A külföldi tőkebefektetés hatása a magyar vállalatok marketing tevékenységére

Berács, József [Berács, József (Marketing), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI); Agárdi, Irma [Agárdi, Irma (Marketing és kere...), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI); Kolos, Krisztina [Kolos, Krisztina (Marketing), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI)

Magyar nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 31 (3) pp. 11-19 1997
  • Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: C
  • Regionális Tudományok Bizottsága: C
Azonosítók
  • MTMT: 1341093
  • Matarka: 56024
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2020-08-04 19:56