Trencsényi László. Variációk két szólamra. (1970) ÓVODAI NEVELÉS: SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 0133-1477 XXIIII 11 415-417, 1373340
Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[1373340]
  1. Kósáné Ormai. Múlt és jelen az óvodai nevelésben. (2017) ISBN:9789637123528
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[26834605] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26834605, Kapcsolat: 26834606
Trencsényi László. Társasjáték nyelvtanórán. (1974) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 98 1 74-75, 1410933
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1410933]
  1. Grétsy László. Nyelvi játékaink nagykönyve. (2012) ISBN:9786155219269
    Könyv[22768767] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22768767, Kapcsolat: 23098834
Trencsényi László. Kell a tigris. (1975) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 XVII 6 242-246, 1373573
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1373573]
  1. Fioláné Komáromi Gabriella. A hetvenes évek ifjúsági regényei. (1981) ISBN:9631757269
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2836090] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2836090, Kapcsolat: 21165739
Trencsényi László. Komikum, irónia a felnőtt és a kisgyermek kapcsolatában. (1975) ÓVODAI NEVELÉS: SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 0133-1477 XXVIII 2 64-65, 1373341
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1373341]
  1. Kósáné Ormai. Múlt és jelen az óvodai nevelésben. (2017) ISBN:9789637123528
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[26834605] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26834605, Kapcsolat: 26834605
Trencsényi László. Menet közben - Janikovszky Éváról. (1979) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 XXI 3 100-103, 1373585
Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[1373585]
  1. Papp Ágnes. Adalékok a Janikovszky-jelenséghez. (2008) Megjelent: Jorgosz jelentései a 38. kilométerről pp. 112-121
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21091992] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21091992, Kapcsolat: 21091992
  2. Komáromi Gabriella. Gyermekirodalom. (1999) ISBN:9632086104
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[1972813] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1972813, Kapcsolat: 21054459
  3. Komáromy Gabriella. A Janikovszky-jelenség. (1984) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 XXVI 4-5 157-164
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22255874] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22255874, Kapcsolat: 22255874
Vargyas Lajos. Vita: Iskolai énektanításunk jelenéről és jövőjéről. (1980) MUZSIKA: KÉPES HAVI ZENEI FOLYÓIRAT 0027-5336 XXIII 3 19-27, 1373503
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1373503]
  1. Laczó Zoltán. Zenei nevelés a közoktatásban. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből 2001 pp. 437-451
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21071784] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21071784, Kapcsolat: 21071784
Trencsényi László. Kalandozások múltban és jövőben: Művészeti táborok Csillebércen 1976-1980. (1981) ISBN:9634223753, 2836126
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[2836126]
  1. Révész György. Vándortáborozás. (2015) ISBN:9789637123412
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[24931947] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24931947, Kapcsolat: 24931947
Trencsényi László. A szerepkategória alkalmazása a pedagógusmagatartás elemzésében. (1982) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 82 2 152-163, 1368298
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1368298]
  1. Fábián Gyöngyi. Szárnyalni gúzsba kötve: Kihívások a nyelvtanár integrált szerepében. (2011)
    Könyv/Tudományos[21165750] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21165750, Kapcsolat: 21165750
  2. Magyar Miklós. Paradigmaváltás?: Átalakuló pedagógusszerepek a pedagógiai folyamatban. (2000) Megjelent: Az értékek Akarása pp. 322-325
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21165747] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21165747, Kapcsolat: 21165747
Trencsényi László. A kultúra értékeinek elsajátítása és intlézményes feltételei. (1983) Megjelent: Gyerekek a társadalomban pp. 79-83, 1352657
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1352657]
  1. Bús Imre. A gyermekkultúra vázlata. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 11-24
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2330549] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2330549, Kapcsolat: 23140624
Trencsényi László. Általad nyert szép hazát Bendegúznak vére: Történelmi játék a honfoglalásról. (1983) Megjelent: A Kincskereső táborvezetőkézben pp. 26-39, 1410964
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1410964]
  1. Szajkó Ottilia. A drámajáték lehetséges alkalmazási területei a történelemórán. (2008) TANÍ-TANI: PEDAGÓGIAI PERIODIKA 1417-3638 41 4 83-91
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21616454] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21616454, Kapcsolat: 21616454
Trencsényi László. Pedagógusszerepek az általános iskolában. (1983), 1363594
Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[1363594]
  1. Kósáné Ormai et al. Mi, pedagógusok: kérdések önmagunkhoz. (2006) ISBN:9639412465
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[27175263] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27175263, Kapcsolat: 21048155
  2. Zrinszky László. A XX. századi nevelési gyakorlat jellemzői: A pedagógusszerep modelljei. (1997) Megjelent: A modern nevelés elmélete pp. 131-205
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21048156] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21048156, Kapcsolat: 21048156
Trencsényi László. Az általános iskolai pedagógusmunka újabb dimenziói és a pedagógusgenerációk felkészültségének néhány tapasztalata. (1984), 1410872
Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[1410872]
  1. Tadeusz Malinowski. Cele ziciowe. (1987) GLOS NAUCZYCIELSKI 0017-1263 1987 4 11-14
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26504315] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26504315, Kapcsolat: 26504315
Trencsényi László. Szekció-összefoglaló: Irodalmi műveltség. (1985) Megjelent: Művészek a gyerekekért p. 111, 1363490
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[1363490]
  1. Bús Imre. A gyermekkultúra vázlata. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 11-24
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2330549] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2330549, Kapcsolat: 23140622
Trencsényi László. A gyermekkultúra helyzete, szerepe a nyolcvanas évek magyar (gyerek-)társadalmában. (1986) Megjelent: Gyerekek a társadalomban II. pp. 60-78, 1352659
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1352659]
  1. Gábor István. Gyermekkultúra. (1986) MAGYAR NEMZET 0133-185X XLIX 306 1-1
    Folyóiratcikk/Publicisztika (Folyóiratcikk)/Közérdekű[21136808] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21136808, Kapcsolat: 21136808
Trencsényi László et al. Előszó: Az úttörőmozgalom és a történelmi játékok. (1986) Megjelent: Gyerekek, évszázadok, kalandok pp. 5-12, 1409937
Könyvrészlet/Előszó, utószó (Könyvrészlet)/Tudományos[1409937]
  1. Szajkó Ottilia. A drámajáték lehetséges alkalmazási területei a történelemórán. (2008) TANÍ-TANI: PEDAGÓGIAI PERIODIKA 1417-3638 41 4 83-91
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21616454] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21616454, Kapcsolat: 21616453
  2. Knausz Imre. A tanítás mestersége. (2001) ISBN:9638323280
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1529915] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1529915, Kapcsolat: 23375144
  3. Hortobágyi Katalin. Erdei iskola: "Ahol a fáktól jobban látni az erdőt". (1993) ISBN:9638323000
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1410532] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1410532, Kapcsolat: 21136785
Trencsényi László. Gyerekek, évszázadok, kalandok: Történelmi játékok módszertani gyűjteménye. (1986) ISBN:9634224334, 1409936
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1409936]
  1. Lődi Virág. Pedagógiai partizánakció. (2016) ISBN:9789637123474
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[26119504] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26119504, Kapcsolat: 26119522
Trencsényi László. ÁMK-Szótár. (1987) ISBN:9636821968, 1410550
Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[1410550]
  1. Eszik Zoltán. Neveléstörténeti paleontológia az ÚÁMK-ban. (2003) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 LIII 10 24-29
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21165634] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21165634, Kapcsolat: 21165634
  2. Szabó Irma. "Földközelben": Második rész: A "húszak". (2003) Megjelent: A szervezet kultúrája és a kultúra szervezete pp. 100-120
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21165632] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21165632, Kapcsolat: 21165632
  3. Szabó Irma. Az általános művelődési központok minőségi mutatói. (2000) Megjelent: Minőség és gyakorlat pp. 32-42
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21165997] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21165997, Kapcsolat: 21165997
Trencsényi László. Analógiák nyomában: Együttműködés a párizsi Institut National de Recherche Pedagogique-kel. (1987) NEVELÉSELMÉLET ÉS ISKOLAKUTATÁS: TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK 0231-3480 VI 4 55-58, 1373462
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1373462]
  1. Nagy Ádám. Seeking ways of youth affairs: from leisure sociological dusk, to leisure pedagogical dawn. (2017) ISBN:9786158059916
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3201597] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3201597, Kapcsolat: 26495171
  2. Falus Katalin. Nyitott iskola: Modellek és jó gyakorlatok. (2012) ISBN:9789636826758
    Könyv[22343763] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22343763, Kapcsolat: 22343763
Trencsényi László. A szakkör az alsó fokú nevelés rendszerében. (1987) Megjelent: A szakköri nevelőmunka kézikönyve pp. 7-26, 1410631
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1410631]
  1. Bakonyi Pál. A szakköri nevelőmunka kézikönyve. (1988) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 38 12 1209-1212
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[22358924] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22358924, Kapcsolat: 22358941
Trencsényi László. Innováció - kísérlet - ÁMK. (1987) ISBN:9637516352, 1410741
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1410741]
  1. Falus Katalin. Nyitott iskola: Modellek és jó gyakorlatok. (2012) ISBN:9789636826758
    Könyv[22343764] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22343764, Kapcsolat: 22343764
Trencsényi László. Komplex, integrált szakkörök. (1987) Megjelent: A szakköri nevelőmunka kézikönyve pp. 361-370, 1410634
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1410634]
  1. Bakonyi Pál. A szakköri nevelőmunka kézikönyve. (1988) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 38 12 1209-1212
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[22358924] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22358924, Kapcsolat: 22358922
Trencsényi László. Művészeti szakkörök. (1987) Megjelent: A szakköri nevelőmunka kézikönyve pp. 133-162, 1410632
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1410632]
  1. Bakonyi Pál. A szakköri nevelőmunka kézikönyve. (1988) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 38 12 1209-1212
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[22358924] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22358924, Kapcsolat: 22358924
Trencsényi László. A tanítói szerep és a tanítóképzés reformja. (1988) Megjelent: A tartalmilag megújított négyéves tanítóképzés pp. 122-149, 1410347
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1410347]
  1. Hunyady Györgyné. Rendszerváltás a tanítóképzésben: Kísérleti négyéves képzés a budai tanítóképzőben(1986–1994). (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 1 36-49
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2210625] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2210625, Kapcsolat: 22213273
Trencsényi László. Francia könyvsorozat az iskolai esélyegyenlőségről. (1988) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 88 2 269-273, 1363583
Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[1363583]
  1. Falus Katalin. Nyitott iskola: Modellek és jó gyakorlatok. (2012) ISBN:9789636826758
    Könyv[22343765] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22343765, Kapcsolat: 22343765
Trencsényi László. Intézmény a rendszerváltás sodrában: A magyarországi általános művelődési központok. (1988) Megjelent: Tájékoztató a közoktatási kutatásokról : Művelődési és Közoktatási Minisztérium Országos Középtávú Kutatási Fejlesztési Terv Ts... pp. 115-120, 1363967
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1363967]
  1. Szabó Irma. A "történelmi húszak". (2007) Megjelent: ÁMK KI kicsoda? Egy innováció esemlnyei lés szereplői (1966-2006) pp. 31-39
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21054469] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21054469, Kapcsolat: 21054469
  2. T Kiss. A népnevelőtől a kulturális menedzserig: Fejezetek a népművelőképzés fejlődéstörténetéből. (2000) ISBN:9639158992
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21078764] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21078764, Kapcsolat: 21078764
  3. T Kiss Tamás. Kutatási tények, kutatói érvek az általános művelődési központokról. (1991) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 XLI 3 102-105
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21078666] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21078666, Kapcsolat: 21078666
  4. Majzik Lászlóné. Esettanulmányok a világban és nálunk. (1991) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 XLI 7-8 124-129
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21102519] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21102519, Kapcsolat: 21102519
Trencsényi László. Pedagógusszerepek az általános iskolában. (1988) ISBN:963054699X, 1363829
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1363829]
  1. Monoriné Papp Sarolta. Mit ér a társadalomtudomány, ha pedagógia?: A STEP 21 modell filozófiai, szakmai és társadalmi adaptivitása. (2017) Megjelent: Szolgálva, nem tündökölve - Trencsényi 70 pp. 15-39
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27625217] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27625217, Kapcsolat: 26286834
  2. Körömi Gábor. Drámapedagógusok az oktatásban. (2016) Megjelent: Dráma - pedagógia - színház - nevelés pp. 159-178
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26265182] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26265182, Kapcsolat: 26265182
  3. Somogyvári Lajos. Pedagógusképek és -szerepek az 1960-as évek Magyarországán. (2013) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 113 1 29-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2432890] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2432890, Kapcsolat: 23329911
  4. Hegedűs Gábor. A Projektpedagógia történetének logikai összefüggései. (2012) ISBN:9789637305566
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[22793999] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22793999, Kapcsolat: 22793999
  5. Fábián Gyöngyi. Tükörtől tükörig: A pedagógus pályakép változásainak elmúlt negyven éve. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 XXI 12 10-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21771879] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21771879, Kapcsolat: 21771879
  6. Fáyné DOmbi. Pedagógusképzés, pedagóguspálya, kiterjesztett pedagógus szerep: Oktatási segédanyag a Gyekorlatvezető mentor szakirányú továbbképzési szakhoz TÁMOP 4.1.2.. (2011)
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[23253265] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23253265, Kapcsolat: 23253265
  7. Kovács Edina. A tanári identitás alakulása a társadalmi nemi szerepek tükrében. (2011) Megjelent: Társadalmi nem és oktatás p. 400
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2230033] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2230033, Kapcsolat: 23253268
  8. CSillag Ferenc et al. Utak - tévutak: Példák az iskolai konfliktusok kialakulására éskezelésére. (2010) ISBN:9789639412781
    Könyv/Tudományos[21075608] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21075608, Kapcsolat: 21075608
  9. Kraiciné Szokoly. Pedagógus-andragógius szerepek az ezredfordulón. (2010) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből
    Könyvrészlet[21047901] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21047901, Kapcsolat: 21032890
  10. Dr. Hodossi Sándor. A református felnőttkatechézis pedagógiai alapjai. (2010) Megjelent: Az adhatás gyönyörűsége és a ma öröme pp. 30-42
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21046322] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21046322, Kapcsolat: 21046322
  11. Nagy Ágnes. Pedagógusmaszkok készítésének és felhasználásának lehetőségei a tanárképzésben. (2008) Megjelent: Gyermek, pedagógus, pedagógusképzés pp. 173-192
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21032977] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21032977, Kapcsolat: 21032977
  12. Barabási Tünde. A tanítói tudás összetevői és fejlesztésük. (2008)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[21165655] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21165655, Kapcsolat: 21165655
  13. Szabó Éva. Szeretettel és szigorral: Az iskolai nevelés problémái a szülők és a tanárok szemszögéből. (2006) ISBN:9630583771
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1999289] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1999289, Kapcsolat: 21048420
  14. Kraiciné Szokoly Mária. Pedagógus, andragógus szerepek az ezredfordulón. (2006) ISBN:9789634638872
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2239838] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2239838, Kapcsolat: 21047940
  15. Kósáné Ormai et al. Mi, pedagógusok: kérdések önmagunkhoz. (2006) ISBN:9639412465
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[27175263] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27175263, Kapcsolat: 21048158
  16. Györgyiné Koncz Judit. Pályaismeret, pályaorientáció. (2005) ISBN:9639611042
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1146754] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1146754, Kapcsolat: 21068348
  17. Vajda Zsuzsanna et al. Neveléslélektan. (2005) ISBN:9633897289
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2420645] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2420645, Kapcsolat: 21095338
  18. N Kollár Katalin. Pszichológia pedagógusoknak. (2004) ISBN:963389672X
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1677163] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1677163, Kapcsolat: 21089717
  19. Füle Sándor. Napközi otthoni neveléstan. (2004) ISBN:9639228850
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[21092044] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21092044, Kapcsolat: 21092044
  20. Csoma Gyula. Mesterség és szerep: A nevelési-tanítási szerep a pedagógusok és az andragógusok munkájában. (2003)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21052777] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21052777, Kapcsolat: 21052777
  21. Füle Sándor. Párbeszéd a szülők és a pedagógusok között. (2002) ISBN:9639228559
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21089128] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21089128, Kapcsolat: 21089128
  22. Zrinszky László. Neveléselmélet. (2002) ISBN:9631628116
    Könyv[21005548] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21005548, Kapcsolat: 21032972
  23. Antal László. Néptáncpedagógia. (2002) ISBN:9638632437
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21079962] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21079962, Kapcsolat: 21079962
  24. Zrinszky László. Szerepelmélet a pedagógiában. (2001) Megjelent: A tanári pálya pp. 137-153
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21616260] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21616260, Kapcsolat: 21616260
  25. Szekszárdi Júlia. Nevelési vizsgálatok a pedagógiai gyakorlatban. (2001) ISBN:9639220507
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21066098] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21066098, Kapcsolat: 21066098
  26. F Lassú. Hagyományos és modern női szerepek az iskolában. (2001) Megjelent: Nevelés és társadalom Szöveggyűjtemény pp. 89-108
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21077646] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21077646, Kapcsolat: 21077646
  27. Knausz Imre. A tanítás mestersége. (2001) ISBN:9638323280
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1529915] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1529915, Kapcsolat: 21077648
