Nikolov M. English acquisition orders of three groups of Hungarian schoolchildren. (1989) BRITISH JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING 0144-0888 27 2 81-83, 1391938
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1391938]
  1. Radnai Zs. English in Primary Schools in Hungary. (1996) Megjelent: Researching Languages at Primary School: Some European Perspectives pp. 16-26
    Könyvrészlet[21303109] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21303109, Kapcsolat: 21303109
Nikolov M. Általános iskolás gyerekek motivációja az angol mint idegen nyelv tanulására. (1995) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 1 1 7-20, 1471184
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1471184]
  1. Szőcs Krisztina. Teachers’ and students’ perceptions of language learning autonomy and its implications in the classroom: A case study of english and german teachers and their 9th grade students. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26453243] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 26453243, Kapcsolat: 26453135
  2. Hild G. A case study of a Hungarian EFL teacher's assessment practices with her young learners. (2017) STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 2083-5205 2084-1965 7 4 695-714
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3319274] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3319274, Kapcsolat: 27038617
  3. Turányi Zsófia. A LONGITUDINAL STUDY ON EFL STUDENTS’ SPEAKING DEVELOPMENT IN THREE LOWER PRIMARY GROUPS. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26449045] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26449045, Kapcsolat: 26448882
  4. Mezei Gabriella. Motivációs stratégiák a nyelvórán. (2013) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 19 1-2 36-50
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2337941] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2337941, Kapcsolat: 27447341
  5. Mezei Gabriella. The Motivational Teaching Practice of the Teachers and the Self-Regulatory System of the Students in the English Language Classroom. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23112140] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23112140, Kapcsolat: 23111118
  6. Csapó B. Hosszmetszeti felmérések iskolai kontextusban – az első átfogó magyar iskolai longitudinális kutatási program elméleti és módszertani keretei. (2007) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 107 4 321-355
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20949796] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20949796, Kapcsolat: 21303114
  7. Sermann Eszter. A motiváció szerepe a fordítás szolgálatában. (2006) SZAKNYELV ÉS SZAKFORDÍTÁS 1587-4389 2005-2006 108-117
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27442427] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27442427, Kapcsolat: 27442425
  8. Kontráné Hegybíró. Egyéni különbségek a nyelvtanulásban. (2004) Megjelent: A nyelvtanuló: sikerek, módszerek, stratégiák pp. 7-24
    Könyvrészlet[21303111] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21303111, Kapcsolat: 21303111
  9. Hardi Judit. Általános iskolás tanulók attitűdje és motivációja az angol, mint idegen nyelv tanulására. (2004) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 104 2 225-242
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1967770] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1967770, Kapcsolat: 21303113
Nikolov Marianne. Perspectives on Child Second Language Acquisition in the Classroom. (1995), 2252955
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2252955]
  1. Ottó István. Extra Input Biased Learning: A Connectionist Resolution of the Adult Language Learning Paradox. (2001)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23075902] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23075902, Kapcsolat: 23075902
  2. Moon J. Children Learning English. (2000) ISBN:9780435240967
    Könyv[22038311] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22038311, Kapcsolat: 23075897
  3. Krashen S. Foreign Language Education: The Easy Way. (1997)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23075891] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23075891, Kapcsolat: 23075891
  4. Radnai Zs. English in Primary Schools in Hungary. (1996) Megjelent: Researching Languages at Primary School: Some European Perspectives pp. 16-26
    Könyvrészlet[21303109] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21303109, Kapcsolat: 23075878
Nikolov Marianne. The Critical Hypothesis Refuted?. (1995), 2286182
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2286182]
  1. Ottó István. Extra Input Biased Learning: A Connectionist Resolution of the Adult Language Learning Paradox. (2001)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23075902] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23075902, Kapcsolat: 23111286
  2. Huszti Ilona. Az életkor szerepe az idegen nyelv elsajátításában. (2001) NYELVINFO 1787-0550 9 3-4 30-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3045940] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3045940, Kapcsolat: 23111284
  3. Ottó I. A kor szerepe az idegennyelv-elsajátításban. (2000) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 4 1 21-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23111281] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23111281, Kapcsolat: 23111281
Nikolov Marianne et al. If teaching English is your profession, odds are you have heard about novELTy. (1996) NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 1218-537X 3 3 p. 142, 1484605
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1484605]
  1. Gaál J. An analysis of novELTy: Should practicing teachers read applied linguistic journals?. (2001) NOVELTY - J ENG LANG TEACH CULT STUD HUNG 8 3 27-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21316809] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21316809, Kapcsolat: 21316809
Nikolov Marianne. novELTy sails again. (1996) NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 1218-537X 3 1 4-5, 1484606
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1484606]
  1. Gaál J. An analysis of novELTy: Should practicing teachers read applied linguistic journals?. (2001) NOVELTY - J ENG LANG TEACH CULT STUD HUNG 8 3 27-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21316809] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21316809, Kapcsolat: 21316810
Nikolov Marianne. NovELTy. (1996), 1484582
Egyéb/Folyóirat vagy sorozatszerkesztés (Egyéb)/Tudományos[1484582]
  1. Simon O. Új szelek szárnyán – NovELTy: NovELTy: A Journal of English Language Teaching and Cultural Studies in Hungary. (1997) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 3 3 81-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21316808] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21316808, Kapcsolat: 21316808
Nikolov M. "I wish I had a dog": Stories written by children. (1996) NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 1218-537X 3 1 58-67, 1471188
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1471188]
  1. Magnuczné Godó. Horváth József - Medgyes Péter (szerk.) Studies in honour of Marianne Nikolov (Tanulmányok Nikolov Marianne tiszteletére) Pécs: Lingua Franca Csoport, 2014. 519 p. ISBN 978-963-642-577-7. (2014) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 20 3 58-62
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[27447226] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27447226, Kapcsolat: 27447226
Nikolov M. Learning lessons: innovations in teacher education and assessment. (1996) ISBN:9636415013, 1388524
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[1388524]
  1. Haavisto K et al. Exam and Teaching Novelties. (1998) NYELVVIZSGA FÓRUM: NYELVVIZSGÁZTATÓK ÉS NYELVTANÁROK LAPJA 1585-1850 1 1 26-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21303118] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21303118, Kapcsolat: 21303118
Nikolov M. Why are we obsessed with quality?. (1996) Megjelent: Proceedings of the Conference on Quality in English Language Teacher Education pp. 83-86, 1473460
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1473460]
  1. Kontra Miklós. UPS AND DOWNS IN ENGLISH LANGUAGE TEACHER EDUCATION IN HUNGARY IN THE LAST HALF CENTURY. (2016) WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 1789-3607 10 1-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26320980] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26320980, Kapcsolat: 26320995
  2. Kontra Miklós. Hullámhegyek és -völgyek a magyarországi angoltanár-képzésben az utóbbi fél évszázadban. (2016) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 22 1-2 76-91
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25594549] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25594549, Kapcsolat: 25594551
  3. Abádi Nagy. Closing Address. (1996) Megjelent: Quality in English Language Teacher Education, Conference Proceedings p. 109
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[21303116] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21303116, Kapcsolat: 21303116
Horváth J et al. Guidelines for writing theses in the English Department of JPU. (1997) ISBN:9636415609, 1388522
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1388522]
  1. Rouse Andrew. The Problem with Culture: The uncomfortable bedfellow of the traditional English foreign language department. (2014) Megjelent: HUSSE 11: Proceedings of the 11th Conference of the Hungarian Society for the Study of English pp. 7-18
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2802965] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2802965, Kapcsolat: 24373017
Nikolov Marianne. "Hiányos párbeszédek": Vélemények az idegen nyelv alapműveltségi vizsga általános követelményeiről. (1997) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 5 47. évf. 43-46, 1388114
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1388114]
  1. Medgyes P et al. The language situation in Hungary. (2000) CURRENT ISSUES IN LANGUAGE PLANNING 1466-4208 1 2 148-242
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1216516] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1216516, Kapcsolat: 21303129
  2. Petneki K. Az idegen nyelv tanításának helyzete és fejlesztési feladatai. (2000)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[21303132] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21303132, Kapcsolat: 21303132
  3. Petneki K. Idegen nyelvi tantervek és a NAT. (1998) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 4 2-3 p. 77
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21303120] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21303120, Kapcsolat: 21303120
  4. Petneki K. A tantervek és az érettségi vizsga. (1998) Megjelent: Vizsgatárgyak, vizsgamodellek: I. Német nyelv pp. 77-78
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21303126] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21303126, Kapcsolat: 21303126
Nikolov Marianne. Natural Born Speakers of English: Research on Young Learners' Interaction in the Foreign Language Classroom. (1997), 2286204
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2286204]
  1. Kubanek-German A. Primary Foreign Language Teaching in Europe: Trends and Issues. (1998) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 10 193-216
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23111290] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23111290, Kapcsolat: 23111290
Nikolov M. Élő idegen nyelvek a Nemzeti alaptantervben: visszalépés vagy kihívás?. (1997) KÖZNEVELÉS 0133-0969 NAT-lap 4 3-4 24-25, 1471193
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1471193]
  1. Olejnyik L. Ellenvélemény. (1998) ÓVODAI NEVELÉS: SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 0133-1477 51 1 p. 5
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21303137] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21303137, Kapcsolat: 21303136
Nikolov M. Élő idegen nyelvek a Nemzeti alaptantervben: visszalépés vagy kihívás?. (1997) NAT LAP 4 3-4, 1471197
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1471197]
  1. Olejnyik L. Ellenvélemény. (1998) ÓVODAI NEVELÉS: SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 0133-1477 51 1 p. 5
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21303137] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21303137, Kapcsolat: 21303137
Nikolov M et al. Need we sacrifice accuracy for fluency?. (1997) SYSTEM 0346-251X 1879-3282 25 2 197-201, 1391939
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1391939]
  1. Lumbanraja Bogor et al. English Teachers’ Effectiveness and Students’ English Proficiency at Selected Colleges in Dili, East Timor: Input for Enhancement Programs. (2019) ENGLISH LANGUAGE TEACHING 1916-4742 1916-4750 12 10 96-107
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30852439] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30852439, Kapcsolat: 28359643
  2. Magnuczné Godó. Horváth József - Medgyes Péter (szerk.) Studies in honour of Marianne Nikolov (Tanulmányok Nikolov Marianne tiszteletére) Pécs: Lingua Franca Csoport, 2014. 519 p. ISBN 978-963-642-577-7. (2014) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 20 3 58-62
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[27447226] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27447226, Kapcsolat: 27447253
  3. Abukhattala Ibrahim. Krashen's Five Proposals on Language Learning: Are They Valid in Libyan EFL Classes. (2013) ENGLISH LANGUAGE TEACHING 1916-4742 1916-4750 6 1 p. 128
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25433537] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25433537, Kapcsolat: 25433537
  4. Hosseini Seyed. A Comparative Study on the Effect ofIndividual, Pair and Team work on Speaking Fluency Of Iranian Elementary EFL Learners. (2013)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25433596] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25433596, Kapcsolat: 25433596
  5. Gomez-Garcia Maria. Validation of an instructional observation instrument for teaching English as a foreign language in Spain.. (2011)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25433563] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25433563, Kapcsolat: 25433563
  6. Pica Teresa. Second Language Acquisition Research. (2011)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25433553] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25433553, Kapcsolat: 25433553
  7. Wu Mia. An Exploration of Teachers. (2011)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25433583] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25433583, Kapcsolat: 25433583
  8. Lillie Karen. Policy in practice: The implementation of structured English immersion in Arizona. (2010)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25433534] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25433534, Kapcsolat: 25433534
  9. Kellermeier Grace. Foreign Language Oral Assessment Practices in Florida Middle and High Schools. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25433559] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25433559, Kapcsolat: 25433559
  10. Pica Teresa. Educating language learners for a world of change and opportunity: Policy concerns–research responses–Practical applications. (2010)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25433556] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25433556, Kapcsolat: 25433556
  11. Correa Maite. Metalinguistic Knowledge and the Acquisition of the Spanish Subjunctive by Learners at Three Proficiency Levels. (2008) ISBN:0549642218
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25433581] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25433581, Kapcsolat: 25433581
  12. Malik Junaid. According to Second Language Acquisition (SLA) Research" What Kind of Instruction Produces the Best Learning". (2008) NUCB journal of language culture and communication 1344-3984 9 2 25-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25433547] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25433547, Kapcsolat: 25433547
  13. Chavez M. Students’ and teachers’ assessments of the need for accuracy in the oral production of German as a foreign language. (2007) MODERN LANGUAGE JOURNAL 0026-7902 1540-4781 91 537-562
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21309689] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21309689, Kapcsolat: 21309689
  14. Krashen S et al. Review of “Research Summary and Bibliography for Structured English Immersion Programs” of the Arizona English Language Learners Task Force. (2007)
    Egyéb[21309711] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21309711, Kapcsolat: 21309711
  15. Krashen Stephen. Links & Resources... 38. (2007)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25433566] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25433566, Kapcsolat: 25433566
  16. McQuillan J. The “Poor Quality” of US Bilingual Education Research: An Examination of the Logic and Metric of Judgement. (2005) INTERNATIONAL JOURNAL OF FOREIGN LANGUAGE TEACHING 2165-767X 1 2 p. 2
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21309668] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21309668, Kapcsolat: 21309668
  17. Macaro Ernesto. Teaching and learning a second language: A guide to recent research and its applications. (2005) ISBN:1441161821
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25433508] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25433508, Kapcsolat: 25433508
  18. KOIZUMI R. Relationships Between Productive Vocabulary Knowledge and Speaking Performance of Japanese Learners of English at the Novice Level A. (2005)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[21309700] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21309700, Kapcsolat: 21309700
  19. Moon J. How children learn a foreign/second language: processes, outcomes and conditions. (2004) Megjelent: Issues in the teaching, learning and assessment of L2 young learners
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21309675] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21309675, Kapcsolat: 21309675
Nikolov Marianne. Általános iskolás gyerekek bevonása egy tárgyalásos, történet-alapú angol nyelvi tanterv kidolgozásába. (1998) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 3 98. évf. 239-251, 1388113
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1388113]
  1. Mezei Gabriella. The Motivational Teaching Practice of the Teachers and the Self-Regulatory System of the Students in the English Language Classroom. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23112140] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23112140, Kapcsolat: 23111142
Nikolov M. Hungarian children’s motivation to learn EFL. (1998) NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 1218-537X 5 1 41-51, 1471189
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1471189]
  1. Bartram Brendan. Attitudes to modern foreign language learning: Insights from comparative education. (2010) ISBN:1441192883
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25481847] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25481847, Kapcsolat: 25481847
  2. Ping Wang. The Provision of Mandarin Chinese in the UK Secondary Schools: what's in the way?. (2009) EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 0141-8211 1465-3435 44 1 83-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25481902] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25481902, Kapcsolat: 25481902
  3. Bartram Brendan. The L2 classroom: pupil perspectives on pedagogy in England, Germany and the Netherlands. (2006)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25481906] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25481906, Kapcsolat: 25481906
  4. Sola Elina. A Study of Secondary School English Learning-Focus on Learning Strategies and Motivation. (2006)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25481909] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25481909, Kapcsolat: 25481909
  5. Johnstone Richard. Evidence-based policy: early modern language learning at primary. (2003) LANGUAGE LEARNING JOURNAL 0957-1736 1753-2167 28 1 14-21
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25481849] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25481849, Kapcsolat: 25481849
  6. McPake Joanna. Foreign Languages in the Upper Secondary School: A Study of the Causes of Decline.. (1999) ISBN:1086003047
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25481844] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25481844, Kapcsolat: 25481844
Bors Lídia et al. A pécsi nyolcadik osztályosok idegen nyelvi tudásának értékelése. (1999) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 99 3 289-306, 1388112
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1388112]
  1. Péter-Szarka Szilvia. Az idegennyelv-tanulási motiváció jellemzői és változásai a felső tagozatos életkorban. (2008)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25520974] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25520974, Kapcsolat: 25520982
  2. Hunt M et al. Primary modern foreign languages: an overview of recent research, key issues and challenges for educational policy and practice. (2005) RESEARCH PAPERS IN EDUCATION 0267-1522 1470-1146 20 4 371-390
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21306682] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21306682, Kapcsolat: 21306744
  3. Alderson C. Szertefoszló mítoszok: Számít-e a heti óraszám?. (2001) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 7 2-3 19-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21306745] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21306745, Kapcsolat: 21306745
  4. Csapó B. A nyelvtanulást és a nyelvtudást befolyásoló tényezők. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 8 25-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1152646] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1152646, Kapcsolat: 21306748
  5. Vágó Irén. Ami az átlagok mögött van: Egyenlőtlenségek a nyelvoktatásban. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 8 61-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21306747] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21306747, Kapcsolat: 21306747
Fekete Hajnal. English language education in Hungary: A baseline study. (1999) ISBN:9630369591, 1388530
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1388530]
  1. Öveges Enikő. A nyelvi előkészítő évfolyam kezdete és megvalósulása: tapasztalatok és eredmények. (2018) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 118 1 55-71
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30371883] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30371883, Kapcsolat: 27811041
  2. Öveges Enikő. Year of Intensive Language Learning, a special programme to rocket Hungarian students' language proficiency: A success story?. (2017) DARNIOJI DAUGIAKALBYSTE / SUSTAINABLE MULTILINGUALISM 2335-2019 2335-2027 10 1 150-174
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3325277] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3325277, Kapcsolat: 26635198
  3. Djigunović Jelena Mihaljević. Individual Learner Differences and Young Learners’ Performance on L2 Speaking Tests. (2016) Megjelent: Assessing Young Learners of English: Global and Local Perspectives pp. 243-261
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25455677] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 25455677, Kapcsolat: 25423350
  4. Djigunovic Jelena. Context and Structure of the Study. (2015)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423329] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423329, Kapcsolat: 25423329
  5. Märcz Róbert. A hallott szöveg értése mint teljesítmény.: Milyen tényezők vannak hatással a vizsgázók teljesítményére egy középfokú angol hallásértésvizsga esetében?. (2014) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 20 1-2 18-34
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2919929] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2919929, Kapcsolat: 27447220
  6. Bukta Katalin. Rating EFL Written Performance. (2013) ISBN:9788376560793
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2772394] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2772394, Kapcsolat: 25423332
  7. Shayestefar P. Reforms in High-Stake University Entrance Examinations in Iran: A Critical ‘Base-line’Study. (2012)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423333] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423333, Kapcsolat: 25423333
  8. Krevelj Stela. Multilinguals’ Exploitation of Affordances: Evidence from the. (2012)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423338] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423338, Kapcsolat: 25423338
  9. Medgyes Péter. Aranykor: nyelvoktatásunk két évtizede: 1989-2009. (2011) ISBN:9789631971163
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1962263] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1962263, Kapcsolat: 23130588
  10. Illés Éva. SECONDARY SCHOOL STUDENTS’CONTACT EXPERIENCES AND DISPOSITIONS TOWARDS ENGLISH AS AN INTERNATIONAL LANGUAGE–A PILOT STUDY. (2010)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423336] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423336, Kapcsolat: 25423336
  11. Rosamond Mitchell. Policy and practice in foreign language education: Case studies in three European settings. (2010) EUROPEAN JOURNAL OF LANGUAGE POLICY 1757-6822 1757-6830 2 2 151-180
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27167612] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27167612, Kapcsolat: 25423309
  12. Ariana Sim. Teaching English In Several Central And Eastern European Countries. (2008)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25520952] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25520952, Kapcsolat: 25520952
  13. Wall Dianne et al. Using baseline studies in the investigation of test impact. (2007) ASSESSMENT IN EDUCATION: PRINCIPLES POLICY AND PRACTICE 0969-594X 1465-329X 14 1 99-116
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25423288] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423288, Kapcsolat: 25423288
  14. Bukta Katalin. PROCESSES AND OUTCOMES IN L2 ENGLISH WRITTEN PERFOMANCE ASSESSMENT: RATERS’DECISION-MAKING PROCESSES AND AWARDED SCORES IN RATING HUNGARIAN EFL LEARNERS’COMPOSITIONS. (2007)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423341] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423341, Kapcsolat: 25423341
  15. Mihaljević Djigunović et al. ENGLESKI JEZIK U HRVATSKOJ–OD POTREBA DO POSTIGNUĆA. (2007) METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi 1332-7879 8 14 25-37
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25423318] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423318, Kapcsolat: 25423318
  16. Letica Stela. Cross-linguistic transfer in L2 and L3 production. (2007)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423312] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423312, Kapcsolat: 25423312
  17. Edit H. Topics in the methodology of teaching EFL. (2006) ISBN:9638088125
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1730838] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1730838, Kapcsolat: 21309780
  18. Dianne Wall et al. The Impact of Changes in the TOEFL Examination on Teaching and Learning in Central and Eastern Europe: Phase 1, The Baseline Study. (2006)
    Egyéb[21309833] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309833, Kapcsolat: 21309833
  19. Medgyes Peter. Facts and Beyond: Teaching English in Hungary. (2005)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25520953] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25520953, Kapcsolat: 25520953
  20. Petrić Bojana et al. Validating a writing strategy questionnaire. (2003) SYSTEM 0346-251X 1879-3282 31 2 187-215
    Folyóiratcikk[22038133] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22038133, Kapcsolat: 22038133
  21. Zoltán Kiszely et al. STUDENTS’WRITINGS IN L1 HUNGARIAN AND L2 ENGLISH: RHETORICAL PATTERNS, WRITING PROCESSES AND LITERACY BACKGROUNDS. (2003)
    Egyéb/Tudományos[25459294] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25459294, Kapcsolat: 25423323
  22. Halápi Magdolna et al. Language teaching through role-play: A Hungarian view. (2002) SIMULATION & GAMING 1046-8781 1552-826X 33 2 169-178
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2075096] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2075096, Kapcsolat: 21309830
  23. Alderson C. Szertefoszló mítoszok: Számít-e a heti óraszám?. (2001) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 7 2-3 19-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21306745] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21306745, Kapcsolat: 21309779
  24. Bajner M. Népszerű angol nyelvkönyvek vizsgálata tudományközvetítő szerepük tükrében. (2001) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 7 1 p. 47
    Folyóiratcikk[21309796] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309796, Kapcsolat: 21309796
  25. Mónos K. Learner Strategies of Hungarian Secondary Grammar School Students. (2001)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21306667] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21306667, Kapcsolat: 21309777
  26. Alderson J. Language testing and assessment (Part I) J Charles Alderson and Jayanti Banerjee Lancaster University, UK. (2001)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423271] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423271, Kapcsolat: 25423271
  27. Együd JGy et al. Introduction. (2001) Megjelent: English Language Education in Hungary. Part III. p. 5
    Könyvrészlet[21309805] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309805, Kapcsolat: 21309805
  28. Kurtán Zsuzsa. Idegen nyelvi tantervek. (2001) ISBN:9631915891
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2425923] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2425923, Kapcsolat: 21309803
  29. Alderson JC. Foreword. (2001) Megjelent: English Language Education in Hungary. Part III. p. 3
    Könyvrészlet[21309804] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309804, Kapcsolat: 21309804
  30. Kiss-Gulyás J. Experiencing the examination design, content, materials and procedures. (2001) Megjelent: English Language Education in Hungary. Part III.
    Könyvrészlet[21309836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21309836, Kapcsolat: 21309807
  31. Alderson C. Ethics and politics, or Politics as unethical behaviour?. (2001)
    Egyéb[21309834] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309834, Kapcsolat: 21309834
  32. Együd JGy. Course design. (2001) Megjelent: English Language Education in Hungary. Part III. pp. 11-22
    Könyvrészlet[21309849] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21309849, Kapcsolat: 21309806
  33. Alderson C et al. Az angol nyelvi érettségi vizsgareform. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 8 93-98
    Folyóiratcikk[21309857] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21309857, Kapcsolat: 21309818
  34. Kurtán Zs. A szaknyelvoktatás tervezése nemzetközi kontextusban. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 8 79-86
    Folyóiratcikk[21309816] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309816, Kapcsolat: 21309816
  35. Csapó B. A nyelvtanulást és a nyelvtudást befolyásoló tényezők. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 8 25-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1152646] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1152646, Kapcsolat: 21309778
  36. Vongpumivitch V et al. An Interview with J. C. Alderson. (2001) ISSUES IN APPLIED LINGUISTICS 1050-4273 12 1 91-110
    Folyóiratcikk/Tudományos[21309819] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309819, Kapcsolat: 21309819
2020-08-15 16:46