Erős Ferenc. Irányzatok és eredmények a mai szovjet pszicholingvisztikában.. (1970) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 27 145-151, 1080598
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1080598]
  1. Temesi Mihály. A magyar nyelvtudomány: irányok és eredmények a felszabadulás óta. (1980)
    Könyv[20518111] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20518111, Kapcsolat: 20518111
Pléh Csaba. A szorongás, a siker és a kudarc hatása a kreatív gondolkodás néhány faktorára.. (1970) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 27 1 141-151, 1015647
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1015647]
  1. Oláh A. Az empirikus kreativitáskutatás hazai hagyományai. (2010) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 65 2 189-198
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1377598] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1377598, Kapcsolat: 21032396
  2. N Kollár. Pszichológia perdagógusoknak. (2004)
    Könyv[20447233] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20447233, Kapcsolat: 20447233
  3. Dúll Andrea et al. Általnos pszichológiai gyakorlatok II. (1993)
    Könyv[20996123] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20996123, Kapcsolat: 20996123
  4. Kelemen László. Pedagógiai pszichológia. (1981)
    Könyv[20462815] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20462815, Kapcsolat: 20462815
Pap Mária et al. A szociális helyzet és a beszéd összefüggései. (1972) VALÓSÁG: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KÖZLÖNY 0324-7228 15 2 52-58, 1019299
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1019299]
  1. Kertesi G et al. Általános iskolai szegregáció, I. rész: okok és következmények. (2005) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 52 4 317-355
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[181779] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 181779, Kapcsolat: 20630254
  2. Kézdi Gábor. Általános iskolai szegregáció. (2005) Megjelent: Isklai szegregáció pp. 323-375
    Könyvrészlet[20643504] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20643504, Kapcsolat: 20643504
  3. Kecskes Istvan1 et al. Foreign language and mother tongue.. (2000)
    Könyv[20349368] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20349368, Kapcsolat: 20349368
  4. Kecskés István et al. Foreign language and mother tongue. (2000)
    Könyv[20221495] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20221495, Kapcsolat: 20221495
  5. Kiss Jenő. Társadalom és nyelvhasználat: szociolingvisztikai alapfogalmak. (1995) ISBN:9631868168
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2214476] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2214476, Kapcsolat: 20469495
  6. B Fejes. A szintaktikai állomány természete gyermekszövegekben. (1993) ISBN:9630564947
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2017324] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2017324, Kapcsolat: 20245771
  7. Réger Z. Utak a nyelvhez: Nyelvi szocializáció-nyelvi hátrány. (1990) ISBN:9630555816
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1494392] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1494392, Kapcsolat: 20252161
  8. Sugárné Kádár. Besséd és kommunikáció az óvodás és kiskolás korban. (1985)
    Könyv[20471768] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20471768, Kapcsolat: 20471768
  9. Kozma Tamás. Hátráűnyos helyzet. (1979)
    Könyv[20396091] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20396091, Kapcsolat: 20396091
Pap Mária et al. Nyelvhasználat és társadalmi helyzet. (1972) SZOCIOLÓGIA 0133-3461 1 2 211-234, 1019320
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1019320]
  1. Somlai Péter. Társas és társadalmi. (2008) ISBN:9789639697287
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1248959] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1248959, Kapcsolat: 20433203
  2. Sáska Géza. Közműveltség és magántudás. (2007) ISBN:9639609528
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[1987693] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1987693, Kapcsolat: 20240427
  3. Takáts József. Módszertani berek: Írások az irodalomtörténet-írásról. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21376657] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21376657, Kapcsolat: 20643501
  4. Oláh Tibor. Látens részképesség problémák és a nyelvi kompetencia kapcsolata. (2006)
    Egyéb[20632860] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20632860, Kapcsolat: 20632860
  5. Oláh Örsi. Az iskolai sikertelenség szocilingvisztkai megközelítése. (2005) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 9 p. 324
    Folyóiratcikk[20395661] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20395661, Kapcsolat: 20395661
  6. Kertesi G et al. Általános iskolai szegregáció, I. rész: okok és következmények. (2005) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 52 4 317-355
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[181779] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 181779, Kapcsolat: 20630253
  7. Kézdi Gábor. Általános iskolai szegregáció. (2005) Megjelent: Isklai szegregáció pp. 313-376
    Könyvrészlet[20643502] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20643502, Kapcsolat: 20643502
  8. CseresznyésiLászló. Szociolingvisztika: egy paradigma születése. (2004)
    Egyéb[20480424] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20480424, Kapcsolat: 20480424
  9. Takáts József. Társasnyelvészet és irodalomtörténet-írás. (2002) BUKSZ- BUDAPESTI KÖNYVSZEMLE 0865-4247 1588-0222 14 4 366-373
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1587484] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1587484, Kapcsolat: 21137627
  10. Kiss Jenő. Társadalom és nyelvhasználat. (2002)
    Könyv[20643495] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20643495, Kapcsolat: 20643495
  11. Sándor Klára. A nyílt társadalmi diszkrimináció utolsó bástyája": az emberek nyelvhasználata. (2001) REPLIKA 0865-8188 45-46 170-182
    Folyóiratcikk[21137625] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21137625, Kapcsolat: 21137625
  12. Kiss Jenő. Társadalom és nyelvhasználat: szociolingvisztikai alapfogalmak. (1995) ISBN:9631868168
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2214476] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2214476, Kapcsolat: 20469493
  13. Sugárné Kádár. Az életkor és a szociális helyzet hatása. (1995) Áltaaános Nyelvészeti Tanulmányok 18 p. 231
    Folyóiratcikk[20527159] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20527159, Kapcsolat: 20527159
  14. Réger Z. Utak a nyelvhez: Nyelvi szocializáció-nyelvi hátrány. (1990) ISBN:9630555816
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1494392] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1494392, Kapcsolat: 20252162
  15. Bodor Péter et al. Az iskolaköpenyről. (1986) Pszichológia 6 p. 435
    Folyóiratcikk[20632859] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20632859, Kapcsolat: 20632859
  16. Sugárné Kádár. A beszédfejlődés útjai. (1986)
    Könyv[20480477] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20480477, Kapcsolat: 20480478
  17. Sugárné Kádár. Beszéd és kommunikáció az óvodás és kiskolás korban. (1985)
    Könyv[20444867] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20444867, Kapcsolat: 20471769
  18. Horváth györgy. A tartalmas gondolkodás. (1984)
    Könyv[20395593] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20395593, Kapcsolat: 20395593
  19. Szemerkényi Ágnes. Nógrádsipek, tanulmányok egy észak-magyarországi falu mai folklórjáról ...‎ - 267. oldal. (1980)
    Könyv[20518124] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20518124, Kapcsolat: 20518124
  20. Herbst Mária. Modern nyelveszet - anyanyelvi oktatas. (1980)
    Könyv[20518107] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20518107, Kapcsolat: 20518107
  21. Temesi Mihály. A magyar nyelvtudomány: irányok és eredmények a felszabadulás óta. (1980)
    Könyv[20518111] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20518111, Kapcsolat: 20518112
  22. Kozma Tamás. Hátrányos helyzet. (1979)
    Könyv[20396090] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20396090, Kapcsolat: 20396090
Czigler István et al. Mediáció és jelentés. (1973) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 30 88-108, 1019324
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1019324]
  1. Czigler István et al. Fogalmi kategorizció és esemlnyhez kötöttagyi elektromos változások. (2005) Megjelent: Az ezerarcú elme p. 327
    Könyvrészlet[20349318] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20349318, Kapcsolat: 20349318
  2. Németh Erszébet. Közszereplés. (1999)
    Könyv[20395628] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20395628, Kapcsolat: 20395628
  3. DÚLL A et al. Általános Pszichológiai Gyakorlatok II. (Motiváció, emóció, tudat). Egyetemi Jegyzet.. (1993)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1381474] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1381474, Kapcsolat: 20996124
Pléh Csaba. Mondat és emlékezet I-II. (1974) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 31 24;147-35; 158, 1019327
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1019327]
  1. Laczkó Mária. Anyanyelvi szövegértés és grammatikai tudás. (2008) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 12 1 p. 42
    Folyóiratcikk[20395662] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20395662, Kapcsolat: 20395662
  2. Laczkó Mária. Szövegértési teljesítmény a szöveg típusának függvényében. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 16 9 39-57
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2029314] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2029314, Kapcsolat: 20307132
  3. Hoffmann Ildikó et al. Fejezetek a neurolingvisztikából: Nyelvi patológiák és emlékezeti működés. (2006) ISBN:9637356460
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1113746] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1113746, Kapcsolat: 21078739
  4. Sugárné Kádár. Beszéd és kommunikáció az óvodás és kiskolás korban. (1985)
    Könyv[20444867] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20444867, Kapcsolat: 20444867
Pléh Cs. Jelek a rajzfilmben. (1975) Megjelent: Tanulmányok a magyar animációs filmről pp. 226-248, 1268519
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1268519]
  1. Thomas A. The Semiotic Web: A Chronicle of Prejudices. (1977) STUDIA SEMIOTYCZNE 0137-6608 7 29-72
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23706289] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23706289, Kapcsolat: 23706289
Pléh Csaba. A hátrányos helyzet pszichológiai összetevőiről. (1976), 1140038
Könyv/Nem besorolt (Könyv)/Tudományos[1140038]
  1. Kelemen László. Pedagógiai pszichológia. (1981)
    Könyv[20462815] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20462815, Kapcsolat: 20462818
Pléh Csaba et al. "Hiányos mondat", pronominalizáció és a szöveg. (1976) ÁLTALÁNOS NYELVÉSZETI TANULMÁNYOK 0569-1338 XI 261-277, 1019442
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1019442]
  1. Vadász Noémi. Anaforafeloldás menet közben - névmások egy pszicholingvisztikailag motivált elemzőben. (2017) Megjelent: Doktoranduszok tanulmányai az alkalmazott nyelvészet köréből 2017 pp. 192-205
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3295370] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3295370, Kapcsolat: 27243735
  2. Laczkó Krisztina et al. Személyek és/vagy dolgok : a harmadik személyű és a mutató névmási deixis a magyarban. (2012) Megjelent: Konstrukció és jelentés pp. 231-257
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2076026] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2076026, Kapcsolat: 23458944
  3. Bánréti Zoltán. A meéérendelés és az ellipszis nyelvtana a magyar nyelvben. (2007)
    Könyv[20303468] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20303468, Kapcsolat: 20303468
  4. Tolcsvai Nagy. Szövegtan. (2006) Megjelent: Magyar Nyelv pp. 149-174
    Könyvrészlet[20222864] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20222864, Kapcsolat: 20224264
  5. Bánréti Zoltán. Neurolingvisztka. (2006) Megjelent: Magyar Nyelv pp. 653-724
    Könyvrészlet[20222868] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20222868, Kapcsolat: 20224265
  6. Kárpáti Eszter. A szöveg fogalma. (2006) ISBN:9639664251
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1592417] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1592417, Kapcsolat: 20221877
  7. Dankovics Natália. A szórend szerepe az anafora-feldolgozásban. (2005) Megjelent: Az ezerarcú elme pp. 117-134
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2209963] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2209963, Kapcsolat: 20349297
  8. Laczkó Krisztina. A névmási rendszer funkcionális keretben1 I.. (2004) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 128 4 p. 469
    Folyóiratcikk[20395557] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20395557, Kapcsolat: 20395557
  9. Kiss Jenő. Magyar nyelvtörténet. (2003) ISBN:9633895346; 9789633895344
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1046408] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1046408, Kapcsolat: 20239071
  10. Laczkó Krisztina. A mutató névmások funkcionális vizsgálata1. (2003) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 127 3 p. 314
    Folyóiratcikk[20395556] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20395556, Kapcsolat: 20395556
  11. Laczkó Krisztina. Névmás és helyettesítés.. (2002) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 126 4 470-481
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2077134] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2077134, Kapcsolat: 20395552
  12. Petőcz Éva. A nyelvi hiány fogalmának szövegtani értelmezése. (2002)
    Könyv[20643484] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20643484, Kapcsolat: 20643488
  13. Petőcz Éva. A nyelvi hátrány fogalmának szövegtani értelmezése.. (2002)
    Könyv[20239078] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20239078, Kapcsolat: 20239080
  14. Tolcsvai Nagy. Vázlat az ő - az anaforikus megoszlásról. (2000) MAGYAR NYELV 0025-0228 1588-1210 56 3 p. 268
    Folyóiratcikk[20395559] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20395559, Kapcsolat: 20395559
  15. Tolcasvai Nagy. Térejlölés a magyar nyelvben. (1999) MAGYAR NYELV 0025-0228 1588-1210 45 2 p. 236
    Folyóiratcikk[20395558] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20395558, Kapcsolat: 20395558
  16. Szikszainé Nagy Irma. Leíró magyar szövegtan. (1999) ISBN:9633794226
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[3364138] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3364138, Kapcsolat: 20239091
  17. D Mátai. A névmsok története a középmagyar kor végéig. (1999) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 123 p. 87
    Folyóiratcikk[20395562] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20395562, Kapcsolat: 20395562
  18. Fehér Erszébet. A magyar nyelvészeti szövegkutatás irányai, tárgykörei*. (1999) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 123 p. 237
    Folyóiratcikk[20395540] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20395540, Kapcsolat: 20395540
  19. Fehér Erzsébet. A magyar nyelvészeti szövegkutatás irányai, tárgykörei*. (1999) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 123 p. 142
    Folyóiratcikk[20479520] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20479520, Kapcsolat: 20479520
  20. Bánréti Zoltán. Az ellipszis mondattana és a lexikai szelekció. (1998) NYELVTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 0029-6791 98 1 7-70
    Folyóiratcikk[20951038] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20951038, Kapcsolat: 20951038
  21. Bánréti Zoltán. Az elipszs mondattana és a laxikai szelekció. (1998)
    Könyv[20395561] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20395561, Kapcsolat: 20395561
  22. Sugárné Kádár. Beszéd és kmmunikéció az óvodás és kisskoláskrban. (1985)
    Könyv[20444868] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20444868, Kapcsolat: 20444868
  23. Horváth Katalin. Transzformációs csoportok a magyarban. (1983)
    Könyv[20518117] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20518117, Kapcsolat: 20518117
  24. É Kiss Katalin. A magyar mondatszerkezet generatív leírása. (1983) ISBN:9630531259
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[17164] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 17164, Kapcsolat: 20518129
  25. Temesi Mihály. A magyar nyelvtudomány: irányok és eredmények a felszabadulás óta. (1980)
    Könyv[20518111] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20518111, Kapcsolat: 20518114
Barkóczi Ilona et al. Kodály zenei nevelési módszerének pszichológiai hatásvizsgálata.. (1978), 1118414
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1118414]
  1. Dohány Gabriella. A zenei műveltség értelmezésének lehetőségei. (2010) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 3 185-210
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2448967] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2448967, Kapcsolat: 23320863
  2. Oláh A. Az empirikus kreativitáskutatás hazai hagyományai. (2010) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 65 2 189-198
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1377598] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1377598, Kapcsolat: 21032397
