mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14.
Korom, E [Korom, Erzsébet (oktatáselmélet), szerk.] MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport (SZTE / BTK / NevtudT)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, Magyarország, 137 p.
2007
Konferencia:
V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. 2007-04-12 [Szeged, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 1178842
ISBN:
9789634828136
OSZK:
2676466
Teljes dokumentum:
http://www.edu.u-szeged.hu/pek2007/download/PEK_2007_Konferenciakotet.pdf
Szakterületek:
Oktatástudomány
Fejezetek
Dorner H. A pedagógiai célú interakciók szerepe online kollaboratív tanulási környezetben.. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14.
Tóth György Ferenc et al. A szoftverfejlesztés oktatásának reformja a versenyszféra visszajelzései alapján. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 32
Pásztor Attila. Programozható robotok használata a hallgatók problémamegoldó képességének fejlesztésére MSC és BSC szinten. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 35-35
B Németh Mária. A kognitív és affektív folyamatok kölcsönhatása: a 13 és 17 éves tanulók viszonya a tanuláshoz. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 37
Ollé jános. A családi háttér, az iskolával és a tantárgyakkal kapcsolatos attitűd összefüggései a tanulók tanulási stratégiáival. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 38
Fejes JB et al. Kulturális eltérések az iskolai eredményességben és a tanulási motivációban: roma és többségi tanulók összehasonlítása.. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 40-40
Józsa K et al. A százalékszámítási készség alkalmazása különféle tantárgyi tartalmakon.. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 49-49
Józsa K. Az elemi alapkészségek szerepe az olvasási képesség fejlődésében: egy longitudinális vizsgálat tapasztalatai.. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 55-55
Csapó Benő. A matematikai gondolkodás fejlettsége a 3. évfolyamon. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 56-56
B Németh Mária. A természettudományos tudás életszerű helyzetekben való alkalmazhatóságának változása 1999 és 2006 között. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 57
Molnár Gy. Az ismeretek alkalmazhatóságának korlátai. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 58
Bozsó Beáta et al. A gyermekek számára káros internetes adattartalmak kezelésének nemzetközi tendenciái és magyarországi kihívásai. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 63
Kelemen Rita. A gyermek megjelenése a hazai online sajtóban. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 64
Zsolnai A. A szociális készségek és képességek mérési lehetőségei gyermek- és serdülőkorban. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 66
Csapó Benő. A kutatásalapú tanártovábbképzés elemei az SZTE pedagógiai értékelési szakértő szakos képzésében (esettanulmány). (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 69-69
Molnár Gy. A valószínűségi tesztelmélet adta eszközök az ideális mérés megvalósításához. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 76
Csíkos CS et al. Az olvasásra vonatkozó meggyőződések és az olvasási teljesítmény kapcsolatának empirikus vizsgálata. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 77-77
Vígh Tibor. A kommunikatív tesztelés az idegen nyelvi mérés és értékelés rendszerében. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 78
Kovácsné Duró Andrea. Értékelési helyzetek a középiskolás tanulók narratíváiban. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 79-79
Habók Anita. Fogalmi térképek alkalmazása a magyar nyelvtan tanulásában 4. és 7. évfolyamon. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 87
Dancsó Tünde. A PISA 2003 mérés eredményeinek hazai vonatkozású elemzése az IKT eszközök használatáról. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 88
Buda András. Az IKT és a debreceni pedagógusok. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 89
Lakatosné Török Erika. Főiskolai oktatók és az információs társadalom eszközrendszere. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 91
Szombathelyiné Nyitrai Ágnes. Mit tanul(hat)nak gyermekeink a mesékből?. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 96
Kovács K. Kooperatív testnevelési játékok hatása alacsony és magas alkati szorongású serdülő leányok szociometriai helyzetére. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 98
Dancsó Tünde. Az informatika tantárgy eredményességét befolyásoló tanulási módszerek. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 101
Zsolnai A. A szociális és az érzelmi kompetencia fejlettsége óvodáskorban. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 108
Kasik László. A szociális kompetencia néhány összetevőjének fejlettsége és az iskolai eredményesség kapcsolata különböző típusú iskolában tanuló serdülők körében. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 109-109
Hercz Mária. A pedagógusmunka értékelési rendszerének problémavilága. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 113-113
Balázsi Ildikó. A 2006. évi Országos kompetenciamérés jellemzői és visszajelzése az iskoláknak és fenntartóiknak. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 115-115
Nagy Lászlóné. A természettudományos megismerési kompetencia fejlesztése. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 116
Borosán Lívia et al. A 7. évfolyamos tanulók szociális kompetenciájának vizsgálata Bács-Kiskun megyében. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 117-117
Józsa K. Hátrányos helyzetű gyermekek fejlesztése – Szimpóziumi összefoglaló. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 120-120
Józsa K et al. A sikeres iskolakezdés segítése: egy készségfejlesztő kísérlet eredményei.. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 121-121
Molnár Gy. Az induktív gondolkodás fejlesztése kisiskolás korban. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 122
Pap-Szigeti Róbert et al. Hátrányos helyzetű tanulók tanulási képességeinek fejlesztése. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 123
Molnár Éva. Az IKT-val segített oktatás hatása hátrányos helyzetű tanulók önszabályozó tanulására. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 124-124
Nagy Judit. A mindennapos testnevelés megvalósítása és mérési folyamata Hódmezővásárhelyen. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 126-126
Prisztóka Gyöngyvér et al. Az iskolai testnevelés értékelésének lehetőségei - tanítói vélemények alapján. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. pp. 127-127
Mészáros Attila. A nem iskolarendszerű képzések speciális pedagógiai értékelési formái. (2007) Megjelent: V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2007. április 12-14. p. 130
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-03 19:46
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás