mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány
Buda, András [Buda, András (Didaktika), szerk.] Neveléstudományok Intézete (DE / BTK)
;
Holik, Ildikó [Holik, Ildikó Katalin (Neveléstudomány), szerk.] Társadalom- és Kultúratudományi Intézet (NYF)
Magyar nyelvű Tudományos
Megjelent: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, Magyarország, 425 p.
2003
Konferencia:
Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány 2003-10-09 [Budapest, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 1158572
OSZK:
1066758
Fejezetek
Bajusz Klára. Az iskolarendszerű felnőttoktatás helyzete és fejlesztési lehetőségei. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány
Barkó Endre. Az e-learning lehetősége a felnőttek tanulási nehézségeinek az oldásában. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány
Forgács Attila. Maastricht: egy nyitott tanulási környezet modellje. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány
Katona György. Multimédiás eszközök a sportpedagógiában. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány
Lehmann Magdolna. Korpusz alapú szógyakorisági listák alkalmazása a szókincsmérésben. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány
Pfister Éva. A szociális tanulási környezet tudásképei. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány
Hercz Mária. Portfoliós értékelés: a megújulás lehetősége. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 1-1
Szabó Szilvia. A multikulturális nevelés esélyei: Cigány tanulók magyar nyelvi tanítása. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 1-136
Kiss Tamás. A környezetpedagógia és a humánökológia egymásra épülése a felsőoktatásban. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 9-11
Dévény Ágnes. Az idegen nyelvi közvetítés és más szubtesztek kapcsolata a nyelvvizsgán. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 42
Fenyő Imre. Karácsony Sándor a debreceni professzor. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 43-43
Holik Ildikó. A tudományos karrier lehetőségei a Debreceni Egyetemen. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 47-47
Kontra József. Mindennapi érvelések vizsgálata középiskolai tanulók körében. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 50-50
Molnár Béla. A gyakorlati képzés helyzete a középfokú tanítóképző intézetekben 1945-1959 között. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 60-60
Némethné Tóth Orsolya. Tanulási képességek összehasonlító vizsgálata óvódás és kisiskoláskorú gyermekeknél az iskolaérettség függvényében II.. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 62-62
Rosta István. A technikai és az esztétikai nevelés kapcsolata történeti összefüggésben. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 64
Szabó-Thalmeiner Noémi. Pedagógusok karrierlehetőségei a romániai tanügyi rendszerben. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 66-66
Szivák Judit. Mit kutatnának a pedagógusok?. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 67-67
Sztanáné Babics Edit. Készségfejlesztés kisiskolás korban. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 68
Torkos Katalin. Diplomás cigányok és munkahelyi diszkrimináció. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 69-69
Tóth Éva et al. Az eredményesség növelésének lehetőségei a gazdasági nyelvvizsga produktív írásfeladataiban. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 70
Köcséné Szabó Ildikó. Tanárjelöltek nézeteinek nhány jellegzetessége a képzés négy esztendeje alatt. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 75-75
Sántha Kálmán. Kvalitatív kutatási módszerek a pedagógusok tudáselemeinek és nézeteinek kutatásában. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 78
Feketéné Szakos Éva. A felnőttek elektronikus tanulásának ismeretelméleti megalapozása. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 81-81
Rakaczkiné Tóth Katalin. E-learning és tananyagfejlesztés. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 84
"Csukonyi Cs." et al. A demokratikus nevelés, polgári értékek és Európa tudat: Az iskolai nevelés helyzete és lehetőségei. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 92.
Mesterházi Zsuzsanna. A gyógypedagógia-tudomány fejlődése. Szimpózium összefoglaló. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 104-105
Mesterházi Zsuzsanna. A gyógypedagógia-tudomány struktúrájának változásai. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 106
Márkus Eszter. A súlyosan-halmozottan sérült személyek pedagógiájának kialakulása. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 109
Józsa Krisztián. A DIFER rövid változata: lehetőségek és tanulságok.. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 113
Revákné Markóczi Ibolya et al. Kísérlet a természettudományos problémamegoldás fejlesztésére a középiskolai biológiatanításban. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 115-115
Hegedűs Gábor. Szimpózium összefoglaló. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 118
Varga József et al. Matematikai képességek és motívumok változásainak longitudinális vizsgálata. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 121
Czédliné Bárkányi Éva. A matematika tanításának módszertani problémái az első éves tanítószakos hallgatók matematika tudásának és gondolkodásának tükrében. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 122-122
Németh András. A modern középiskolai tanárság kialakulása. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 124
Pusztai Gabriella. Határon innen és túl. A társadalmi tőke hatása a felekezeti középiskolásokiskolai pályafutására. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 125
Géczi János. Moszlim emberképek és pedagógiák. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 133-133
Tóth Péter. The Role of Thought-operations in Teaching IT. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 140-140
Farkas Olga. Európai kihívások intézményi szintű válaszokkal: A SZTE JGYTFK néhány harmonizációs törekvése. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 141-141
Bán Anetta et al. Situation report on the engineering-teacher training in Hungary. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 142-142
Cserti Csapó Tibor. Társadalmi-területi feltételek és a cigány közösség iskolázása a Dél-Dunántúlon. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 152
Karikó Sándor. Európát tanulni: Európaiságot megvalósítani. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 157
Vámos Ágnes. A gyermeki nyelvfejlődés pedagógiai szaknyelvi elemei. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 165-165
Rapos Nóra. Az iskolai félelmek kvalitatív vizsgálata. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 166
Lénárd Sándor. A tanulók neveltségi szintjének mérése. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 169-169
Pók Katalin. A Ratio Educationistól a posztmodern értékpluralizmusig. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 174
Fülöp M et al. Az iskolai versengés percepciója amerikai, japán és magyar középiskolások között. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 181
Fenyő Imre. A kultúrák különbségének fenomenológiája. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 183-183
Nagy József. A rendszerezési képesség fejlődése: kritériumorientált értékelés és diagnózis. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 198
B Németh Mária. Tudomány a mindennapokban. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 201
Brezsnyánszky L. Horizontálisan integrált tanárképzés a debreceni egyetemen. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 203
Nagy Péter Tibor. A tanárképzés és "a nem királyi út" oktatáspolitikai erőtere. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 204-204
Pukánszky B et al. A tanárképzés helyzete és perspektívái a Szegedi Tudományegyetemen. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 204
Karlovitz János Tibor. Tanárok Európai Uniós várakozásai. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 206-206
Szabó-Thalmeiner Noémi. Tanítóképzés Erdélyben: Főiskolán vagy pedagógiai líceumban?. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 208-208
Dombi Alice. "Jean Paul" Levanája mint a gyermekközpontú megközelítés "etalonja". (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 219
Nóbik Attila. A gyermekkép összehasonlító vizsgálata – egy osztályozási kísérlet eredményei. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 220-220
Buda András. Problémák a távoktatással. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 226
K Nagy Emese. A pedagógus szerepe a tanulók státuszproblémájának kezelésében, különös tekintettel a roma tanulókra. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 231
Rákó Erzsébet. Egy roma gyermekeket felzárkóztató program eredményei. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 232
Varga Attila. Hogyan hat a magyar környezeti nevelés a diákokra?. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 243
Füzesi Zs et al. A felsőoktatásban tanuló fiatalok kábítószerhez való viszonya. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 247-247
Forgó Sándor et al. E-Learning kurzusok és tananyagok összehasonlítása, egy értékelő rendszer bemutatása. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 269
Molnár Gy. Az életszerû komplex problémamegoldás fejlettségét befolyásoló tényezõk. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 279
Csapó B. Az induktív gondolkodás fejlődésének longitudinális vizsgálata. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 280-280
Molnár Éva. Hátrányos helyzetű tanulók önszabályozó tanulása és motivációja. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 281-281
Nagy Lászlóné. A biológiatanítás feladatai (egy tantárgyi tudás- és képességvizsgálat eredményeinek gyakorlati hasznosítása). (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 282
Molnár György. A német felsőoktatási modulrendszer reformja által érintett területek. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 287-288
Vincze Tamás. Mitrovics Gyula professzor munkatársai és tanítványai a Debreceni Egyetemen. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 304-304
Holik Ildikó. Iskolák feladatai, pedagógiai hitvallása a harmadfokú képzésben. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 314-314
Török Balázs. A magyarországi e-learning és a Socrates-Minerva program. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 330-330
Ollé János. A kezdő „virtuális pedagógusok”. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 333
Csekő Krisztina. Új tanulási kultúra és az élethosszig tartó tanulás elve. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 335
Virág Irén. A magyarországi arisztokrácia neveltetésének vizsgálata a 19. sz. első felében a források tükrében. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 342
Nemes József. Regionális technikatörténeti emlékek szerepe a technika tantárgy tanításában. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 355
Koltai Dénes. Az élethosszig tartó tanulás koncepciója és a felsőoktatás modernizációjának kapcsolata. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 366
FILÓ Csilla. Esély az egyenlőségre. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 369-369
Vidra Anikó et al. Kisebbségek oktatáspolitikájával foglalkozó kutatások. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 377-377
Bartha Csaba et al. Távolságbecslés és találati pontosság vizsgálata labdarúgásban. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 389
Bán Anetta. Modulrendszer a magyar felsőoktatásban és a Dunaújvárosi Főiskolán. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 391-391
Trzaskoma-Bicsérdy Gabriella et al. Motoros programok a sportági kiválasztásban. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 392
H Ekler Judit. A tantervváltások hatása a tanórai testnevelés óraszámára. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 400
Fülöp M et al. A kábítószerfogyasztás iskolai kezelésével kapcsolatos nézetek magyar és angol tanárok körében. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 403
Hamar Pál et al. Testnevelés szakos végzős női hallgatók véleménye az iskolai labdarúgás tanításáról, tanulásáról. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 405
Leibinger Éva et al. Vélemények a testnevelés aktuális tartalmi és módszertani kérdéseiről. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 409-409
Mészáros Attila. A német moduláris felsőoktatási reform tanulságai a magyar felsőoktatás számára. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 411
Mikonya György. A pedagógus szerep differenciálódása az intézményes tanárképzés előtt.. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány pp. 412-412
Ozsváth Károly. Atlétikai referencia eredmények 6., 8., 10. évfolyamos fiúknál és lányoknál. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 414
Szigeti Cecília. Az oktatás pozitív externális hatásának vizsgálata. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 420
Tihanyiné Hős Ágnes. Önértékelés és egyensúlyérzék középkorú nőknél. (2003) Megjelent: Az európai tanulási tér és a magyar neveléstudomány p. 421
Idézők (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-03 19:28
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás