Györgyi Zoltán et al. Minőségbiztosítottak.. (2003) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 5 22-31, 1163134
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1163134]
  1. Halász Gábor. Értékelés és ellenőrzés a közoktatásban. (2004) MESTER ÉS TANÍTVÁNY: KONZERVATÍV PEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT: A PÁZMÁNY PÉTER KATOLIKUS EGYETEM BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI KAR FOLYÓIRATA 1785-4342 1 2 103-116
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1194984] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1194984, Kapcsolat: 20533482
  2. Halász Gábor. A közoktatás irányítása. (2003) Megjelent: Jelentés a közoktatásról 2003
    Könyvrészlet[20533538] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20533538, Kapcsolat: 20533538
Fehérvári Anikó et al. Munkáltatói tapasztalatok a tanulószerződésről I.. (2007) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 23 4 374-395, 2103306
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2103306]
  1. Vámosi Tamás. Tanoncból mesterember. (2015) ISBN:9789631240900
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2994139] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2994139, Kapcsolat: 25512387
  2. Velkey G. Dinamikus egyensúlytalanság: A hazai közoktatási rendszer szétesése, felforgatása és a konszolidáció esélye. (2013) ISBN:9789639899742
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2491242] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2491242, Kapcsolat: 25512320
Kárpáti A. E-Teaching Readiness of Teachers - The effects of personality traits in ICT skills and teaching style. (2007) Megjelent: Developing Potentials for Learning : 12th European Conference for the Research on Learning and Instruction (EARLI 2007) pp. 91-92, 1866558
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[1866558]
  1. Kounenou Kalliope et al. Trainee Teachers’ Intention to Incorporating ICT Use into Teaching Practice in Relation to their Psychological Characteristics: The Case of Group-based Intervention. (2015) PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 1877-0428 190 120-128
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24980859] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24980859, Kapcsolat: 24980859
Fehérvári Anikó et al. Munkáltatói tapasztalatok a tanulószerződésről II.. (2008) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 24 1 7-36, 2103303
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2103303]
  1. Vámosi Tamás. Tanoncból mesterember. (2015) ISBN:9789631240900
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2994139] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2994139, Kapcsolat: 25512386
  2. Velkey G. Dinamikus egyensúlytalanság: A hazai közoktatási rendszer szétesése, felforgatása és a konszolidáció esélye. (2013) ISBN:9789639899742
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2491242] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2491242, Kapcsolat: 25512322
  3. Velkey Gábor. A (szak)képzés hazai rendszere, működési zavarai és megújítása. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25504940] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25504940, Kapcsolat: 25504940
Fehérvári Anikó et al. Munkáltatói tapasztalatok a tanulószerződésről III.. (2008) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 24 2 113-136, 2103305
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2103305]
  1. Vámosi Tamás. Tanoncból mesterember. (2015) ISBN:9789631240900
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2994139] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2994139, Kapcsolat: 25512385
  2. Lükő István. A szakmai nevelés, szakmai szocializáció összefüggéseiről. (2015) OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2064-9908 2 2 1-9
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26160138] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26160138, Kapcsolat: 26160138
  3. Velkey G. Dinamikus egyensúlytalanság: A hazai közoktatási rendszer szétesése, felforgatása és a konszolidáció esélye. (2013) ISBN:9789639899742
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2491242] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2491242, Kapcsolat: 25512323
  4. Velkey Gábor. A (szak)képzés hazai rendszere, működési zavarai és megújítása. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25504938] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25504938, Kapcsolat: 25504938
Fehérvári Anikó et al. Nemzetközi összehasonlítás. (2008) Megjelent: Szakképzés és lemorzsolódás pp. 9-19, 2985803
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2985803]
  1. Szőke Krisztina. A lemorzsolódás problémája: nemzetközi kitekintés. (2010) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO PAEDAGOGICA 1586-6181 36 41-58
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2711562] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2711562, Kapcsolat: 29088560
Györgyi Zoltán et al. Az integráció érdekében: Tanulmányok a Második Esély című Equal-program keretében. (2008), 1182259
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1182259]
  1. Mártonfi György. Korai iskolaelhagyás a magyarországi szakképzésben. (2013)
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[25517989] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25517989, Kapcsolat: 25517989
Kárpáti A. E-Teaching Readiness of Teachers and Community Based Software Development: The Effects Of Personality Traits and ICT Skills On Changes In Teaching Style Of Experienced Educators. (2008) Megjelent: European Distance Learning Network. Proceedings of the VIIth Research Workshop of EDEN pp. 1-17, 248529
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[248529]
  1. De Castro Catherine. The Readiness of Sorsogon State College Faculty for Teaching with ICT: Basis for a Faculty Training Program. (2016) Asia Pacific Journal of Multidisciplinary Research 2350-7756 2350-8442 4 1 72-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25601369] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25601369, Kapcsolat: 25601369
  2. Momčilo Ranđelović. Efekti digitalnog dijaloga u nastavi programiranja. (2016) Megjelent: TECHNICS AND INFORMATICS IN EDUCATION : 6th International Conference, Faculty of Technical Sciences pp. 1-6
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25967946] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25967946, Kapcsolat: 25967946
Török Balázs et al. Az iskolák belső világa. (2011) Megjelent: Jelentés a magyar közoktatásról 2010 pp. 273-293, 3204517
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3204517]
  1. Gerencsér Balázs. Safe educational environment in Hungary. (2012) International Journal for Education Law and Policy 1574-3454 8 2 111-124
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26480475] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26480475, Kapcsolat: 26480475
Török Balázs. Az iskolai szocializáció. (2016) ISBN:9789634360810, 3180273
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3180273]
  1. Magyar István et al. Megalapozó tanulmány az életgyakorlat-alapú iskolai programok fejlesztéséhez. (2018) ISBN:9786155621963; 9789634960034
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3422129] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3422129, Kapcsolat: 27679791
  2. Czövek Andrea et al. Az Életgyakorlat-alapú alprogram koncepciója. (2018) ISBN:9789634960157; 9789634960164
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3427965] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3427965, Kapcsolat: 27704543
Pusztai Gabriella et al. Egyházi fenntartású iskolák. (2017) VIGILIA 0042-6024 82 5 344-354, 3255412
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3255412]
  1. Neumann Eszter et al. Roma tanulók a református általános iskolák rendszerében. (2019) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 29 7 73-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30761897] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30761897, Kapcsolat: 28264060
Török Balázs et al. Nemzetközi, nemzeti oktatás-informatikai szabályozások. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 117-117, 3295386
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[3295386]
  1. Gerják István. A digitális képfeldolgozás középiskolai oktatásának kérdései. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30954017] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30954017, Kapcsolat: 28479719
Józsa K et al. Preschool and kindergarten in Hungary and the United States: A comparison within transnational development policy. (2018) INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT 0738-0593 1873-4871 62 88-95, 3348053
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3348053]
  1. Surján Noémi. A mesélés jelentősége az óvoda-iskola átmenet segítésében. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 861-872
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30693259] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30693259, Kapcsolat: 29056064
  2. Misako Kawamata et al. Correlation between desire for permanent employment and frequency of participation in training lectures on nursery school education in non-permanent Japanese nursery school teachers. (2018) KUROSHIO SCIENCE 1882-823X 12 1 49-52
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[31302840] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31302840, Kapcsolat: 28981727
2021-03-03 16:41