Hunyadi László et al. Forensic linguistics: its contribution to humanities computing. (2003) LITERARY AND LINGUISTIC COMPUTING 0268-1145 18 1 49-62, 2267713
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2267713]
  1. Farshad Ramezani et al. Forensic Linguistics in the Light of Crime Investigation. (2016) PERTANIKA SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES 0128-7702 2231-8534 24 1 375-384
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25997044] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25997044, Kapcsolat: 25997044
Olaszy G et al. Adatbázisok és számítógépprogramok a magyar beszéd idoszerkezeti vizsgálatához. (2005) ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 1587-1061 2498-4442 5 1-2 41-62, 195802
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[195802]
  1. Grimes Stephen. Quantitative investigations in Hungarian phonotactics and syllable structure. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21147470] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21147470, Kapcsolat: 28121968
Abari K et al. Magyar kiejtési szótár az Interneten. (2006) Megjelent: IV. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Fourth Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 223-230, 1780353
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1780353]
  1. Novák Attila et al. Magyar nyelvű szövegek automatikus fonetikai átírása. (2016) Megjelent: XII. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia (MSZNY 2016) pp. 134-143
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3027804] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3027804, Kapcsolat: 26829601
  2. Gosztolya Gábor et al. Egy magyar nyelvű beszédfelismerő rendszer szószintű hibáinak elemzése. (2016) Megjelent: XII. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia (MSZNY 2016) pp. 100-110
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3005868] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3005868, Kapcsolat: 26829120
  3. Tóth L et al. Új eredmények a mély neuronhálós magyar nyelvű beszédfelismerésben. (2014) Megjelent: X. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Tenth Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 3-13
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24173119] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24173119, Kapcsolat: 24173119
Tamm Anne et al. Accent Assignment Algorithm in Hungarian Based on Syntactic Analysis. (2007) Megjelent: 8th Annual Conference of the International Speech Communication Association pp. 466-469, 2253917
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2253917]
  1. Kata Gábor. Syntaxe computationnelle du hongrois : de l'analyse en chunks à la sous-catégorisation verbale. (2012)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)/Tudományos[27439112] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27439112, Kapcsolat: 28122311
  2. Csapó Tamás. Változatos prozódia megvalósítása szövegfelolvasó rendszerekbe. (2008)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[23651287] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23651287, Kapcsolat: 23651287
Olaszy Gábor et al. A formant trajectory database of Hungarian vowels. (2008) PHONETICIAN 0741-6164 97-98 7-14, 2279356
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2279356]
  1. Raine Jordan. The nature and function of human nonverbal vocalisations. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30639552] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30639552, Kapcsolat: 28122304
  2. Nagy G et al. An Anytime Voice Controlled Ambient Assisted Living System for Motion Disabled Persons. (2015) Megjelent: 2015 IEEE International Symposium on Medical Measurements and Applications, Memea2015 pp. 163-168
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2967173] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2967173, Kapcsolat: 28122303
Abari Kálmán et al. A történelmi tudás mérése a tudástér-elmélet segítségével. (2010) Megjelent: A nemzeti emlékezet vizsgálatának pszichológiai szempontjai pp. 191-216, 2279315
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2279315]
  1. Tóth Zoltán. Korszerű kémia tantárgy-pedagógia: Híd a pedagógiai kutatás és a kémiaoktatás között. (2015) ISBN:9789634738725
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3193912] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3193912, Kapcsolat: 28121962
Boncsér Ágnes et al. Szövegértő olvasás a két tannyelvű oktatásban résztvevő diákok körében. (2010) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 12 3-4 5-30, 2279331
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2279331]
  1. Zentai Gabriella. A rendszerező képesség fejlődése és fejlesztése 4-10 éves korban. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30368385] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30368385, Kapcsolat: 28006302
  2. Vámos Ágnes. Kétnyelvű oktatás Magyarországon. Tannyelvpolitika, tannyelvpedagógia. (2017)
    Disszertáció/MTA Doktora (Disszertáció)/Tudományos[26912468] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26912468, Kapcsolat: 28006309
  3. Urkom Aleksander. Jezička kompetencija i savremeno društvo. (2017) ISBN:9789632848587
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[3227838] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3227838, Kapcsolat: 28122307
János Máth et al. Knowledge spaces and historical knowledge in practice. (2011) APPLIED PSYCHOLOGY IN HUNGARY 1586-7382 1 126-152, 1868210
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1868210]
  1. Kondé Zoltán. Történelmi emlékezet és implicit nemzeti preferenciák: a kollektív emlékezet és a társas megismerés implicit megközelítésének problematikája. (2017) ISBN:9789633186909
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[27032431] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27032431, Kapcsolat: 27032524
  2. Tóth Zoltán. Korszerű kémia tantárgy-pedagógia: Híd a pedagógiai kutatás és a kémiaoktatás között. (2015) ISBN:9789634738725
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3193912] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3193912, Kapcsolat: 28121963
Abari Kálmán. Reproducible research in speech sciences. (2012) INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPUTER SCIENCE ISSUES 1694-0814 1694-0814 9 43-52, 2253418
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2253418]
  1. Ben Marwick. Computational Reproducibility in Archaeological Research: Basic Principles and a Case Study of Their Implementation. (2017) JOURNAL OF ARCHAEOLOGICAL METHOD AND THEORY 1072-5369 24 2 p. 424
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30639556] []
    Független, Idéző: 30639556, Kapcsolat: 28122309
Laine Matti et al. More Than Words: Fast Acquisition and Generalization of Orthographic Regularities During Novel Word Learning in Adults. (2013) JOURNAL OF PSYCHOLINGUISTIC RESEARCH 0090-6905 1573-6555 1-16, 2403394
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2403394]
  1. Taylor J.S.H et al. Comparing and Validating Methods of Reading Instruction Using Behavioural and Neural Findings in an Artificial Orthography. (2017) Journal of Experimental Psychology: General 1939-2222 146 6 826-858
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30549989] []
    Független, Idéző: 30549989, Kapcsolat: 28006117
  2. Riesenburger Maximilian et al. Evidence for rapid localist plasticity in the ventral visual stream: the example of words. (2016) Language, Cognition and Neuroscience 32 3 286-294
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30549962] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30549962, Kapcsolat: 28006051
Abari Kálmán et al. A KVKteszt leírása és alapvető jellemzői. (2014) Megjelent: Tanulmánykötet a belügyi vezető-kiválasztási eljárásról pp. 67-87, 2766313
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2766313]
  1. RIGÓ ÉVA. A VEZETŐKIVÁLASZTÁS EGYKOR ÉS MA – MEGFELELÉSTŐL AZ EREDMÉNYESSÉGIG. (2016) Megjelent: PÉCSI HATÁRŐR TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK pp. 253-258
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27164214] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27164214, Kapcsolat: 27164214
Biró Piroska. First year students’ algorithmic skills in tertiary Computer Science education. (2014) Megjelent: Proceedings of the 9th International Conference on Knowledge, Information and Creativity Support Systems pp. 301-306, 2768365
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2768365]
  1. Csapó Gábor et al. Oktatóprogram a Sprego táblázatkezelő módszerhez. (2015) Megjelent: INFODIDACT 2015 pp. 1-18
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25202492] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25202492, Kapcsolat: 25202492
Biró Piroska. Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary. (2015) PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 1877-0428 176 876-883, 2867479
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2867479]
  1. Csapó Gábor et al. Oktatóprogram a Sprego táblázatkezelő módszerhez. (2015) Megjelent: INFODIDACT 2015 pp. 1-18
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25202479] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25202479, Kapcsolat: 25202479
Csernoch Mária et al. Testing Algorithmic Skills in Traditional and Non-Traditional Programming Environments. (2015) INFORMATICS IN EDUCATION: AN INTERNATIONAL JOURNAL 1648-5831 2335-8971 14 2 175-197, 2959902
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2959902]
  1. Katalin Bubnó et al. The mathability of word problems as initial computer programming exercises. (2017) Megjelent: 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications CogInfoCom 2017 Proceedings pp. 39-44
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3264769] []
    Független, Idéző: 3264769, Kapcsolat: 26835122
  2. Takács Viktor et al. Fejlődés-alapú értékelési rendszerek egyetemi informatikai alapozó tárgyak oktatásában. (2017) Megjelent: Proceedings of the Conference on Problem-based Learning in Engineering Education pp. 58-67
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26433559] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26433559, Kapcsolat: 26433547
  3. Barış MERCİMEK et al. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programı Güncelleme Önerisine Yönelik Bir Değerlendirme. (2017) Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi 2619-9351 2 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30639541] []
    Független, Idéző: 30639541, Kapcsolat: 28122289
  4. Csapó Gábor. Az informatika érettségi és az informatikushallgatók szövegkezelési kultúrája. (2017) Megjelent: Válogatott tanulmányok a pedagógiai elmélet és szakmódszertanok köréből pp. 387-394
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3234553] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3234553, Kapcsolat: 28122291
  5. Valentina Dagiene et al. Informatics Concepts and Computational Thinking in K-12 Education: A Lithuanian Perspective. (2016) JOURNAL OF INFORMATION PROCESSING 0387-5806 24 4 732-739
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27613520] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27613520, Kapcsolat: 28122012
  6. de Araujo Ana et al. A systematic mapping study on assessing computational thinking abilities. (2016) FRONTIERS IN EDUCATION CONFERENCE 1539-4565 0190-5848 1 1-9
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30639366] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30639366, Kapcsolat: 28122011
Kálmán Abari et al. From text to formants - indirect model for trajectory prediction based on a multi-speaker parallel speech database. (2015) Megjelent: Speech Beyond Speech Towards a Better Understanding of the Most Important Biosignal: Proceedings of the Annual Conference of th... pp. 623-627, 2954600
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2954600]
  1. Brian O. Modeling coarticulation in continuous speech. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25419822] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25419822, Kapcsolat: 25419822
Mező Ferenc et al. Fejlesztőprogramok egymintás, kritériumorientált hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere. (2015) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 3 69-78, 3031441
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3031441]
  1. Csányi Mariann. Rehabilitáció a gyakorlatban – Egyéni fejlesztési terv. (2015) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 1 4 77-100
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30849722] []
    Független, Idéző: 30849722, Kapcsolat: 28356647
Mező Ferenc et al. Fejlesztőprogramok önkontrollos hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere. (2015) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 4 65-75, 3031439
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3031439]
  1. Csányi Mariann. Rehabilitáció a gyakorlatban – Egyéni fejlesztési terv. (2015) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 1 4 77-100
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30849722] []
    Független, Idéző: 30849722, Kapcsolat: 28356648
Fehér Judit et al. HANNA - Angol digitális nyelvoktató tananyag. (2018) Megjelent: Pszichológia - Pedagógia - Technológia pp. 119-143, 30484262
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30484262]
  1. Kántor-Faragó Márta. Kis nyelvek - nagy kihívások - még nagyobb lehetőségek. (2018) Megjelent: Pszichológia - Pedagógia - Technológia p. 59
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30548246] []
    Független, Idéző: 30548246, Kapcsolat: 28006341
  2. Gyökösné Gazsó et al. Idegennyelv-tanulás tabletekkel: Tapasztalatok egy készülő digitális tananyag használatáról hátrányos helyzetű tanulók körében. (2018) Megjelent: Pszichológia - Pedagógia - Technológia p. 89
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30548259] []
    Független, Idéző: 30548259, Kapcsolat: 28006351
  3. Nótin Ágnes. Fókuszban a tanulói vélekedések. (2018) Megjelent: Pszichológia - Pedagógia - Technológia pp. 103-117
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30550187] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30550187, Kapcsolat: 28006367
Polonyi Tünde et al. 20 nyelvtanító alkalmazás. (2018) ISBN:9789633187012, 30318651
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30318651]
  1. Kukk Ibolya. Digitális tanulás lehetőségei alsó tagozaton. (2018) Megjelent: Pszichológia - Pedagógia - Technológia p. 67
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30548253] []
    Független, Idéző: 30548253, Kapcsolat: 28006144
2020-02-18 17:15