mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Szolgáltatások világa
Hetesi, Erzsébet [Hetesi, Erzsébet (Marketing), szerk.] Marketing-Menedzsment szakcsoport (SZTE / GTK / ÜTI)
;
Majó, Zoltán [Majó, Zoltán (Menedzsment), szerk.] Marketing-Menedzsment szakcsoport (SZTE / GTK / ÜTI)
;
Lukovics, Miklós [Lukovics, Miklós (Regionális gazdas...), szerk.] Regionális Gazdaságfejlesztési Szakcsoport (SZTE / GTK / KGI)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: JATEPress, Szeged, Magyarország, 480 p.
2009
Sorozatok:
SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Azonosítók
MTMT: 1390551
OSZK:
2855561
Teljes dokumentum:
http://www.eco.u-szeged.hu/egyetemrol/tudomanyos-kozlemenyek/szte-gazdasagtudomanyi/szolgaltatasok-vilaga/szolgaltatasok-vilaga-090804
Szakterületek:
Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Fejezetek
Dobrai Katalin et al. Tudásalapú nonprofit szolgáltatások. (2008) Megjelent: Szolgáltatások világa
Heidrich Balázs. A szolgáltatás-vezetés hazai tapasztalatairól egy empirikus felmérés tükrében. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 15-38
Ercsey Ida. Szolgáltatásgarancia hatása az észlelt megbízhatóságra. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 39-52
Somosi Sarolta. Szolgáltatáspiac és liberalizáció az Európai Unióban: ki jár(hat) jól?. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 53-73
Pelle Anita. A szolgáltatások EU-beli áramlásának előmozdítása versenypolitikai eszközökkel. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 74-87
Németh Petra et al. Szolgáltatások helyzete nemzetközi és hazai összehasonlításban - Szolgáltatási térkép. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 88-100
Mayer Péter et al. Turisztikai klaszterkultúra-vizsgálat az Őrségben. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 100-107
Raffai Csilla et al. Turisztikai klaszterkultúra-vizsgálat az Őrségben. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 100-107
Málovics János et al. Szervezeti kultúra és kompetenciák az egészségturizmusban: elméleti modellek és empirikus vizsgálati lehetőségek. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 108-126
Strihó Krisztina. Elektronikus kereskedelem kontra fogyasztóvédelem. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 127-141
Z. Karvalics László. Információ- és tudásszolgáltatások: honnan hová?. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 143-156
Farkas Ferenc et al. Tudásalapú nonprofit szolgáltatások. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 157-167
Hetesi Erzsébet et al. A felsőoktatás képzési teljesítményének problémái. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 168-186
Kovács Kármen. Az egyetemi könyvtárak referensz szolgáltatásai: kihívások és lehetőségek. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 186-200
Szakálné Kanó Izabella. A tudás-intenzív szolgáltatások térbeli eloszlásának vizsgálata Magyarországon. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 201-222
Rixer Attila. A közszállítási szolgáltatási minőségkoncepció szabványháttere. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 235-249
Málovics Éva et al. Paternalizmus vagy közös döntés? Páciensek az orvos – beteg kommunikációról. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 250-264
Besze Tamás et al. A városfejlesztés közlekedésfejlesztési aspektusai: Szeged elektromos közösségi közlekedés fejlesztése EU-nagyprojekt. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 265-287
Csapi Vivien et al. Az egészségügyi szolgáltatások optimalizációja a köz- és magánszféra szempontjából. (2008) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 288-301
Kádárné Horváth Ágnes. A földgázpiaci liberalizáció és a távfűtés. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 302-315
Gyarmatiné Bányai Edit et al. Turizmus 2.0: a kollaboráció új formáit lehetővé tevő alrendszerek bemutatása. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 317-331
Majó Zoltán et al. Az elektronikus szolgáltatások térnyerése egy egyetemi esetpélda tükrében. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 332-343
Gyarmatiné Bányai Edit et al. Az interaktív televízió marketing aspektusai. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 344-361
Révész Balázs. Kapcsolatorientáció a szolgáltatásmarketingben. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 362-383
Bognár Rita. Elektronikus adatszolgáltatások az Európai Unióról. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 384-397
Málovics Éva et al. Pénzügyi szervezetek kultúrája – vállalati esetpéldák. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 399-418
Kiss Gábor Dávid et al. A hazai bankok és a MiFID – egy 41 bankfiókot vizsgáló kutatás eredményei. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 419-429
Megyeri Eszter. CRM – Ügyfélkapcsolat Menedzsment - CRM a pénzügyi szolgáltató szektorban.. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 430-439
Csapi Vivien et al. Pénzügyi szolgáltatások az éghajlatváltozás tükrében: elérhető kockázatmenedzselési eszközök: elérhető kockázatmenedzselési eszközök. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 440-453
Idézők (2)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-01-15 05:55
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás