{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 10:26", "content" : { "otype" : "Book", "mtid" : 1488633, "status" : "APPROVED", "published" : true, "comment" : "Társkiadó: Veszprémi Egyetem Közgazdasági Intézet Alkalmazott \nGazdaságtan Tanszék", "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-08-27T09:53:56.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 1488633, "lastRefresh" : "2022-09-12T09:44:17.114+0000", "lastModified" : "2019-06-21T07:58:48.139+0000", "created" : "2010-11-08T11:51:37.000+0000", "creator" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10007990, "link" : "/api/author/10007990", "label" : "Józsa László (Marketing)", "familyName" : "Józsa", "givenName" : "László", "published" : true, "oldId" : 10007990, "snippet" : true }, "lastDuplumOK" : "2019-07-12T14:01:17.477+0000", "lastDuplumSearch" : "2019-07-12T14:01:17.477+0000", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000144, "link" : "/api/subtype/10000144", "label" : "Konferenciakötet (Könyv)", "name" : "Konferenciakötet", "nameEng" : "Conference proceedings", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "listPosition" : 345, "published" : true, "oldId" : 10000144, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "firstAuthor" : "Józsa, L", "authorships" : [ { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 1113744, "link" : "/api/authorship/1113744", "label" : "Józsa, L [Józsa, László (Marketing), szerk.] Marketing és Menedzsment Tanszék (SZE / KGYK)", "listPosition" : 1, "share" : 1.0, "first" : false, "last" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10007990, "link" : "/api/author/10007990", "label" : "Józsa László (Marketing)", "familyName" : "Józsa", "givenName" : "László", "published" : true, "oldId" : 10007990, "snippet" : true }, "familyName" : "Józsa", "givenName" : "L", "authorTyped" : false, "editorTyped" : true, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 2, "link" : "/api/authorshiptype/2", "label" : "Szerkesztő", "code" : -1, "published" : true, "oldId" : -1, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 12008789, "snippet" : true } ], "title" : "Marketing az új évezred küszöbén", "subTitle" : "Marketingoktatók Klubja VI. konferenciája", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 303988, "link" : "/api/publicationidentifier/303988", "label" : "ISBN: 9639220434", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 122, "link" : "/api/publicationsource/122", "label" : "ISBN", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "ISBN", "nameEng" : "ISBN", "linkPattern" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 122, "snippet" : true }, "idValue" : "9639220434", "realUrl" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A9639220434", "published" : false, "snippet" : true } ], "editionNumber" : 0, "publishers" : [ { "otype" : "Publisher", "mtid" : 20359, "link" : "/api/publisher/20359", "label" : "Magyar Marketing Szövetség (MMSZ)", "name" : "Magyar Marketing Szövetség (MMSZ)", "published" : true, "oldId" : 10007098, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 10006, "link" : "/api/city/10006", "label" : "Veszprém, Magyarország", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10001, "link" : "/api/country/10001", "label" : "Magyarország", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 1053347, "snippet" : true } ], "firstPageOrInternalIdForSort" : "", "pageLength" : 196, "publishedYear" : 2000, "conference" : { "otype" : "Conference", "mtid" : 142884, "link" : "/api/conference/142884", "label" : "Marketing az új évezred küszöbén : Marketingoktatók Klubja VI. konferenciája 2000-08-28 [Veszprém, Magyarország]", "location" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 10006, "link" : "/api/city/10006", "label" : "Veszprém, Magyarország", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10001, "link" : "/api/country/10001", "label" : "Magyarország", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 1053347, "snippet" : true } ], "published" : true, "snippet" : true }, "digital" : null, "printed" : true, "collaboration" : "NATIONAL", "sourceYear" : 2010, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "missingAuthor" : false, "oaType" : "NONE", "oaCheckDate" : "2022-09-12", "oaFree" : false, "oaByAuthor" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10011937, "link" : "/api/author/10011937", "label" : "Hetesi Erzsébet (Marketing)", "familyName" : "Hetesi", "givenName" : "Erzsébet", "published" : true, "oldId" : 10011937, "snippet" : true }, "citationCount" : 0, "citationCountUnpublished" : 0, "citationCountWoOther" : 0, "independentCitCountWoOther" : 0, "nationalOriginCitationCount" : 0, "foreignEditionCitationCount" : 0, "doiCitationCount" : 0, "wosCitationCount" : 0, "scopusCitationCount" : 0, "wosScopusCitationCount" : 0, "wosScopusCitationCountWoOther" : 0, "wosScopusIndependentCitationCount" : 0, "wosScopusIndependentCitationCountWoOther" : 0, "independentCitationCount" : 0, "selfCitationCount" : 0, "unhandledCitationCount" : 0, "citingPubCount" : 0, "independentCitingPubCount" : 0, "citingPubCountWoOther" : 0, "independentCitingPubCountWoOther" : 0, "unhandledCitingPubCount" : 0, "citedPubCount" : 0, "citedCount" : 0, "hasCitationDuplums" : false, "userChangeableUntil" : "2012-10-26T07:03:06.000+0000", "publishDate" : "2012-07-28T07:03:06.000+0000", "directInstitutesForSort" : "Marketing és Menedzsment Tanszék (SZE / KGYK)", "ownerAuthorCount" : 1, "ownerInstituteCount" : 14, "directInstituteCount" : 1, "authorCount" : 0, "contributorCount" : 1, "chapterCount" : 10, "chapters" : [ { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1784623, "link" : "/api/publication/1784623", "label" : "Bauer András et al. Stratégiai dimenziók és marketing szemléletmód a gyógyszerkereskedelemben az EU-csatlakozás küszöbén. (2000) Megjelent: Marketing az új évezred küszöbén pp. 117-131", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Stratégiai dimenziók és marketing szemléletmód a gyógyszerkereskedelemben az EU-csatlakozás küszöbén", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 15, "publishedYear" : 2000, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1784623, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 2515114, "link" : "/api/publication/2515114", "label" : "Darai Lajos Mihály. Adam Smith szükségletelmélete. (2000) Megjelent: Marketing az új évezred küszöbén pp. 7-13", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Adam Smith szükségletelmélete", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 767587, "link" : "/api/publicationidentifier/767587", "label" : "Egyéb URL: http://www.szabad-part.hu/szam7/tnt/darai.htm", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 40, "link" : "/api/publicationsource/40", "label" : "Egyéb URL", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Egyéb URL", "nameEng" : "Egyéb URL", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 40, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "http://www.szabad-part.hu/szam7/tnt/darai.htm", "realUrl" : "http://www.szabad-part.hu/szam7/tnt/darai.htm", "published" : false, "oldId" : 933464, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 7, "publishedYear" : 2000, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "published" : true, "oldId" : 2515114, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 3271815, "link" : "/api/publication/3271815", "label" : "Deli Zsuzsa. Integrált szemléletmód a piacszegmentációban. (2000) Megjelent: Marketing az új évezred küszöbén pp. 15-16", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Integrált szemléletmód a piacszegmentációban", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 2, "publishedYear" : 2000, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "published" : true, "oldId" : 3271815, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1438189, "link" : "/api/publication/1438189", "label" : "Fojtik János et al. Marketing az Interneten. (2000) Megjelent: Marketing az új évezred küszöbén", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Marketing az Interneten", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "publishedYear" : 2000, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1438189, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1392248, "link" : "/api/publication/1392248", "label" : "Hetesi Erzsébet. A marketing helye, szerepe és megítélése a kommunális szolgáltató szervezeteknél. (2000) Megjelent: Marketing az új évezred küszöbén pp. 31-47", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A marketing helye, szerepe és megítélése a kommunális szolgáltató szervezeteknél", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 17, "publishedYear" : 2000, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : false, "published" : true, "oldId" : 1392248, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1488634, "link" : "/api/publication/1488634", "label" : "Józsa L. A tapasztalati görbe (experience curve) a marketingben. (2000) Megjelent: Marketing az új évezred küszöbén pp. 67-74", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A tapasztalati görbe (experience curve) a marketingben", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 8, "publishedYear" : 2000, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "published" : true, "oldId" : 1488634, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 21355557, "link" : "/api/publication/21355557", "label" : "Kovács Eszter. A fogyasztói elégedettség mérési módszerei. (2000) Megjelent: Marketing az új évezred küszöbén p. 101", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A fogyasztói elégedettség mérési módszerei", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "publishedYear" : 2000, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 11355557, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1608423, "link" : "/api/publication/1608423", "label" : "Lányi Beatrix. Kapcsolati bankmarketing. (2000) Megjelent: Marketing az új évezred küszöbén pp. 105-116", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000303, "link" : "/api/subtype/10000303", "label" : "Szaktanulmány (Könyvrészlet)", "name" : "Szaktanulmány", "nameEng" : "Study", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 219, "published" : true, "oldId" : 10000303, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Kapcsolati bankmarketing", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 12, "publishedYear" : 2000, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : false, "published" : true, "oldId" : 1608423, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 2251010, "link" : "/api/publication/2251010", "label" : "Somogyi Ferenc. Komparatív előnyök, társadalmi hátrányok, környezeti károk. (2000) Megjelent: Marketing az új évezred küszöbén", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Komparatív előnyök, társadalmi hátrányok, környezeti károk", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 10, "publishedYear" : 2000, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "published" : true, "oldId" : 2251010, "snippet" : true }, { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1428047, "link" : "/api/publication/1428047", "label" : "Szűcs Krisztián. Virtuális valóság technikák. (2000) Megjelent: Marketing az új évezred küszöbén pp. 155-165", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Virtuális valóság technikák", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 10, "publishedYear" : 2000, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "published" : true, "oldId" : 1428047, "snippet" : true } ], "fromCitation" : true, "hasQualityFactor" : false, "link" : "/api/publication/1488633", "label" : "Józsa L. Marketing az új évezred küszöbén: Marketingoktatók Klubja VI. konferenciája. (2000) ISBN:9639220434", "template" : "