mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
"Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók
Lehmann, Magdolna [Lehmann, Magdolna (alkalmazott nyelv...), szerk.] Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék (PTE / BTK / AI)
;
Nikolov, Marianne [Nikolov, Marianne (Neveléstudomány), szerk.] Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék (PTE / BTK / AI)
Magyar nyelvű Tudományos
Megjelent: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, Magyarország, 384 p.
2004
Konferencia:
"Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók 2004-10-20 [Budapest, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 1154493
OSZK:
2564502
Szakterületek:
Bölcsészettudományok
Nyelvek és irodalom
Nyelvészet
Nyelvhasználat: pragmatika, szociolingvisztika, beszédelemzés, idegennyelv-tanulás és tanítás, lexicográfia, terminológia
Tudomány
Fejezetek
Bucsy Gellértné et al. „Sportrekreáció” multimédiás tankönyv sportpedagógiai szempontú elemzése. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók
Deme Tamás et al. Az első munkahely szerepe a pedagógussá válásban. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók
Katona György et al. Számonkérés egy digitális tankönyvvel. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók
Lehmann Magdolna. Az idegen nyelvi receptív szókincs nagysága.. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók
Papp Gábor et al. A tanulói példaképválasztás az olimpiai játékok tükrében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók
Tóth Éva. Az idegennyelvi íráskészség fejlesztésének lehetőségei a gazdasági szaknyelv tanításában. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók
Tóvári Ferenc et al. Az iskolai testnevelés integrációjára való felkészülés első lépései. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók
Knoch László et al. A távoktatás, az E-learning mint kulturális és szociális animáció. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 8-8
Mikonya György. Életreform-modellek az angol, német és svájci internátusokban. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 39-44
Németh András. Az életreform mozgalmak hazai recepciója és a korabeli reformpedagógiai törekvések.. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 39
Némethné Tóth Orsolya. Pszicho-motoros képességek vizsgálata az iskolaérettséggel összefüggésben. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 47-47
Kudar K et al. Veszélyben van a tudás! SE TSK hallgatók internet használatával kapcsolatos plagizálási attitűdjeinek felmérése. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 48
Hamar Pál et al. Adalékok a testnevelési tantervkészítők számára. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 51-51
Dévény Ágnes et al. Nyelvvizsgázók feladat -, és teljesítmény-önértékelése a vizsgaeredmények tükrében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 68
Dévény Ágnes Loch. Nyelvvizsgázók feladat-, és teljesítmény-önértékelése a vizsgaeredmények tükrében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 68
Molnár Gyöngyvér. Objektív mérés, avagy a Rasch-modell alkalmazása a pedagógiában. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 78-78
B Németh Mária. Tantárgytesztek fejlesztése modern tesztelméleti módszerekkel. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 79
Nagy Lászlóné. A valószínűségi tesztelmélet alkalmazása az analógiás gondolkodás fejlődésének és fejlesztésének kutatásában. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 80
Korom Erzsébet. A valószínűségi tesztelmélet alkalmazása dichotóm és rangskálás adatokat tartalmazó tudásmérésben. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 82
Molnár Éva. Az önszabályozó tanulás vizsgálata és elemzése modern tesztelméleti módszerekkel 10-17 éves korban. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 92-92
Müller A. A wellness turizmus játékos-sportos programjainak összehasonlító elemzése Hazánk, Németország és Ausztria vonatkozásában. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 93
Géczi János et al. Kisebbségi attitűdök nyelvi komponensei. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 97-97
Kárpáti Andrea. Roma Oktatási Informatikai Projekt: képességfejlesztés, esélyteremtés az oktatási informatika eszközeivel. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 99
Csapó B. Az esélyeket javító iskola. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 100-100
Józsa Krisztián et al. Az olvasási és helyesírási képesség longitudinális vizsgálata 14-16, valamint 16-18 éves korban. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 101
Bősze Júlia. Minek dőlünk be?. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 103
Karlovitz János Tibor. Tankönyvek szókincse. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 106-106
Vidákovich T. Az anyanyelvi és a matematikai alapképességek összefüggései 10-14 éves korban. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 107-107
Papp Katalin. Aktív tanulói eljárások a természettudományos nevelésben. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 109
Revákné Markóczi Ibolya et al. Egy. a természettudományos problémamegoldó gondolkodás fejlesztésére irányuló kísérlet eredményei és tanulságai.. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 111-111
Lénárd Sándor et al. Szöveges értékelés az alapfokú oktatás első évfolyamán. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 113-113
Dévény Ágnes. Az idegen nyelvi közvetítési készség és más nyelvi készségek (a nyelvvizsgán). (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 116
Holik Ildikó. A gyakorlati tanárképzés színterei - pedagógusszemmel. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 118-118
Kontra József. Mindennapi érvelések vizsgálata pedagógusjelöltek körében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 120-120
Lelovics Zsuzsanna et al. Hatékony kommunikáció az egészséges táplálkozási szokások kialakításában.. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 121-121
Lóczi Márta. Tanítójelöltek szabadidős tevékenységeinek a vizsgálata. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 123
Buda András. Hogyan ismerhető meg kívülről a belső világ?. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 134
Fenyő Imre. Megújuló értékek - megújuló oktatási térben. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 136
Nikolov M et al. Angol és német nyelvi készségek fejlettsége néhány háttérváltozó tükrében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 149
Tóth Péter et al. Az analógiás tudástranszfer szerepe a problémamegoldásban. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 154-154
Szabo A et al. Leisurely physical activity and wellness: acute psychological benefits of horse riding: Acute psychological benefits of horse riding. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 155
Keresztes Noémi et al. Sport a globalizáció világában – A fizikai aktivitás gyakorisága és sportolási szokások általános iskolások körében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 157
Bősze Lajosné et al. Ezek a mai idősek. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 158
Bognár József et al. A testi nevelés célja: a kommunikáció szerepe és jelentősége a 10-14 éves diákok tapasztalataiban és meggyőződésében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 159
Baumgartner Eszter et al. Tehetséggondozás komplex megközelítésben: a nevelés és edző-sportoló kommunikáció szerepe a folyamatban. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 160
Géczi János. A folyóiratok szerepe a tudás közvetítésében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 161-161
Ollé János. Tanítási-tanulási stratégiák az oktatási folyamatban, az optimális tanulásszervezés lehetőségei és korlátai az osztályteremben. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 167
Pusztai Gabriella. Felekezeti felsőoktatás a keletmagyarországi régióban. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 167
Fenyő Imre et al. A Tanárképző Intézet megalapítása. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 198-198
Sándor M et al. A családi és az iskolai szocializáció hatása a versengés és az együttműködés kisiskoláskori alakulására. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 201
Zsolnai A. A szociális kompetencia fejlődése gyermekkorban. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 202
Lelovics Zsuzsanna. Szimbólumokkal történő kommunikáció az egészséges táplálkozásra nevelésben.. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 203-203
Ollé János et al. Tanárjelöltek és nem pedagógus végzettségű felnőttek pedagógiai gondolkodásának összehasonlító vizsgálata. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 208
Köcséné Szabó Ildikó. A tanárjelöltek tanárról alkotott nézetei a tanári mintában és a tanári énképben. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 209-209
Sántha Kálmán. A reflektív szemlélet a pedagógusok tevékenységében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 211
Dávid Gergely. Nyelvvizsgaszintek validálása: lehetőségek és korlátok.. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 213-214
Benke Eszter. Nyelvtudásszint meghatározás az Európa Tanács szintjeinek tükrében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 215
Futász Réka et al. Nyelvi szigorlat validálása. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 216
Serfőző Mónika. Az értékelés fekete pedagógiája a gyerekek szemszögéből. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 222
Soos I et al. The effectiveness of the Petho Method on the mental and physical development of disabled children through sports. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 229
K Nagy Emese. A hátrányos helyzetű tanulók oktatása a Complex Instruction Program segítségével. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 231
Nóbik Attila. Rousseau-kép a 19. századi neveléstörténeti tankönyvekben. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 236-236
Szigeti Cecília. Iskola és szabadság Amartya Sen elméletében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 237
Kéri Katalin. "Fátyolos" problémák: Európa oktatásügye és a muszlimok. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 239
Simon Attiláné. Az orosz nyelv oktatásának alakulása hazánkban 1989-1993 között. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 246
Molnár Béla. Tanítóképzés az 1940-es évek második felében és az 1950-es években. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 248-248
Farkas Olga. Személyközpontú megközelítés alaklamzása általános iskolai rajz-, és főiskolai pedagógiai órákon. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 257-257
Podráczky Judit. A pályakezdő sajátos szerepértelmezése. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 269-269
Brezsnyánszky L et al. Kontinentális tanárképzési hagyományokkal a bolognai úton. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 276-276
Hercz Mária. A gyermekközpontú nevelés szlogenjétől a nevelésig. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 282-282
Bikics Gabriella. Oktatók és mentorok véleménye a tanárjelöltek gyakorlati képzéséről. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 284
Ollé János et al. Tanulási környezetek összehasonlító hatékonyságvizsgálata, eLiteratura nem (csak) középiskolásoknak. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 285
Mikonya György. Családtörténet írás és mediáció. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 292
Horváth H Attila. Családi konfliktusok elemzése a pedagógusképzésben. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 296-296
Beregszászi Anikó et al. A magyar nyelv oktatása a kárpátaljai magyar iskolákban: nyelvészeti, nyelvpedagógiai és nyelvi emberi jogi vonatkozások. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 301-301
Jarosievitz Beáta. A digitális pedagógia és a projektmódszer alkalmazása az oktatásban. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 318
Hegedűs Gábor. A projektpedagógia helye a neveléstudomány rendszerében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 321-321
Mesterházi Zsuzsanna. A kommunikáció tanulásának akadályozottsága. Szimpózium összefoglaló. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 324-325
Zsoldos Márta et al. Aktív fogalmi szint vizsgálata diszfáziás és nem diszfáziás hallássérült tanulóknál. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 327-327
Pergar Kuscer M et al. Teachers' subjective meaning of cooperation and competition revealed by associations in three countries: Hungary, Slovenia and the U.K.. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 333
Ross A et al. Teachers' subjective meaning of citizenship and enterprise revealed by associations in three countries: Hungary, Slovenia and the UK. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 334
Razdevsek Pucko C et al. Competition and cooperation during teaching and the UK. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 335
Fülöp M et al. Elementary and secondary school students' perception of the role of competition and cooperation in school and the adult world and society. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 336-336
Hutchings M et al. Elementary and secondary school teachers' of cooperation and competition. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 337
Prisztóka Gyöngyvér et al. Modellértékűek-e nevelési módszereink?. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 347-347
H Ekler Judit. A mozgásos aktivitás lehetőségei a közösségformálásban (az iskolában, az iskolák között és a lakókörnyezetben). (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 350
Hajduné László Zita. A versenyszorongás, mint befolyásoló tényező az edző pedagógiai tevékenységében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 351
Vincze Tamás. Egy évtized a hazai középiskolai németoktatás történetéből (1879-1889). (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 352-352
Szamborovszkyné Nagy Ibolya. Történelemtanítás Ukrajnában a múlt és jelen tükrében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 355
Ágoston György et al. Tanulási stratégiák támogatása a nyitott rendszerű és a blended learning képzésekben. Az L(C)MS alkalmazása. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 357
Bak Judit et al. A sport szerepe a gyermekek egészségtudatosságának alakulásában. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 358
Bartha Cs et al. Labdarúgó játékvezetők kondicionális képességeinek összehasonlító vizsgálata. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 359
Csaplár Péterné et al. Az Alapozó (Delacato) Terápia eredményei a kognitív funkciókra.. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 361-361
Dobos Károly et al. Globális és parciális oktatási módszer szerepe a teniszedzők értékrendjében. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 362-362
Kälbli Katalin et al. Szomatikus különbözőségek hatása a mozgáskorlátozottak oktatásában. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 366-366
Nagy Márta. A Kodály-koncepció gyakorlati alkalmazásának pedagógiai hatásvizsgálata. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók p. 368
Torgyik Judit. Különböző kulturális háttérből származó gyerekek nyelvi szocializációjának iskolai vetületei. (2004) Megjelent: "Tanulás, kommunikáció, nevelés" 4. Országos Neveléstudományi Konferencia, program, tartalmi összefoglalók pp. 371-371
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-03 18:42
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás