Nagyné Kondor. Dinamikus geometriai rendszerek a geometria oktatásában. (2003) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 13 12 p. 67, 2233670
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2233670]
  1. Katona János. A geometriai térszemlélet számítógéppel támogatott fejlesztése a műszaki felsőoktatásban. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23101465] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23101465, Kapcsolat: 23101465
Nagyné Kondor. Dynamic geometry systems in teaching geometry. (2004) TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 1589-7389 2 1 67-80, 2263852
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2263852]
  1. Budai L. Téri képességek mérése statikus és dinamikus tesztsorokkal. (2013) Megjelent: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 141-141
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25028605] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25028605, Kapcsolat: 25028605
  2. Abdelfatah H. Improving Attitudes towards Geometric Proof trough a Suggested Story-Based Dynamic Geometry Approach. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23079913] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23079913, Kapcsolat: 23079913
  3. Aminorroaya S. An investigation of geometry skills learning by dynamic geometry software in guidance school. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23079915] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23079915, Kapcsolat: 23079915
Nagyné Kondor. Special characteristics of engineer students’ knowledge of functions. (2005) INTERNATIONAL JOURNAL FOR MATHEMATICS TEACHING AND LEARNING 1473-0111 10 1-9, 2249996
Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[2249996]
  1. Sziki Gusztáv et al. Series Wound DC Motor Simulation Applying MATLAB SIMULINK and LabVIEW Control Design and Simulation Module. (2020) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 48 1 65-69
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30826618] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30826618, Kapcsolat: 28331438
  2. Szíki Gusztáv. Technical Mechanics I. - Statics. (2019) ISBN:9789633187463
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[30634422] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30634422, Kapcsolat: 28116051
  3. Szíki Gusztáv. Műszaki mechanika : statika. (2019) ISBN:9789633187807
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[30712830] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30712830, Kapcsolat: 28201118
  4. Szíki Gusztáv et al. Mérnöki fizika. (2019) ISBN:9789633188361
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[30917266] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30917266, Kapcsolat: 28438263
  5. Szíki Gusztáv et al. Mechanika menedzsereknek. (2019) ISBN:9789633188132
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[31186167] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31186167, Kapcsolat: 28817107
  6. G. Á. Szíki et al. Measuring the Dynamic Characteristics of Electric Motors. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND MANAGEMENT SCIENCES / MŰSZAKI ÉS MENEDZSMENT TUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 2498-700X 4 1 359-364
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30604577] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30604577, Kapcsolat: 28084898
  7. Szíki Gusztáv et al. Villanymotorok dinamikai jellemzőinek mérése. (2018) Megjelent: Proceedings of the Conference on Problem-based Learning in Engineering Education pp. 78-83
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30422623] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30422623, Kapcsolat: 27845527
  8. Szíki Gusztáv et al. Soros gerjesztésű egyenáramú motor szimulációja NI LabVIEW Control Design and Simulation Modul alkalmazásával. (2017) Megjelent: Proceedings of the Conference on Problem-based Learning in Engineering Education pp. 83-87
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3329878] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3329878, Kapcsolat: 27148418
  9. Szíki Gusztáv et al. Dynamic Simulation of a Series Wound DC Motor Applying the Control Design and Simulation Module of Labview. (2017) Megjelent: Proceedings of the 5th International Scientific Conference on Advances in Mechanical Engineering (ISCAME 2017) pp. 540-543
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3302582] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3302582, Kapcsolat: 27002393
  10. Szanyi Gyöngyi. A függvényfogalom alakítása a középiskolában. (2017) Megjelent: Proceedings of the Conference on Problem-based Learning in Engineering Education pp. 71-74
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3329863] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3329863, Kapcsolat: 27148415
  11. Nilesh Anish. Role of mathematics for an individual’s and national growth. (2015) Megjelent: Science and Innovation for Local and Global Development - TUDOMÁNY ÉS INNOVÁCIÓ A LOKÁLIS ÉS GLOBÁLIS FEJLŐDÉSÉRT NEMZETKÖZI TU... pp. 1-10
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[26500893] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26500893, Kapcsolat: 26500893
  12. Csákány Anikó. Results of Mathematics „Test Zero” at Budapest University of Technology and Economics in 2010. (2012) POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES 1788-1994 1788-3911 7 Supplement 1 43-53
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2688060] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2688060, Kapcsolat: 26333885
Nagyné Kondor. Dinamikus geometriai rendszer bevezetése a gépészmérnök hallgatók műszaki ábrázolás oktatásába. (2007), 2275662
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2275662]
  1. BABÁLY BERNADETT. VIZUÁLIS KOMPETENCIÁK FEJLESZTÉSE: OKTATÁSI STRATÉGIÁK ÉS MÓDSZEREK, IMPLEMENTÁCIÓ, EREDMÉNYESSÉG. (2017) ÉPÍTETT KÖRNYEZETI NEVELÉS A FELSŐOKTATÁSBAN KONFERENCIA 2017 1 72-80
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[27018793] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27018793, Kapcsolat: 27018793
  2. Budai László. Téri képességek mérése és fejlesztése GeoGebrával a középiskolában. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3128612] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3128612, Kapcsolat: 26282467
  3. Babály B et al. The impact of creative construction tasks on visuospatial information processing and problem solving. (2016) ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 1785-8860 13 7 159-180
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3183569] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3183569, Kapcsolat: 26464586
  4. Turgut M. Turkish Validity Studies of an Environmental Spatial Ability Scale: Santa Barbara Sense of Direction. (2014) ACTA DIDACTICA UNIVERSITATIS COMENIANAE – MATHEMATICS 1210-3608 1338-5186 14 87-103
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24533685] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24533685, Kapcsolat: 24533671
  5. Wang Ting. The Design and Research of Perspective Principle-assisted Animation. (2011)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)/Tudományos[23719016] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23719016, Kapcsolat: 23719016
Nagyné Kondor. Spatial ability of engineering students. (2007) ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 1787-5021 1787-6117 34 113-122, 2249992
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2249992]
  1. R Kariadinata et al. Spatial thinking ability and mathematical character students through Cabri 3D with a scientific approach. (2019) JOURNAL OF PHYSICS-CONFERENCE SERIES 1742-6588 1742-6596 1402 7
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[31038402] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31038402, Kapcsolat: 28600563
  2. Lusyana Evvy et al. van Hiele instructional package for vocational school students’ spatial reasoning. (2018) Beta Jurnal Tadris Matematika 2541-0458 11 1 79-100
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27456460] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27456460, Kapcsolat: 27456460
  3. Morris Sharon. The Effect of Gender on Spatial Ability and Spatial Reasoning Among Students in Grades 2-8. (2018)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[27423658] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27423658, Kapcsolat: 27423658
  4. Sofia Hatziminadakis. Students’ Opportunity To Learn Surface Area And Volume In Middle Grades Mathematics Textbooks. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30602428] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30602428, Kapcsolat: 28083215
  5. Ivana Katreničová et al. Testovanie priestorovej predstavivosti. (2017) Megjelent: Deskriptívna geometria dnes a zajtra pp. 43-51
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30445678] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30445678, Kapcsolat: 27875616
  6. Kadam K.. Development of Mental Rotation Skills Using 3D Visualization Tool. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30340433] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30340433, Kapcsolat: 27740755
  7. Wattiaux D. Virtual and rapid prototyping to develop spatial visualization skills of students in engineering. (2016) Megjelent: 44th Annual Conference of the European Society for Engineering Education - Engineering Education on Top of the World: Industry-...
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[26662300] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26662300, Kapcsolat: 26662300
  8. Makgato Moses. Difficulties Experienced by Pre-service Teachers and Lecturers in Engineering Graphics and Design Course at a University in South Africa. (2016) INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES 0975-1122 14 1-2 157-166
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26064149] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26064149, Kapcsolat: 26064149
  9. Budai László. Interactive dynamic tests for evaluating the development of spatial abilities in high school. (2015) CREATIVE MATHEMATICS AND INFORMATICS 1584-286X 24 2 131-138
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3028102] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3028102, Kapcsolat: 25249361
  10. Kadam K. Impact of Blender Based 3D Mental Rotation Ability Training on Engineering Drawing Skills. (2015) Megjelent: IEEE 15th International Conference on Advanced Learning Technologies pp. 370-374
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24963027] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24963027, Kapcsolat: 24963027
  11. Yohanna de. El desarrollo de las habilidades espaciales, desde la matemática superior, en los estudiantes de Ingeniería Mecánica. (2015) ISBN:9591628366
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[27215738] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27215738, Kapcsolat: 27215738
  12. Kadam K. Improvement of Problem Solving Skills in Engineering Drawing Using Blender Based Mental Rotation Training. (2014) Megjelent: IEEE Intnl Conf on Advanced Learning Technologies (ICALT) pp. 1-2
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24132616] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24132616, Kapcsolat: 24132616
  13. Budai László. Improving Problem-Solving Skills with the Help of Plane-Space Analogies. (2013) CEPS JOURNAL / REVIJA CENTRA ZA ŠTUDIJ EDUKACIJSKIH STRATEGIJ 1855-9719 2232-2647 3 4 79-98
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23546008] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23546008, Kapcsolat: 23546011
  14. Budai László. Development of spatial perception in high school with GeoGebra. (2013) TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 1589-7389 11 2 211-230
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2488051] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2488051, Kapcsolat: 26800391
  15. Katona János. A geometriai térszemlélet számítógéppel támogatott fejlesztése a műszaki felsőoktatásban. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23101460] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23101460, Kapcsolat: 23101460
  16. Sörös C. Short preview of an educational experiment’s plan. (2012) Megjelent: 16th Scientific-Professional Colloquium on Geometry and Graphics, Baska, Croatia pp. 32-33
    Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[23072012] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23072012, Kapcsolat: 23072012
  17. Turgut M et al. Relationships among preservice primary mathematics teachers’ gender, academic success and spatial ability. (2012) INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION 1694-609X 1308-1470 5 2 5-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23072013] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23072013, Kapcsolat: 23072013
  18. Bölcskei A et al. Az Ybl Miklós Kar építész hallgatóinak térszemlélet mérése MCT segítségével. (2012) DEBRECENI MŰSZAKI KÖZLEMÉNYEK 1785-0622 2 35-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23072528] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23072528, Kapcsolat: 23072528
  19. Steinhauer Heidi. Assessment of First-Year Engineering Students' Spatial Visualization Skills. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27215790] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27215790, Kapcsolat: 27215790
  20. Suleiman Al-Balooshi et al. Science and Mathematics Student Teachers' Perception of Their Mental Images Types and the Relationship with Their Spatial Abilities in The Light Of Some Variables. (2011) Dirasat: Educational Sciences 1026-3713 5 38 1682-1698
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25592176] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25592176, Kapcsolat: 25592176
  21. Ivanova M. Communications in Computer and Information Science: Using Marker Augmented Reality Technology for Spatial Space Understanding in Computer Graphics. (2011) Digital Information and Communication Technology and Its Applications, Communications in Computer and Information Science 166 3 368-379
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23072015] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23072015, Kapcsolat: 23072015
  22. Weiming-Ming C. A study of effects on creative performance of students with different spatial ability after using 3D computer graphics softwar. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23072020] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23072020, Kapcsolat: 23072020
  23. Sutton K. Assessing and improving spatial ability for design-based disciplines utilising online systems. (2011) ISBN:9781921856716
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[23072018] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23072018, Kapcsolat: 23072018
  24. Vaneshette Teshawn. The Theoretical Learning Impact of a Summer Engineering Program Curriculum for Underrepresented Middle School Students. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26514115] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26514115, Kapcsolat: 26514115
  25. Williams C. Exploring spatial reasoning ability and design cognition in undergraduate engineering students. (2010) Megjelent: ASME 2010 International Design Engineering Technical Conferences & Computers and Information in Engineering Conference, Montrea... pp. 669-676
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[23072024] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23072024, Kapcsolat: 23072024
  26. Williams A. Spatial Ability: Issues Associated with Engineering and Gender. (2008) Megjelent: 2008 AaeE Conference, Australia pp. 1-6
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[23072027] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23072027, Kapcsolat: 23072027
  27. Németh Brigitta. Measurement of the development of spatial ability by Mental Cutting Test. (2007) ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 1787-5021 1787-6117 34 123-128
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1725335] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1725335, Kapcsolat: 23072028
Nagyné Kondor et al. The spatial ability and spatial geometrical knowledge of university students majored in mathematics. (2008) ACTA DIDACTICA UNIVERSITATIS COMENIANAE – MATHEMATICS 1210-3608 1338-5186 8 1-25, 2277079
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2277079]
  1. Guzsvinecz Tibor et al. The Influence of Display Parameters and Display Devices over Spatial Ability Test Answers in Virtual Reality Environments. (2020) APPLIED SCIENCES-BASEL 2076-3417 10 2
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31122011] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31122011, Kapcsolat: 28741393
  2. Glimcher SA. Development of a Tactile-Based Spatial Thinking Assessment using a Hand-Held, Multi-Object Manipulative Puzzle. (2020)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31158625] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31158625, Kapcsolat: 28785191
  3. Guzsvinecz Tibor et al. Analyzing the Spatial Skills of University Students with a Virtual Reality Application using a Desktop Display and the Gear VR. (2020) ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 1785-8860 17 2 35-56
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31161095] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31161095, Kapcsolat: 28788656
  4. Li Yuan et al. Shared and Distinct Neural Bases of Large- and Small-Scale Spatial Ability: A Coordinate-Based Activation Likelihood Estimation Meta-Analysis. (2019) FRONTIERS IN NEUROSCIENCE 1662-4548 1662-453X 12
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30493887] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30493887, Kapcsolat: 28148026
  5. Yuan Li et al. Gender Differences in Large-Scale and Small-Scale Spatial Ability: A Systematic Review Based on Behavioral and Neuroimaging Research. (2019) FRONTIERS IN BEHAVIORAL NEUROSCIENCE 1662-5153 1662-5153 13 1-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30721832] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30721832, Kapcsolat: 28211910
  6. Lusyana Evvy et al. van Hiele instructional package for vocational school students’ spatial reasoning. (2018) Beta Jurnal Tadris Matematika 2541-0458 11 1 79-100
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27456460] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27456460, Kapcsolat: 27456456
  7. Sevda Goktepe et al. The effects of engineering design processes on spatial abilities of middle school students. (2018) INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION 0957-7572 1573-1804 & 1-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30355758] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30355758, Kapcsolat: 27757371
  8. Mohammad Faizal et al. Developing 3Dmetric Media Prototype through a Hypothetical Learning Trajector to Train Students Spatial Skill. (2018) JOURNAL OF ADVANCED RESEARCH IN DYNAMICAL AND CONTROL SYSTEMS 1943-023X 10 2 Special Issue 1537-1542
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30370109] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30370109, Kapcsolat: 27777782
  9. Mujiasih M. KEARIFAN LOKAL DAN KEMAMPUAN SPASIAL GEOMETRIS PADA KARYA ARSITEKTUR RUMAH ADAT. (2017) PRISMA, Prosiding Seminar Nasional Matematika 2613-9189 1 444-452
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27334025] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27334025, Kapcsolat: 27334025
  10. Sholihin Abdullah et al. PEMBELAJARAN MATEMATIKA BERBANTUAN SOFTWARE CABRI 3D SEBAGAI UPAYA PENINGKATAN KEMAMPUAN SPASIAL SISWA. (2016) Jurnal Matematika Ilmiah STKIP Muhammadiyah Kuningan 2 2 142-151
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26464546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26464546, Kapcsolat: 26464546
  11. Turgut Melih et al. Designing Spatial Visualization Tasks for Middle School Students with a 3D Modelling Software : An Instrumental Approach. (2015) INTERNATIONAL JOURNAL FOR TECHNOLOGY IN MATHEMATICS EDUCATION 1744-2710 2045-2519 22 2 45-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24495374] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24495374, Kapcsolat: 24495374
  12. Turgut M. Development of the spatial ability self-report scale (SASRS): reliability and validity studies. (2014) QUALITY AND QUANTITY: INTERNATIONAL JOURNAL OF METHODOLOGY 0033-5177 1573-7845 49 5 1997-2014
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24120415] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24120415, Kapcsolat: 24120415
  13. Panaoura A et al. Self – beliefs about using representations while solving geometrical problems. (2011) Megjelent: CERME 7, Proceedings of the Seventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Rzeszów, Poland pp. 1-10
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[23102098] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23102098, Kapcsolat: 23102098
  14. Pémová M. Utváranie interných kompetencií v stereometrii. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23102091] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23102091, Kapcsolat: 23102091
Nagyné Kondor. The results of a delayed test in Descriptive Geometry. (2008) INTERNATIONAL JOURNAL FOR TECHNOLOGY IN MATHEMATICS EDUCATION 1744-2710 2045-2519 15 3 119-128, 2249991
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2249991]
  1. Lucia Baranová et al. Role of Descriptive geometry course in development of students’ spatial visualization skills. (2018) ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 1787-5021 1787-6117 49 21-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30380570] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30380570, Kapcsolat: 27790688
Nagyné Kondor. Using dynamic geometry software at technical college. (2008) MATHEMATICS AND COMPUTER EDUCATION 0730-8639 3 42 249-257, 2268986
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2268986]
  1. Lucia Baranová et al. Role of Descriptive geometry course in development of students’ spatial visualization skills. (2018) ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 1787-5021 1787-6117 49 21-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30380570] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30380570, Kapcsolat: 27790701
  2. Abdelfatah H. Improving Attitudes towards Geometric Proof trough a Suggested Story-Based Dynamic Geometry Approach. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23084456] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23084456, Kapcsolat: 23084456
Nagyné Kondor et al. Matematika oktatása műszaki problémák segítségével. (2010) Megjelent: Műszaki Tudomány az Észak-Alföldi régióban 2010 pp. 147-150, 2275604
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2275604]
  1. Kézi Csaba. Matematika a kémiában alap-, közép- és felsőokon. (2017) Megjelent: Proceedings of the Conference on Problem-based Learning in Engineering Education pp. 15-19
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27148281] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27148281, Kapcsolat: 27148281
Nagyné Kondor. Spatial Ability, Descriptive Geometry and Dynamic Geometry Systems. (2010) ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 1787-5021 1787-6117 37 199-210, 2249987
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2249987]
  1. Cumino Caterina. Teaching Geometry and Surfaces Evaluation Through Graphic Representation and Dynamic Paper Models. (2019) Megjelent: ICGG 2018 - Proceedings of the 18th International Conference on Geometry and Graphics pp. 1523-1532
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27456463] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27456463, Kapcsolat: 27456463
  2. Vânia Cristina. Desenvolvimento da Visão Espacial Por Games Digitais. (2019) ISBN:9788547323905
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30826620] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30826620, Kapcsolat: 28331448
  3. Paolo Armand et al. Geometry and Origami to Share Cultural Heritage: Results of the Experimentation “The King and the Origami” at the Royal Residence of Venaria. (2018) Proceedings of Bridges 2018 1 375-378
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[27630930] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27630930, Kapcsolat: 27630930
  4. Mohammad Faizal et al. Design Research Study: Investigation of Increasing Elementary Student’s Spatial Ability Using 3Dmetric. (2018) JOURNAL OF ADVANCED RESEARCH IN DYNAMICAL AND CONTROL SYSTEMS 1943-023X 06-Special Issue 1707-1713
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30368028] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30368028, Kapcsolat: 27775214
  5. Da Silva et al. A Strategy for Teaching and Learning Technical Drawing. (2018) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING EDUCATION 0949-149X 0949-149X 34 6 1939-1950
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30345449] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30345449, Kapcsolat: 27746467
  6. Pitriani Pitriani. PENGEMBANGAN LKS BERBASIS PBL BERBANTUAN CABRI 3D MATERI DIMENSI TIGA KELAS X SMA. (2017) FIBONACCI: Jurnal Pendidikan Matematika dan Matematika 2460-7797 3 1 1-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27009817] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27009817, Kapcsolat: 27009817
  7. Retni Paradesa. PENGEMBANGAN BAHAN AJAR GEOMETRI TRANSFORMASI BERBASIS VISUAL. (2016) Jurnal Pendidikan Matematika JPM RAFA 2460-8726 2 1 56-84
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26627269] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26627269, Kapcsolat: 26627269
  8. Valente Vania. Letramento espacial por meio de games digitais. (2016)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)/Tudományos[30928766] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30928766, Kapcsolat: 28447968
  9. Budai László. Interactive dynamic tests for evaluating the development of spatial abilities in high school. (2015) CREATIVE MATHEMATICS AND INFORMATICS 1584-286X 24 2 131-138
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3028102] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3028102, Kapcsolat: 25249359
  10. Couto Angela. A formação inicial de professores do Ensino Básico e a geometria: um estudo de dois casos.. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25164165] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25164165, Kapcsolat: 25164165
  11. Turgut M. Turkish Validity Studies of an Environmental Spatial Ability Scale: Santa Barbara Sense of Direction. (2014) ACTA DIDACTICA UNIVERSITATIS COMENIANAE – MATHEMATICS 1210-3608 1338-5186 14 87-103
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24533685] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24533685, Kapcsolat: 24533685
  12. Nada Bokan. The Role of Internet in the Development of Students’ Competencies. (2014) Sinteza, Singidunum University International Scientific Conference, Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide 1 27-30
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[23880083] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23880083, Kapcsolat: 23880083
  13. Pitriani O. PEMBELAJARAN BERBASIS MASALAH BERBANTUAN PROGRAM KOMPUTER CABRI 3D UNTUK MENINGKATKAN KEMAMPUAN VISUAL-SPATIAL THINKING DAN HABIT OF THINKING FLEXIBLY SISWA SMA. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25249378] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25249378, Kapcsolat: 25249378
  14. Jasute Egle. Interactive Visualization Model for the Constructionist Teaching and Learning of Geometry. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24299251] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24299251, Kapcsolat: 24299251
  15. Kovács András. Dinamikus geometria alkalmazásának módszerei a mérnöki ábrázoló geometria oktatásában. (2014) Megjelent: Visual Methods in Engineer and Teacher Education in Science - Abstracts. p. 6
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[26663063] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26663063, Kapcsolat: 26663063
  16. Turgut M. Development of the spatial ability self-report scale (SASRS): reliability and validity studies. (2014) QUALITY AND QUANTITY: INTERNATIONAL JOURNAL OF METHODOLOGY 0033-5177 1573-7845 49 5 1997-2014
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24120410] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24120410, Kapcsolat: 24120410
  17. NAZAN SEZEN. UZAMSAL YETENEK, BİLEŞENLERİ VE UZAMSAL YETENEĞİN GELİŞTİRİLMESİ ÜZERİNE = ON THE SPATIAL ABILITY, ITS COMPONENTS AND DEVELOPING OF SPATIAL ABILITY. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30682846] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30682846, Kapcsolat: 28172617
  18. Budai László. Improving Problem-Solving Skills with the Help of Plane-Space Analogies. (2013) CEPS JOURNAL / REVIJA CENTRA ZA ŠTUDIJ EDUKACIJSKIH STRATEGIJ 1855-9719 2232-2647 3 4 79-98
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23546008] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23546008, Kapcsolat: 23546008
  19. Kovačević Nikolina. Geometrija u svijetu 3D modeliranja. (2013) Poučak 14 55 39-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24495362] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24495362, Kapcsolat: 24495362
  20. Budai László. Development of spatial perception in high school with GeoGebra. (2013) TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 1589-7389 11 2 211-230
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2488051] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2488051, Kapcsolat: 26800393
  21. Katona János. A geometriai térszemlélet számítógéppel támogatott fejlesztése a műszaki felsőoktatásban. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23101453] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23101453, Kapcsolat: 23101453
  22. Turgut M et al. Relationships among preservice primary mathematics teachers’ gender, academic success and spatial ability. (2012) INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION 1694-609X 1308-1470 5 2 5-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23072013] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23072013, Kapcsolat: 23072003
  23. Adams C et al. Incorporating GeoGebra into Secondary Mathematics Instruction to Improve Student Understanding. (2012) Megjelent: Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2012, Chesapeake, VA, USA pp. 3507-3510
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[23072004] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23072004, Kapcsolat: 23072004
  24. Steinhauer Heidi. Assessment of First-Year Engineering Students' Spatial Visualization Skills. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27215864] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27215864, Kapcsolat: 27215864
  25. Kovacevic N. Geometry at the technical faculties in Croatia. (2011) Megjelent: 15th Scientific-Professional Colloquium on Geometry and Graphics, Tuheljske Toplice, Croatia pp. 20-21
    Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[23072007] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23072007, Kapcsolat: 23072007
Nagyné Kondor. The Experience of Teaching Engineering Mathematics. (2011) ECONOMICA (SZOLNOK) 1585-6216 2560-2322 4 19-23, 2263870
Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[2263870]
  1. Kézi Csaba. Mátrixok és lineáris egyenletrendszerek gazdasági és mérnöki alkalmazásokkal : feladatgyűjtemény. (2018) ISBN:9789633180488
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[3375510] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3375510, Kapcsolat: 27394682
  2. Kézi Csaba. Mátrixok és lineáris egyenletrendszerek gazdasági és mérnöki alkalmazásokkal. (2018) ISBN:9789633180334
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[3375511] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3375511, Kapcsolat: 27394690
Nagyné Kondor. Technical Mathematics in the University of Debrecen. (2011) ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 1787-5021 1787-6117 38 157-167, 2249986
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2249986]
  1. Sziki Gusztáv et al. Series Wound DC Motor Simulation Applying MATLAB SIMULINK and LabVIEW Control Design and Simulation Module. (2020) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 48 1 65-69
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30826618] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30826618, Kapcsolat: 28331441
  2. Szíki Gusztáv. Technical Mechanics I. - Statics. (2019) ISBN:9789633187463
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[30634422] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30634422, Kapcsolat: 28116048
  3. Szíki Gusztáv. Műszaki mechanika : statika. (2019) ISBN:9789633187807
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[30712830] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30712830, Kapcsolat: 28201117
  4. Szíki Gusztáv et al. Mérnöki fizika. (2019) ISBN:9789633188361
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[30917266] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30917266, Kapcsolat: 28438261
  5. Szíki Gusztáv et al. Mechanika menedzsereknek. (2019) ISBN:9789633188132
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[31186167] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31186167, Kapcsolat: 28817103
  6. G. Á. Szíki et al. Measuring the Dynamic Characteristics of Electric Motors. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND MANAGEMENT SCIENCES / MŰSZAKI ÉS MENEDZSMENT TUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 2498-700X 4 1 359-364
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30604577] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30604577, Kapcsolat: 28084897
  7. Szíki Gusztáv et al. Villanymotorok dinamikai jellemzőinek mérése. (2018) Megjelent: Proceedings of the Conference on Problem-based Learning in Engineering Education pp. 78-83
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30422623] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30422623, Kapcsolat: 27845514
2020-03-29 11:02