Fejes József et al. A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 2 185-205, 1116320
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1116320]
  1. Buda Mariann et al. Tények és tévhitek a hátrányos helyzetről egy új kutatás tükrében. (2019) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 29 8 68-93
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31009538] []
    Független, Idéző: 31009538, Kapcsolat: 28553090
  2. Nyitrai Erika et al. Iskolai teljesítmény és szülői bevonódottság. (2019) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 7 2 7-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30712469] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30712469, Kapcsolat: 28305836
  3. Nyitrai Erika et al. Iskolai teljesítmény és szülői bevonódottság. (2019) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 7 2 7-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30712469] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30712469, Kapcsolat: 28761845
  4. Svraka Bernadett. A prevenció fontossága az óvoda és az iskola közötti átmenet időszakában. (2019) Megjelent: Jó gyakorlatok az óvoda-iskola átmenethez pp. 13-23
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30844668] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30844668, Kapcsolat: 28350889
  5. Svraka Bernadett. A prevenció fontossága az óvoda és az iskola közötti átmenet időszakában. (2019) Megjelent: Jó gyakorlatok az óvoda-iskola átmenethez pp. 13-23
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Oktatási[30859338] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30859338, Kapcsolat: 28761850
  6. Tóth Norbert. A magyarországi szegregáció jelensége a kótaji oláh cigány közösség példáján = The phenomenon of segregation in Hungary through the exapmle of the Vlach Roma community. (2019) Megjelent: Terepek és elméletek = Fields and Theories pp. 147-157
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30776386] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30776386, Kapcsolat: 28761848
  7. Mező Katalin. A kreativitás szerepe a roma gyermekek és tanulók tehetséggondozásában. (2019) Megjelent: Így kutatunk mi pp. 69-85
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30647544] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30647544, Kapcsolat: 28761847
  8. Imre Anna et al. Tanulói eredményesség/eredménytelenség. (2018) Megjelent: Megalapozó tanulmány a végzettség nélküli iskolaelhagyás megelőzéséhez pp. 36-49
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30323213] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30323213, Kapcsolat: 27810581
  9. Imre Anna. Megalapozó tanulmány a végzettség nélküli iskolaelhagyás megelőzéséhez. (2018) ISBN:9786155621949; 9789634960010
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3421912] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3421912, Kapcsolat: 27841722
  10. Auszmann Anita. Magyar gyermekek magánhangzóinak akusztikai-fonetikai jellemzői. (2018)
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[30353937] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30353937, Kapcsolat: 28171901
  11. Cséke Katalin. Az osztálytermi befogadás és kirekesztés mintázatai egy kárpátaljai iskolában. (2018) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 26 9 63-75
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27706199] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27706199, Kapcsolat: 27706199
  12. Hatvani Andrea et al. A tanulás motivációs alapjai, a motivációt befolyásoló belső és külső tényezők. (2018) Megjelent: Tanulástámogatás a felsőoktatásban pp. 125-151
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27233355] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27233355, Kapcsolat: 27233355
  13. Nemes Gyöngyi. A nyelvi hátrány csökkentése akciókutatás segítségével - kutatási terv. (2018) Megjelent: Oktatás, gazdaság, társadalom pp. 157-158
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[3407874] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3407874, Kapcsolat: 28302946
  14. Svraka Tamásné et al. A matematikai tanulás eredményességét befolyásoló tényezők. (2018) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 6 1 3-11
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3370940] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3370940, Kapcsolat: 27260242
  15. Bacsó Benjámin et al. A gyermekvédelmi szakellátásban élők iskolai kihívásai és az iskolai szociális segítés lehetőségeinek találkozása. (2018) Megjelent: A nevelési értékek és a tudás szerepe a keresztény pedagógiában pp. 40-50
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27371557] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27371557, Kapcsolat: 27561423
  16. Aknai Dóra. Tanulási motiváció és a szülői háttér összefüggése értelmi sérült tanulók körében. (2017) Megjelent: XV. Pedagógiai Értékelés Konferencia. Program és absztraktkötet p. 93
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[26501230] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26501230, Kapcsolat: 26501230
  17. Buda Mariann. TANULÁS ÉS MOTIVÁCIÓ HÁTRÁNYOS HELYZETŰ ISKOLÁKBAN. (2017) Megjelent: INTERDISZCIPLINÁRIS PEDAGÓGIA ÉS A TANESZKÖZÖK VÁLTOZÓ REGISZTEREI. p. 18
    Könyvrészlet[27561441] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27561441, Kapcsolat: 27561441
  18. Czakó Ágnes et al. Motiválás, ösztönzés a szakképzésben. Egyes pedagógiai eszközök ösztönzőerejének tanulói megítélése társadalmi háttérváltozóik szerint. (2017) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 27 p. 4
    Folyóiratcikk[27561458] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27561458, Kapcsolat: 27561458
  19. Buda Mariann et al. Iskolai klíma és énhatékonyság hátrányos helyzetű iskolákban. (2017) Megjelent: SZEMÉLYES TÉR – KÖZÖS VILÁG A Magyar Pszichológiai Társaság XXVI. Országos Tudományos Nagygyűlése KIVONATKÖTET. p. 220
    Könyvrészlet[27561443] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27561443, Kapcsolat: 27561443
  20. Buda Mariann. Hátrányos helyzet és iskola. Merre keressük a kiutat a motiválatlanság csapdájából?. (2017) Megjelent: Digitális tanulás és tanítás pp. 9-26
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3347054] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3347054, Kapcsolat: 26949383
  21. Kovács K. Effects of socio-economic status on reading and writing science tests. (2017) Megjelent: The 11th conference of ARLE: Cultures, Arts, & Verbal Communication. p. 117
    Könyvrészlet[27561442] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27561442, Kapcsolat: 27561442
  22. Szakács Ágnes. Tanulási motivációk a romák körében. (2016) SZELLEM ÉS TUDOMÁNY 2062-204X 7 1-2 192-236
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26324304] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26324304, Kapcsolat: 26324304
  23. Auszmann Anita. Magyar gyermekek magánhangzóinak akusztikai-fonetikai jellemzői. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3173247] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3173247, Kapcsolat: 27795718
  24. Galambos Rita. Bevezető a modulokhoz. (2016) Megjelent: Alternatív leckék p. 14
    Könyvrészlet[25886317] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25886317, Kapcsolat: 25886317
  25. Golyán Szilvia et al. A pedagógusképzés margójára: attitűdváltozás az egyetemi évek során. (2016) Megjelent: Mester és tanítvány II. pp. 63-79
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3080793] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3080793, Kapcsolat: 27841719
  26. Jenei Teréz et al. A nyíregyházi evangélikus roma szakkollégium hallgatóinak tanulási motivációja. (2016) Megjelent: Oktatás és fenntarthatóság pp. 202-217
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25880181] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25880181, Kapcsolat: 25880180
  27. Nagy József. Új pedagógiai kultúra. Továbbfejlesztett változat.. (2015) ISBN:9789636976538
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24983983] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24983983, Kapcsolat: 24983983
  28. Perjés István et al. Tanulástámogatás a felsőoktatásban. Online mentorálási kézikönyv.. (2015)
    Könyv[27561461] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27561461, Kapcsolat: 27561461
  29. Kasik László. Személyközi problémák és megoldásuk. (2015)
    Könyv[24983975] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24983975, Kapcsolat: 24983975
  30. Ágnes Inántsy-Pap et al. “Sowing Seeds” and Its Efficiency. Case Study about the Tanoda Programme of the Greek Catholic Church in the Huszár District in Nyíregyháza (Hungary). (2015) ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE SOCIAL ANALYSIS 2069-7449 2248-0854 5 2 127-143
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2998388] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2998388, Kapcsolat: 25886319
  31. Nagy Pál. Ki beszél itt cigány történelemről?. (2015) Megjelent: Alapirodalmak a hazai cigány/roma népességre vonatkozó társadalomtörténet, társadalomismeret oktatásához. p. 50
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25255280] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25255280, Kapcsolat: 25255280
  32. Bacskai Katinka. Iskolák a társadalom peremén.: Alacsony státusú diákokat tanító eredményes tanárok. (2015) ISBN:9786155372377
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2962170] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2962170, Kapcsolat: 25228134
  33. Szilveszter László. Az oktatási tevékenységekhez fűződő pozitív attitűd jellemzői kisiskoláskorban. (2015) Megjelent: Kompetencia- és tudástranszfer az oktatásban. p. 139
    Könyvrészlet[26324305] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26324305, Kapcsolat: 26324305
  34. Bredács Alice et al. Az általános pedagógia összefoglalása. (2015) Megjelent: Zenepedagógia tankönyv pp. 17-50
