Gergely GY. A természetes pedagógiáról. (2007) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 62 1 107-125, 207773
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[207773]
  1. Héjja-Nagy K et al. Neveléslélektan – egyéni bánásmód. (2015) ISBN:9786155509728
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[26272618] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26272618, Kapcsolat: 26272618
  2. Gál Z. A tudatelmélet életkori változásainak és szerepének áttekintése óvodáskortól fiatal felnőttkorig. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 5-6 59-73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26149143] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26149143, Kapcsolat: 26149143
  3. Pléh Csaba. A tanulás és gondolkodás keretei: A népi pszichológiától a gépi pszichológiáig. (2015) ISBN:9789632798646
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[2982071] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2982071, Kapcsolat: 26272632
  4. Pléh Cs. A naiv emberismeret és a pszichológia helye a közoktatásban. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 7-8 74-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26149145] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26149145, Kapcsolat: 26149145
  5. Gál Zita et al. A helyzet- és személyspecifikus problémamegoldás kapcsolata a tudatelméleti működéssel 4-6 éves korban.. (2015) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 115 4 297-318
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2981933] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2981933, Kapcsolat: 26149146
  6. Pléh Cs. Az innátizmus színeváltozásai - a filozófiától a gentikáig. (2014) Megjelent: Általános Nyelvészeti Tanulmányok XXVI. pp. 163-190
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26272639] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26272639, Kapcsolat: 26272639
  7. Pléh Cs. A pszichológia és a pedagógia klasszikus és új kapcsolatai. (2013) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 23 5-6 76-81
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23771416] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23771416, Kapcsolat: 23771416
  8. Lábadi Beatrix et al. A közös figyelem fejlődése és zavarai. (2013) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 68 1 39-55
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2318074] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2318074, Kapcsolat: 23639113
  9. Varró-Horváth D. A gesztusok mögött rejlő megtévesztési szándék megértése 11-15 hónapos korban. (2013) Megjelent: Együtt a biztosabb tudományos karrierért, a jövőtervezésért pp. 110-116
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26272643] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26272643, Kapcsolat: 26272643
  10. Fehér Krisztina. Útban egy más nyelvészet felé: Elméleti-módszertani problémák a 20. századi magyar nyelvtudományban. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2035970] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2035970, Kapcsolat: 23753631
  11. Fehér Krisztina. A szó(jelentés) ontogenezise. (2011) ARGUMENTUM 1787-3606 7 48-58
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2035897] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2035897, Kapcsolat: 23771444
  12. Horváth D et al. A közös figyelem funkciója 9 és 12 hónapos korban. (2010) Megjelent: Kutatás és terápia metszéspontjai - várandósságtól a felnőttkorig pp. 66-73
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1771810] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1771810, Kapcsolat: 25172302
  13. Mózes E. A játék és a fejlesztés szerepe a koragyermekkori fejlődésben. (2009) Megjelent: Biztos Kezdet Füzetek I. pp. 25-41
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26149147] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26149147, Kapcsolat: 26149147
Gergely GY et al. On pedagogy. (2007) DEVELOPMENTAL SCIENCE 1363-755X 1467-7687 10 1 139-146, 207775
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[207775]
  1. Dilley Laura et al. Statistical distributions of consonant variants in infant-directed speech: Evidence that /t/ may be exceptional. (2019) JOURNAL OF PHONETICS 0095-4470 1095-8576 75 73-87
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31019890] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31019890, Kapcsolat: 28572127
  2. Leonard Julia A. et al. How Adults' Actions, Outcomes, and Testimony Affect Preschoolers' Persistence. (2019) CHILD DEVELOPMENT 0009-3920 1467-8624
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31019818] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31019818, Kapcsolat: 28572126
  3. Myers Lauren J. et al. Co-viewers support participation in video chat interactions, but live experiences promote richer word learning for 24- to 36-month-olds in the USA. (2019) JOURNAL OF CHILDREN AND MEDIA 1748-2798 1748-2801 13 4 415-432
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31019889] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31019889, Kapcsolat: 28572125
  4. Zashchirinskaia OV et al. Концепты дружеских отношений у младших школьников с нарушениями интеллекта [Concepts of friendship among primary school children with intellectual disability]. (2018) VESTNIK NOVOSIBIRSKOGO GOSUDARSTVENNOGO PEDAGOGICHESKOGO UNIVERSITETA 2226-3365 8 2 26-42
    Folyóiratcikk/Tudományos[27673292] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27673292, Kapcsolat: 27673292
  5. Calero C.I. et al. The Teaching Instinct. (2018) REVIEW OF PHILOSOPHY AND PSYCHOLOGY 1878-5158 1878-5166 9 4 819-830
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30364382] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30364382, Kapcsolat: 27769886
  6. Gärdenfors P.. Pantomime as a foundation for ritual and language. (2018) Studia Liturgica 0039-3207 48 1-2 23-40
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30364386] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30364386, Kapcsolat: 27769891
  7. Gärdenfors P. et al. Pantomime as a foundation for ritual and language. (2018) Studia Liturgica 0039-3207 48 1-2 41-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30364387] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30364387, Kapcsolat: 27769892
  8. Troseth G.L. et al. Let's chat: On-screen social responsiveness is not sufficient to support toddlers' word learning from video. (2018) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 9 NOV
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30364383] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30364383, Kapcsolat: 27769888
  9. Menary R. Keeping track with things. (2018) Megjelent: Extended Epistemology pp. 305-330
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27548152] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27548152, Kapcsolat: 27548152
  10. Zheng Xiaobei et al. Intentional inference during infants' observational word learning. (2018) LINGUA 0024-3841 207 38-48
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27552201] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27552201, Kapcsolat: 27548153
  11. Xiao NG et al. Infants Rely More on Gaze Cues From Own-Race Than Other-Race Adults for Learning Under Uncertainty. (2018) CHILD DEVELOPMENT 0009-3920 1467-8624 89 3 e229-e244
    Folyóiratcikk/Tudományos[27548154] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27548154, Kapcsolat: 27548154
  12. Kano F et al. Human ostensive signals do not enhance gaze following in chimpanzees, but do enhance object-oriented attention. (2018) ANIMAL COGNITION 1435-9448 1435-9456 21 5 715-728
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27702243] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27702243, Kapcsolat: 27548155
  13. Choi You-jung et al. How do 3-month-old infants attribute preferences to a human agent?. (2018) JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 0022-0965 172 96-106
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27552031] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27552031, Kapcsolat: 27548156
  14. Moore R.. Gricean communication, language development, and animal minds. (2018) PHILOSOPHY COMPASS 1747-9991 13 12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30364381] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30364381, Kapcsolat: 27769885
  15. Strouse Gabrielle A et al. Co-viewing supports toddlers' word learning from contingent and noncontingent video. (2018) JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 0022-0965 166 310-326
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27319296] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27319296, Kapcsolat: 27190120
  16. Fonagy P. et al. Conduct problems in youth and the RDoC approach: A developmental, evolutionary-based view. (2018) CLINICAL PSYCHOLOGY REVIEW 0272-7358 64 57-76
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30364385] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30364385, Kapcsolat: 27769890
  17. Özyurt G. et al. Comparison of language features, Autism spectrum symptoms in children diagnosed with Autism spectrum disorder, developmental language delay, and healthy controls. (2018) NOROPSIKIYATRI ARSIVI-ARCHIVES OF NEUROPSYCHIATRY 1300-0667 55 3 205-210
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30364384] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30364384, Kapcsolat: 27769889
  18. Lucca Kelsey et al. Communicating to Learn: Infants' Pointing Gestures Result in Optimal Learning. (2018) CHILD DEVELOPMENT 0009-3920 1467-8624 89 3 941-960
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27571708] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27571708, Kapcsolat: 27548157
  19. Loria E. The role of the ostensive communicative context in the childhood social learning. (2017) LECTURE NOTES IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE 0302-9743 10257 LNAI 315-323
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26697430] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26697430, Kapcsolat: 26697430
  20. Laland Kevin N. The origins of language in teaching. (2017) PSYCHONOMIC BULLETIN & REVIEW 1069-9384 1531-5320 24 1 225-231
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26575914] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26575914, Kapcsolat: 26465659
  21. Loria Emiliano. The Natural Pedagogy Theory Revised. (2017) RIVISTA INTERNAZIONALE DI FILOSOFIA E PSICOLOGIA 2039-4667 8 2 179-192
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27319302] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27319302, Kapcsolat: 26917329
  22. Castelnovo Omri et al. The innate code of charisma. (2017) LEADERSHIP QUARTERLY 1048-9843 1873-3409 28 4 543-554
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26925337] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26925337, Kapcsolat: 26917327
  23. Popper Micha et al. The function of myths about great leaders in human culture: A cultural evolutionary perspective. (2017) LEADERSHIP 1742-7150 1742-7169 14 6 757-774
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27482950] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27482950, Kapcsolat: 27769887
  24. Laland KN. The Foundations of Human Cooperation in Teaching and Imitation. (2017) SPANISH JOURNAL OF PSYCHOLOGY 1138-7416 1988-2904 19
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26465660] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26465660, Kapcsolat: 26465660
  25. Feyereisen P. The cognitive psychology of speech-related gesture. (2017) ISBN:9781351788281
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[27159831] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27159831, Kapcsolat: 27190121
  26. Gardenfors Peter et al. The Archaeology of Teaching and the Evolution of Homo docens. (2017) CURRENT ANTHROPOLOGY 0011-3204 1537-5382 58 2 188-208
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26756675] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26756675, Kapcsolat: 26507668
  27. Kline MA. Teach: An Ethogram-based Method to Observe and Record Teaching Behavior. (2017) FIELD METHODS 1525-822X 1552-3969 29 3 205-220
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26697431] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26697431, Kapcsolat: 26697431
  28. Lee K et al. Rethinking the emergence and development of implicit racial bias: A perceptual-social linkage hypothesis. (2017) Megjelent: New Perspectives on Human Development pp. 27-46
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27548158] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27548158, Kapcsolat: 27548158
  29. Ozyurt G et al. Relation of language features with maternal depression, family functioning, and digital technology usage in children with developmental language delay-comparison with healthy controls. (2017) DUSUNEN ADAM: PSIKIYATRI VE NÖROLOJIK BILIMLER DERGISI / JOURNAL OF PSÍCHIATRY AND NEUROLOGICAL SICENCES 1018-8681 30 4 299-308
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27069062] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27069062, Kapcsolat: 27069062
  30. É Kiss et al. Quantifier spreading: children misled by ostensive cues. (2017) GLOSSA: A JOURNAL OF GENERAL LINGUISTICS 2397-1835 2 1 1-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3309653] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3309653, Kapcsolat: 26917328
  31. Was AM et al. Proactive help-seeking: Preschoolers know when they need help, but do not always ask for it. (2017) COGNITIVE DEVELOPMENT 0885-2014 43 91-105
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26465661] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26465661, Kapcsolat: 26465661
  32. Eaves Baxter S et al. Parameterizing developmental changes in epistemic trust. (2017) PSYCHONOMIC BULLETIN & REVIEW 1069-9384 1531-5320 24 2 277-306
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26568784] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26568784, Kapcsolat: 26548868
  33. Martin A et al. Once a frog-lover, always a frog-lover?: Infants' goal generalization is influenced by the nature of accompanying speech. (2017) JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY-GENERAL 0096-3445 146 6 859-871
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26660296] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26660296, Kapcsolat: 26660269
  34. Meini C. Looking inside myself. The role of interpersonal relationships in the construction of self-consciousness. (2017) SISTEMI INTELLIGENTI: RIVISTA QUADRIMESTRALE DI SCIENZE COGNITIVE E DI INTELLIGENZA ARTIFICIALE 1120-9550 29 1 109-128
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26697432] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26697432, Kapcsolat: 26697432
  35. Edmunds SR et al. Longitudinal prediction of language emergence in infants at high and low risk for autism spectrum disorder. (2017) DEVELOPMENT AND PSYCHOPATHOLOGY 0954-5794 29 1 319-329
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26465662] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26465662, Kapcsolat: 26465662
  36. Luo Yuyan et al. Infants' Understanding of Preferences When Agents Make Inconsistent Choices. (2017) INFANCY 1525-0008 22 6 843-856
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27070293] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27070293, Kapcsolat: 26993495
  37. Leonard Julia A et al. Infants make more attempts to achieve a goal when they see adults persist. (2017) SCIENCE 0036-8075 1095-9203 357 6357 1290-1293
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26917326] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26917326, Kapcsolat: 26917326
  38. Moore Richard. GRICEAN COMMUNICATION AND COGNITIVE DEVELOPMENT. (2017) PHILOSOPHICAL QUARTERLY 0031-8094 1467-9213 67 267 303-326
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27313717] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27313717, Kapcsolat: 27313717
  39. Mathew M et al. Gaze behaviours in infancy: Rethinking their development as a dynamic system. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF SPEECH-LANGUAGE PATHOLOGY 1754-9507 1754-9515 19 1 99-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26548869] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26548869, Kapcsolat: 26548869
  40. Choi J et al. Early phonology revealed by international adoptees' birth language retention. (2017) PROCEEDINGS OF THE NATIONAL ACADEMY OF SCIENCES OF THE UNITED STATES OF AMERICA 0027-8424 1091-6490 114 28 7307-7312
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26697433] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26697433, Kapcsolat: 26697433
  41. Gardenfors Peter. Demonstration and Pantomime in the Evolution of Teaching. (2017) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26571701] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26571701, Kapcsolat: 26507669
  42. Troseth GL et al. What’s next for research on young children’s interactive media?. (2016) JOURNAL OF CHILDREN AND MEDIA 1748-2798 1748-2801 10 1 54-62
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25726956] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25726956, Kapcsolat: 25726956
  43. Eaves BS. Tractable bayesian teaching. (2016) Megjelent: Big Data in Cognitive Science pp. 65-90
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26660270] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26660270, Kapcsolat: 26660270
  44. Fugazza C et al. Spatial Generalization of Imitation in Dogs (Canis familiaris). (2016) JOURNAL OF COMPARATIVE PSYCHOLOGY 0735-7036 1939-2087 130 3 249-258
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3122064] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3122064, Kapcsolat: 26218984
  45. Whiten Andrew et al. Social Learning in the Real-World: 'Over-Imitation' Occurs in Both Children and Adults Unaware of Participation in an Experiment and Independently of Social Interaction. (2016) PLOS ONE 1932-6203 1932-6203 11 7
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26233598] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26233598, Kapcsolat: 26019918
  46. Allen Jon G. Should the century-old practice of psychotherapy defer to science and ignore its foundations in two millennia of ethical thought?. (2016) BULLETIN OF THE MENNINGER CLINIC 0025-9284 80 1 1-29
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26370521] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26370521, Kapcsolat: 25585457
  47. Schwab JF et al. Repetition across successive sentences facilitates young children's word learning. (2016) DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY 0012-1649 52 6 879-886
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25876510] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25876510, Kapcsolat: 25876510
  48. McDonald KP et al. Preschoolers' credulity toward misinformation from ingroup versus outgroup speakers. (2016) JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 0022-0965 148 87-100
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25606441] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25606441, Kapcsolat: 25606441
  49. Nagai Y. Mechanism for cognitive development. (2016) Megjelent: Cognitive Neuroscience Robotics A: Synthetic Approaches to Human Understanding pp. 51-72
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26548870] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26548870, Kapcsolat: 26548870
  50. Halloy A. L'endoctrinement corporel ou comment penser l'apprentissage imitatif dans la danse de possession: Bodily Indoctrination. (2016) STAPS 0247-106X 111 1 7-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25975586] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25975586, Kapcsolat: 25975586
  51. Stenzel Anna et al. Joint Simon effects for non-human co-actors. (2016) ATTENTION, PERCEPTION & PSYCHOPHYSICS 1943-3921 1943-393X 78 1 143-158
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25802679] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25802679, Kapcsolat: 25306750
  52. Eaves BS et al. Infant-directed speech is consistent with teaching. (2016) PSYCHOLOGICAL REVIEW 0033-295X 1939-1471 123 6 758-771
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26262831] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26262831, Kapcsolat: 26262768
  53. Little CAJL et al. How Do Children Become Workers? Making Sense of Conflicting Accounts of Cultural Transmission in Anthropology and Psychology. (2016) ETHOS 0091-2131 1548-1352 44 3 269-288
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26262769] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26262769, Kapcsolat: 26262769
  54. Clark HH. Depicting as a Method of Communication. (2016) PSYCHOLOGICAL REVIEW 0033-295X 1939-1471 123 3 324-347
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25585458] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25585458, Kapcsolat: 25585458
  55. Lancy DF. Chapter 2: Teaching: Natural or cultural?. (2016) EVOLUTIONARY PSYCHOLOGY 1474-7049 2016 33-65
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25726958] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25726958, Kapcsolat: 25726958
  56. Calero C et al. Young children are natural pedagogues. (2015) COGNITIVE DEVELOPMENT 0885-2014 35 65-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25640367] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25640367, Kapcsolat: 25307770
  57. Diesendruck Gil et al. When Choices Are Not Personal: The Effect of Statistical and Social Cues on Children's Inferences About the Scope of Preferences. (2015) JOURNAL OF COGNITION AND DEVELOPMENT 1524-8372 16 2 370-380
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24771815] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24771815, Kapcsolat: 24771815
  58. Moore Richard et al. Two-year-old children but not domestic dogs understand communicative intentions without language, gestures, or gaze. (2015) DEVELOPMENTAL SCIENCE 1363-755X 1467-7687 18 2 232-242
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24855360] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24855360, Kapcsolat: 24691029
  59. Mattos Otavio et al. The linguistic roots of natural pedagogy. (2015) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 6
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25640363] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25640363, Kapcsolat: 25307771
  60. Taves Ann. Reverse Engineering Complex Cultural Concepts: Identifying Building Blocks of "Religion". (2015) JOURNAL OF COGNITION AND CULTURE 1567-7095 1568-5373 15 1-2 191-216
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25307772] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25307772, Kapcsolat: 25307772
  61. Pauen S et al. Preparedness to learn about the world: Evidence from infant research. (2015) Megjelent: Epistemological Dimensions of Evolutionary Psychology pp. 159-173
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25116650] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25116650, Kapcsolat: 25116650
  62. Lawrence Penny et al. 'Pedagogic Strategies': a conceptual framework for effective parent and practitioner strategies when working with children under five. (2015) EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE 0300-4430 1476-8275 185 11-12 1978-1994
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25640353] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25640353, Kapcsolat: 25188442
  63. Kline MA. Much to learn about teaching: Reconciling form, function, phylogeny, and development. (2015) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24877363] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24877363, Kapcsolat: 24877363
  64. Grèzes J. Limbic to Motor Interactions during Social Perception. (2015) Megjelent: Brain Mapping: An Encyclopedic Reference pp. 1027-1030
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25146949] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25146949, Kapcsolat: 25146949
  65. Aldrich NJ et al. Infant twins' social interactions with caregivers and same-age siblings. (2015) INFANT BEHAVIOR AND DEVELOPMENT 41 127-141
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25124323] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25124323, Kapcsolat: 25124323
  66. Kline MA. How to learn about teaching: An evolutionary framework for the study of teaching behavior in humans and other animals. (2015) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 38
    Folyóiratcikk/Tudományos[26320447] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26320447, Kapcsolat: 24947852
  67. Péter A et al. A simple but powerful test of perseverative search in dogs and toddlers: A simple but powerful test of perseverative search in dogs and toddlers. (2015) QUARTERLY JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY 1747-0218 1747-0226 68 5 940-951
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2773136] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2773136, Kapcsolat: 24743238
  68. Gruber Thibaud et al. Apes have culture but may not know that they do. (2015) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 6
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25640373] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25640373, Kapcsolat: 24691031
  69. Novack MA et al. Twelve-Month-Old Infants Generalize Novel Signed Labels, but Not Preferences Across Individuals. (2014) JOURNAL OF COGNITION AND DEVELOPMENT 1524-8372 15 4 539-550
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[24556471] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24556471, Kapcsolat: 24538735
  70. Hoehl Stefanie et al. The role of social interaction and pedagogical cues for eliciting and reducing overimitation in preschoolers. (2014) JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 0022-0965 122 122-133
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25640392] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25640392, Kapcsolat: 23745198
  71. Strouse GA et al. Supporting toddlers' transfer of word learning from video. (2014) COGNITIVE DEVELOPMENT 0885-2014 30 1 47-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23829237] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23829237, Kapcsolat: 23829237
  72. Trauble B et al. Shared function knowledge: Infants' attention to function information in communicative contexts. (2014) JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 0022-0965 124 67-77
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[24556477] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24556477, Kapcsolat: 23829238
  73. Nakao H et al. Ready to Teach or Ready to Learn: A Critique of the Natural Pedagogy Theory. (2014) REVIEW OF PHILOSOPHY AND PSYCHOLOGY 1878-5158 1878-5166 5 4 465-483
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25146807] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25146807, Kapcsolat: 25075641
  74. Butler LP et al. Preschoolers use pedagogical cues to guide radical reorganization of category knowledge. (2014) COGNITION 0010-0277 130 1 116-127
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[23842176] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23842176, Kapcsolat: 23639124
  75. Roth B. Mutual attention and joint gaze as developmental forerunners of the therapeutic alliance. (2014) PSYCHOANALYTIC REVIEW 0033-2836 101 6 847-870
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25075642] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25075642, Kapcsolat: 25075642
  76. Hoehl Stefanie et al. Eye contact during live social interaction modulates infants' oscillatory brain activity. (2014) SOCIAL NEUROSCIENCE 1747-0919 9 3 300-308
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25640394] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25640394, Kapcsolat: 24114426
  77. Bower M. Developing open intersubjectivity: On the interpersonal shaping of experience. (2014) PHENOMENOLOGY AND THE COGNITIVE SCIENCES 1568-7759 14 3 455-474
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25075643] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25075643, Kapcsolat: 25075643
  78. Happe F et al. Annual Research Review: Towards a developmental neuroscience of atypical social cognition. (2014) JOURNAL OF CHILD PSYCHOLOGY AND PSYCHIATRY 0021-9630 1469-7610 55 6 553-577
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24472042] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24472042, Kapcsolat: 24114427
  79. Allen Jon. A Natural History of Human Thinking. (2014) PSYCHIATRY-INTERPERSONAL AND BIOLOGICAL PROCESSES 0033-2747 77 3 305-311
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[25857224] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25857224, Kapcsolat: 24538736
  80. Moore R et al. Three-year-olds understand communicative intentions without language, gestures, or gaze. (2013) INTERACTION STUDIES 1572-0373 1572-0381 14 1 62-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23315257] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315257, Kapcsolat: 23315257
  81. Moll Henrike et al. The primacy of social over visual perspective-taking. (2013) FRONTIERS IN HUMAN NEUROSCIENCE 1662-5161 7
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25640413] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25640413, Kapcsolat: 23639125
  82. Eyden J et al. The power of print: Children's trust in unexpected printed suggestions. (2013) JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 0022-0965 116 3 593-608
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[24556496] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24556496, Kapcsolat: 23315258
  83. Buttelmann D et al. Selective Imitation of In-Group Over Out-Group Members in 14-Month-Old Infants. (2013) CHILD DEVELOPMENT 0009-3920 1467-8624 84 2 422-428
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[24556499] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24556499, Kapcsolat: 23315259
  84. Brower TR et al. Priming infants to use color in an individuation task: Does social context matter?. (2013) INFANT BEHAVIOR AND DEVELOPMENT 36 3 349-358
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23315260] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315260, Kapcsolat: 23315260
  85. Meyer M et al. Pointing As a Socio-Pragmatic Cue to Particular vs. Generic Reference. (2013) LANGUAGE LEARNING AND DEVELOPMENT 1547-5441 1547-3341 9 3 245-265
    Folyóiratcikk/Tudományos[24889721] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24889721, Kapcsolat: 23315261
  86. Gallagher S. Natural pedagogy and social interaction. (2013) ENCYCLOPAIDEIA 1590-492X 37 127-145
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24485351] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24485351, Kapcsolat: 24485351
  87. Brand Rebecca J et al. Mothers' Infant-Directed Gaze During Object Demonstration Highlights Action Boundaries and Goals. (2013) IEEE TRANSACTIONS ON AUTONOMOUS MENTAL DEVELOPMENT 1943-0604 5 3 192-201
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25640414] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25640414, Kapcsolat: 23639126
2020-08-09 23:23