Józsa Krisztián et al. Merre tovább iskolai természettudomány?. (1996) FIZIKAI SZEMLE 0015-3257 5 167-170, 1116502
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1116502]
  1. Nagy Lászlóné et al. Kutatásalapú tanítás-tanulás a biológiaoktatásban és a biológiatanár-képzésben. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 3 57-69
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3058237] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3058237, Kapcsolat: 25579480
  2. Korom Erzsébet et al. A természettudomány tanításának és felmérésének diszciplináris és tantervi szempontjai. (2012) Megjelent: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez pp. 93-150
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1874976] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1874976, Kapcsolat: 22704959
  3. B. Németh Mária. Természettudományos tudás alkalmazása: hétköznapi jelenségek értelmezésének vizsgálata 1995 és 2006 között. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22679882] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 22679882, Kapcsolat: 27035734
  4. Geda Gábor. Matematikai modellezés és számítógépes szimuláció. A problémakör néhány didaktikai aspektusa. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2286550] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2286550, Kapcsolat: 27035731
  5. Radnóti Katalin. Gyenge kezdés után erős visszaesés. (2004) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 14 1 50-69
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2810442] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2810442, Kapcsolat: 20311865
  6. Csapó Benő. A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései. (2004) Megjelent: Tudás és iskola pp. 147-174
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[20311853] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 20311853, Kapcsolat: 20311863
  7. B. Németh M. A természettudományos műveltség mérése. (2003) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 103 4 499-526
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[248843] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 248843, Kapcsolat: 27109457
  8. Radnóti Katalin. A fizika tantárgy helyzete és fejlesztési feladatai egy vizsgálat tükrében. (2003) FIZIKAI SZEMLE 0015-3257 53 5 170-176
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2810445] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2810445, Kapcsolat: 22768943
  9. Radnóti Katalin. A fizika tantárgy helyzete és fejlesztési feladatai. (2002) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 52 5 38-49
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2810458] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2810458, Kapcsolat: 20311866
  10. Csákány Antalné. Merre van előre? Visszafele!. (2000) FIZIKAI SZEMLE 0015-3257 50 9 319-321
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20311848] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 20311848, Kapcsolat: 28996439
  11. Csapó B. A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései. (2000) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 100 3 343-366
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1152645] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1152645, Kapcsolat: 27096775
  12. Radnóti Katalin et al. A természettudományos nevelés gyakorlati problémái. (1999) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 99 3 323-342
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2810489] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2810489, Kapcsolat: 20311868
Csíkos Csaba et al. Az európai kutatók fiatal nemzedéke: Kristiina Kumpulainen (Oulu, Finnország). (1997) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 7 12 117-118, 1116779
Folyóiratcikk/Publicisztika (Folyóiratcikk)/Tudományos[1116779]
  1. Tóth Edit et al. Aktuális hangsúlyok és tendenciák az oktatáskutatás nemzetközi színterén.. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 1 92-102
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[1416467] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1416467, Kapcsolat: 20951037
Józsa Krisztián et al. Egy formálódó tudományos közösség: Beszélgetések a tanulás és az oktatás vezető európai kutatóival. (1997) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 7 12 108-117, 1116794
Folyóiratcikk/Publicisztika (Folyóiratcikk)/Tudományos[1116794]
  1. Nagy Gyula. A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai és tartalmi elemzése. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30846088] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30846088, Kapcsolat: 28388889
  2. Nagy Gyula. Tudománymetria és neveléstudomány. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 2 50-62
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3017694] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3017694, Kapcsolat: 25399525
  3. Fűz Nóra et al. A 2013-as müncheni EARLI és EARLI JURE Konferencia. (2014) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 24 5 99-107
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[2932955] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2932955, Kapcsolat: 24080968
  4. Buzás Zsuzsa et al. A 2012-es regensburgi EARLI JURE Konferencia. (2013) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 23 1 92-98
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2841435] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2841435, Kapcsolat: 23138379
  5. Bacsa Éva. Exeter fogadta 2011-ben az oktatáskutatókat. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 4 67-74
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[2590704] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2590704, Kapcsolat: 22633665
  6. Tóth Edit et al. Aktuális hangsúlyok és tendenciák az oktatáskutatás nemzetközi színterén.. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 1 92-102
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[1416467] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1416467, Kapcsolat: 22582410
Józsa Krisztián et al. The past and present of EARLI: interviews with prominent EARLI members. Research Dialogue in Learning and Instruction. (1998) RESEARCH DIALOGUE IN LEARNING AND INSTRUCTION 1461-8222 1 33-44, 1116804
Folyóiratcikk/Publicisztika (Folyóiratcikk)/Tudományos[1116804]
  1. Hódi Ágnes et al. Az amerikai pedagógiai kutatás múltja és jelene: Az amerikai neveléstudományi kutatók szövetsége 2011. évi konferenciájának tükrében. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 2 83-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1988706] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1988706, Kapcsolat: 22207198
  2. Tóth Edit et al. Aktuális hangsúlyok és tendenciák az oktatáskutatás nemzetközi színterén.. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 1 92-102
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[1416467] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1416467, Kapcsolat: 20951036
Józsa Krisztián. Science-related motives and attitudes in high school: An empirical study. (1998) Megjelent: 6th Workshop on Achievement and Task Motivation pp. 106-106, 1116705
Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1116705]
  1. Edina Malmos et al. WHAT IS HAPPENING TO SCIENCE SUBJECTS IN PUBLIC EDUCATION? – UNIVERSITY STUDENTS’ OPINION ABOUT TEACHING SCIENCE. (2016) Megjelent: EDULEARN16 Proceedings pp. 9105-9115
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3136478] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3136478, Kapcsolat: 27368224
  2. Malmos Edina et al. Természettudományos attitűdvizsgálat egy pilot mérés tükrében. (2016) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 25 4 608-616
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3196058] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3196058, Kapcsolat: 26946449
  3. Csapó Benő. A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései. (2004) Megjelent: Tudás és iskola pp. 147-174
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[20311853] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 20311853, Kapcsolat: 20311861
  4. Csapó B. A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései. (2000) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 100 3 343-366
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1152645] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1152645, Kapcsolat: 20311862
Józsa Krisztián. Mathematics self-concept, physics self-concept and academic achievement factors. (1999) Megjelent: In Search of Valid Knowledge: Recent issues in cognition pp. 266-266, 1116696
Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1116696]
  1. Gordon Győri János. Tehetségpedagógiai módszerek. (2004) ISBN:9639567612
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2114250] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2114250, Kapcsolat: 22704954
Józsa Krisztián. Mi alakítja az énértékelésünket fizikából?. (1999) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 10 72-80, 1116501
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1116501]
  1. Pásztor-Kovács Anita et al. Önértékelő kérdőív fejlesztése a kollaboratív problémamegoldó képességet leíró modellek egyikének validálására: a kollaboratív komponens vizsgálata. (2019) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 7 2 5-21
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30744185] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30744185, Kapcsolat: 28299545
  2. Höfflerné Pénzes Éva et al. Végrehajtó funkciók fejlődése és fejlesztése tanulásban akadályozott gyermekek esetében. (2017)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[3231912] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3231912, Kapcsolat: 26819181
  3. Malmos Edina et al. Természettudományos attitűdvizsgálat egy pilot mérés tükrében. (2016) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 25 4 608-616
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3196058] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3196058, Kapcsolat: 26946461
  4. Fügedi Perta Anna. Az énkép – mint a motiváció és a viselkedés motorja – alakulásának szerepe az iskolai teljesítményben. (2015) Megjelent: Társas készségeket fejlesztő kiscsoportos tréning pp. 18-38
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25399529] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 25399529, Kapcsolat: 25399529
  5. Papp Katalin. Motiváció a természettudományos nevelés során. (2014) Megjelent: A természettudomány tanítása pp. 410-430
    Könyvrészlet/Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet)/Oktatási[2851527] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2851527, Kapcsolat: 25399528
  6. Szenczi Beáta. Olvasási motiváció 4., 6. és 8. osztályos tanulók körében. (2013) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 113 4 197-220
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2520301] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2520301, Kapcsolat: 23631177
  7. Szenczi Beáta. Az olvasási motiváció vizsgálata 8-14 éves tanulók körében. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1979736] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1979736, Kapcsolat: 27035722
  8. Fejes József Balázs. A célorientációk és az osztálytermi környezet összefüggése matematika tantárgyhoz kötődően 5-8. évfolyamon. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2161940] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2161940, Kapcsolat: 27035723
  9. Kelemen Rita. A matematikai szövegesfeladat-megoldó képesség vizsgálata többségi és tanulásban akadályozott 9–13 éves tanulók körében. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27018030] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27018030, Kapcsolat: 27035726
  10. Szenczi Beáta. Olvasási motiváció: Definíciók és kutatási irányok. (2010) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 2 119-147
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1622210] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1622210, Kapcsolat: 21176868
  11. B. Németh Mária. Természettudományos tudás alkalmazása: hétköznapi jelenségek értelmezésének vizsgálata 1995 és 2006 között. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22679882] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 22679882, Kapcsolat: 27035729
  12. Papp Katalin et al. Public Relations és a fizikatanítás : avagy hogyan tegyük vonzóvá a fizika tantárgyat. (2007) FIZIKAI SZEMLE 0015-3257 57 1 18-24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1472249] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1472249, Kapcsolat: 21181242
  13. Papp Katalin et al. Public Relation és a fizikatanítás. (2005) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 15 10 21-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1472252] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1472252, Kapcsolat: 20311852
  14. Nagy Anett. Motivációs stratégiák fejlesztése a fizika tanításában. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26346715] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26346715, Kapcsolat: 28996437
  15. Csapó B. Az előzetesen megszerzett tudás mérése és elismerése: kutatási zárótanulmány. (2005)
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[1154470] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1154470, Kapcsolat: 28991530
  16. Csapó Benő. A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései. (2004) Megjelent: Tudás és iskola pp. 147-174
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[20311853] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 20311853, Kapcsolat: 20311853
  17. B. Németh M. A természettudományos műveltség mérése. (2003) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 103 4 499-526
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[248843] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 248843, Kapcsolat: 27109441
  18. Korom Erzsébet. Az iskolai tudás: újabb elemzések és eredmények: utószó a második kiadáshoz. (2002) Megjelent: Az iskolai tudás pp. 321-335
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[1795799] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1795799, Kapcsolat: 20311855
  19. Nahalka István. A természettudományos nevelés kutatásának és fejlesztésének kérdései. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001 pp. 373-389
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2599837] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2599837, Kapcsolat: 20311856
  20. Csapó B. Az oktatáskutatás a minőség szolgálatában. (2000) Megjelent: A minőség teremtése pp. 60-87
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1157064] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1157064, Kapcsolat: 20311858
  21. Csapó B. A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései. (2000) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 100 3 343-366
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1152645] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1152645, Kapcsolat: 27096765
Józsa Krisztián. Összefüggések a matematika és fizika tantárgyi éntudat és teljesítmény között 11-17 éves tanulók körében. (1999), 1116787
Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[1116787]
  1. D Balogh Irén. Problémamegoldás, alkalmazás és tudásátvitel a középiskolai fizikában. (2002) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 12 1 51-61
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20311859] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20311859, Kapcsolat: 20311859
Józsa Krisztián. Teacher trainees’ achievement attribution pattern.. (1999), 1116703
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1116703]
  1. Jancsák Csaba. A tanárképzésben részt vevő hallgatók értékítéleteinek szerkezete két regionális egyetemen: A Debreceni Egyetem és a Szegedi Tudományegyetem tanárjelöltjeinek értékstruktúrái. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2074900] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2074900, Kapcsolat: 27255180
  2. Zsolnai A. A gyakorlatorientált tanárképzés lehetőségei. (2006) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 4 3-4 79-88
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1330020] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1330020, Kapcsolat: 20311860
Józsa Krisztián. A számlálási készség kritériumorientált fejlesztése.. (2000) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 50 7-8 270-278, 1116498
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1116498]
  1. Dr. Farkas Krisztina Ágnes et al. Hogyan játszhatnak matematikát az óvodások okostelefonon?. (2019) Megjelent: 25th Multimedia in Education Conference Proceedings pp. 144-150
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Oktatási[30711857] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30711857, Kapcsolat: 28299381
  2. Farkasné Gönczi Rita. A diszkalkulia diagnosztikája eltérő szaktudományi aspektusokból. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30682306] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30682306, Kapcsolat: 28172005
  3. Rausch Attila. Korai numerikus készségek online mérése. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3402187] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3402187, Kapcsolat: 28996355
  4. Révész-Kiszela Kinga. Intervenciós program hatása az iskolaérettségre a tanulási- és motoros képességek tükrében. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30322605] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30322605, Kapcsolat: 28996352
  5. Zentai Gabriella. A rendszerező képesség fejlődése és fejlesztése 4-10 éves korban. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30368385] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30368385, Kapcsolat: 28996353
  6. Zentai Gabriella. Számolásfejlesztés játékosan. (2015) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 4 106-108
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[3016932] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3016932, Kapcsolat: 27066642
  7. Rácz Katalin. Az Alapozó Terápia hatásvizsgálata iskolaéretlenség jeleit mutató óvodás gyermekek körében. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3016014] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3016014, Kapcsolat: 27255421
  8. Apró Melinda. A hazai iskolaérettségi vizsgálatok gyakorlata napjainkban. (2013) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 23 1 52-71
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3032509] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3032509, Kapcsolat: 23138375
  9. Csapó Mónika. Az alapkészségek fejlődése az iskola kezdő szakaszában. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 1 14-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22690904] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 22690904, Kapcsolat: 22704950
  10. Radványi Katalin et al. A pedagógiai diagnosztika lehetőségei enyhén és középsúlyosan értelmi fogyatékos gyermekek együttnevelésében. (2012) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 40 3 214-225
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2091264] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2091264, Kapcsolat: 22827576
  11. Nagy József. Új pedagógiai kultúra. (2010) ISBN:9789636976538
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1583781] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1583781, Kapcsolat: 21176865
  12. Gévayné Janurik Márta. A zenei hallási képességek fejlődése és összefüggése néhány alapkészséggel 4-8 éves kor között. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3122920] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3122920, Kapcsolat: 27035706
  13. Zentai Gabriella. A rendszerező képesség fejlődése 4-8 éves életkorban. (2010) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 1 5-34
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2202986] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2202986, Kapcsolat: 20951042
  14. Pap-Szigeti Róbert. Kritériumorientált képességfejlesztés tantárgyi tartalmakkal az 5. évfolyamon. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2708184] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2708184, Kapcsolat: 27035709
  15. Nagy József. Kritériumorientált fejlődéssegítés. (2008) Megjelent: Kompetencia alapú oktatás és hatékonyság pp. 5-25
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1350389] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1350389, Kapcsolat: 20951044
  16. Nagy József. Az alapképességek folyamatos kritériumorientált kifejlesztése. (2008) Megjelent: Tanulmányok a tanulásban akadályozottak pedagógiája és határtudományai köréből pp. 55-67