    Könyvrészlet/Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet)/Oktatási[25431254] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25431254, Kapcsolat: 25431254
  35. Kis Noémi. A szülő-gyermek interakció elsajátítási motivációra gyakorolt hatása. (2015) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2014 pp. 198-210
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25185821] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25185821, Kapcsolat: 25185821
  36. Pékné Sinkó. A szövegértés és a tanulási motiváció összefüggései hátrányos helyzetű tanulók esetében. (2015) Megjelent: IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia: Nevelés és tudomány, neveléstudomány a 21. században pp. 200-207
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25251939] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25251939, Kapcsolat: 25251939
  37. Bacskai Katinka. Mit ér (el) a tanár, ha közép-európai? Alacsony státusú diákokat tanító eredményes tanárok két közép-európai régióban. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27249779] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27249779, Kapcsolat: 27249779
  38. Kasik László et al. Hátrányos és nem hátrányos helyzetű tanulók szociálisprobléma-megoldó gondolkodása. (2014) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 114 1 49-63
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2513453] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2513453, Kapcsolat: 23770394
  39. Rausch Attila. Gyermekotthonokban, lakásotthonokban nevelkedők társas kapcsolatai. (2014) KAPOCS 1588-7227 13 3 13-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2760796] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2760796, Kapcsolat: 24375294
  40. Ercsei Kálmán et al. Az előrehozott szakképzés végzőseinek tanulói útja. (2014) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 30 3 28-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2988565] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2988565, Kapcsolat: 27561473
  41. Rucska Andrea. Az agresszió láncreakciója, avagy az agresszió-jelenségvilága a miskolci iskolások körében. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27255433] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27255433, Kapcsolat: 27255433
  42. Budis Imola et al. A tanulási motiváció alakulása a javítóintézetben folytatott tanulmányok alatt. (2014) TANÍ-TANI ONLINE p. 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24164118] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24164118, Kapcsolat: 24164118
  43. Neuberger Tilda. A spontán beszéd sajátosságai gyermekkorban. (2014) ISBN:9789633122044
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2805698] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2805698, Kapcsolat: 24983984
  44. Golyán Szilvia. A kisgyermekkori intézményváltás komplex elemzése. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27249810] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27249810, Kapcsolat: 27249810
  45. Inántsy-Pap Ágnes. A hátrányos szociokulturális környezet, a motiváció és a sikeres nyelvelsajátítás összefüggéseinek vizsgálata. (2014) Megjelent: LIMES 2014 p. 39
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24984171] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24984171, Kapcsolat: 24984171
  46. Deszpot Gabriella. Van-e beváltható recept a tanulási motivációra? A művészet lehetőségei az önmotiválás képességének megszerzésében. (2013) Megjelent: MOTIVÁCIÓ – FIGYELEM – FEGYELEM. Az Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kara VII. nemzetközi tudományos konferenciája... pp. 12-33
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24164119] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24164119, Kapcsolat: 24164119
  47. Furcsa Laura. Teaching foreign languages to socially disadvantaged children. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2231005] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2231005, Kapcsolat: 27249790
  48. Bráz Nikolett. Mindennapok fogságában: Hátrányos helyzetű kisiskolások elképzelései az életről és a jövőről. (2013) TÁRSADALMI EGYÜTTÉLÉS - A KISEBBSÉGI LÉT DIMENZIÓI. INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT 2063-6288 2 4
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24325224] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24325224, Kapcsolat: 24427441
  49. Rausch Attila. Gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek és fiatalok néhány jellemző iskolai problémája. (2013) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 23 11 101-116
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27063268] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27063268, Kapcsolat: 27063268
  50. Inántsy-Pap Ágnes. A multikulturalizmus mint a szociokulturális hátrányból eredő nyelvi deficit kompenzációjának egyik alapköve.. (2013) ATHANASIANA 1219-9915 17 35 p. 197
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23537842] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23537842, Kapcsolat: 23537842
  51. Szűcs Norbert. Többiskolás településeken zajló közoktatási deszegregációs programok sikerkritériuma. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27255435] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27255435, Kapcsolat: 27255435
  52. Kelemenné Széll. Kooperatív tanulás – tantárgyi attitűdök. (2012) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 2
    Folyóiratcikk[22683843] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22683843, Kapcsolat: 22686826
  53. Szenczi Beáta. Az olvasási motiváció vizsgálata 8-14 éves tanulók körében. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1979736] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1979736, Kapcsolat: 27026146
  54. Inántsy-Pap Ágnes. A hátrányos szocio-kulturális környezetből eredő nyelvi integrációs problémák manifesztációja a felsőoktatásban tanuló diákok körében.. (2012) ATHANASIANA 1219-9915 33-34 158-163
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23537843] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23537843, Kapcsolat: 23537843
  55. Nagy G et al. Integrated Education: The way out of segregation for Roma Citizens of Europe.. (2011) Megjelent: A RÉGIÓK EURÓPÁJÁTÓL A LISSZABONI SZERZŐDÉSIG pp. 2-40
    Könyvrészlet[22487516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22487516, Kapcsolat: 22488094
  56. Péter-Szarka Szilvia. Hátrányos helyzetű tehetségek. (2011) TEHETSÉG 1216-8084 18 1 7-8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[23038682] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23038682, Kapcsolat: 23038682
  57. Nagy Márta. A sajátos nevelési igényű tanulókkal kapcsolatos pedagógiai nézetek feltárása. (2011) Megjelent: Empirikus kutatások a szakképzésben és a szakmai tanárképzésben pp. 135-145
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[22488109] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22488109, Kapcsolat: 22488109
  58. Antal László. A hallgatók szakválasztásának attitűdbeli és motivációs tényezői a Magyar Táncművészeti Főiskola szombathelyi tagozatán. (2011) Megjelent: Perspektívák az új évezredben a táncművészetben, a táncpedagógiában és a tánckutatásban pp. 147-151
    Könyvrészlet[22488146] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22488146, Kapcsolat: 22488146
  59. Danis I et al. A fejlődés természete és modelljei.. (2011) Megjelent: A génektől a társadalomig: a koragyermekkori fejlődés színterei pp. 76-125
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1768397] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1768397, Kapcsolat: 22488124
  60. Szilágyiné Inántsy. Nyelvtanítás-nyelvtanulás a hátrányos szociokulturális környezetből érkező diákok számára az Arany János Tehetséggondozó Program keretein belül. (2010) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 61 8-9 76-80
    Folyóiratcikk[22488160] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22488160, Kapcsolat: 22488160
  61. Rákó Erzsébet. Gyermekvédelmi intézményekben elhelyezett gyerekek életkörülményeinek vizsgálata. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24510145] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24510145, Kapcsolat: 27026147
  62. Szenczi Beáta. Az olvasási motiváció: definíciók és kutatási irányok. (2010) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 2 119-147
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21181225] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21181225, Kapcsolat: 21181225
  63. Zentai Gabriella. A rendszerező képesség fejlődése 4-8 éves életkorban. (2010) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 1 5-34
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2202986] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2202986, Kapcsolat: 20947886
  64. Kósáné Ormai. A mi iskolánk. Neveléspszichológiai módszerek az iskola belső értékelésében. (2010)
    Könyv[21181226] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21181226, Kapcsolat: 21181226
  65. Szűcs Norbert. A közoktatási deszegregáció feltételrendszere Magyarországon. (2010) Megjelent: Állandó párbeszédben. A szegedi műhely tisztelgése Utasi Ágnesnek. pp. 254-279
    Könyvrészlet[22488162] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22488162, Kapcsolat: 22488162
  66. Venter György et al. Iskola és hátránykezelés. (2009) Megjelent: Az iskola szocializációs funkciói pp. 163-177
    Könyvrészlet[21176542] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21176542, Kapcsolat: 21176542
  67. Szabó Diána. Integrált diákok mentorálása. (2009) Megjelent: Mentális és pszichés problémák XXI. századi megoldásmódjai p. 136
    Könyvrészlet[22488166] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22488166, Kapcsolat: 22488166
  68. Szűcs Norbert. A tervezéstől a sorsolásig. A beiskolázással kapcsolatos eljárásrendre vonatkozó rendelkezések gyakorlati megvalósulása a szegedi deszegregációs folyamat során. (2009) Megjelent: Céhem vándorkönyvei pp. 123-137
    Könyvrészlet[21181227] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21181227, Kapcsolat: 21181227
  69. Szabó D. Integrált diákok mentorálása. (2008) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 19 6 77-82
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20947888] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20947888, Kapcsolat: 20947888
  70. Pukánszky Judit. Belső motiváció fejlesztése az iskolai környezetben. (2008) STUDIA CAROLIENSIA 1419-1334 9 3-4 39-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2069999] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2069999, Kapcsolat: 20947887
  71. Ilyés K. A hagyományos és a differenciált oktatásban részesülő, hiperaktivitás jelét mutató gyermekek összehasonlító vizsgálata. (2008) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 9-10 11-22
    Folyóiratcikk[20947890] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20947890, Kapcsolat: 20947890
Fejes József. Roma tanulók motivációját befolyásoló tényezők.. (2005) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 15 11 3-13, 1413720
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1413720]
  1. Jakab Judit. Hátrányos helyzetű és/vagy roma tanulók oktatásának nehézségei. (2019) Megjelent: Utak és hidak p. 171
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30801933] []
    Független, Idéző: 30801933, Kapcsolat: 28302948
  2. Gulyás Klára. Pedagógus nézetek vizsgálata a roma származású gyermekek oktatásának-nevelésének kérdéskörében. (2018) SZELLEM ÉS TUDOMÁNY 2062-204X 2-3 51-62
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30438427] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30438427, Kapcsolat: 28302947
  3. Nemes Gyöngyi. Hogyan kezelnéd a nyelvi hátrányt pedagógusként?. (2018) Megjelent: HORIZONTOK ÉS DIALÓGUSOK III. ABSZTRAKTKÖTET p. 50
    Könyvrészlet[27561487] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27561487, Kapcsolat: 27561487
  4. Tóth Norbert. A Kótaj község területén élő oláh cigány közösség szociokulturális helyzete és iskolázottsági viszonyai. (2018) Megjelent: OKTATÁS – NEVELÉS – TÁRSADALOM p. 208
    Könyvrészlet[27706208] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27706208, Kapcsolat: 27706208
  5. Czakó Ágnes et al. Motiválás, ösztönzés a szakképzésben. Egyes pedagógiai eszközök ösztönzőerejének tanulói megítélése társadalmi háttérváltozóik szerint. (2017) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 27 p. 4
    Folyóiratcikk[27561481] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27561481, Kapcsolat: 27561481
  6. Perpék Éva. Otthoni nevelési környezet és iskolai teljesítmény.. (2016) Megjelent: Gyerekesélyek a végeken. Tanulmányok a leghátrányosabb helyzetű kistérségek gyermekeinek életkörülményeiről p. 120
    Könyvrészlet[26324309] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26324309, Kapcsolat: 26324309
  7. Zeller Eszter. Különóra vagy csavargás?. (2016) Megjelent: Gyerekesélyek a végeken. Tanulmányok a leghátrányosabb helyzetű kistérségek gyermekeinek életkörülményeiről p. 152
    Könyvrészlet[26324310] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26324310, Kapcsolat: 26324310
  8. Bauer Zsófia. Gyerekszegénység és gyerekesélyek a kutatások tükrében. (2016) Megjelent: Gyerekesélyek a végeken. Tanulmányok a leghátrányosabb helyzetű kistérségek gyermekeinek életkörülményeiről p. 9
    Könyvrészlet[26324308] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26324308, Kapcsolat: 26324308
  9. Nemes Gyöngyi. A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 p. 47
    Folyóiratcikk[26324307] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26324307, Kapcsolat: 26324307
  10. Bocsi Veronika. „Jó szóval oktasd, játszani is engedd.” Pedagógusjelöltek gyermeknevelési értékei.. (2015) Megjelent: Szakmai szocializáció a felsőoktatásban. A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében. p. 253
    Könyvrészlet[25255331] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25255331, Kapcsolat: 25255331
  11. Bauer Zsófia et al. Handling Long-standing Inequalities with Short-term Projects: Some Results and Challenges of the Implementation of the “Give Kids a Chance” Programme. (2015) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 25 4 5-29
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3091035] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3091035, Kapcsolat: 25887680
  12. Szemerszki Marianna. Dimensions amd background factors of student effectiveness.. (2015) Megjelent: Snapshot of Hungarian Education 2014 p. 127
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25255300] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25255300, Kapcsolat: 25255300
  13. Szemerszki Marianna. A tanulói eredményesség dimenziói és háttértényezői.. (2015) Megjelent: Eredményesség az oktatásban p. 50
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25255297] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25255297, Kapcsolat: 25255297
  14. Pap Mónika. A tankötelezettségi korhatár csökkentésének negatív hatásai. (2015) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 6 p. 57
    Folyóiratcikk[25887759] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25887759, Kapcsolat: 25887759
  15. Kálmán Éva. A segítségnyújtás vizsgálata – avagy az együttműködő ember. (2015) Megjelent: Kaposvári Gyógypedagógiai Vademecum I. Változások a gyógypedagógia világában p. 55
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)[25431257] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25431257, Kapcsolat: 25431257
  16. Jenei Teréz. A Nyíregyházi Evangélikus Roma Szakkollégium hallgatóinak tanulási motivációja. (2015) Megjelent: Oktatás és fenntarthatóság p. 202
    Könyvrészlet[25887761] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25887761, Kapcsolat: 25887761
  17. Bagány Ágnes. Pozadina poteskoca u socijalizaciji ucenika u nepovoljnim zivotnim uslovima iz Horgodosa.. (2014) Megjelent: Iskustva mentorskog programa u Subotici i u Horgosu. A szabadkai-horgosi mentorprogram tapasztalatai. Experiences of the mentor... p. 167
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24164140] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24164140, Kapcsolat: 24164140
  18. Csereklye Erzsébet. Multiculturalism in Central and Eastern Europe: The Hungarian Story. (2014) MULTICULTURAL EDUCATION REVIEW 2005-615X 2377-0031 6 1 102-127
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2700665] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2700665, Kapcsolat: 24164136
  19. Bagány Ágnes. Background of the disadvantaged pupils’ socializing difficulties at the Horgos elementary school.. (2014) Megjelent: Iskustva mentorskog programa u Subotici i u Horgosu. A szabadkai-horgosi mentorprogram tapasztalatai. Experiences of the mentor... p. 195
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24164139] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24164139, Kapcsolat: 24164139
  20. Bagány Ágnes. A horgosi hátrányos helyzetű tanulók szocializációs nehézségeinek háttere.. (2014) Megjelent: Iskustva mentorskog programa u Subotici i u Horgosu. A szabadkai-horgosi mentorprogram tapasztalatai. Experiences of the mentor... pp. 181-194
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24164137] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24164137, Kapcsolat: 24164137
  21. Törteli Ágnes. A roma/cigány nemzetiségű tanulók integrációs nehézségei Magyarkanizsa község általános iskoláiban.. (2013) Megjelent: PhD konferencia 2013. p. 361
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25255305] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25255305, Kapcsolat: 25255305
  22. Törteli Ágnes. Találkozás a könyvvel – a roma/cigány tanulók szocializációs nehézségei.. (2012) Megjelent: Book – Communication – Competence. Az Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kara VI. nemzetközi tudományos konferenciáj... p. 342
    Könyvrészlet[24984172] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24984172, Kapcsolat: 24984172
  23. Csáki István et al. Roma tanulók táplálkozásának főbb jellemzői.. (2011) Új Diéta 6 p. 18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23537846] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23537846, Kapcsolat: 23537846
  24. Lelovics Zsuzsanna. Roma felső tagozatos tanulók életmód-vizsgálata. (2011) Megjelent: XI. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 79
    Egyéb konferenciaközlemény[22488172] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22488172, Kapcsolat: 22488172
  25. Nagy G et al. Integrated Education: The way out of segregation for Roma Citizens of Europe.. (2011) Megjelent: A RÉGIÓK EURÓPÁJÁTÓL A LISSZABONI SZERZŐDÉSIG pp. 2-40
    Könyvrészlet[22487516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22487516, Kapcsolat: 22488171
  26. Vajdovich-Visy E. Country report: Hungary. (2011) Megjelent: Measures to promote the situation of Roma EU citizens in the European Union - Country reports pp. 166-202
    Könyvrészlet[22488173] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22488173, Kapcsolat: 22488173
  27. Szűcs Norbert. Többiskolás településeken zajló közoktatási deszegregációs programok sikerkritériumai.. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22816029] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22816029, Kapcsolat: 22816029
  28. Szűcs Norbert. A közoktatási deszegregáció feltételrendszere Magyarországon. (2010) Megjelent: Állandó párbeszédben. A szegedi műhely tisztelgése Utasi Ágnesnek. pp. 254-279
    Könyvrészlet[22488162] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22488162, Kapcsolat: 22488174
  29. Szűcs Norbert. A tervezéstől a sorsolásig. A beiskolázással kapcsolatos eljárásrendre vonatkozó rendelkezések gyakorlati megvalósulása a szegedi deszegregációs folyamat során.. (2009) Megjelent: Céhem vándorkönyvei pp. 123-137
    Könyvrészlet[22488175] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22488175, Kapcsolat: 22488175
2020-01-29 09:59