mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
11th International Marketing Trends Conferfence
Conchon, Françoise [szerk.]
Angol nyelvű Tudományos Konferenciakötet (Könyv)
Megjelent: Ca' Foscari University of Venice, Venice, Olaszország
2012
Konferencia:
11th International Marketing Trends Conferfence 2012-01-19 [Venice, Olaszország]
Azonosítók
MTMT: 1820548
ISBN:
9782953281132
Fejezetek
Dörnyei Krisztina Rita et al. Reading before buying - exploring consumer attitudes toward informative function of packaging. (2012) Megjelent: 11th International Marketing Trends Conferfence pp. 1-23
Gyulavári Tamás et al. Investigation of factors influencing loyalty – the role of involvement, perceived risk and knowledge. (2012) Megjelent: 11th International Marketing Trends Conferfence pp. 1-22
Ercsey Ida. Examination of the perceived value in the culture industry. (2012) Megjelent: 11th International Marketing Trends Conferfence pp. 43-62
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2021-01-24 10:00
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás