Heltai János. A nyelvi hátrányos helyzet paradigmájának kritikája: zombik az iskolában. (2017) Megjelent: Élőnyelvi kutatások és a dialektológia pp. 110-121, 3332539
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3332539]
  1. Nagy László. Metanyelvi ismeretek, nyelvi attitűdök, értékítéletek vizsgálata tanítójelöltek körében. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3396169] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3396169, Kapcsolat: 28843963
  2. Kresztyankó Annamária. Magyarországi cigány közösségek interakciós stratégiái: az iskolai nyelvi gyakorlatok és az identifikáció. (2018) Megjelent: Doktoranduszok tanulmányai az alkalmazott nyelvészet köréből 2018 pp. 45-57
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30428525] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30428525, Kapcsolat: 27850783
2020-05-30 05:33