mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12.
Csíkos, Cs [Csíkos, Csaba (Oktatáselmélet), szerk.] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK)
Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, Magyarország, 101 p.
2008
Konferencia:
PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008-04-11 [Szeged, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 1154441
ISBN:
9789634828662
OSZK:
2755938
Teljes dokumentum:
http://www.edu.u-szeged.hu/pek2008/download/pek2008_kotet.pdf
Fejezetek
Dorner H. Pedagógiai innováció katalizálása kommunikációs módszerekkel a Calibrate nemzetközi projektben.. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12.
Józsa Krisztián. A matematikai készségek fejlődése alsó tagozatban. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 23-23
Korom Erzsébet et al. Természettudományos fogalmak fejlődésének longitudinális vizsgálata - a kezdő mérési pont eredményei. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 24-24
Dancsó Tünde. Az informatikai készségek vizsgálata néhány háttértényező tükrében.. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 25
Csapó B et al. A tanulók idegen-nyelv tudása az általános iskola és a középiskola végén. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 26-26
Kelemen Rita. A számítógép- és az internet-használat hatásrendszere. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 28
Józsa Krisztián et al. A számítógép és az internet-használati szokások összefüggése a tanulási motivációval 4. osztályos tanulók körében. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 29-29
Kelemen Rita. Az IKT-használat és az alkalmazható tudás összefüggései: A PISA 2006 másodelemzése. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 30
Herzog Csilla et al. Az internet-használat és az internet iránti attitűd eltérései a 18-23 éves korosztályban. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 32
Lesznyák Márta. Szociális környezet - társas viselkedés: Szimpózium. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 33-38
Csomortáni Domokos Zoltán. A szülői túlvédés és a szorongás kapcsolatának vizsgálata alsó tagozatos tanulók körében. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 36-36
Kasik László. Összefüggések a szociális készségek működése és a szülői nevelési stílusok között kisiskolás korban. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 37-37
Fejes József Balázs et al. Fiatalok mentorálásának kutatása. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 48
Hercz Mária. Pedagógus-kompetenciák és dilemmák a hétköznapok gyakorlatában. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 49
Kovácsné Duró Andrea. A pedagógusmunka értékelésének sajátos szempontjai. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 50-50
Molnár Edit Katalin. Absztraktok bírálata. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 51
Bacsa Éva. A tanulási célok vizsgálata az angol nyelvtanulás tükrében. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 54
Buda András. Hallgatók IKT kompetenciája. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 55
Czédliné Bárkányi Éva. Tantárgyi reform, útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében az SZTE JGYPK Tanítóképző Intézetében. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 56-56
Schaub Gáborné. A szociális háttér és a táplálkozás nívójának összefüggés vizsgálata a testnevelési teljesítmény vonatkozásában. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 61
Tóth Éva. Az idegen nyelvű üzleti levélírás tanítása a felsőoktatásban-Az üzleti levél értékelésének dilemmái egy kutatás tükrében. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 64-64
Csíkos CS. Az IRA (Index of Reading Awareness) kérdőívvel végzett 3 éves longitudinális vizsgálat eredményei. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 66-66
Molnár Éva. Az olvasási képesség fejlettségének longitudinális vizsgálata. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 67-67
Steklács J et al. Szövegértés vizsgálata az időkorlátos olvasástesztelés módszerével. Egy fejlesztő kísérlet késleltetett utótesztjének eredményei. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 68-68
Tombor Viktória. Gyakorlati képzés az andragógia tudományában. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 68
Szombathelyiné Nyitrai Ágnes. A mese jelenléte a családok életében. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 69
Dancsó Tünde. A 2006. évi PISA-mérés eredményei az IKT eszközök használatáról.. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 71
Jókai E et al. Ismeret térképek alkalmazása a (digitális) pedagógiában. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 72
Lakatosné Török Erika. Tudásmegosztás e-learning és virtuális környezetben. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 73
Molnár Edit Katalin. Mi a feladat? Pedagógia szakos diákok értelmezései és megoldási stratégiái írásbeli elemzési és értékelési feladatokban.. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 79
Dancsó Tünde et al. IKT kompetenciamérés tapasztalatai a pedagógusképzésben. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 83
R Tóth K et al. A számítógépes tesztelés lehetőségei. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 84-84
Csíkos Cs et al. Kéttényezős pedagógiai kísérletek eredményességének és hatásnagyságának kvantitatív elemzése egy magyarországi kéttényezős kísérlet példáján. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 86-86
Molnár Gy. Hátrányos helyzetû elsõ osztályos diákok induktív gondolkodásának fejlesztése. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 88
Zentai Gabriella. A hatodik osztályos kompetenciamérés eredményeinek városi szintű elemzése, összefüggései a tanulók induktív gondolkodásával. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 90
Schiffer Csilla et al. A szülők viszonyulása az inklúzióhoz egy befogadó iskolában.. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 93
Tóth E et al. Regionális különbségek a tanulók tudásában. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. pp. 95-95
Vígh Tibor. A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának modellezése. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 97
Schaub Gáborné et al. Szociális háttér, táplálkozás és a fizikai teljesítmény. (2008) Megjelent: PÉK 2008 : VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2008. április 11-12. p. 269
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-03 19:07
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás