Bigazzi S. A cigányok szociális reprezentációja: filmek és filmcímek. (2005) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 25 4 381-402, 207479
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[207479]
  1. Máriási Dóra et al. Hajléktalanreprezentációk átpolitizálódása az on-line médiában 2010-2013 között. (2015) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 2015 2
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2896677] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2896677, Kapcsolat: 28740103
  2. Pócsik Andrea. A film cigány teste: A magyar filmtörténet romaképei a kortárs kultúrakutatások tükrében. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27439058] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27439058, Kapcsolat: 24608879
  3. Pócsik Andrea. Romafilmek és roma filmek. (2011) A SZÍV 0866-1707 2011 02
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24608915] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24608915, Kapcsolat: 24608915
  4. Pócsik Andrea. Megfigyelő tekintetek: A magyarországi romák ábrázolása a kortárs antropológiai filmelméletek tükrében. (2008)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[24608944] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24608944, Kapcsolat: 24608944
  5. Pócsik Andrea. Elrugaszkodási kísérletek: A romafilmek sajátosságairól. (2007) FILMTETT: MOZGÓKÉPES HAVILAP 1582-0459 2007 10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24608928] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24608928, Kapcsolat: 24608928
  6. Pócsik Andrea. Válogatott cigányképek.Cigányábrázolás a magyar játékfilmekbena hatvanas évektõl napjainkig. (2006) TABULA (1998-2011) 1419-3310 9. évf. 2. sz. (2006.) 241-285
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30374801] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30374801, Kapcsolat: 28740094
Bigazzi S et al. A személy- és csoportközi értékelés pszicholingvisztikája. (2006) Megjelent: IV. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Fourth Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 267-276, 1780366
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1780366]
  1. Pólya Tibor. Az érzelmi intelligencia narratív indikátorai. (2015) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 3 2 23-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2992980] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2992980, Kapcsolat: 28747356
Bokrétás I et al. Átmenet – Identitás – Cigányság: I. Az értelmiségi lét felé haladó cigány fiatalok identitásalakulása. (2007) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 27 4 357-380, 1203957
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1203957]
  1. Nyírő Zsanna et al. Soul work and giving back. Ethnic Support Groups and the Hidden Costs of Social Mobility: Lessons from Hungarian Roma Graduates. (2018) INTERSECTIONS: EAST EUROPEAN JOURNAL OF SOCIETY AND POLITICS 2416-089X 4 1 88-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3410346] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3410346, Kapcsolat: 28740058
  2. Németh Boglárka. Pozitív azonosulási lehetőségek a médiában?: Beás fiatalokkal készült fókuszcsoportos identitáskutatás alapján. (2013) Megjelent: "Csak másban" pp. 92-108
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26272296] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26272296, Kapcsolat: 28740078
  3. Békés Nóra. Az értelmiségi lét felé haladó roma fiatalok identitásalakulása. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 2-3 68-81
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24608858] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24608858, Kapcsolat: 24608858
Bigazzi S et al. How evaluations construct identities: the psycholinguistic model of evaluation. (2008) Megjelent: Élmény, történet – a történetek élménye pp. 91-105, 1465822
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1465822]
  1. Auracher Jan et al. Showing with words: The influence of language concreteness on suspense. (2016) Scientific Study of Literature 2210-4380 6 2 208-242
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31124761] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31124761, Kapcsolat: 28741128
  2. László János. Szociálpszichológia és kommunikáció: implicit szemantika és/vagy jelentéskonstrukció. (2012) Megjelent: A kommunikatív állapot pp. 59-68
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1941895] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1941895, Kapcsolat: 28741713
  3. Szemerey Márton. Linguistic Representation of Emotions in Japanese and Hungarian: Quantity and Abstractness. (2012) ACTA LINGUISTICA ASIATICA 2232-3317 2 61-72
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2474525] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2474525, Kapcsolat: 24603370
  4. Csertő István et al. A személy- és csoportközi értékelés pszichológiai szempontú elemzése elbeszélő szövegekben. (2009) Megjelent: VI. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Sixth Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 272-284
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1750034] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1750034, Kapcsolat: 28741166
