Halász Gábor. Értékelés és ellenőrzés a közoktatásban. (2004) MESTER ÉS TANÍTVÁNY: KONZERVATÍV PEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT: A PÁZMÁNY PÉTER KATOLIKUS EGYETEM BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI KAR FOLYÓIRATA 1785-4342 1 2 103-116
Kárpáti A. E-Teaching Readiness of Teachers - The effects of personality traits in ICT skills and teaching style. (2007) Megjelent: Developing Potentials for Learning : 12th European Conference for the Research on Learning and Instruction (EARLI 2007) pp. 91-92,
1866558
Kounenou Kalliope et al. Trainee Teachers’ Intention to Incorporating ICT Use into Teaching Practice in Relation to their Psychological Characteristics: The Case of Group-based Intervention. (2015) PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 1877-0428 190 120-128
Szőke Krisztina. A lemorzsolódás problémája: nemzetközi kitekintés. (2010) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO PAEDAGOGICA 1586-6181 36 41-58
Kárpáti A. E-Teaching Readiness of Teachers and Community Based Software Development: The Effects Of Personality Traits and ICT Skills On Changes In Teaching Style Of Experienced Educators. (2008) Megjelent: European Distance Learning Network. Proceedings of the VIIth Research Workshop of EDEN pp. 1-17,
248529
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[248529]
De Castro Catherine. The Readiness of Sorsogon State College Faculty for Teaching with ICT: Basis for a Faculty Training Program. (2016) Asia Pacific Journal of Multidisciplinary Research 2350-7756 2350-8442 4 1 72-80
Momčilo Ranđelović. Efekti digitalnog dijaloga u nastavi programiranja. (2016) Megjelent: TECHNICS AND INFORMATICS IN EDUCATION : 6th International Conference, Faculty of Technical Sciences pp. 1-6
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25967946] [Admin láttamozott]
Neumann Eszter et al. Roma tanulók a református általános iskolák rendszerében. (2019) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 29 7 73-92
Török Balázs et al. Nemzetközi, nemzeti oktatás-informatikai szabályozások. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 117-117,
3295386
Józsa K et al. Preschool and kindergarten in Hungary and the United States: A comparison within transnational development policy. (2018) INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT 0738-0593 1873-4871 62 88-95,
3348053
Misako Kawamata et al. Correlation between desire for permanent employment and frequency of participation in training lectures on nursery school education in non-permanent Japanese nursery school teachers. (2018) KUROSHIO SCIENCE 1882-823X 12 1 49-52