Fazekas Gergely. Egy arabeszkfogalom és zenei konzekvenciái : Dallamformálás és polifónia Debussy zenéjében. (2007) MAGYAR ZENE 0025-0384 45 2 143-181, 2416849
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2416849]
  1. Horváth Barnabás. Hagyományőrzés és újító szellem: Claude Debussy zongoraprelüdjeinek elemzése. (2010)
    Disszertáció/DLA (Disszertáció)/Tudományos[2404790] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2404790, Kapcsolat: 27360208
Fazekas Gergely. 'Unhealthy' and 'ugly' music or a 'compass pointing towards a purer art of superior quality'? The early reception of Debussy in Hungary (1900-1918). (2008) STUDIA MUSICOLOGICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF MUSICOLOGY OF THE HUNGARIAN ACADEMY OF SCIENCES 1788-6244 1789-2422 49 3-4 321-339, 2416841
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2416841]
  1. Roy Howat–Peter. Preface: Oeuvres complètes de Claude Debussy. Série 3, Vol. 1. Trio pour piano, violon et violoncelle ; Pièce pour violoncelle et piano dite nocturne et scherzo ; Intermezzo pour violoncelle et piano ; Quatuor.. (2015)
    Alkotás/Zene (Alkotás)/Művészeti[27360206] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27360206, Kapcsolat: 27360206
  2. Lynn M. Redefining Hungarian Music from Liszt to Bartók. (2013)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[27360205] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27360205, Kapcsolat: 27360205
Fazekas Gergely. J. S. Bach and the Two Cultures of Musical Form. (2015) UNDERSTANDING BACH 1750-3078 10 109-122, 3081834
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3081834]
  1. Matthew J. Keyboard Technique as Contrapuntal Structure in J. S. Bach’s Clavier Works. (2015) UNDERSTANDING BACH 1750-3078 10 85-107
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27462375] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27462375, Kapcsolat: 27462375
2020-12-01 06:31