mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefoglalók
Csíkos, Csaba [Csíkos, Csaba (Oktatáselmélet), szerk.] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK)
;
Kinyó, László [Kinyó, László (Neveléstudomány), szerk.] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet, Budapest, Magyarország, 308 p.
2010
Konferencia:
X. Országos Neveléstudományi Konferencia. Program és összefoglalók 2010-11-04 [Budapest, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 1522527
ISBN:
9789630803335
Teljes dokumentum:
http://www.edu.u-szeged.hu/onk2010/download/ONK_Kotet_2010.pdf
Egyéb URL:
http://mek.oszk.hu/09300/09322/
SZTE Publicatio:
1380
Szakterületek:
Oktatástudomány
Fejezetek
Jávorné Erdei Renáta. Kortársbántalmazás előfordulási gyakorisága telepi körülmények között élő roma gyermekek körében. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo...
Jávorné Erdei Renáta. Kortársbántalmazás előfordulási gyakorisága telepi körülmények között élő roma gyermekek körében. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo...
Szebeni Rita. A kompetencia alapú oktatás elemző vizsgálata.: BFQ személyiségvizsgálat eredményei.. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 17
Pusztai G. Hallgatói szocializáció a szerkezetváltó felsőoktatásban. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 31-31
Ceglédi Tímea. Szakkollégiumban és tehetséggondozó programban résztvevő hallgatók összehasonlítása a Debreceni Egyetemen.. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 33
Dancsó Tünde. A szak- és felnőttképzési intézmények közös minőségirányítási rendszerének kialakítása. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 35
Ollé János. A konnektivista oktatásmódszertan sajátosságai a Winkel-féle kritikai-kommunikatív didaktika szemszögéből. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 37-37
B Németh Mária. A társadalmi dimenzió megjelenése a követelményekben. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 40
Korom Erzsébet et al. A feladattípus szerepe a természettudományi tudás értékelésében. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 41
Varga Attila. A fenntarthatóságra nevelés kérdéseinek megjelenése természettudományos tankönyvekben. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 42
Nóbik Attila. Tartalmi kánonok neveléstörténeti tankönyveinkben (1867– 1956). (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 45-45
Korom Erzsébet. A természettudományi követelményrendszer szerkezete, dimenziói. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 50
B Németh Mária. Természettudományi tudás realisztikus és autentikus szituációkban. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 51
Nagy Lászlóné et al. Az élő rendszerek tartalmi terület részletes standardjai az 1-6. évfolyamon.. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 53-53
Andl Helga et al. A magyar-horvát és magyar-szlovén határ menti kistérségek oktatási együttműködései. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 57-57
Molnár-Kovács Zsófia et al. Oktatási intézmények határon átnyúló együttműködései a Nyugat-Dunántúl határmenti kistérségeiben. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 58-58
Szűcs Norbert. A magyar-román határmenti térség oktatási együttműködéseinek bemutatása. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 59-59
Győri Miklós et al. Módszertani pluralizmus, speciális oktatási szükségletek és innovatív technológia:: a HANDS mobil támogató rendszer és első prototípusának tesztelése. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 62
Balogh Virág. Autizmussal élők végrehajtó rendszerének vizsgálata. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 63-63
Balogh Virág. Interaktív összehangolódás autizmusban, avagy mennyire sikeresek dialógusos helyzetben az autizmussal élők. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 64-64
Kiss Virág. Művészeti nevelés, művészettel nevelés,művészetterápia. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 66
Somodi Imre. Mindennapok egy jezsuita középiskolában a XX. század elején: A pécsi Pius Gimnázium és Internátus az 1910-es években. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 68-68
Albert B Gábor. Olay Ferenc és a hazai tankönyvrevíziós mozgalom. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 69
Horváth H Attila. Informális tanulás Kispesten és Pestszentlőrincen a két világháború között. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 70-70
Veronika Bocsi. Prognózis a klasszikus szabadidő-orientáció lehetséges eltűnéséről. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 74
Németh Nóra Veronika. Az olvasó hallgató. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 76
Kollarics Tímea. Fenntarthatóság és a tanösvények: Nemzetközi összehasonlítás a tanösvények típusairól. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 81-81
Vincze Tamás. A művészeti nevelés kérdése a XIX. század végi magyar tanügyi sajtóban. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 85-85
Kereszty Orsolya. Egy folyóirat a művelődésért: A Nő és a Társadalom indulása és működésének első évei (1907-1910). (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 86-86
Molnár Gyöngyvér et al. Az induktív gondolkodás fejlődése 6 és 17 éves kor között. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 90
Zentai Gabriella et al. A szelekció, valamint a szövegértési, szöveglakotási és matematikai készségek fejlettségének hatása a szövegesfeladat- és problémamegoldásra 9. évfolyamon. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 92
Illés Anikó. A mérés problémája a művészeti befogadás kutatásában. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 99-99
Karpati Andrea et al. Gyermekrajztól a vizuális kommunikációig: egy képességrendszer iskolai fejlődésének vizsgálata 6-12 éves korban. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 100
Deé Kitti et al. Az alultápláltság hatásának rajzelemzésen keresztül végzett felmérése a gyermek kognitív fejlődésére. Korai tapasztalataink.. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 102-102
Deutsch Krisztina. Iskolák egészségfelfogása és mentálhigiénés szemléletmódja interjúk tanulsága szerint. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 104-104
Hidvégi Péter. Munkahelyi egészségfejlesztés. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 105
Hild Gabriella et al. Diagnosztikus értékelés az 1–6. évfolyam angol nyelvóráin. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 106-106
Hricsovinyi Julianna et al. Az óvoda-iskola átmenet szelekciós mechanizmusa egy megyeszékhelyen. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 107-107
Csapó Benő et al. Az osztálylétszám és a teljesítmények összefüggéseinek elemzése az iskolai longitudinális program adatbázisa alapján. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 108
Sebestyén N. Államvizsga, iskola, memorizálás… A magyar tanulásmodell feltárása és összevetése az amerikai és kínai eredményekkel. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 112
Erős Petra et al. Az iskolaelhagyás jelensége Japánban. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 113-113
Hercz Mária. A dán tanárképzés problémái és paradigmái az ezredfordulótól napjainkig. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 115
Sági Andrea. Tanári burn-out és protektív faktorai. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 128-128
Ütőné Visi Judit. Földrajzoktatásunk a szaktanárok szemszögéből – egy kérdőíves felmérés tanulságai. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 130-140
Csábi Eszter. Alvási apnoe szindróma kezeléséra alkalmazott légsín terápia hatása a tanulási, emlékezeti funkciókra és a szorongásra. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 134-134
Kónya György et al. A környezettani ismeretek szerepe a természettudományos tantárgyak oktatásában. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 137-137
Baróti Enikő et al. Új pedagógiai módszerek bevezetése a Széchenyi István Egyetemen. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 141
Józsa Krisztián. Az enyhén értelmi fogyatékos tanulók integrációjának problémavilága – Szimpózium összefoglaló. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 149-149
Papp Gabriella. Integráció, inklúzió nemzetközi nézőpontból. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 150
Józsa Krisztián et al. Integráltan és szegregáltan beiskolázott 1. osztályos, enyhén értelmi fogyatékos tanulók készségfejlettségének összehasonlítása többségi tanulókéval. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 151-151
Szekeres Ágota. Enyhén értelmi fogyatékos, 4-6. osztályos gyermekek többségi osztályokba történő beilleszkedésének vizsgálata szociometriávalEnyhén értelmi fogyatékos, 4-6. osztályos gyermekek többségi osztályokba történő beilleszkedésének vizsgálata szociometriával. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 152-152
Józsa Krisztián et al. Harmadikos, integrált és szegregált osztályba járó, enyhén értelmi fogyatékos tanulók készségfejlettségének összehasonlítása. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 153-153
Habók Anita. A tanulás tanulásának keretei. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 156
Nagy Lászlóné. Az egészségműveltség, egészségmagatartás diagnosztikus mérése az 1-6. évfolyamon. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 157
Zsolnai Anikó et al. A szociális készségek és képességek mérési lehetőségei. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 158
Kinyó László. Az állampolgári kompetencia mérésének és értékelésének elméleti keretei. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 159
R. Tóth Krisztina et al. Egyetemi és főiskolai hallgatók webes technológiahasználata a formális oktatáson kívül. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 161
Kétyi András. A virtuális tanulási környezet, az IKT kompetencia és a tanulási stílusok közti kapcsolat nyelvtanulók körében. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 162-162
Molnár Pál. Egymásbaágyazott tudásépítő diskurzusok az online közösségi térben. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 163
Molnár Pál. Együttműködő tudásalkotó tanulás blog alapú hálózatos környezetben. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 164
Molnár Gyöngyvér. Számítógép-alapú tesztelés a gyakorlatban: Szimpózium. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 165-170
Molnár Gyöngyvér et al. Papír- és számítógép-alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata kisiskolás diákok körében. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 167
Tóth Edit et al. A tanulói teljesítménymérések hatása a tanítási folyamatra általános iskolában dolgozó pedagógusok nézetei alapján. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 169
Vígh Tibor. A kétszintű nyelvi érettségi tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása a tanárok nézetei alapján: Egy online kérdőíves vizsgálat eredményei. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 170
Hegedűs Judit. Gyermekotthonból börtönbe?. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 175-175
Rákó Erzsébet. Gyermekotthonban és lakásotthonban élő gyerekek életkörülményekkel való elégedettsége.. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 176
Szenczi Beáta. Párkapcsolati gondolkodásmód, viselkedés és deviancia serdülő- és fiatal felnőttkorban: A kumulatív kockázati modell tesztelése hazai mintán. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 180-180
Bálint Ágnes. A Mary Sue-jelenég a serdülők regényeiben. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 181-181
Sántha Kálmán. A fotóinterjú a pedagógiai terek ábrázolásában. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 182-182
Csíkos Csaba et al. Szöveganticipácós stratégiák fejlesztése 9-10 éves tanulók körében. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 184-184
Nagy Zsuzsanna. A fogalmazásképesség értékelésének lehetősége egy próbamérés eredményei alapján.. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 186
Pintér Henriett. A tudás struktúrájának vizsgálata tanulók írott szövegében. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 187-187
Biró Zsuzsanna Hanna et al. Tudománytörténet, tudományszociológia és diskurzuskutatás. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 190
Donáth Péter et al. Tudománytörténeti, professzió- és elitkutatások. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 190
Kéri Katalin et al. Pedagógiai képkutatások. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 193-194
Rapos Nóra. Az adaptív iskola koncepcionális keretei: Mit jelent számunkra az adaptivitás?. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 198
Gaskó Krisztina. Hogyan jelenik meg a tanulói sokféleség és a kategóriamentesség az adaptív iskolában?. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 200-200
Józsa Krisztián. A tanulási motiváció néhány aspektusa – Szimpóziumi összefoglaló. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 202-202
Józsa Krisztián. Az elsajátítási motiváció változása 10–14 éves kor között. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 203-203
Szenczi Beáta. Az olvasási motiváció mérése kisiskolás korban: Egy pilot vizsgálat eredményei. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 204-204
D Molnár Éva. A tanulással kapcsolatos célok szerepe az önszabályozott tanulásban. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 205-205
Fejes József Balázs. A mentorálás hatása a tanulási motivációra hátrányos helyzetű tanulók körében.. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 206
Hercz Mária. „A tanárok számítanak”, avagy honnan származik a pedagógiai tudás?: A formális, non-formális és informális hatások. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 209
Baracsi Ágnes. Pedagóguskompetenciák - én-hatékonyság. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 211
Novák Géza Máté. A drámapedagógia hatása tizenévesek értékorientációjára. Egy színházi nevelési program működése az osztályteremben: Drámapedagógiai és színházi nevelési kutatások. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 215
Pusztai G. Hallgatók eredményessége az átstrukturálódó felsőoktatásban. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 218-218
Jancsák Csaba. Értékválság és értékváltás a tanárképzős hallgatók világában. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 222-222
Engler Ágnes. A hallgatók tanulmányi karrierterveinek összefüggése a családalapítási szándékkal. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 223
Biró Zsuzsanna Hanna. Az idegen nyelvi orientáció társadalmi összefüggései: történetszociológiai elemzés a bölcsésztanárok körében (1895-1945). (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 227
Bacsa Éva. Tanulmányi versenyek tanári szemmel. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 232
Dr. Sass Judit et al. Egy pályaválasztási mérési kísérlet tapasztalatai és az eredmények regionális összevetése. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 233
Tóth T et al. Szolidaritás vagy önérvényesítés?: Paramedikális pályát választott fiatalok értékprioritásai. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 234-234
Magyar Adél. A korai fejlesztés közelmúltjának története a változó gyermekkép tükrében. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 237-237
Zsigmond István. A televíziózás hatásai a cigány gyermekekre: poszterbemutató. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 238-238
Morva Péter. Új utak a fiataloknak szánt zenei ismeretterjesztésben: – az elektronikus médiumok szerepe, a nevelő (műsorvezető) kommunikációja. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 239-239
Farkas Olga. Állampolgári kompetenciát fejlesztő program megítélése és a megítélők szemlélete. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 240-240
Tókos Katalin. Serdülőkori én-történetek mintázatai és tanulásban betöltött szerepük. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 242-242
Fehér Ágota et al. Tanulási nehézségekkel küzdő fiatalok a pályaválasztás küszöbén. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 243
Jármai Erzsébet Mária. Modell-értékű szakképző intézmények a fiatalok munkaerő-piaci hatékony beilleszkedéséhez. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 244-244
Fodorné Tóth Krisztina et al. Közösségi és hálózati tanulás az egyetemen: a Tenegen projekt felsőoktatási tapasztalatai. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 247
Pornói Imre. Mozaikok az OMFT ( Országos Magyar Falusi Tehetségmentés) versenyvizsgáiból 1942-1944. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 252-252
Rébay Magdolna. Egy birodalmi iskola: az arisztokratikus Kalksburg. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 253
Lennerné Patkó Ildikó. A középiskolai rendszer és az átjárhatóság magyarországi és szászországi példák alapján. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 255-255
D Molnár Éva. A sajátos nevelési igényű tanulók mérés-értékelésének akadálymentesítése. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 259-259
Miksztai-Réthey Brigitta. Segítő programcsomag SNI-gyermekek számára a számítógéphasználat elsajátításához. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 262-262
Kállai Gabriella et al. Érdekegyeztetés az oktatásban. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 265
Kiss Zoltán. Az interakció sajátosságai testnevelés órán tanítójelöltek és tanulók között. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 271
Dancsó Tünde. A felnőttképzési szakértők szerepe a felnőttképzési programok akkreditációs eljárásában.. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 276
Benkei-Kovács Balázs. Az előzetes tudásszint felmérés mint módszertani kihívás a magyar felnőttképző intézmények számára. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 278-278
Vass Vilmos. A tehetséggondozás hazai és nemzetközi komparatisztikai kutatása. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 281-281
Dobó István et al. A produktív kiválóság értelmezése a társadalmi-gazdasági magatartásban. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 283
Virányi Anita et al. A konnektivista oktatásmódszertan eszközei a tehetséges tanulók oktatásában. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 284-284
Takács Zsuzsanna Mária. Fiumei tanárok és diákok emlékiratai: Személyes iratok felhasználása a neveléstörténeti kutatásokban. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 287-287
Nagy Adrienn. A fiumei közép- és felsőfokú kereskedelmi iskola tanulóinak társadalmi összetétele a dualizmus időszakában. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 288-288
Mátóné Szabó Csilla. A kábítószer-fogyasztás megelőzésének és csökkentésének iskolai módszerei. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... pp. 292-292
Németh Szilvia et al. Tanoda-típusú intézmények működésének, tevékenységének elemzése. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 299
Kerülő Judit. Eredmények és nehézségek a roma gyerekek iskolai integrációjának folyamatában Nyíregyházán. (2010) Megjelent: Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban : X. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és összefo... p. 300
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-03 19:08
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás