Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között

Bauer, András [Bauer, András (Marketing), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI); Agárdi, Irma [Agárdi, Irma (Marketing és kere...), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI); Kenesei, Zsófia [Kenesei, Zsófia (Szolgáltatásmarke...), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI); Mitev, Ariel [Mitev Ariel, Zoltán (Marketing), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI)

Magyar nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 31 (4) pp. 3-7 2000
  • Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: B
  • Regionális Tudományok Bizottsága: C
  • Szociológiai Tudományos Bizottság: C
  • Állam- és Jogtudományi Bizottság: C
Azonosítók
  • MTMT: 1778794
  • Matarka: 76922
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2020-08-10 18:42