  28. Varga Miklósné. A pedagógusszerepek átalakulása napjainkban. (2001) Megjelent: A tanári pálya pp. 204-210
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21616257] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21616257, Kapcsolat: 21616257
  29. Makai Éva. Szétszakadt és meg nem font hálók: Iskolai gyermekvédelem a '90-es években. (2000) ISBN:9639228249
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[3280017] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3280017, Kapcsolat: 21032934
  30. Zrinszky László. Iskolaelméletek és iskolai élet. (2000) ISBN:9639228184
    Könyv[22449687] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22449687, Kapcsolat: 21048421
  31. Fáyné Dombi Alice. Tanári minta – mintatanár. (1999) ISBN:9639135275
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1887710] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1887710, Kapcsolat: 21083566
  32. Szabó Éva. A "kedves", az "okos" és a "gonosz", avagy a kedvelt és nem kedvelt tanár képének jellemzői. (1999) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X I 1 31-41
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22661527] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22661527, Kapcsolat: 22661527
  33. Golnhofer Erzsébet. A tanuló. (1998) Megjelent: Didaktika pp. 77-95
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21048793] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21048793, Kapcsolat: 21048793
  34. Varga Miklósné. A pedagógusszerepek átalakulása napjainkban. (1998) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 48 7-8 120-123
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23253263] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23253263, Kapcsolat: 23253263
  35. Kósáné Ormai. A mi iskolánk: Neveléspszichológiai módszerek az iskola belső értékelésében. (1998)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21077647] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21077647, Kapcsolat: 21077647
  36. Zrinszky László. A XX. századi nevelési gyakorlat jellemzői: A pedagógusszerep modelljei. (1997) Megjelent: A modern nevelés elmélete pp. 131-204
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21048157] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21048157, Kapcsolat: 21048157
  37. Boreczky Ágnes. A gyermekkor változó színterei. (1997) Megjelent: Nevelés, gyermek, iskola / A gyermekkor változó színterei pp. 159-242
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21053586] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21053586, Kapcsolat: 21053586
  38. Benedek István. Közoktatási szakértők kézikönyve. (1996) ISBN:9637315152
    Könyv/Tudományos[21088789] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21088789, Kapcsolat: 21088789
  39. Sallay Hedvig. TANÁRI SZEREPEK PERCEPCIÓJA: EGY ÁLTALÁNOS ISKOLAI FELMÉRÉS TANULSÁGAI. (1995) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 95 3-4 201-227
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23253262] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23253262, Kapcsolat: 23253262
  40. Benedek István. Pedagógiai vezetés, a vezetés pedagógiája. (1995) ISBN:9638535156
    Könyv[20566450] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566450, Kapcsolat: 21053578
  41. Vajda Zsuzsanna. Nevelés pszichológia kultúra. (1995)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21053580] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21053580, Kapcsolat: 21053580
  42. Zrinszky László. Pedagógusszerepek és változásaik. (1994) ISBN:9634628966
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21052153] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21052153, Kapcsolat: 21052153
  43. Szekszárdi J. Konfliktusok (Állampolgári Technikák az Iskolában). (1994) ISBN:9638385022
    Könyv[20252925] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20252925, Kapcsolat: 21097707
  44. Nagy Mária. A tanéri szakma és professzionalizálódás. (1994) ISBN:9638146249
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21077658] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21077658, Kapcsolat: 21077658
  45. Eszik Zoltán. Trencsényi László: Pedagógusszerepek az általános iskolában. (1989) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 89 3-4 76-78
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[21032906] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21032906, Kapcsolat: 21032906
  46. Csoma Gyula. Pedagógusszerepek az általános iskolában. (1989) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 39 9 82-84
    Folyóiratcikk/Tudományos[21032885] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21032885, Kapcsolat: 21032885
  47. S E (Schaffer. Tanárok - szerepben. (1988) TANÍTÓ: A MŰVELŐDÉSI MINISZTÉRIUM MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 0496-8387 26 12 30-30
    Folyóiratcikk/Publicisztika (Folyóiratcikk)/Közérdekű[22045610] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22045610, Kapcsolat: 22045610
  48. Győry György. Nevelői szerepek - nagyító alatt. (1988) PEDAGÓGUSOK LAPJA 0133-2260 44 22 2-2
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Közérdekű[21991173] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21991173, Kapcsolat: 21991173
Trencsényi László. A gyermekirodalom, mint tananyag. (1989) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 89 3-4 314-321, 1368463
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1368463]
  1. Kisvárdai Zsolt. Indoktrináció és/vagy szociális nevelés. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 XI 10 94-105
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21077635] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21077635, Kapcsolat: 21077635
Trencsényi László. Az iskola szervezete, belső világa. (1989) Megjelent: Iskola és pluralizmus pp. 99-132, 1410416
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1410416]
  1. Nagy Ádám. Seeking ways of youth affairs: from leisure sociological dusk, to leisure pedagogical dawn. (2017) ISBN:9786158059916
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3201597] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3201597, Kapcsolat: 26495172
  2. Nagy Ádám. Hasonlóságok és különbségek a szociálpedagógia és az ifjúsági munka között: Similitarities and Differencs Between Social Pedagogy and Youth Work. (2016) ERUDITIO - EDUCATIO 1336-8893 11 1 5-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25970627] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25970627, Kapcsolat: 25970627
  3. Novák Géza. A zümmögés leküzdés. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 XIX 9 3-19
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21165811] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21165811, Kapcsolat: 21165811
  4. Balázsné Drozgyik. A magyar-német kéttannyelvű képzés szükségletei és lehetőségei az általános iskolában. (2008) Megjelent: Az iskola korszerű funkciói pp. 138-155
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21165809] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21165809, Kapcsolat: 21165809
  5. Zrinszky László. Pedagógusszerepek és változásaik. (1994) ISBN:9634628966
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21165818] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21165818, Kapcsolat: 21165818
  6. Fűzfa Balázs. Az értékek esélyeiről: Néhány gondolat az Iskola és pluralizmus (szerk.: Mihály Ottó) című könyv kapcsán. (1991) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 41 7-8 178-180
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[21165794] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21165794, Kapcsolat: 21165794
Trencsényi László. Alternatív iskolatulajdonosok - alternatív pedagógiák?. (1991) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 XLI 3 100-101, 1410448
Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[1410448]
  1. Miklóssy Endre. Társaslelki szemszögből a Waldorf-pedagógiáról. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 X 10 79-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21165821] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21165821, Kapcsolat: 21165821
Trencsényi László. Bolsevik csökevény? Az új helyhatósági hatalmak és az általános művelődési központok. (1991) COMITATUS: ÖNKORMÁNYZATI SZEMLE 1215-315X I 2-3 45-51, 1381377
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1381377]
  1. Tarcsa Zoltán. Változó világ-változó ÁMK-?: Válság vagy megújulás?. (2009) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 60 1-2 3-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21077636] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21077636, Kapcsolat: 21077636
Trencsényi László. "Csak ami nincs, annak van bokra": Adalékok a pedagógiai reformelit történetéhez. (1991) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 XLI 7-8 3-8, 1351824
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1351824]
  1. Sáska Géza. Rendszerek és váltások. (2007) ISBN:9639609536
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[1987692] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1987692, Kapcsolat: 21048148
  2. Hunyady Györgyné. Pedagógiai tervezés. (2004)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24629252] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24629252, Kapcsolat: 24629252
  3. Balogh Miklós et al. Jelentés a magyar közoktatásról: 2000. (2000)
    Könyv/Tudományos[21053214] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21053214, Kapcsolat: 21053214
  4. Hunyady Györgyné. A helyi tanterv készítésétől a tanítási óráig. (1996)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1200173] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1200173, Kapcsolat: 21165832
Trencsényi László. Kísérletező, fejlesztő iskolák. (1991) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 XLI 5 85-88, 1410653
Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[1410653]
  1. Vámos Ágnes et al. Magyarországi akciókutatások kritikai elemzése. (2015) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 1 35-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2891419] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2891419, Kapcsolat: 24671590
Trencsényi László. Világkerék: Komplex művészetpedagógiai projektek az Iskolafejlesztési Központ gyűjteményéből. (1991) ISBN:9630416719, 1382953
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1382953]
  1. Bárdossy Ildikó. Tantervezés és iskola. (2013) ISBN:9789636425609
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3003278] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3003278, Kapcsolat: 24498111
2020-11-25 12:24