mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22.
Józsa, K [Józsa, Krisztián (Oktatás- és nevel...), szerk.] MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport (SZTE / BTK / NevtudT)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, Magyarország, 141 p.
2006
Konferencia:
PÉK 2006 2006-04-20 [Szeged, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 1196195
ISBN:
9634827616
Teljes dokumentum:
http://www.edu.u-szeged.hu/pek2006/download/PEK_2006_Konferenciakotet.pdf
Szakterületek:
Oktatástudomány
Fejezetek
Benyák Anikó. HIPERAKTÍVKÉNT AZONOSÍTOTT KISISKOLÁSOK TANULMÁNYI EREDMÉNYEINEK FELMÉRÉSE: IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22.
Nagy-Czirok Lászlóné et al. Tudástérképek készítése és alkalmazása. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22.
Kelemen Rita. A szavazórendszer alkalmazási lehetőségei a matematikaórán. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 35
B. Németh M. Hátrányos helyzetű tanulók természettudományos műveltsége.. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 37
Szakácsné Nagy Szilvia. Esélyegyenlőség az oktatásban – informatika a látássérültek szolgálatában. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 38-38
Vargáné Molnár M et al. Krónikus veseelégtelen gyermekek (gyógy)pedagógiai jellemzői: iskolázottsági adatok – egy pilótavizsgálat eredményei. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 40
Józsa K et al. Tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációja.. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 44-44
Rapos Nóra. Az iskolai félelmek kvalitatív vizsgálata. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 45-45
Fejes József Balázs. A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű és roma tanulók körében. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 46
Molnár Éva. Számítógéppel segített oktatás hatása hátrányos helyzetű tanulók motivációjára. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 47-47
B Németh Mária et al. Az olvasásképesség fejlettsége az iskoláskor elején. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 49
Csíkos CS. Az Index of Reading Awareness (IRA) kérdőív magyarországi vizsgálata.. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 50-50
Huszár Zsuzsanna. A 10 és 14 éves korosztály iskolai fogalmazásainak néhány szövegstatisztikai jellemzője és témafüggő ritmikai struktúrája. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 52
Kinyó László. A magyar történelem pozitívnak és negatívnak vélt eseményei, korszakai 7. és 11. évfolyamos tanulók válaszaiban. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 53
Szombathelyiné Nyitrai Ágnes. Az értékeléssel kapcsolatos tudás hatása az értékelés folyamatára és az eredmények értelmezésére, felhasználására. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 56
Kelemen Rita. A szöveges feladatok szerepe a jelen és a jövő matematika oktatásában. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 62
Kovácsné Duró Andrea. Tanár szakos egyetemi hallgatók értékelési tudása és kompetenciái. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 68-68
Molnár Edit Katalin. Írás–tudás: Tanár szakos egyetemi hallgatók szövegalkotási képessége és pedagógiai tudása. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 69
Dancsó Tünde et al. A felsőoktatási intézmények hallgatóinak informatikai kompetenciái.. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 70
Nagy József. Kritériumorientált értékelés. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 72
Békési Kálmán et al. Szöveges értékelés az alapfokú oktatás első két évfolyamán – innováció vagy eszközcsere?. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 75-75
Dancsó Tünde. 13 éves tanulók informatika tudásának mérése.. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 78
Zentai Gabriella et al. A tanulási képességek fejlesztése tantárgyi tartalmakkal. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 80
Korom Erzsébet. A fogalmi fejlődés nyomon követésének lehetőségei az iskolában. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 81
Nagy Lászlóné. A környezetismeret-tankönyvek képességfejlesztő hatása. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 83
Barabás K. Az iskolai egészségnevelés –fejlesztés hatékonyságának értékelési lehetősége. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 85
Nagy Judit et al. Az egészségnevelési programok és szerepük Hódmezővásárhely általános iskoláiban. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 94-94
Szarvasné Mátó Veronika et al. Főiskolai hallgatók egészségképe – Összehasonlító vizsgálat. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 95
Vass Miklós et al. Értékelés és osztályozás az iskolai testnevelésben. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 96
Fülöp M et al. Az együttműködés és a versengés a tanórán. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 99
Pap-Szigeti Róbert. Kooperatív módszerek alkalmazása a webprogramozás tanításában. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 100
Dorner Helga et al. Iskolák közti nemzetközi partnerkapcsolatok sikeressége és kudarca az eTwinning projekt magyar résztvevőinek szemszögéből. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 101
Hercz Mária. Nevelési vizsgálat: az értékeltek értékelése. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 102-102
Vígh Tibor. A kommunikatív nyelvtudás mérése és értékelése a középszintű német nyelvi érettségi íráskészség vizsgarésze alapján. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 107
Buda András et al. Iskolai hatásmechanizmusok. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 108
Kasik László. Összefüggések a kreativitás és a társas viselkedést meghatározó személyiségvonások között dráma és nem dráma tagozatos tanulók körében. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 109-109
Lénárt Anett. Számítógéppel segített önellenőrző módszer az elektronikus tananyag visszakérdezésére. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 111
Papp Gábor et al. Értékelés és osztályzás az iskolai testnevelésben. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 114
Prisztóka Gyöngyvér et al. Gyakorlati követelmények a testnevelőtanár képzésben - hallgatói szemmel. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 114-114
Engler Ágnes et al. Üzenet egykori iskolámba. Tanárjelötek pedagógusképei. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 115
Keller Magdolna et al. Tapasztalatok az EKF Neveléstudományi Tanszékének levelező hallgatói körében végzett „hallgatói elégedettség” mérésről. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 116
Józsa K. Kisiskolások elemi készségeinek fejlettsége – Szimpóziumi összefoglaló. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 119-119
Józsa K et al. A számolási készség fejlődése az iskoláskor első két évében.. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 120-120
Zentai Gabriella et al. Alapkészségek fejlettsége Békéscsaba első osztályos tanulói körében. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 121
Józsa K et al. Tanulásban akadályozott gyermekek elemi alapkészségeinek fejlődése. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 123-123
Mandel Kinga Magdolna. A romániai magyar középfokú oktatás és annak minősége: dinoszaurusz vagy kaméleon?. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 126-126
Holik Ildikó. Az új érettségi rendszer a tanulók szemszögéből. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. pp. 128-128
Buda András. A szükséges kérdések válaszai. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 131
Habók Anita. Értelemgazdag tanulás a hazai iskolákban. (2006) Megjelent: PÉK 2006. IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2006. április 20–22. p. 133
Idézők (3)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-03 18:58
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás