mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola
Kozma, T [Kozma, Tamás (Nevelésszociológia), szerk.] Neveléstudományok Intézete (DE / BTK)
;
Perjés, I [Perjés, István (Neveléstudomány), szerk.] Magatartástudományi és Kommunikációelméleti Int... (BCE / TK)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, Magyarország, 363 p.
2009
Sorozatok:
Új kutatások a neveléstudományokban 2062-090X
Azonosítók
MTMT: 1282795
ISBN:
9789635034017
Repozitóriumban:
http://mek.oszk.hu/09300/09362/09362.pdf
Egyéb URL:
http://www.odrportal.hu/web/guest/record/-/record/MOKKAI0008895899
A Budapesten, 2008. nov. 13-15-én rendezett 8. Országos Neveléstudományi Konferencia válogatott előadásainak szerkesztett anyaga.
Fejezetek
Vargáné Nagy Anikó. Jausz Béla igazgatói tevékenysége a Debreceni Magyar Királyi Középiskolai Tanárképző Intézet Gyakorló Gimnáziumában. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola p. 10
Hunyady György. Az érzelmek szociálpszichológiája és a nevelés. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 44-56
Hunyady Györgyné et al. Pozitív iskolai élmények az emlékezet türében. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 59-69
Dr. Sass Judit et al. A szervezeti bizalom összehasonlító vizsgálata a quinni szervezeti kultúra típusokban. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 69-81
Zsolnai A et al. Az agresszív és a proszociális viselkedést meghatározó szociális és érzelmi készségek alakulása óvodáskorban. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 82-96
Csapó B et al. A mérés-értékelés új tendenciái: a papír- és számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálatai általános iskolás, illetve főiskolás diákok körében. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 99-108
Csíkos Cs. Mentális modellek és metareprezentációk matematikai szöveges feladatok megoldásában: Egy fejlesztőkísérlet elméleti alapjai. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 109-117
Molnar Gyöngyvér. A kisiskolások induktív gondolkodását fejlesztő program hatásai. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 118-129
Perjés István et al. A „világ útvesztőiből” a „szív paradicsomáig”: A curriculum-elmélet műfaji fejlődése. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 130-145
Orsós Anna. Egyenlő nyelvek - egyenlő esélyek?. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 149-158
Vidákovich Tibor et al. Az idegen nyelvi értékelés és oktatás kapcsolata. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 159-168
Dezső Renáta Anna. Alternatív módszerek és technikák az idegen nyelv tanításában. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 169-180
Dr. Benedek András. Szakképzés - Tanulószerződés - Munkába állás - Vállalati képzés. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 183-193
Györgyi Zoltán. A felsőfokú szakképzés és a munkaerőpiac. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 194-199
Kéri Katalin. Gyermekábrázolás az 1950-es években a Nők Lapja címoldalain. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 203-212
Bajusz Bernadett et al. A Debreceni Egyetem tanárképző Intézetének egykori sikeres iskolája. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 212-224
Kiss E. Bergson és a pedagógia. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 225-233
Ugrai János. A cseh Tessedik, avagy a cseh és a magyar elmaradottság különbségei. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 234-241
Forray R. Katalin. Falusi kisiskola a lokális társadalomban. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 245-254
Gordon Győri János. Második generációs vietnami tanulók akkulturációja és iskolai szocializációja Magyarországon. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 255-265
Pusztai G. Társadalmi tőkeforrások egy határmenti régióban. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 266-278
Kozma T. Kisebbségi intézmények a bolognai folyamatban. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 278-294
Imre Anna. Iskolahálózati változások és kistelepülési iskolák. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 294-315
Jankó Krisztina. Kisiskolák körzetesítésének társadalmi hatásai.. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 316-327
Takács Tamara. Egy egyetem belső világa: a Partiumi Keresztény Egyetemen készült kvalitatív vizsgálat. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 327-339
Szolár Éva. Egy kisebbségi intézmény metamorfózisa: a Partiumi Keresztény Egyetem esettanulmánya. (2009) Megjelent: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola pp. 339-354
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-03 18:07
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás