Kárpáti Andrea. Kísérlet a műelemző készség kialakítására és fejlesztésére 6-10 éves gyermekeknél. (1981) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 81 1 49-62, 1456453
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456453]
  1. Sándor Zsuzsa. Bálványos Huba új könyvéről. (1999) KÚTBANÉZŐK 1419-6751 4. 5. p. 132.
    Folyóiratcikk[21408772] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21408772, Kapcsolat: 21408860
  2. Baktay Patrícia. Művészeti vizuális nevelés: Tanári kézikönyv az általános iskola 5-8. osztályában rajzot tanító pedagógusok számára. (1988) ISBN:9631814025
    Könyv[21408867] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21408867, Kapcsolat: 21408867
Kárpáti Andrea. A képzőművészeti nevelés eredményeinek értékelhetőségéről. (1983) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 33 7-8 635-646, 1456448
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456448]
  1. Bálványos Huba. A vizuális nevelés rendszere: a NAT-tól a tanmenetek felé. (1995) Megjelent: Bevezetés a vizuális kommunikáció oktatásába
    Könyvrészlet[21311998] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21311998, Kapcsolat: 21311998
  2. Gaul Emil. Egy tantárgy vajúdik: a magyar munkaoktatás ötven éve. (1994) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 94. 1-2. 35.-48.
    Folyóiratcikk[21312001] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21312001, Kapcsolat: 21312001
Kárpáti Andrea. Vizuális nevelés világszerte: Esszék és tanulmányok. (1984) ISBN:9631770915, 1537567
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1537567]
  1. Tihanyiné Vályi. Amiről a gyermekrajzok beszélnek. (2008)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[2275700] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2275700, Kapcsolat: 23712599
  2. Horváth Péter et al. Képzőművészeti pedagógiai terápia. (1995)
    Könyv[21408102] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21408102, Kapcsolat: 21408102
  3. Gaul Emil. Mi a környezetkultúra?. (1992) Megjelent: Leonardo program pp. 52-60.
    Könyvrészlet[21408107] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21408107, Kapcsolat: 21408107
  4. Sándor Éva. Rajztanítás Gyógypedagógusoknak.: Rajz kézikönyv az általános iskola 1-8. osztálya számára.. (1990)
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[2149429] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2149429, Kapcsolat: 23712596
  5. Illés Lajosné. A hazai összehasonlító pedagógiai kutatások helyzete és feladatai. (1990) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 # 1. p. 72
    Folyóiratcikk[21382863] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21382863, Kapcsolat: 21382863
Kárpáti Andrea. Rajzfejlődés iskoláskorig 1. (1984) ÓVODAI NEVELÉS: SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 0133-1477 137 7-8 249-258, 1578049
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1578049]
  1. Feuer Mária. A gyermekrajzok fejlődéslélektana. (2000) ISBN:9630577321
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2450202] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2450202, Kapcsolat: 23705626
  2. Erdei Gábor. Csoportos rajzfoglalkozás személyiségfejlesztő hatása gyermekotthonban 3-10 éves korig. (1995) Megjelent: Vizuális képességek fejlődése
    Könyvrészlet[21407995] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21407995, Kapcsolat: 21407995
  3. Kondacs Mihályné. Vizuális nevelés az óvodában. (1993) ISBN:9637740732
    Könyv[21408012] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21408012, Kapcsolat: 21408012
  4. Szilágyiné Marka. Vizuális nevelés az óvodában. (1992) MŰVÉSZETI VIZUÁLIS NEVELÉS 1215-119X 1. p. 27
    Folyóiratcikk[21397921] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21397921, Kapcsolat: 21397921
Kárpáti Andrea. Rajzfejlődés iskoláskorig II.. (1984) ÓVODAI NEVELÉS: SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 0133-1477 37 9 299-305, 2331036
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2331036]
  1. Feuer Mária. A gyermekrajzok fejlődéslélektana. (2000) ISBN:9630577321
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2450202] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2450202, Kapcsolat: 23705817
  2. Kondacs Mihályné. Vizuális nevelés az óvodában. (1993) ISBN:9637740732
    Könyv[21408012] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21408012, Kapcsolat: 23712583
Kárpáti Andrea. Rajzfejlődés iskoláskorig III.. (1984) ÓVODAI NEVELÉS: SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 0133-1477 37 10 331-335, 2331037
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2331037]
  1. Feuer Mária. A gyermekrajzok fejlődéslélektana. (2000) ISBN:9630577321
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2450202] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2450202, Kapcsolat: 23705822
  2. Kondacs Mihályné. Vizuális nevelés az óvodában. (1993) ISBN:9637740732
    Könyv[21408012] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21408012, Kapcsolat: 23712585
Kárpáti Andrea. Rajzfejlődés iskoláskorig IV.. (1984) ÓVODAI NEVELÉS: SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 0133-1477 37 11 372-376, 2331038
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2331038]
  1. Feuer Mária. A gyermekrajzok fejlődéslélektana. (2000) ISBN:9630577321
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2450202] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2450202, Kapcsolat: 23705829
  2. Kondacs Mihályné. Vizuális nevelés az óvodában. (1993) ISBN:9637740732
    Könyv[21408012] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21408012, Kapcsolat: 23712587
Kárpáti Andrea. Rajzfejlődés iskoláskorig V.. (1984) ÓVODAI NEVELÉS: SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 0133-1477 37 12 408-413, 2331040
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2331040]
  1. Feuer Mária. A gyermekrajzok fejlődéslélektana. (2000) ISBN:9630577321
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2450202] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2450202, Kapcsolat: 23705838
Kárpáti Andrea. Az alsó tagozatos tanulók műelemzőképesség-vizsgálatának tapasztalatai. (1985) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 85 1 50-61, 1456441
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456441]
  1. Bálványos Huba. Esztétikai - művészeti ismeretek, nevelés Képzőművészet, tárgy- és környezetkultúra: Vizuális kultúra. (2003) ISBN:9635065337
    Könyv[21410204] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21410204, Kapcsolat: 21410215
  2. Sándor Zsuzsa. Bálványos Huba új könyvéről. (1999) KÚTBANÉZŐK 1419-6751 4. 5. p. 132.
    Folyóiratcikk[21408772] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21408772, Kapcsolat: 21408861
Kárpáti Andrea. A vizuális műelemző képesség fejlődése az általános iskola felső tagozatán. (1988) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 88 1 172-186, 1456439
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456439]
  1. Sándor Zsuzsa. Bálványos Huba új könyvéről. (1999) KÚTBANÉZŐK 1419-6751 4. 5. p. 132.
    Folyóiratcikk[21408772] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21408772, Kapcsolat: 21314582
Kárpáti Andrea. Felső tagozatos tanulók műelemző képességének vizsgálata. (1989) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 39 4 317-330, 1456438
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456438]
  1. Bálványos Huba. Esztétikai - művészeti ismeretek, nevelés Képzőművészet, tárgy- és környezetkultúra: Vizuális kultúra. (2003) ISBN:9635065337
    Könyv[21410204] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21410204, Kapcsolat: 21410216
Kárpáti Andrea. A nyitott óriáskígyó, avagy: kutatások a gyermekrajzok körül. (1990) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 1 1 15-29, 1456437
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456437]
  1. Réthy Endréné. Pszichológiai tesztek. (2000) Megjelent: Bevezetés a pedagógiai kutatás módszereibe pp. 235.-276.
    Könyvrészlet[21314587] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21314587, Kapcsolat: 21314587
  2. Eszteri Zsolt. Színes világ. (1994) Megjelent: A vizuális tehetség felismerése és gondozása
    Könyvrészlet[21314599] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21314599, Kapcsolat: 21314599
Kárpáti Andrea. Általános iskolai tanulóink képzőművészeti kultúrája a nyolcvanas évek derekán. (1991) Megjelent: Jelzések az elsajátított műveltségről pp. 145-150, 1823268
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1823268]
  1. Gyebnár Viktória. A gyermekrajzok nyelve: Bölcsészdoktori értekezés. (1991)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21847886] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21847886, Kapcsolat: 21847886
Kárpáti Andrea. Látni tanulunk: A műelemzés tanítása az általános iskolában. (1991) ISBN:9630559196, 2319436
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2319436]
  1. Simon Tünde. A vizuális kommunikáció képességcsoportjának értelmezése és fejlődése 10-12 éves korban. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 2 32-47
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3054961] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3054961, Kapcsolat: 24572098
  2. Bálványos Huba. Esztétikai - művészeti ismeretek, nevelés Képzőművészet, tárgy- és környezetkultúra: Vizuális kultúra. (2003) ISBN:9635065337
    Könyv[21410204] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21410204, Kapcsolat: 23126928
  3. Merényi György. Vizuális kultúra. (1999) Megjelent: Művészeti nevelés
    Könyvrészlet[23126925] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126925, Kapcsolat: 23126925
  4. Sándor Zsuzsa. Bálványos Huba új könyvéről. (1999) KÚTBANÉZŐK 1419-6751 4. 5. p. 132.
    Folyóiratcikk[21408772] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21408772, Kapcsolat: 23126924
  5. Bábosik István. A nevelés elmélete és gyakorlata. (1999) ISBN:9631903354
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1199442] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1199442, Kapcsolat: 23126926
  6. Trencsényi László. Újabb könyvek, újabb viták a vizuális nevelésről. (1998) KÚTBANÉZŐK 1419-6751 3 103-104
    Folyóiratcikk[23126920] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126920, Kapcsolat: 23126920
  7. Merényi György. Vizuális kultúra - vizuális nevelés. (1997) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 8 2-3 65-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23126721] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23126721, Kapcsolat: 23126922
  8. Báthory Z. Tanulók, iskolák – különbségek: egy differenciális tanításelmélet vázlata. (1997) ISBN:9637315500
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15803] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15803, Kapcsolat: 23126927
  9. Környeiné Gere. NAT-kalauz. (1997) MÓSZERTANI LAPOK - VIZUÁLIS KULTÚRA 1-2. 15-45.
    Folyóiratcikk[23126921] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126921, Kapcsolat: 23126921
  10. Rézművesné Nagy. Tankönyvkísérlet-műelemzés-környezetalakítás. (1992) Megjelent: A Leonardo program pp. 204-217.
    Könyvrészlet[23126923] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126923, Kapcsolat: 23126923
Lázár Márta. A Leonardo Program. (1992) ISBN:9630563355, 2319575
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2319575]
  1. Simon Tünde. A vizuális kommunikáció képességcsoportjának értelmezése és fejlődése 10-12 éves korban. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 2 32-47
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3054961] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3054961, Kapcsolat: 24572110
  2. V Pók. A média és a posztmodern. (2003) INCO - ELSŐ MAGYAR INTERNETES FOLYÓIRAT AZ INFORMÁCIÓS KORRÓL 1588-0729 7.
    Folyóiratcikk[23126661] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126661, Kapcsolat: 23126661
  3. Gaul Emil. Vizuális nevelés. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának gyűjteménye pp. 416-428.
    Könyvrészlet[23126664] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126664, Kapcsolat: 23126664
  4. Szávai Márton. Nyelvjátékok vizuális eszközökkel. (1999) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 9 12 96-100
    Folyóiratcikk[22806000] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22806000, Kapcsolat: 23126662
  5. Murányi József. 40 órás oktatási program: A fotózás. (1997) MÓDSZERTANI LAPOK - VIZUÁLIS KULTÚRA: AZ ORSZÁGOS KÖZOKTATÁSI SZOLGÁLTATÓ IRODA MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1418-592X 1-2. 46-55.
    Folyóiratcikk[23126663] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126663, Kapcsolat: 23126663
  6. Trencsényi László. A pluralizmus interorizációja - könyvek a Leonardo Programról. (1992) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 92 2 170-172
    Folyóiratcikk[23126660] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126660, Kapcsolat: 23126660
Kárpáti Andrea. A vizuális kommunikáció mint tantárgy. (1993) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 3 15-16 55-61, 1456435
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456435]
  1. Petőfi S et al. A multimediális szövegek megközelítései. (2002) ISBN:9636418705
    Könyv[22999946] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22999946, Kapcsolat: 21314647
  2. Szávai Márton. Nyelvjátékok, vizuális eszközökkel. (1999) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 9. 12. 96-100
    Folyóiratcikk[21314673] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21314673, Kapcsolat: 21314673
Kárpáti Andrea. Elvek, eszmények, paradigmák a magyar rajztanításban a kezdetektől a hetvenes évekig. (1993) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 93 1-2 19-35, 1456434
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456434]
  1. Gaul Emil. Nagykorúság : a rajztanítás helyzete, ahogyan én látom. (2009) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 59 5-6 3-6
    Folyóiratcikk[23144259] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23144259, Kapcsolat: 23144259
  2. Kárpáti Andrea. Juveníliák I. : XIX. századi magyar képzőművészek gyermek- és ifjúkori munkái: Magyar Iparművészeti Egyetem Vizuális Nevelési Gyűjteménye kiadványa. (1999) ISBN:9637164677
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2321391] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2321391, Kapcsolat: 21408759
  3. Gaul Emil. Egy tantárgy vajúdik - A magyar munkaoktatás ötven éve. (1994) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 94 1-2 37-51
    Folyóiratcikk[21408760] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21408760, Kapcsolat: 21408760
Kárpáti A. Hungarian education and adolescents of the nineties: A double portrait in the frames of an age of transition. (1994) Megjelent: Education, youth and reform in Eastern Europe pp. 219-252, 205889
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[205889]
  1. Gaul Emil. Appearances are deceiving: A report on the dress, tastes and values of Hungarian secondary school pupils. (2009) INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION THROUGH ART 1743-5234 2040-090X 5 1 63-74
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1843323] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1843323, Kapcsolat: 23144264
  2. Gaul Emil et al. 20 éves a tanárképzés 1986-2006.: Dokumentumok a Magyar Iparművészeti Főiskola, a Magyar Iparművészeti Egyetem és a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem vizuális és környezetkultúra tanárképzésének húsz évéből. (2007) ISBN:9789630631051
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[1843266] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1843266, Kapcsolat: 23144265
Kárpáti Andrea. A művészet mint a személyiség képe. (1995) Megjelent: Vizuális képességek fejlődése pp. 54-62, 1607758
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1607758]
  1. Horváth Dezsőné. Mozgássérült óvodások firkatevékenységének megfigyelése. Összehasonlító kísérlet óvodai kiscsoportban. (2001) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 101 1 47-62
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3217907] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3217907, Kapcsolat: 23144274
Kárpáti Andrea. Assessment of Art Education in Hungary: Historical Problems in Contemporary Perspective. (1995) JOURNAL OF ART & DESIGN EDUCATION 0260-9991 1468-5949 1476-8062 1476-8070 14 3 277-288, 1457966
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1457966]
  1. Hajdu Istvanne et al. Values, attitudes, and goals of future Hungarian food engineers. (2008) STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS 1418-2106 2063-0476 108 108 81-99
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23426742] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23426742, Kapcsolat: 23426742
  2. Leslie Cunliffe. Using Assessment in Knowledge-Rich Forms of Learning and Creativity to Nurture Self-Regulated Strategic Intelligence. (2007) Megjelent: Creativity or Conformity? Building Cultures of Creativity in Higher Education
    Egyéb konferenciaközlemény[21311981] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21311981, Kapcsolat: 21311981
  3. Heidi Bolton. Pedagogy, subjectivity and mapping judgement in art, a weakly structured field of knowledge. (2006) JOURNAL OF EDUCATION (S AFRICA) 0259-479X 40 59-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23426841] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23426841, Kapcsolat: 23426841
Kárpáti Andrea. A vizuális kommunikáció, mint tantárgy. (1995) Megjelent: Bevezetés a vizuális kommunikáció tanításához pp. 140-149, 2319615
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2319615]
  1. Simon Tünde. A vizuális kommunikáció képességcsoportjának értelmezése és fejlődése 10-12 éves korban. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 2 32-47
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3054961] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3054961, Kapcsolat: 24572254
Kárpáti Andrea. A vizuális tehetség. (1995) Megjelent: Vizuális képességek fejlődése pp. 331-355, 2319112
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2319112]
  1. Vass Z. A rajzvizsgálat pszichodiagnosztikai alapjai. (2013) ISBN:9789639412439
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2114357] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2114357, Kapcsolat: 23138108
  2. Sinkó István. A gondozott és gondozatlan tehetség. (2010) KÚTBANÉZŐK 1419-6751 16 73-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23126121] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126121, Kapcsolat: 23126121
  3. Sinkó István. A gondozott és gondozatlan tehetség. (2009) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 59 5-6 112-118
    Folyóiratcikk[23126122] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126122, Kapcsolat: 23126122
Kárpáti Andrea. Bevezetés a vizuális kommunikáció tanításához. (1995) ISBN:9631868239, 2319613
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[2319613]
  1. Strohner József. Társadalmi szerepek a vizuális kommunikáció folyamataiban és vizuális nevelés. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 3 283-305
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2727028] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2727028, Kapcsolat: 23126720
  2. Szávai Márton. Nyelvjátékok vizuális eszközökkel. (1999) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 9 12 96-100
    Folyóiratcikk[22806000] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22806000, Kapcsolat: 23126725
  3. Peternák Miklós. A kép a camera obscurától a computerig. (1998) NAPPALI HÁZ 0864-9480 2.
    Folyóiratcikk[23126724] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126724, Kapcsolat: 23126724
  4. Merényi György. Vizuális kultúra - vizuális nevelés. (1997) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 8 2-3 65-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23126721] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23126721, Kapcsolat: 23126721
  5. Graul Emil. A rajztanítás helyzete napjainkban Magyarországon. (1997) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 7 8 43-45
    Folyóiratcikk[23126722] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126722, Kapcsolat: 23126722
  6. Horváthné Fülep. Játék-képzelet-kommunikáció a vizuális nevelésben. (1996) Megjelent: 8. Pedagógiai Fórum p. 58
    Egyéb konferenciaközlemény[23126723] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126723, Kapcsolat: 23126723
Kárpáti Andrea. Epizódok a gyermekrajzfejlődés kutatásának történetéből. (1995) Megjelent: Vizuális képességek fejlődése pp. 7-53, 1607756
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1607756]
  1. Vass Z. A rajzvizsgálat pszichodiagnosztikai alapjai. (2013) ISBN:9789639412439
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2114357] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2114357, Kapcsolat: 23138098
  2. Kövesdi Tibor. Elrejtett dimenziók. (2005) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 15 5 34-43
    Folyóiratcikk[23125431] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23125431, Kapcsolat: 23125431
Kárpáti Andrea. Projekt rendszerű vizsga a vizuális nevelésben. (1995) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 45 11 18-28, 1456431
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456431]
  1. Zombori Béla. Vizuális verseny projektmódszerrel. (1997) Megjelent: Középiskolai tantárgyi feladatbankok 2. kötet p. 155194
    Könyvrészlet[21316607] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21316607, Kapcsolat: 21316607
  2. Balogh Ferenc. A projekt-módszer a technika tanításában. (1997)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21316583] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21316583, Kapcsolat: 21316583
Kárpáti A. Vizuális képességek fejlődése. (1995) ISBN:9631868249, 1157025
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1157025]
  1. Simon Tünde. A vizuális kommunikáció képességcsoportjának értelmezése és fejlődése 10-12 éves korban. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 2 32-47
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3054961] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3054961, Kapcsolat: 24572256
  2. Vass Z. A rajzvizsgálat pszichodiagnosztikai alapjai. (2013) ISBN:9789639412439
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2114357] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2114357, Kapcsolat: 23144211
  3. Vass Z. A képi kifejezéspszichológia alapkérdései - szemlélet és módszer. (2011) ISBN:9789632364087; 9789637344087
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2113975] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2113975, Kapcsolat: 23144250
  4. Tihanyiné Vályi. Amiről a gyermekrajzok beszélnek. (2008)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[2275700] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2275700, Kapcsolat: 23712601
  5. Strohner József. A vizuális nevelésről. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 16 6 51-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2726944] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2726944, Kapcsolat: 23125452
  6. Strohner József. Társadalmi szerepek a vizuális kommunikáció folyamataiban és vizuális nevelés. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 3 283-305
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2727028] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2727028, Kapcsolat: 21379513
  7. Kárpáti Andrea. Juveníliák I. : XIX. századi magyar képzőművészek gyermek- és ifjúkori munkái: Magyar Iparművészeti Egyetem Vizuális Nevelési Gyűjteménye kiadványa. (1999) ISBN:9637164677
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2321391] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2321391, Kapcsolat: 21407937
  8. Merényi György. Vizuális kultúra - vizuális nevelés. (1997) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 8 2-3 65-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23126721] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23126721, Kapcsolat: 21379514
  9. Varga Edina. Az analízisen alapuló projekt módszer. (1997) MÓDSZERTANI LAPOK - VIZUÁLIS KULTÚRA: AZ ORSZÁGOS KÖZOKTATÁSI SZOLGÁLTATÓ IRODA MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1418-592X 3-4. p. 43
    Folyóiratcikk[21379511] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21379511, Kapcsolat: 21379511
  10. Horváthné Fülep. Játék-képzelet-kommunikáció a vizuális nevelésben. (1996) Megjelent: 8. Pedagógiai Fórum p. 58
    Egyéb konferenciaközlemény[21380958] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21380958, Kapcsolat: 21380958
Mátrai Zsuzsa. Fifti-Fifti Program. (1995) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 6 2-3 22-32, 1456432
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456432]
  1. Sándor Zsuzsa. Bálványos Huba új könyvéről. (1999) KÚTBANÉZŐK 1419-6751 4. 5. 129-133
    Folyóiratcikk[21316582] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21316582, Kapcsolat: 21316582
  2. Sándor Zsuzsa. A vizuális nevelés időszerű tantárgypedagógiai témái: II.: A vizuális nevelés tantervi szabályozása és a vizuális kultúrára célzott tantervek elemzése. (1999) MÓDSZERTANI LAPOK - VIZUÁLIS KULTÚRA: AZ ORSZÁGOS KÖZOKTATÁSI SZOLGÁLTATÓ IRODA MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1418-592X 2. 4. 1-12.
    Folyóiratcikk[21316567] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21316567, Kapcsolat: 21316567
Kárpáti Andrea. Die Projekt-Portfolio-Methode: ein Modell der ungarischen Kunsterziehung für Prüfung und Abitur. (1996) Megjelent: Lust auf Kunst? pp. 95-109, 1537836
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1537836]
  1. Zempléni András et al. Projektmunkák értékelése zsűrizéssel: A kritériumok optimalizálásának matematikai alapjai. (1997) Megjelent: Középiskolai tantárgyi feladatbankok 2. kötet pp. 99-138
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21383482] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21383482, Kapcsolat: 21383476
Kárpáti Andrea. A vizuális képességek és a személyiség: A Leonardo Program értékelési rendszere. (1996), 1948977
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1948977]
  1. Frei Lászlóné. Az általános iskolai geometriatudás és a rajzkészség fejlõdése. (2004) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 14. 11. 17-27.
    Folyóiratcikk[23126940] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126940, Kapcsolat: 23126940
  2. Horváth Dezsőné. Mozgássérült óvodások firkatevékenységének megfigyelése. Összehasonlító kísérlet óvodai kiscsoportban. (2001) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 101 1 47-62
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3217907] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3217907, Kapcsolat: 23144276
Kárpáti Andrea et al. A vizuális képességek pedagógiai és pszichológiai mérésének összefüggései a Leonardo Programban. (1996) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 52 4-6 273-296, 1456429
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456429]
  1. Simon Tünde. A vizuális kommunikáció képességcsoportjának értelmezése és fejlődése 10-12 éves korban. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 2 32-47
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3054961] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3054961, Kapcsolat: 24572258
  2. Frei Lászlóné. Az általános iskolai geometriatudás és a rajzkészség fejlõdése. (2004) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 14. 11. 17-27.
    Folyóiratcikk[23126940] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23126940, Kapcsolat: 21316609
  3. Zempléni András et al. Projektmunkák értékelése zsűrizéssel: A kritériumok optimalizálásának matematikai alapjai. (1997) Megjelent: Középiskolai tantárgyi feladatbankok 2. kötet pp. 99-138
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21383482] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21383482, Kapcsolat: 21316614
Kárpáti Andrea. Hungarian Adolescents of the 1990s: Ideals, Beliefs and Expectations. (1996) Megjelent: Education for the new Europe pp. 29-42, 2326674
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2326674]
  1. Tomasik Martin et al. Social Change and Adolescent Developmental Tasks: The Case of Postcommunist Europe. (2012) CHILD DEVELOPMENT PERSPECTIVES 1750-8592 1750-8606 6 4 326-334
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27499038] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27499038, Kapcsolat: 27499038
  2. Flanagan CA et al. Ties that bind: Correlates of adolescents' civic commitments in seven countries. (1998) JOURNAL OF SOCIAL ISSUES 0022-4537 1540-4560 54 3 457-475
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1152617] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1152617, Kapcsolat: 27499039
Kárpáti Andrea. Detection and development of visual talent. (1997) JOURNAL OF AESTHETIC EDUCATION 0021-8510 1543-7809 31 4 79-93, 2404654
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2404654]
  1. Golomb Claire. The child's creation of a pictorial world. (2013) ISBN:1135629455
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23319238] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23319238, Kapcsolat: 23319238
  2. Winner Ellen. Kinder voll Leidenschaft: HochBegabungen verstehen. (2007) ISBN:3825804461
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23319404] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23319404, Kapcsolat: 23319404
  3. Sabol F. Development of visual arts talent in adolescence. (2006) Megjelent: The handbook of secondary gifted education pp. 212-240
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23319402] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23319402, Kapcsolat: 23319402
  4. Winner Ellen. Artistic giftedness. (2003) Handbook of gifted education 3 335-349
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23319251] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23319251, Kapcsolat: 23319251
Kárpáti Andrea. A vizuális képességek értékelése. (1997) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 7 8 46-55, 1456424
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456424]
  1. Frei Lászlóné. Az általános iskolai geometriatudás és a rajzkészség fejlődése. (2004) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 14 11 p. 17
    Folyóiratcikk[21373366] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21373366, Kapcsolat: 21373366
Kárpáti Andrea. A zsűrizés mint értékelési módszer a vizuális nevelésben. (1997) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 97 3-4 203-234, 1456425
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1456425]
  1. Művek, terek, megoldások: Térkifejezési, térábrázolási változatok a középiskolai tanulmányi versenyek alkotásaiban. (2015) Megjelent: Szakpedagógiai körkép : Művészetpedagógiai tanulmányok pp. 216-246
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25566633] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25566633, Kapcsolat: 25566633
  2. Pataky Gabriella. A portfolió a vizuális nevelésben. Értékelési alternatíva az alsófokú oktatási-nevelési intézmények pedagógusainak képzésében. (2009) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 59 5-6 226-232
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[2228886] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2228886, Kapcsolat: 23126107
  3. Csapó Benő. Iskolai osztályzatok, attitűdök, műveltség. (2002) Megjelent: Az iskolai műveltség pp. 37-64
    Könyvrészlet[21383488] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21383488, Kapcsolat: 21316623
Karpati Andrea et al. Teenager art: Creating the self. (1997) INTERNATIONAL JOURNAL OF ART & DESIGN EDUCATION 1476-8062 1476-8070 16 3 294-302, 1772596
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1772596]
  1. Gaul Emil. A tárgy- és környezetkultúra és tantárgy-pedagógiája. (2011)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1846592] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1846592, Kapcsolat: 23144262
  2. Gaul Emil. Appearances are deceiving: A report on the dress, tastes and values of Hungarian secondary school pupils. (2009) INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION THROUGH ART 1743-5234 2040-090X 5 1 63-74
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[23144261] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23144261, Kapcsolat: 23144261
Kárpáti Andrea. Teenager art: Creating the Self. (1997) Megjelent: Paper presented at the InSEA European Conference, 2735180
Egyéb konferenciaközlemény/Nem besorolt (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2735180]
  1. Burciaga R. Latina/o Dropouts: Generating Community Cultural Wealth. (2013) The Journal of the Association of Mexican American Educators 2377-9187 6 1 24-33
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24980918] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24980918, Kapcsolat: 24980918
Kárpáti Andrea. Vizuális nevelés. (1997) Megjelent: Középiskolai tantárgyi feladatbankok 2. kötet pp. 103-137, 1769251
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1769251]
  1. Sándor Zsuzsa. A vizuális kommunikáció a tanítóképzésben: A problémafelismerés, problémamegoldás és a színtér felértékelődött szerepe a vizuális kultúra tantárgyban.. (2009) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 59 5-6 213-225
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1606567] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1606567, Kapcsolat: 23126120
2020-08-03 20:37