krisztián. Szegmentációkutatás. (2012) Megjelent: A marketingkutatás alapjai pp. 269-286", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000398, "link" : "/api/subtype/10000398", "label" : "Könyvfejezet (Könyvrészlet)", "name" : "Könyvfejezet", "nameEng" : "Chapter", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 220, "published" : true, "oldId" : 10000398, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Szegmentációkutatás", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 18, "publishedYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "published" : true, "oldId" : 3322406, "snippet" : true } ], "fromCitation" : false, "hasQualityFactor" : false, "link" : "/api/publication/1849023", "label" : "Gyulavári Tamás et al. A marketingkutatás alapjai: [Adat, információ, tudás]. (2012) ISBN:9789633390245", "template" : "