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1350387] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1350387, Kapcsolat: 20951043
  17. Nagy József. A személyiség kompetenciái, alaprendszere, komponensfajtái és fejlődése, fejlettsége. (2007) Megjelent: Kompetencia alapú kritériumorientált pedagógia pp. 26-67
    Könyvrészlet[20311821] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20311821, Kapcsolat: 20311821
  18. Nagy József. Olvasástanítás: a megoldás stratégiai kérdései. (2006) Megjelent: Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése pp. 17-42
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1350391] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1350391, Kapcsolat: 20311823
  19. Nagy Lászlóné. Az analógiás gondolkodás fejlesztése. (2006) ISBN:9631640108
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[248325] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 248325, Kapcsolat: 20311822
  20. Nagy József. A kompetenciaalapú tartalmi szabályozás problémái és lehetőségei. (2005) Megjelent: A tantervi szabályozásról és a Bolognai folyamatról 2003-2004, Az Országos Köznevelési Tanács jelentése pp. 9-36
    Könyvrészlet/Műhelytanulmány része (Könyvrészlet)/Tudományos[20311787] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20311787, Kapcsolat: 20311824
  21. Csapó Benő. A pedagógiai értékeléstől a tanítás módszereinek megújításáig: diagnózis és terápia. (2004) Megjelent: Tudás és iskola pp. 175-195
    Könyvrészlet[20311825] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20311825, Kapcsolat: 20311825
  22. Csapó B. A pedagógiai értékeléstől a tanítás módszereinek megújításáig: diagnózis és terápia. (2003) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 53 3 12-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1153071] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1153071, Kapcsolat: 20311826
  23. Vincze Szilvia. A matematikai képesség összetevőinek vizsgálata és kapcsolata az intelligenciával. (2003) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 103 2 229-261
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2493396] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2493396, Kapcsolat: 28996356
  24. Nagy József. Mi lesz veled oktatási rendszer?. (2001) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 10 4 625-636
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1347712] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1347712, Kapcsolat: 20311827
  25. Csíkos Csaba et al. Matematikai nevelés. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből 2001 pp. 355-372
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[20311829] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 20311829, Kapcsolat: 20311829
  26. Tóth Jánosné. Az utca matematikája: Cigány és nem cigány tanulók iskolai és hétköznapi matematikatudása. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 12 15-34
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20311831] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 20311831, Kapcsolat: 20311831
  27. Tóth Jánosné. Az utca matematikája. (2001) Megjelent: Romák és oktatás pp. 149-175
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[20311832] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 20311832, Kapcsolat: 20311832
  28. Szenczi Árpád. A társaslelkületi együttműködésre és a professzionális nevelésre történő felkészítés a nagykőrösi tanítóképzőben. (2001) Megjelent: Alternativitás és Pedagógusképzés pp. 34-45
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[20311833] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20311833, Kapcsolat: 20311833
  29. Nagy József. A személyiség alaprendszere : a célorientált pedagógia elégtelensége, a kritériumorientált pedagógia lehetősége. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 9 22-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1347711] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1347711, Kapcsolat: 20311830
  30. Csapó B. A kognitív képességek szerepe a tudás szervezésében. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001 pp. 270-293
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1158512] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1158512, Kapcsolat: 20311828
  31. Nagy József. A kritikus kognitív készségek és képességek kritériumorientált fejlesztése. (2000) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 7-8 50. évf. 255-269
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1347713] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1347713, Kapcsolat: 20311834
Józsa Krisztián. Az elsajátítási motiváció szerepe a kritériumorientált pedagógiában. (2000) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 50 10 78-82, 1116497
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1116497]
  1. Bús Enikő. Tanárjelöltek szakmai énképének fejlesztése aktív tanulásra épülő kurzuson keresztül. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3402110] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3402110, Kapcsolat: 28996351
  2. Burián Miklós. A zenei katarzis kvantumfizikai magyarázata. (2018) ISBN:9786202487054
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3361836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3361836, Kapcsolat: 27415333
  3. Strohner József. Tanulási-tanítási stratégiák kiépülése a vizuális aktivitás kompetenciaterületen. (2015)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[3027510] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3027510, Kapcsolat: 27079031
  4. Nyitrai Ágnes. Pedagógiai szemléletmód a bölcsődei nevelésben-gondozásban. (2015) Megjelent: Szemelvények a kisgyermeknevelés köréből 1. pp. 35-56
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3029246] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3029246, Kapcsolat: 25579553
  5. Tóth László. A motiváció mint folyamat komplex értelmezése az iskolai Testnevelés és sport műveltségi terület keretében. (2015) Megjelent: Tudományos alapok a testnevelés tanításához II. kötet pp. 105-134
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2990188] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2990188, Kapcsolat: 28553442
  6. Varga Katalin et al. Az ingerszükséglettől a tudásszükségletig – Kognitív motiváció. (2014) Megjelent: Affektív pszichológia – az emberi késztetések és érzelmek világa pp. 237-262
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27078719] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27078719, Kapcsolat: 27078439
  7. Mócz Dóra. Az andragógia elmélete, története, társadalmi funkciója, gyakorlata. (2013) ISBN:9789639955417
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23211943] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23211943, Kapcsolat: 24541011
  8. Mócz Dóra et al. Tanulási képesség és motiváció felnőttkorban. (2010) Megjelent: Felnőttek pályaorientációja, élethossziglani tanulása pp. 60-70
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26795239] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26795239, Kapcsolat: 26795239
  9. Strohner József. Vizuális nevelés: kép, kreativitás, motiváció. (2009) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 59 5-6 7-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2354481] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2354481, Kapcsolat: 21176864
  10. Strohner József. Vizuális aktivitás kompetencia: A vizuális nevelés egy lehetséges alternatív személyiségfejlesztő modellje. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27035704] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27035704, Kapcsolat: 27035704
  11. Nagy József. Az alapképességek folyamatos kritériumorientált kifejlesztése. (2008) Megjelent: Tanulmányok a tanulásban akadályozottak pedagógiája és határtudományai köréből pp. 55-67
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1350387] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1350387, Kapcsolat: 20951045
  12. Simon Katalin. Nappali tagozatos tanár szakos hallgatók tanulási motívumai és az ezt befolyásoló egyes - főiskolai tanulmányokkal kapcsolatos - sajátosságok. (2007) Megjelent: Pedagógia és személyiségfejlesztés pp. 342-357
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[22768939] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22768939, Kapcsolat: 22768939
  13. Hanczár Gergely. Az informatikai kompetencia. (2007) Megjelent: Pedagógia és személyiségfejlesztés pp. 176-197
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[22768937] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22768937, Kapcsolat: 22768937
  14. Hercz Mária. A pedagógiai értékelés gyakorlata. (2007) Megjelent: Pedagógusmesterség az Európai Unióban pp. 191-214
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2037453] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2037453, Kapcsolat: 20311815
  15. Nagy József. Olvasástanítás: a megoldás stratégiai kérdései. (2006) Megjelent: Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése pp. 17-42
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1350391] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1350391, Kapcsolat: 20311817
  16. Csapó B. A formális és nem-formális tanulás során szerzett tudás integrálása. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 16 2 3-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1153080] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1153080, Kapcsolat: 28991751
  17. Csapó B. Az előzetesen megszerzett tudás mérése és elismerése: kutatási zárótanulmány. (2005)
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[1154470] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1154470, Kapcsolat: 28991763
  18. Szabó Mónika. Motiváció.. (2004) Megjelent: Pszichológia pedagógusoknak pp. 169-191
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2073477] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2073477, Kapcsolat: 20311819
  19. Szenczi Árpád. A társaslelkületi együttműködésre és a professzionális nevelésre történő felkészítés a nagykőrösi tanítóképzőben. (2001) Megjelent: Alternativitás és Pedagógusképzés pp. 34-45
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[20311833] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20311833, Kapcsolat: 20311820
2020-06-06 01:29