mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Hagyomány és megújulás
Vargha, A [Vargha, András (Pszichológiai sta...), szerk.] Általános Lélektani és Módszertani Tanszék (KRE / BTK)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, Magyarország, 246 p.
2011
Konferencia:
Hagyomány és megújulás 2011-05-25 [Budapest, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 1706579
ISBN:
9789638791542
OSZK:
3544096
Fejezetek
Csibi Sándor et al. Az agresszió pszichoszociális tényezőinek vizsgálata középiskolás tanulók körében.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Csibi Sándor. Önértékelés, észlelt stressz és egészségmagatartási tényezők vizsgálata serdülők körében.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Décsey D et al. A borderline személyiségzavar Rorschach jegyei. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Gyuris Petra et al. Gyermeki arcpreferenciák és felnőtt párválasztás. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. c-c
Hadházi Éva et al. Az intimitás mérése - előzetes eredmények magyar mintán. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Nábrády Mária et al. Pénz, mobil és hightech: kerekasztal a tranzakcióanalízis alkalmazásáról változó viszonyaink között. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Nagybányai Nagy Olivér. Ötfaktoros modell a Facet5 tesztben. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Nagy H. A manipulált hangulat teljesítményre gyakorolt hatásai az érzelmi intelligencia függvényében. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 156. old
Németh Dóra et al. A hazugság detektálásának lehetősége hangelemzés segítségével.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Sulykos I et al. Feladatkövetelmény megjelenése az automatikus változásdetekcióban - egy eseményhez kötött potenciál tanulmány.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Surányi Zs. et al. Önkontroll és feladatorientáció az élménykereső sportokban. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. -
Szabó Eszter. Érzelemfelismerés idegen nyelvű beszédben. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Szondy Máté. A pozitív érzelmek és az erősségek pszichoszociális hatásai. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Szondy Máté. Erősségek és párkapcsolati elégedettség. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Szondy Máté. Pozitív élmények átélésére való képesség, élettel való elégedettség és párkapcsolati elégedettség. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Tóth Anett Ágnes. Meghallani az elmondatlant: A verbális irónia megértésének fejlődés-lélektani vizsgálata. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Tóth D et al. A számítógépen játszást befolyásoló személyiségtényezők. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Vajda Anita. (L)Egyek vagy ne (l)egyek?: Apai szerepek és családi konfliktusok észlelése anorexiásoknál. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Varga Attila et al. A drámapedagógia hatása a diákok pszichológiai fejlődésére. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás
Lippai Edit. Az iskolai környezet fejlesztése – pszichológiai tanulságok.: Előadás az MPT XX. Nagygyűlésén. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 1-3
Szabados E. A többdimenziós rajzteszt (MDZT) alkalmazásának tapasztalatai egészséges személyeknél. (2011) Megjelent: Magyar Pszichológiai Társaság Jubileumi XX. Országos Tudományos Nagygyűlése p. 1
Czibor Andrea et al. Új módszer a perceptuális testkép vizsgálatára. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 11-11
Vass Z. Új módszerek a képi kifejezéspszichológiában. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 13-13
Vass Z. A képi kifejezéspszichológia rendszerelemzési paradigmája. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 14-15
Vass V et al. A közös rajzvizsgálat viselkedéses, kommunikációelemzési és interakciódinamikai kiértékelése. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 15-15
Antos Zs. et al. Szörnytipológia - a szorongás képi kifejeződésének fenomenológiai típusai. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 16-17
Ajtay Gyöngyi et al. Problémamegoldó tréning krónikus depresszióban. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 21-21
Perczel Forintos Dóra et al. A Reménytelenség Skála faktoranalitikus vizsgálata. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 21-21
Németh Dóra et al. A hazugság detektálásának lehetősége hangelemzés segítségével. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 26
Köteles F. Hazugság önmagunknak - az elfojtások ára és műszeres mérése. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 27-27
Smohai M et al. A videojátékokkal játszók figyelmi teljesítménye és állóképessége. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 28-29
Tóth D et al. A számítógépen játszást befolyásoló személyiségtényezők. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 28-28
Kiss A et al. Az empátia jelenségkörének feltárása a Rorschach tesztben: Szimpóziumi előadás a Magyar Pszichológiai Társaság XX. Országos Tudományos Nagygyűlésén. Budapest. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 31-31
Vajna Rita et al. A Rorschach teszt fejlesztései: Párterápia hatékonysági elemzése. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 32-32
Molnár M et al. Érzelmek hatása a válaszgátlásra – elektrofiziológiai korrelátumok. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 33-33
Gaál Zs A et al. Fejlődés idős korban – a gyakorlás hatása 2-back helyzetben az agyi eseményhez kötött potenciálokra. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 34
Czibor Andrea et al. Tükörben a Machiavellizmus: Machiavelliánus személyiségjellemzők, viselkedési stratégiák és narratív jegyek.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 36-36
Lisznyai Sándor. Szupervíziós tapasztalatok a felsőoktatási tanácsadásban. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 38-39
Puskás-Vajda Zsuzsa et al. Új kihívások a felsőoktatási tanácsadók számára:: Az Erasmus hallgatói mobilitás problémái és azok segítése a felsőoktatási tanácsadás eszközeivel. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 38-39
Kóbor Andrea et al. Alcsoportok hatékony azonosítása a neuropszichológiában látens osztályelemzéssel. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 43-44
Surányi Zsuzsanna. Új klasszifikációs módszerek a személyiségpszichológiában.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 44-44
Mónok K et al. Úton a többszintű elemzés felé: Szimpóziumi előadás a Magyar Pszichológiai Társaság XX. Országos Tudományos Nagygyűlésén. Budapest. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 45-45
Pléh Csaba et al. Lexikális hozzáférés és szófelismerés. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 46-47
Turi Zsolt et al. A lexikális kétértelműség feldolgozása - a szógyakoriság, a kontextus és a munkamemória szerepe. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 47-47
Kovács Mónika. A bűntudat és a csoportközi viszonyok. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 49-50
Csábi Eszter et al. Implicit tanulás alvási apnoe szindrómában. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 54-55
Németh Dezső et al. Nem-tudatos kogníció - mintázatok felismerésétől a predikciókig. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 54-54
Hallgató Emese et al. Az implicit tanulás perceptuális és motoros faktorai és konszolidációjuk. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 55-55
Janacsek Karolina et al. Az implicit tanulás konszolidációja és életkori változásai. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 55-55
Krekó Péter. Összeesküvés-elméletek szerepe a csoportközi konfliktusokban. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 56-56
Polner Bertalan et al. Fejleszti-e a hipnózis az implicit tanulást?. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 56-56
Fliegauf Gergely. Szexuális deprivációra és tartalomimportra utaló kommunikációs jelek börtönrajzokon és börtönfirkákon. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 59-59
N Kollár Katalin. Kutatások az iskola világából: segítő és gátló tényezők az oktatásban. Szimpózium. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 62-64
Krisztián Ágota et al. Számolási nehézséggel küzdő diákok elemi kognitív képességeinek fejlesztése.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 63-63
Pajor Gabriella. Iskolai motiváció. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 63-64
N Kollár Katalin. Alkalmas-e a diákok motiválására a tanári BA modul?. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 64
Jármi Éva et al. Középiskolai bullying társas meghatározói. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 70-71
Szekeres Ágota. Szociális kapcsoltok alakulása 4-6. osztályos integráltan tanuló, enyhén értelmi fogyatékos gyermekek és osztálytársaik között. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 70-70
Vágó Emese. Középiskolások és egyetemisták apa-képe. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 71-71
Szalárdy O et al. A hallórendszer észlelet-függő frekvencia felbontásának vizsgálata akusztikus N1 kiváltott komponens segítségével. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 80-81
Barkaszi Irén et al. Az irreleváns, ritka ingerek komplexitásának szerepe az orientáció kiváltásában.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 82-82
Tóth B et al. A rövidtávú emlékezet hálózatelméleti vizsgálata. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 82-83
JÓZSA E et al. Hipnábilitás: a hipnózisra való fogékonyság egyéni eltéréseinek mintázatai. Szimpózium.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 83
KÖLTŐ A et al. A korszak és a nem hatása a hipnotikus fogékonyságra: 1973-2010 közötti hipnábilitási adatok elemzése.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 83
JÓZSA E et al. Hipnotizőrök és alanyok szubjektív élményeinek mintázatai kísérleti helyzetben.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 84
VARGA K et al. A figyelem és hipnábilitás.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 84
GŐSINÉ GREGUSS A et al. Hipnotizőrök és hipnotizáltak affektív prozódiája szubjektív élményeik tükrében.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 85
Győri Miklós et al. A mondatintegráció és a mondatintegráció/tudatelmélet kölcsönhatás vizsgálata magyar nyelven, tekintetkövetéses technikával: előzetes eredmények. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 86-87
Győri Miklós et al. A mondatintegráció és a mondatintegráció/tudatelmélet kölcsönhatás összehasonlító vizsgálata tekintetkövetéses technikával: előzetes eredmények a magyar/német és a férfi/nő különbségekről.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 87-87
Várnagy Zsombor et al. A HANDS kognitív támogató rendszer autizmussal élők számára.: tesztelés interaktív tekintetkövetéses módszerekkel. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 88-88
Várnagy Zsombor et al. Tipikalitási hatás megjelenése a letapogatási mintázatban vizuális kategóriáknál. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 88-89
Bálint K et al. Az empátiás kapcsolati érzékenység mérésének lehetőségei a filmbefogadás élményén keresztül – módszertani vizsgálat. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 89-90
Látos M et al. A vese transzplantáció sikerességének pszichológiai tényezői - A szorongás szint és a szerv intrapszichés integrációjának hatása a gyógyulási folyamatra. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 90-90
Csabai Márta et al. A teammunka jelentősége kórházi kezelés alatt álló szomatikus betegek pszichológiai ellátásában. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 91-92
Fülöp E et al. A páciens-fókuszú attitűd változásainak lehetséges magyarázatai és következményei. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 91-91
Brózik Péter et al. Az otthonosság vetületei a (környezet)pszichológiában. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 92-94
Varga Violetta et al. A potenciális tér lehetséges környezetpszichológiai aspektusai. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 92-93
Horvát M Tünde et al. Migránsok szubjektív beilleszkedésmutatói. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 93-93
Kántor Árpád et al. A hajléktalan stigma jogosságának vizsgálata. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 94-94
Borsfay Krisztina. Jövőkép a kulturális identitás tükrében: Magyarországon élő kínai gyermekek iskola- és pályaválasztási döntései. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 95-96
Nguyen Luu Lan et al. Etno-kulturális folytonosság iránti motiváció, akkulturáció és identitás a vietnámi bevándorló családok körében. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 96-96
Sebestyén N. A személyes kapcsolatháló elemző módszer (EGONET) alkalmazása akkulturációs vizsgálatokban. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 96-97
Ragó A et al. Célvezérelt forgatókönyvek szerepe a kategorizációban. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 100-100
Mészáros Andrea et al. A Rey Komplex Ábra fejlődési szempontú értékelése és megoldási stratégiái diszlexiás gyermekeknél.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 104-104
Verseghi Anna et al. A téri-vizuális emlékezet folyamatszintű megközelítése agysérült személyeknél. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 104-104
Prónay Beáta et al. Látássérült kisgyermekek fejlődési jellemzői a Bielefeld Observációs Skálával mérve. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 107-108
Mohai Katalin et al. ADHD-t és olvasási zavart mutató kisiskolás tanulók intelligenciaprofiljának összehasonlító vizsgálata. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 108-108
Bolla Veronika. Tanulási zavarral küzdő gyermekek copingjai. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 109
Faragó K et al. Vállalkozó szellem a tudományos élet szereplőinél. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 110-111
Fekete Olívia. Személyiségjegyek, nevelkedési körülmények és a kockázatvállalási hajlandóság összefüggései szociális normasértő viselkedésformák területén. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 111-111
Kiss Orhidea. Személyi és helyzeti tényezők az online vásárlási döntéssorán. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 111-111
Balázs J et al. A SEYLE vizsgálat háttere. Akut öngyilkossági kockázatú diákok szűrése.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 116-116
Farkas L et al. A serdülők énerejének javítását célzó program a SEYLE vizsgálatban.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 116-117
Mészáros G et al. A szakemberek szerepe a serdülők kockázatos magatartásának csökkentésében a SEYLE vizsgálatban.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 117-118
Bálint M et al. A pedagógusok szerepe a serdülők mentális egészségének javításában a SEYLE vizsgálatban.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 118-118
Bálint Ágnes. Alkotói és befogadói narratívumok a modern pszichoanalitikus művészetfelfogás tükrében. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 119-119
Bálint Ágnes. Fejlődik-e vagy szaporodik Mary Sue?. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 120-120
Fülöp M et al. A szabálytartó és szabálytalan versengés lélektana. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 123-124
Orosz G et al. Mitől válik konstruktívvá a versengés az autópiaci szervezetekben?. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 123
Szarvas H et al. Együttműködés verseny közegben: Üzletemberek nézetei az együttműködésről.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 123
Pressing Zs et al. Általános iskolai tanítók versengéssel és együttműködéssel kapcsolatos nézeteinek kvalitatív vizsgálata. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 124
Andrek Andrea. Haptonómia: Az érzékelő érintés tudománya. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 126-126
Perger Mónika et al. Hagyomány és megújulás: Az egyetemi tanulmányok sikeres befejezését meghatározó tényezők. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 127-128
Takács Ildikó et al. Hagyomány és megújulás: A lemorzsolódás okai a felsőoktatásban, oktatói vélemények. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 128-128
Sági Andrea. Testkép és jelentősége sportolók körében. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 133-134
Surányi Zsuzsanna et al. A szenzoros élménykeresés és a célorientáció összefüggései sportolók körében. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 133-133
V Komlósi A et al. A katasztrófát követő utógondozás hatékonyságát támogató és nehezítő körülmények az állapot-felmérésből és az intervenciókból származó adatok fényében.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 135-136
Kádi Anna et al. Mit vitt és mit hozott? A felsőzsolcai árvíz és devecseri vörösiszap katasztrófa: A katasztrófát követő csoportos pszichológiai utógondozás lehetőségei és tapasztalatai. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 136-136
Oroszné Pál Zsuzsanna et al. Stresszkezelés szociális munkás szakos hallgatóknál. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 137-138
Kovács János et al. Kommunikációs kompetencia fejlesztése - segítő szakmákra készülő hallgatóknál. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 139-140
Balogh Virág et al. Kognitív funkciók autizmusban. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 141-142
Budavári-Takács Ildikó Juhászné Klér. Továbbtanulás a pályaismeret és az életcélok tükrében. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 143-143
Gál Z et al. A tudatelmélet mérése a Faux Pas Felismerése Teszttel.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 144-145
Gyollai Á et al. Háziorvosok droghasználók kezelésével kapcsolatos attitűdjeinek felmérése. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 146-147
Iszáj F et al. Pszichoaktív szerhasználat kreatív alkotók körében. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 148-149
Kozékiné Hammer Zsuzsanna. Párkapcsolati elégedettség több szempontú meghatározottsága.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 151-152
Kökönyei Gyöngyi. "Elviselhetetlenül fáj!": A szülők fájdalom katasztrofizálásának hatása gyermekeik tünetpercepciójára. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 152-152
Lányi Katalin. Előítélet vagy elfogadás? Főiskolai hallgatók előítéletesség vizsgálata. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 153-153
Maráz A et al. Jobb ma egy veréb, mint holnap egy túzok?: Borderline betegek jutalomkésleltetésének vizsgálata. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 154-155
Nagy János. Temperamentumjellemzők és a személyiség alapdimenziói. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 157-157
Reinhardt Melinda. Családi egyet(nem)értés: serdülő-szülő párosok család- és tünetpercepciója.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 161-161
Szentes A et al. A betegségreprezentáció hasonlóságai és különbségei, és hatásuk az életminőségre onkológiai beteg serdülők és szüleik körében. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 163
Szépfalusi Noémi et al. Ragozott alakok offline és online feldolgozása. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 164-165
Szirmák Zs et al. Személyiségtaxonómia tulajdonságlistás és kérdőíves adatokon. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 165-165
Töreki Annamária et al. Pszichopatológiák a szegedi Szülészeti és Nőgyógyászati Klinikán. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 166-166
Ritoók Pálné. A "thesis blocking" a felsőoktatási tanulmányok utolsó szakaszában. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 169-170
Punczman Marita. Álláskeresőknek nyújtott pszichológiai tanácsadás. Poszter műhely.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 170
Sz Makó Hajnalka. Pre- és perinatális pszichológia: Kérdések a várandósság körül. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 175-178
Deák Anita et al. A várandóssággal kapcsolatos érzelmi élmények vizsgálata az International Affective Picture System (IAPS) módszerével. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 176
Sz Makó Hajnalka et al. A várandósság állapota: Az anya-magzat kötődést befolyásoló intra- és interperszonális tényezők. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 176
Tóth Laura et al. Várandós és nőgyógyászati műtét előtt álló nők körében mért szorongásjellemzők. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 177-178
Vajda Dóra et al. A párkapcsolati elégedettség alakulása a családi életciklusok függvényében, különös tekintettel a gyermekvárás és a szülés körüli időszakra. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 177
Erdélyi Ildikó et al. A kétszintes pszichológusképzés, mint konfliktusforrás a csoportdinamikai gyakorlat tükrében. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 185-185
Gy Kiss Enikő. A Dr. Szondi Lipót Emlékalapítvány tevékenységének bemutatása. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 185-186
Nagy J et al. Az európai minőségű pszichológiai tesztelésért: tesztakkreditáció és tesztkataszter Magyarországon. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 186-186
Szabó Mónika et al. A nemi szerep konstrukciók társadalmi következményei: saját élmény gyakorlat (gender tréning demonstráció). (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 188-189
Kádi A et al. A szakmai önkéntesség szervezettségének és az önkéntesek felelősségének a kérdése. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 189-műhely
Bräutigam Cs et al. Az ágencia és kommunalitás nyelvi jegyei. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 192-192
Csábi Eszter et al. Légsín terápia hatása az alvásmintázatra, az emlékezeti működésre és a szorongásra. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 193-193
Gál Z et al. Tudatelméleti deficit anorexia nervosaban. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 196-197
Katona Nóra. Az osztályklíma kérdőíves mérése. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 198-199
Kocsis Zs et al. Szimultán és szekvenciális jelzőmozzanatok a hallási jelenet-elemzésben. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 199-199
Magyaródi Tímea. A flow szinkronizáció jelensége, személyiségmeghatározói és környezeti háttere.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 201
Németh Zs et al. Milyen motivációs tényezők jelzik előre a problémás ivást?. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 203-204
Rea Barbara et al. Enyhe kognitív zavarral élők és egészséges idős személyekből álló kontroll csoport összehasonlítása munkamemória és implicit tanulás tekintetében. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 205-205
Révész György et al. Tehetségazonosítás: egy vizsgálat eredményei. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 206-206
Szabó Cs et al. Orvosok és betegek reprezentációinak és attitűdjeinek hatása az együttműködésre. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 207-208
Szitó Imre et al. Az osztályklíma vizsgálatának szerepe az iskolapszichológiai konzultációban. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 210-210
Tánczos Tímea et al. Új lépések a verbális fluencia tesztek sztenderdizálásában. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 212-212
Turcsik Ádám Bálint et al. Befolyásolja-e a munkamemória-teljesítményt a kísérleti helyzet?. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 213-213
Büki L N. Pszichológiai és szociokulturális alkalmazkodás Magyarországon élő brazilok körében. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 215
Nagy T. Versengő helyzetek fiziológiai és pszichológiai vizsgálata a pozitív stressz kiváltására való alkalmasság szempontjából. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 219-220
NÉMETH Z. Szubliminális reklámozás másképp – avagy mire képes három filmkocka. Poszter.. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 220
Pachner Orsolya et al. Ézelemfelismerés vizsgálata statikus és dinamikus ingerekkel autizmussal élő fiatal felnőtteken. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás pp. 220-221
Orosz G et al. Mitől válik konstruktívvá a versengés az autópiaci szervezetekben?. (2011) Megjelent: Hagyomány és megújulás p. 483
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-04-24 21:21
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás