Bajmócy Péter et al. Európai országok népszerűsége egyetemi hallgatók körében. (1997) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 6-7 71-77, 1179018
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1179018]
  1. Balázs Brigitta. Földrajztanár szakos hallgatók magyar-szerb országhatársáv-képzete - előfelmérés Szegeden. (2016) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 11 1-2 47-61
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26957937] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26957937, Kapcsolat: 27462034
  2. Alpek B et al. Kognitív térismeret, magyarságkép és hungarikumok a középiskolások csoportjában. (2015) Megjelent: A mi geográfiánk pp. 69-82
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26139037] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26139037, Kapcsolat: 26139037
  3. Uszkai A. Európai országkép kutatások a mentális térképezés módszerével. (2015) Megjelent: Fejlődő jogrendszer és gazdasági környezet a változó társadalomban pp. 95-101
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2888422] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2888422, Kapcsolat: 26904999
  4. Rácz Attila. Szegregáció a fejekben. A statisztikai és a mentális társadalmi-és térbeli elkülönülés vizsgálata Szegeden. (2014) ISBN:9789632354453
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[24596408] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24596408, Kapcsolat: 24596408
  5. Pap Norbert. The transformation of the Hungarian-Italian relationship.. (2013) MEGATREND REVIEW / MEGATREND REVIJA 1820-4570 1820-3159 10 1 283-308
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2326130] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2326130, Kapcsolat: 28748740
  6. Rácz Attila. Szegregáció a fejekben. A statisztikai és a mentális társadalmi-és térbeli elkülönülés vizsgálata Szegeden. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24596388] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24596388, Kapcsolat: 24596388
  7. Poreisz Veronika. Az objektív és szubjektív térérzékelés vizsgálatának lehetséges módszerei. (2013) Megjelent: Ekonomické štúdie - teória a prax pp. 369-376
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2197242] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2197242, Kapcsolat: 28748237
  8. Poreisz Veronika. A kognitív térképezés módszere. (2013) Megjelent: A felfedező tudomány
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2494143] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2494143, Kapcsolat: 24476901
  9. Lakotár Katalin. Magyarország mentális térképei a határainkon túlról. (2012) TERÜLETFEJLESZTÉS ÉS INNOVÁCIÓ 1789-0578 2012/1 10-17
    Folyóiratcikk[22942151] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942151, Kapcsolat: 22942151
  10. Rácz Attila. A valós és mentális társadalmi-térbeli elkülönülést vizsgáló kutatások Szegeden. (2012) BELVEDERE MERIDIONALE 1419-0222 2064-5929 2012 tavasz 22-35
    Folyóiratcikk[22942148] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942148, Kapcsolat: 22942148
  11. Pap Norbert. Magyarország a Balkán és a Mediterráneum vonzásában.: Magyarország dél-európai kapcsolatainak gazdaság- és politikai földrajzi értékelése.. (2010) ISBN:9786155001062
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2212869] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2212869, Kapcsolat: 22942135
  12. Ambrus Tünde. A székely falutízesek. Egy sajátos településrendszer, mint társadalmi-gazdasági tevékenység kerete. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22942133] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942133, Kapcsolat: 22942133
  13. Boros Lajos. Szeged a mentális térképeken. (2009) Megjelent: Csapó Tamás - Kocsis Zsolt: A közép- és nagyvárosok településföldrajza pp. 177-189
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[22942134] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942134, Kapcsolat: 22942134
  14. Lakotár Katalin. Gondolatainkban élő országképek. Tizenévesek kognitív országképei szomszédainkról. (2009)
    Könyv[22942124] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22942124, Kapcsolat: 22942149
  15. Garda Veronika. A szubjektív térérzékeléssel kapcsolatos vizsgálatok elméleti háttere és alkalmazási területei.. (2009) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 23 1 43-53
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26589467] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26589467, Kapcsolat: 21612679
  16. Trócsányi Ansrás et al. A pécsi fiatalok városképe és reprezentációja mentális térképek alapján. (2009) Megjelent: Társadalomföldrajzi kutatások makro-mezo és mikrotérségekben pp. 127-138
    Könyvrészlet[22941103] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22941103, Kapcsolat: 21181173
  17. Lakotár Katalin. Országképvizsgálat kognitív térképpel: A 14-16 éves tanulók hazánk szomszád országairól alkotott kognitív térképeinek tartalmi elemzése. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24596274] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24596274, Kapcsolat: 24596397
  18. Pap Norbert. L’Ungheria ed il Mediterraneo. Il Carattere geograficodei rapporti fra l’Ungheria e gli stati dell’ Europa meridionale. (2008)
    Könyv[22942146] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942146, Kapcsolat: 22942146
  19. Garda Veronika. A mentális térképezés módszerei, alkalmazási lehetőségei. (2008)
    Egyéb[22942140] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942140, Kapcsolat: 22942140
  20. Pap Norbert. A magyarság Mediterráneum képe (a Dél-Európa percepció). (2008) Mediterráneum II. évf. 1. szám 2-9
    Folyóiratcikk[22942147] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942147, Kapcsolat: 22942147
  21. Gál Veronika. Mentális térképek elméletben és gyakorlatban. (2007) TERÜLETFEJLESZTÉS ÉS INNOVÁCIÓ 1789-0578 1. évf. 1. szám 17-22
    Folyóiratcikk[22942130] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942130, Kapcsolat: 22942130
  22. Pap Norbert. Magyarország és Dél-Európa. (2007) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 21 4 131-154
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25570568] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25570568, Kapcsolat: 22942129
  23. Pap Norbert. A magyar-olasz kapcsolatok földrajzi dimenziói. (2007) FÖLDRAJZI ÉRTESÍTŐ (1952-2008) 0015-5403 2064-5139 2064-5147 2064-5031 LVI évf. 3-4. szám 303-332
    Folyóiratcikk[22942136] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22942136, Kapcsolat: 22942136
  24. Pap Norbert. A Balkán „kis” politikai földrajza. (2007) Balkáni Füzetek No 5. 1-126
    Folyóiratcikk[22942144] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942144, Kapcsolat: 22942144
  25. Gál Veronika. A középiskolások Dél-Dunántúlról alkotott kognitív térképének turisztikai elemei. (2006)
    Egyéb[22942132] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942132, Kapcsolat: 22942132
  26. Gál Veronika. A középiskolások Dél-Dunántúlról alkotott kognitív térképeinek turisztikai elemei. (2006) Megjelent: Fejlesztés és képzés a turizmusban pp. 46-53
    Könyvrészlet[21181172] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21181172, Kapcsolat: 21181172
  27. Michalkó G. Turizmusföldrajz és humánökológia: fejezetek a természet, a társadalom és az ember turizmushoz fűződő viszonyáról. (2005) ISBN:9639558419
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1123871] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1123871, Kapcsolat: 20528446
  28. Nemes Nagy J. Regionális elemzési módszerek. (2005)
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[1076043] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1076043, Kapcsolat: 20528448
  29. Lakotár K. „Bennünk élő” szomszédainkról – ismét. (2005) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 12 48-54
    Folyóiratcikk[20931161] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931161, Kapcsolat: 20931161
  30. Michalkó G. Mentális térképek a turizmus kutatásban: a magyar középiskolások Olaszország képe. (1998) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 12 1-2 111-125
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1124572] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1124572, Kapcsolat: 20528444
Csíkos Csaba et al. Az európai kutatók fiatal nemzedéke: Kristiina Kumpulainen (Oulu, Finnország). (1997) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 7 12 117-118, 1116779
Folyóiratcikk/Publicisztika (Folyóiratcikk)/Ismeretterjesztő[1116779]
  1. Tóth Edit et al. Aktuális hangsúlyok és tendenciák az oktatáskutatás nemzetközi színterén.. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 1 92-102
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[1416467] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1416467, Kapcsolat: 20951037
Józsa Krisztián et al. Egy formálódó tudományos közösség: Beszélgetések a tanulás és az oktatás vezető európai kutatóival. (1997) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 7 12 108-117, 1116794
Folyóiratcikk/Publicisztika (Folyóiratcikk)/Ismeretterjesztő[1116794]
  1. Nagy Gyula. A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai és tartalmi elemzése. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30846088] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30846088, Kapcsolat: 28388889
  2. Nagy Gyula. Tudománymetria és neveléstudomány. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 2 50-62
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3017694] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3017694, Kapcsolat: 25399525
  3. Fűz Nóra et al. A 2013-as müncheni EARLI és EARLI JURE Konferencia. (2014) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 24 5 99-107
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[2932955] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2932955, Kapcsolat: 24080968
  4. Buzás Zsuzsa et al. A 2012-es regensburgi EARLI JURE Konferencia. (2013) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 23 1 92-98
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2841435] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2841435, Kapcsolat: 23138379
  5. Bacsa Éva. Exeter fogadta 2011-ben az oktatáskutatókat. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 4 67-74
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[2590704] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2590704, Kapcsolat: 22633665
  6. Tóth Edit et al. Aktuális hangsúlyok és tendenciák az oktatáskutatás nemzetközi színterén.. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 1 92-102
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[1416467] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1416467, Kapcsolat: 22582410
Csíkos Csaba. A földrajzi tudás jellege. (1998) A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6642 5 28-33, 1323820
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1323820]
  1. Makádi M. Földönjáró: Módszertani kézikönyv gyakorló földrajztanárok és hallgatók részére. (2006)
    Könyv[20931837] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931837, Kapcsolat: 20931837
Csíkos Cs et al. A tesztekkel mérhető tudás. (1998) Megjelent: Az iskolai tudás pp. 83-114, 1324379
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1324379]
  1. Tóth Alisa et al. A színpercepció és a színértelmezés online mérésének lehetőségei kisiskolás korban. (2017) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 117 4 399-421
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3356432] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3356432, Kapcsolat: 27706332
  2. Nógrádi Stella. A matematikai kompetencia elemeinek alkalmazása a történelmi feladatok megoldásában. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 2 63-7
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25912209] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25912209, Kapcsolat: 25912209
  3. Tóth Edit. Az osztályok és az iskolák közötti különbségek változás egy évtized távlatában Hódmezővásárhelyen.. (2013) Megjelent: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató hallgatói mentor program öt év tapasztalatai pp. 71-86
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23596791] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23596791, Kapcsolat: 23596791
  4. R Tóth Krisztina et al. Olvasási képesség mérése számítógépes környezetben. (2010) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2009 pp. 145-157
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2485916] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2485916, Kapcsolat: 21181178
  5. Tóth Edit et al. Az iskolák és osztályok közötti különbségek alakulása a magyar iskolarendszerben: egy longitudinális vizsgálat eredményei. (2010) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 57 9 798-814
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1413658] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1413658, Kapcsolat: 26082510
  6. Radnóti K. Néhány gondolat a TIMSS-2007-es vizsgálat eredményeihez és interpretációjához. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 7-8 14-25
    Folyóiratcikk[20931278] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931278, Kapcsolat: 20931278
  7. Czédliné Bárkányi Éva et al. Útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében Szegeden. (2008) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 18 9-10 39-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1844622] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1844622, Kapcsolat: 20931276
  8. Csapó Benő. A magyar iskolarendszer adaptációs problémái - A tudás minősége. (2008) Megjelent: Közoktatás, iskolai tudás és munkapiaci siker pp. 113-130
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[20561978] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20561978, Kapcsolat: 21176489
  9. Porogi András. Tudás és tankönyv: a történelemtudás mérése ötödik osztályos tanulóknál. (2007) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 17 11-12 3-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23252015] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23252015, Kapcsolat: 20931270
  10. Adamikné Jászó. Az olvasás múltja és jelene. (2006) ISBN:9789638144096
    Könyv[21174342] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21174342, Kapcsolat: 21174342
  11. Molnár Gy et al. Az olvasási képesség értékelésének tesztelméleti megközelítései. (2006) Megjelent: Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése pp. 155-174
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1116266] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1116266, Kapcsolat: 20931268
  12. Ráduly Zs. Az informatika-tudás és a háttérváltozók. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 9 92-105
    Folyóiratcikk[20931267] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931267, Kapcsolat: 20931267
  13. Csapó B. Az iskolai osztályzatok közötti különbségek és az oktatási rendszer demokratizálása. (2004) Megjelent: Tudás és iskola pp. 225-241
    Könyvrészlet[20931250] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931250, Kapcsolat: 20931250
  14. Galbácsné Szabó. A táblázatkezelés tudásmérése a 11. évfolyamon. (2004) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 12 106-110
    Folyóiratcikk[20931257] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931257, Kapcsolat: 20931257
  15. Géczi János. On the biology knowledge of students. (2003) ACTA PAEDAGOGICA 1587-7833 1 1 2-11
    Folyóiratcikk[21176483] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21176483, Kapcsolat: 20931251
  16. Nagy László. Az ismeretek alkalmazásának pszichológiai problémái. (2003) ISBN:9639484954
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[20560499] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20560499, Kapcsolat: 21174343
  17. Csapó B. Az iskolai osztályzatok közötti különbségek és az oktatási rendszer demokratizálása. (2003) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 8 107-117
    Folyóiratcikk[20931248] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931248, Kapcsolat: 20931248
  18. D Balogh I. Problémamegoldás, alkalmazás és tudásátvitel a középiskolai fizikában. (2002) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 1 12. évf. 51-61
    Folyóiratcikk[20931193] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931193, Kapcsolat: 20931193
  19. Kárpáti A et al. A tesztekkel mérhető tudás a humán tantárgyakban. (2002) Megjelent: Az iskolai műveltség pp. 65-89
    Könyvrészlet[20931195] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931195, Kapcsolat: 20931195
  20. Géczi J. A tanulók biológiai tudásáról. (2001) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 4 101. évf. 461-483
    Folyóiratcikk[20931190] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931190, Kapcsolat: 20931190
  21. Knausz Imre. A tanítás mestersége. (2001) ISBN:9638323280
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1529915] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1529915, Kapcsolat: 20931189
  22. Bredács A. Iskolakultúra-ankét Pécsett. (2000) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 6-7 176-195
    Folyóiratcikk[20931188] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931188, Kapcsolat: 20931188
  23. Takács Gné et al. A tanulók gondolkodásáról. (2000) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 1 44-54
    Folyóiratcikk[20931178] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931178, Kapcsolat: 20931178
  24. Csapo B. Természettudományos nevelés: híd a tudomány és a nevelés között. (1999) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 10 5-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26062526] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26062526, Kapcsolat: 26062526
Józsa Krisztián et al. The past and present of EARLI: interviews with prominent EARLI members. Research Dialogue in Learning and Instruction. (1998) RESEARCH DIALOGUE IN LEARNING AND INSTRUCTION 1461-8222 1 33-44, 1116804
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1116804]
  1. Hódi Ágnes et al. Az amerikai pedagógiai kutatás múltja és jelene: Az amerikai neveléstudományi kutatók szövetsége 2011. évi konferenciájának tükrében. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 2 83-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1988706] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1988706, Kapcsolat: 22207198
  2. Tóth Edit et al. Aktuális hangsúlyok és tendenciák az oktatáskutatás nemzetközi színterén.. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 1 92-102
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[1416467] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1416467, Kapcsolat: 20951036
Vidákovich T. A tudás szerveződése az összefüggés-vizsgálatok tükrében. (1998) Megjelent: Az iskolai tudás pp. 281-294, 1219940
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1219940]
  1. Cseh ÁG. Szöveges feladatok megoldási képességének vizsgálata. (2007) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 6-7 66-82
    Folyóiratcikk[20931817] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931817, Kapcsolat: 20931817
  2. Takács G. Természettudományos tévképzetek és az oktatás kapcsolata. (2000) BUDAPESTI NEVELŐ: A MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET SZAKMAI FOLYÓIRATA 0133-2228 2-3 29-40
    Folyóiratcikk[20495525] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20495525, Kapcsolat: 20607582
  3. Takács Gné et al. A tanulók gondolkodásáról. Egy fővárosi iskola 13 éves diákjainak vizsgálata. (2000) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 1 44-54
    Folyóiratcikk[20607583] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20607583, Kapcsolat: 20607583
Csíkos Csaba. Hogyan írjunk tesztet néhány oldalas tankönyvi szöveg elsajátításának mérésére?. (1999) A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6642 4 3-9, 1323819
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1323819]
  1. Makádi M. Földönjáró: Módszertani kézikönyv gyakorló földrajztanárok és hallgatók részére. (2006)
    Könyv[20931837] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931837, Kapcsolat: 20931861
Csíkos Csaba. Iskolai matematikai bizonyítások és a bizonyítási képesség. (1999) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 99 1 3-21, 1323817
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1323817]
  1. Katalin Bubnó et al. The mathability of word problems as initial computer programming exercises. (2017) Megjelent: 2017 8TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON COGNITIVE INFOCOMMUNICATIONS (COGINFOCOM) pp. 39-44
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3264769] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3264769, Kapcsolat: 26835280
  2. Szendrei Júlia et al. Scientific and curriculum aspects of teaching and assessing mathematics. (2011) Megjelent: Framework for diagnostic assessment of mathematics pp. 95-135
    Könyvrészlet/Utánközlés (Könyvrészlet)/Tudományos[2162870] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2162870, Kapcsolat: 23038519
  3. Szendrei J. When the going gets tough, the tough gets going problem solving in Hungary, 1970-2007: Research and theory, practice and politics. (2007) ZDM - INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION 1863-9690 1863-9704 39 5-6 443-458
    Folyóiratcikk/Tudományos[26057198] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26057198, Kapcsolat: 20931835
  4. Csapó B. A kognitív képességek szerepe a tudás szervezésében. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001 pp. 270-293
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1158512] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1158512, Kapcsolat: 20931832
Csíkos Csaba. Tudásszíntmérő tesztekkel kapcsolatos alapkérdések. (1999) A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6642 1-2 3-9, 1323814
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1323814]
  1. Makádi M. Földönjáró: Módszertani kézikönyv gyakorló földrajztanárok és hallgatók részére. (2006)
    Könyv[20931837] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931837, Kapcsolat: 20931860
Csíkos Csaba. Újabb eredmények a Wason-feladattal kapcsolatban. (1999) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 19 1 5-26, 1323818
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1323818]
  1. Molnár Gyöngyvér. Tudástranszfer és komplex problémamegoldás. (2006) ISBN:9631640280
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1177392] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1177392, Kapcsolat: 20931830
  2. B. Németh M. A természettudományos műveltség mérése. (2003) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 103 4 499-526
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[248843] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 248843, Kapcsolat: 20931819
  3. Csapó Benő. A képességek fejlődése és iskolai fejlesztése. (2003) ISBN:9630580136
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1158566] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1158566, Kapcsolat: 20931827
  4. Csapó B. A kognitív képességek szerepe a tudás szervezésében. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001 pp. 270-293
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1158512] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1158512, Kapcsolat: 20931825
Csíkos Cs. Measuring students’ proving ability by means of Harel and Sowder’s proof-categorization. (1999) Megjelent: Proceedings of the 23rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Vol. 2 pp. 233-240, 1324388
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1324388]
  1. Aguilar Júnior et al. Como o professor avalia argumentacoes e provas matematicas no ensino fundamental?. (2013) Megjelent: XI Encontro Nacional de Educacao Matematica p. 1
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24109939] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24109939, Kapcsolat: 24109939
  2. Harel G. Students' proof schemes revisited. (2007) Megjelent: Theorems in schools: from history, epistemology and cognition to classroom pp. 65-80
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)[21181186] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21181186, Kapcsolat: 21181186
Zsigmond István et al. Az analógiás gondolkodásról: újabb eredmények és kutatási tendenciák. (2000) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 55 1 63-80, 1323813
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1323813]
  1. Nagy Lászlóné. Az analógiás gondolkodás fejlesztése. (2006) ISBN:9631640108
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[248325] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 248325, Kapcsolat: 20931873
  2. Korom Erzsébet. Az iskolai tudás: újabb elemzések és eredmények: utószó a második kiadáshoz. (2002) Megjelent: Az iskolai tudás pp. 321-335
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[1795799] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1795799, Kapcsolat: 21299275
  3. Csapó B. A kognitív képességek szerepe a tudás szervezésében. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001 pp. 270-293
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1158512] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1158512, Kapcsolat: 20931868
  4. Nagy Lászlóné. Analógiák és az analógiás gondolkodás a kognitív tudományok eredményeinek tükrében. (2000) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 3 100. évf. 275-302
    Folyóiratcikk[21008412] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21008412, Kapcsolat: 20931867
Csíkos Csaba. A bizonyítási képesség értelmezése és fejlődésének jellemzői iskoláskorban. (2001), 1431469
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1431469]
  1. Józsa Krisztián. Az elsajátítási motiváció. (2007) ISBN:9789631642267; 9789631642261
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1116236] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1116236, Kapcsolat: 21183338
  2. Szebenyi Péter et al. Történelemtudás és nemzeti azonosságtudat. (2002) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 12 2 30-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2427163] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2427163, Kapcsolat: 21183337
  3. Csapó Benő. A kognitív képességek szerepe a tudás szervezésében.. (2000) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből. pp. 271-293
    Könyvrészlet[21183336] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21183336, Kapcsolat: 21183336
Csíkos Csaba. Bizonyítási stratégiák megítélése 10-17 éves korban. (2001) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 101 3 319-345, 1323809
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1323809]
  1. Csapó Benő. A szegedi iskolai longitudinális program. (2014) Megjelent: Bölcsészet- és társadalomtudományok pp. 117-166
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2814520] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2814520, Kapcsolat: 24468394
  2. Csapó B. Hosszmetszeti felmérések iskolai kontextusban – az első átfogó magyar iskolai longitudinális kutatási program elméleti és módszertani keretei. (2007) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 107 4 321-355
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1224830] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1224830, Kapcsolat: 20931906
  3. Józsa Krisztián. Az első osztályos tanulók elemi alapkészségeinek fejlettsége. Egy longitudinális kutatás első mérési pontja. (2004) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 3-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1116491] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1116491, Kapcsolat: 20931905
Csíkos Csaba. Néhány földrajzi feladattípus elemzése a tesztelméleti jóságmutatók alapján. (2001) A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6642 3 11-16, 1323808
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1323808]
  1. Makádi M. Földönjáró: Módszertani kézikönyv gyakorló földrajztanárok és hallgatók részére. (2006)
    Könyv[20931837] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931837, Kapcsolat: 20931863
Csíkos Cs. A pedagógiai képesség-fogalom fejlődése. (2001) Megjelent: Neveléstudomány az ezredfordulón pp. 117-126, 1324393
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1324393]
  1. Tóth Péter. Egyéni különbségek szerepe a tanulásban: A tanulási stílus. (2011) ISBN:9789638894656; 9789638894556
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2106489] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2106489, Kapcsolat: 23049249
  2. Tóth P. A tanulási stílus vizsgálata budapesti középsikoás tanulók körében. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 7-8 36-54
    Folyóiratcikk[20931877] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931877, Kapcsolat: 20931877
  3. Korom Erzsébet. Az iskolai tudás: újabb elemzések és eredmények: utószó a második kiadáshoz. (2002) Megjelent: Az iskolai tudás pp. 321-335
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[1795799] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1795799, Kapcsolat: 21299286
  4. Csapó B. A kognitív képességek szerepe a tudás szervezésében. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001 pp. 270-293
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1158512] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1158512, Kapcsolat: 20931871
Csíkos Cs. Matematikai nevelés. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001 pp. 355-372, 1324394
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1324394]
  1. Nógrádi Stella. A matematikai kompetencia elemeinek alkalmazása a történelmi feladatok megoldásában. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 2 63-79
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25912201] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25912201, Kapcsolat: 25912201
  2. Szabó A. Mathematical problem-solving by high-achieving students: Interaction of mathematical abilities and the role of the mathematical memory. (2015) Megjelent: Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education pp. 1087-1093
    Könyvrészlet/Tudományos[25912490] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25912490, Kapcsolat: 25912490
  3. Attila Szabó. Matematiska förmågors interaktion och det matematiska minnets roll vid lösning av matematiska problem. (2013) ISBN:9789174476354
    Könyv[23338137] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23338137, Kapcsolat: 23338137
  4. Ackermanné Kelő. Balkezes gyermekek az iskolában. (2007) STUDIA CAROLIENSIA 1419-1334 3 107-116
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2061244] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2061244, Kapcsolat: 20931904
  5. Kelemen R. Nemzetközi tendenciák a matematikai szöveges feladatok elméletében. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 1 16. évf. 56-65
    Folyóiratcikk[20931900] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931900, Kapcsolat: 20931900
  6. Vidákovich T. A matematikai kompetencia fejlesztésének koncepciója. (2005)
    Könyv[20931899] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20931899, Kapcsolat: 20931899
2020-09-25 08:57