  3. Zétényi T. A kreativitás pszichometriája és a gondolkodás. (2010) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 65 2 233-242
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2672239] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2672239, Kapcsolat: 21032399
  4. Solti Kálmán. "Psalmus Humanus" : gondolatok a zenei nevelésről. (2009) MESTER ÉS TANÍTVÁNY: KONZERVATÍV PEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT: A PÁZMÁNY PÉTER KATOLIKUS EGYETEM BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI KAR FOLYÓIRATA 1785-4342 6 24 58-62
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[23320841] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23320841, Kapcsolat: 23320841
  5. Janurik Márta. Hogyan viszonyulnak az általános és középiskolai tanulók a klasszikus zenéhez?. (2009) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 59 7 47-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456700] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1456700, Kapcsolat: 23320817
  6. Janurik Márta et al. Flow élmény az énekórán : a többségi és a Waldorf-iskolák összehasonlító elemzése. (2009) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 109 3 193-226
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456692] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1456692, Kapcsolat: 23320828
  7. Somhegyi Annamária. A művészetek, az iskolai egészségfejlesztés és a tanulási eredményesség. (2009) MESTER ÉS TANÍTVÁNY: KONZERVATÍV PEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT: A PÁZMÁNY PÉTER KATOLIKUS EGYETEM BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI KAR FOLYÓIRATA 1785-4342 6 24 29-37
    Folyóiratcikk/Esszé (Folyóiratcikk)/Tudományos[3187246] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3187246, Kapcsolat: 23320832
  8. Zétényi T. Kreativitás és inspekciós idő. (2008) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 63 4 677-689
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2672238] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2672238, Kapcsolat: 20481689
  9. Janurik Márta. Betöltik-e szerepüket az ének-zeneórák a mai oktatásban?. (2008) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 18 9-10 107-117
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456681] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1456681, Kapcsolat: 23320756
  10. Janurik Márta. A zenei képességek szerepe az olvasás elsajátításában. (2008) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 108 4 289-317
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456666] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1456666, Kapcsolat: 23320786
  11. Somhegyi Annamária. Egészségnevelés és egészségfejlesztés a közoktatásban. (2006) MESTER ÉS TANÍTVÁNY: KONZERVATÍV PEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT: A PÁZMÁNY PÉTER KATOLIKUS EGYETEM BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI KAR FOLYÓIRATA 1785-4342 3 10 82-90
    Folyóiratcikk/Esszé (Folyóiratcikk)/Tudományos[3187248] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3187248, Kapcsolat: 20395821
  12. Gombás Judit. Matematikai és zenei képességek vizsgálata 10-14 éves gyerekeknél. (2004) TUDOMÁNY ÉS LÉLEK: A PSZICHODIÁK ALAPÍTVÁNY TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1418-4400 VII 10 50-65
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24225576] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24225576, Kapcsolat: 24225576
  13. Salamon Jenő. Azértelmi fejlődés pszicholgiája. (2003)
    Könyv[20395818] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20395818, Kapcsolat: 20395818
  14. Gáspár Mihály. Interindividual stability of personality traits of children aged 9-14: A longitudinal study.. (2001) Review of Psychology 8 1-2 49-59
    Folyóiratcikk[20349366] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20349366, Kapcsolat: 20349366
  15. Gáspár Mihály. A divergens gondolkodás faktorainak interindividuális stabilitása 9-14 éves korban. (2001) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 56 3 411-426
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1807169] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1807169, Kapcsolat: 20349359
  16. Kárpáti Andrea et al. A vizuális képességek és a személyiség: A Leonardo Program értékelési rendszere. (1996)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1948977] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1948977, Kapcsolat: 22287181
  17. Salamon jenő. A megismerőtevékenység fejlődéslélektana. (1993)
    Könyv[20444869] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20444869, Kapcsolat: 20444869
  18. Salamon Jenő. A megismerő tevékenység fejlődéslélektana. (1993)
    Könyv[21014690] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21014690, Kapcsolat: 21014690
  19. LACZO Z. THE 1ST MEASUREMENT OF THE EFFECTIVENESS OF THE KODALY CONCEPT IN HUNGARY USING THE SEASHORE-TEST. (1987) BULLETIN OF THE COUNCIL FOR RESEARCH IN MUSIC EDUCATION 0010-9894 2162-7223 # 91 87-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23320451] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23320451, Kapcsolat: 23320451
  20. LACZO Z. THE NONMUSICAL OUTCOMES OF MUSIC-EDUCATION - INFLUENCE ON INTELLIGENCE. (1985) BULLETIN OF THE COUNCIL FOR RESEARCH IN MUSIC EDUCATION 0010-9894 2162-7223 # 85 109-118
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23320452] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23320452, Kapcsolat: 23320452
  21. Salamon jenő. Az értelmi fejlődés pszichológiája. (1983)
    Könyv[20444871] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20444871, Kapcsolat: 20444871
  22. Benis Mária. Kodály zenei nevelés módszerének pszichológiaia hatésvizsgálata. (1981) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 38. 6 p. 625
    Folyóiratcikk[20395822] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20395822, Kapcsolat: 20395822
Csaba Pléh. Problems of information processing and perceptual organization. (1978), 1017232
Könyv/Nem besorolt (Könyv)/Tudományos[1017232]
  1. Ehmann B. Tartalomelemzési módszerek a szubjektív idoélmény vizsgálatára laikus beszélők szövegeiben. (2004) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 59 345-361
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1144147] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1144147, Kapcsolat: 20339279
  2. Czigler István. Az Idotartam Élmény.. (2004) Pszichológia 24 4 325-352
    Folyóiratcikk[20339265] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20339265, Kapcsolat: 20339265
Pleh C. TRUNCATED SENTENCE, PRONOMINALIZATION AND THE TEXT. (1978) ACTA LINGUISTICA ACADEMIAE SCIENTIARUM HUNGARICAE 0001-5946 28 91-113, 1011447
Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[1011447]
  1. Tolcsvai Nagy. +rd Person Anaphora resolution in Hungarian. (2004) HUNGARIAN STUDIES: A JOURNAL OF THE INTERNATIONAL ASSOCIATION FOR HUNGARIAN STUDIES AND BALASSI INSTITUTE 0236-6568 1588-2772 21 p. 287
    Folyóiratcikk[20516358] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20516358, Kapcsolat: 20516358
  2. É Kiss Katalin et al. Új magyar nyelvtan. (1998) ISBN:9633793270
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[17227] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 17227, Kapcsolat: 20239118
  3. Kenesei I et al. Hungarian. (1998) ISBN:0415021391
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[1083768] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1083768, Kapcsolat: 20498663
  4. KENESEI I. SUBORDINATE CLAUSES. (1994) SYNTAX AND SEMANTICS 0092-4563 27 275-354
    Folyóiratcikk[20025191] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20025191, Kapcsolat: 20025191
  5. Jarovinskij A. PICTURE DESCRIPTION OF BILINGUAL-CHILDREN AT PRESCHOOL AGE. (1984) ACTA LINGUISTICA ACADEMIAE SCIENTIARUM HUNGARICAE: A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA NYELVTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEI 0001-5946 34 95-106
    Folyóiratcikk[20025075] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20025075, Kapcsolat: 20025075
Pléh Csaba. A magyar pszichológia fejlődésének néhány jellemzője a publikációk mennyiségi elemzésének tükrében 1958-1975. (1979) MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA II. TÁRSADALMI TÖRTÉNETI TUDOMÁNYOK OSZTÁLYÁNAK KÖZLEMÉNYEI. 1. ÁLTALÁNOS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SOROZAT 0200-2787 28 209-231, 1019462
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1019462]
  1. Lányi Gusztáv. Karácsony Sándor társaslélektana és a mai magyar pszichológia. (2017) Megjelent: Karácsony Sándor és a magyar pszichológia p. 15-49
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27086916] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27086916, Kapcsolat: 27086916
2020-08-03 17:29