  5. László J. Narratív pszichológia. (2008) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 28 4 301-317
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1171268] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1171268, Kapcsolat: 28741171
Vincze Orsolya. Élmény, történet – a történetek élménye: Tanulmányok László János 60. születésnapjára. (2008) ISBN:9789639609839, 1180191
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1180191]
  1. Ehmann B et al. Narratív kategoriális tartalomelemzés: a NARRCAT. (2014) Megjelent: X. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Tenth Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 136-147
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24603351] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24603351, Kapcsolat: 24603351
  2. Szemerey Márton. Linguistic Representation of Emotions in Japanese and Hungarian: Quantity and Abstractness. (2012) ACTA LINGUISTICA ASIATICA 2232-3317 2 61-72
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2474525] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2474525, Kapcsolat: 24603353
Bigazzi Sára. Gypsy representation – gipsy identity: english short version. (2009), 2868993
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2868993]
  1. Mariana Bonomo et al. Os eternos estrangeiros: contato, campo afetivo e representações sociais de ciganos entre não ciganos da grande Vitória/ES. (2017) Pesquisas e Práticas Psicossociais 1809-8908 12 3
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31125262] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31125262, Kapcsolat: 28741668
  2. De Rosa Annamaria. The Role of the Iconic-Imaginary Dimensions in the Modeling approach to Social Representations. (2014) PAPERS ON SOCIAL REPRESENTATIONS 1021-5573 23 17 1-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24603302] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24603302, Kapcsolat: 24612411
  3. Ward Natalie. Studying the Transformation of a Social Representation The Case of Physicians in Televised Media. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24603329] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24603329, Kapcsolat: 24612403
  4. Bonomo Mariana. Identidade social e representações sociais de rural e cidade em um contexto rural comunitário: campo de antinomias. (2014)
    Disszertáció/Egyetemi doktor (Disszertáció)/Tudományos[24603312] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24603312, Kapcsolat: 24603381
  5. Christelle Maisonneuve et al. Approche psychosociale de l’acceptation des terrains d’accueil pour les gens du voyage. (2014) PSIHOLOGIA SOCIALA 1454-5667 34 2 77-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24612399] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24612399, Kapcsolat: 24612399
  6. Bonomo Mariana et al. Representações hegemônicas e polêmicas no contexto identitário rural. (2013) AVANCES EN PSICOLOGIA LATINOAMERICANA 1794-4724 2145-4515 31 2 402-418
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24612384] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24612384, Kapcsolat: 24612384
  7. Greco D. Rom: la narrazione di uno stereotipo. (2011) Megjelent: Il mosaico rom
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24612369] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24612369, Kapcsolat: 24612369
  8. Baldin Serena et al. Il mosaico rom: specificità culturali e governance multilivello. (2011) ISBN:9788856844719
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24608999] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24608999, Kapcsolat: 24608999
Bigazzi Sára. Gypsy representation - Gypsy Identity = Rappresentazione zingara – Identitá zingara. (2009), 30683759
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30683759]
  1. Meneghini Anna. Stereotypes and feelings of Italians towards Gypsies: a review of the psychosocial studies carried out in Italy. (2017) PSICOLOGIA SOCIALE 1827-2517 12 1 3-31
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31125095] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31125095, Kapcsolat: 28741494
  2. Ardiana Zenuni. Le rappresentazioni dell’immigrazione e dei cittadini stranieri nei quotidiani italiani. (2014)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[31125136] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31125136, Kapcsolat: 28741529
Bigazzi Sára. Énkép – Cigánykép.: A cigányság szociális reprezentációja az olasz és a magyar társadalomban. (2012) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 67 4 631-652, 2193070
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2193070]
  1. Kende Anna et al. Anti-Roma Attitudes as Expressions of Dominant Social Norms in Eastern Europe. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERCULTURAL RELATIONS 0147-1767 60 12-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3235222] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3235222, Kapcsolat: 28739982
  2. Hollósy-Vadász Gábor. A közszolgálat szociális reprezentációjának tesztelése. (2017) ÁLLAMTUDOMÁNYI MŰHELYTANULMÁNYOK (ON-LINE 2016-TÓL) 2498-5627 7 1-19
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3205690] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3205690, Kapcsolat: 28739976
  3. Tarafás Laura. La Hongrie : un pays de transit vers l’Europe de l’Ouest ou une nouvelle patrie pour les Mineurs (Isolés) Étrangers ?. (2016) L'Autre 1626-5378 2259-4566 17 1 54-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31123750] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31123750, Kapcsolat: 28740004
  4. De Rosa Annamaria. The Role of the Iconic-Imaginary Dimensions in the Modeling approach to Social Representations. (2014) PAPERS ON SOCIAL REPRESENTATIONS 1021-5573 23 17 1-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24603302] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24603302, Kapcsolat: 24603302
  5. Ward Natalie. Studying the Transformation of a Social Representation The Case of Physicians in Televised Media. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24603329] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24603329, Kapcsolat: 24603329
Bigazzi Sára. Előítéletek. (2013) Megjelent: Esélyegyenlőség a mai Magyarországon pp. 15-35, 2510594
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2510594]
  1. Hont-Gáspár Anita et al. Hitek és tévhitek a pedagógiai munkában: Sztereotip gondolkodási stratégiák és ami mögöttük van. (2019) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 4 1-4 5-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31123981] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31123981, Kapcsolat: 28740219
  2. Lantos Nóra. Fighting against injustice: Motivations of ally collective actions. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31123578] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31123578, Kapcsolat: 28740224
  3. Hegedűs Judit. Társadalmi diverzitás. (2018) Megjelent: Pszichológia a közszolgálatban I. pp. 219-240
    Könyvrészlet/Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet)/Oktatási[3417766] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3417766, Kapcsolat: 28740229
  4. Varga Aranka. Az egyenlőtlenség dimenziói –az esélyteremtés lehetőségei. (2018) Megjelent: Az iskolai szociális munka alapjai pp. 9-30
    Könyvrészlet/Oktatási anyag része (Könyvrészlet)/Oktatási[30644954] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30644954, Kapcsolat: 28740225
  5. Czipczer Tamara et al. Diplomás pályakezdő nők esélyegyenlősége a munkaerőpiacon – különös tekintettel a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karán 2000-ben és 2011-ben végzettekre. (2017) Megjelent: Társadalmi innováció és felelősségvállalás Észak-Magyarországon pp. 16-23
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3238049] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3238049, Kapcsolat: 28740232
  6. Szabó Katalin. A nők munkaerő-piaci részvétele Magyarországon európai összehasonlításban. (2017) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 4 1 69-81
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3219837] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3219837, Kapcsolat: 28740234
  7. Sebestyén Zsuzsa. A romák és a társadalmi nemek esélyegyenlőségére vonatkozó stratégiák elemzése az interszekcionalitás vizsgálatával. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30947736] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30947736, Kapcsolat: 28549194
  8. Arató Ferenc. Korlátozó attitűdök intézményvezetők körében. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 1 45-58
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2955348] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2955348, Kapcsolat: 24608974
  9. Rayman Julianna. Diverzitás az iskolában – pedagógusok és iskolaigazgatók különböző szociokulturális hátterű tanulókról való gondolkodásának vizsgálata. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 2 33-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27390752] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27390752, Kapcsolat: 28740238
  10. Aranka Varga. A system-based model of inclusiveness. (2015) Megjelent: Inclusive University pp. 7-26
    Könyvrészlet/Utánközlés (Könyvrészlet)/Tudományos[31123936] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31123936, Kapcsolat: 28747318
  11. Torgyik Judit. Esélyegyenlőség: elméleti keretek és a megvalósítás lépései: Equal Opportunity: Theoretical Frames and the Steps of Implementation. (2014) ROMOLÓGIA: ROMOLÓGIAI FOLYÓIRAT 2064-1257 4-5 260-264
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[2784279] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2784279, Kapcsolat: 28740252
Bigazzi Sára et al. „ As I see the world it seems pitch black ...”: The effects of reducing the social allowance in rural Hungary, 2012. (2013) Megjelent: A Szociális segély csökkentésének hatásai a vidéki Magyarországon, 2012 pp. 1-16, 2868999
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2868999]
  1. Nick Sitter et al. Political Leadership, National Politics, and Transboundary Crisis Management: Backsliding in area of constitutional safeguards and independent institutions, corruption control, and general equality and minorities. (2017)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[31124049] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31124049, Kapcsolat: 28740285
Bigazzi Sára et al. "Olyannak látom a világot, hogy tiszta fekete": Szociálpszichológiai tanulmány. (2013) Megjelent: A Szociális segély csökkentésének hatásai a vidéki Magyarországon, 2012 pp. 34-49, 2412105
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2412105]
  1. Bördős Katalin et al. Módszertani megoldások, ötlettár a komplex hátrányokkal küzdő álláskeresőkkel folytatott munkához. (2019)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[31124061] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31124061, Kapcsolat: 28740290
  2. Hegyesiné Orsós et al. Út a piaci munka világába: Módszertani füzet 1.: A tartós munkanélküliek munkaerőpiacra történő visszavezetését segítő eszközök, módszerek. (2014)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[31124055] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31124055, Kapcsolat: 28740288
Bokrétás Ildikó et al. A felsőoktatásban tanuló roma fiatalok pszichológiája. (2013) ROMOLÓGIA: ROMOLÓGIAI FOLYÓIRAT 2064-1257 1 86-102, 2461559
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2461559]
  1. Gyetvai Gellért. A cigányok/romák vallásossága - a "mimikri vallásosságtól" a cigány evangéliumi mozgalomig, különös tekintettel az új vallási entitások vallási attitűdjére. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27452310] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 27452310, Kapcsolat: 28739937
  2. Gyetvai Gellért et al. Changing Roma Identity: A New Kind of Double Identity and How to Model It. (2016) EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH 1788-4934 1788-7119 11 EJMH 11 (2016) 1–2 36-59
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3165623] []
    Független, Idéző: 3165623, Kapcsolat: 28739944
  3. Cserti Csapó. Identitásnevelés, szemléletformálás, szövegkompetencia fejlesztés, társadalmi szerepvállalás: A Romológia folyóirat helye és szerepe a Wlislocki Henrik Szakkollégium tehetséggondozó rendszerében. (2015) Megjelent: Próbatétel pp. 109-139
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2975912] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2975912, Kapcsolat: 27389713
  4. Huszár Ágnes. A hiány helye: A roma nők. (2015) TÁRSADALMI NEMEK TUDOMÁNYA INTERDISZCIPLINÁRIS EFOLYÓIRAT 2062-7084 5 2 21-37
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3007488] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3007488, Kapcsolat: 28739950
Arató Ferenc. Bevezetés = Introduction. (2014) ROMOLÓGIA: ROMOLÓGIAI FOLYÓIRAT 2064-1257 2 4-5 13-24, 3373614
Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[3373614]
  1. Cserti Csapó. Identitásnevelés, szemléletformálás, szövegkompetencia fejlesztés, társadalmi szerepvállalás: A Romológia folyóirat helye és szerepe a Wlislocki Henrik Szakkollégium tehetséggondozó rendszerében. (2015) Megjelent: Próbatétel pp. 109-139
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2975912] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2975912, Kapcsolat: 27389667
Arató Ferenc et al. Méltányosság az akadémiai kiválóság szolgálatában: Stratégiai szempontok, ötletek az egyetemi szolgáltatások minőségfejlsztéséhez. (2015) Megjelent: Befogadó egyetem pp. 183-211, 3374259
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3374259]
  1. Rayman Julianna. A Befogadó egyetem stratégiája: egy kutatói-fejlesztői munka az inkluzív kiválóság jegyében. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 3 77-90
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27391022] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27391022, Kapcsolat: 27391022
Bigazzi Sára et al. Nemzetközi kapcsolatok. (2015) Megjelent: Próbatétel pp. 159-169, 3373349
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3373349]
  1. Varga Aranka. Tudományos élet a WHSz-ben. (2015) Megjelent: Próbatétel pp. 191-214
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2974426] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2974426, Kapcsolat: 27389835
  2. Pálmai Dóra. A PTE Wlislocki Henrik Szakkollégium Pedagógiai Programjának célrendszere a megvalósítás tükrében. (2015) Megjelent: Próbatétel pp. 13-31
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2989632] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2989632, Kapcsolat: 27389188
Bigazzi Sára. Tudás és kontextus: a szociális reprezentáció elmélete. (2015) Megjelent: A nevelésszociológia alapjai pp. 49-77, 3012223
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3012223]
  1. Géczy Dorottya et al. Nők és férfiak nemi identitás fenyegetettsége a mai Magyarországon: Feltáró kutatás. (2019) TÁRSADALMI NEMEK TUDOMÁNYA INTERDISZCIPLINÁRIS EFOLYÓIRAT 2062-7084 9 2 58-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31039797] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31039797, Kapcsolat: 28740126
  2. Varga Aranka. Az egyenlőtlenség dimenziói –az esélyteremtés lehetőségei. (2018) Megjelent: Az iskolai szociális munka alapjai pp. 9-30
    Könyvrészlet/Oktatási anyag része (Könyvrészlet)/Oktatási[30644954] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30644954, Kapcsolat: 28740158
  3. Bakos Kinga. PEDAGÓGUSOK METAFORÁKBAN TÜKRÖZŐDŐ KÉPE SAJÁT PEDAGÓGUSI SZEREPÜKRŐL. (2016) PEDACTA 2248-3527 6 2 95-102
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31123927] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31123927, Kapcsolat: 28740171
  4. Arató Ferenc. Deconstructing exclusion: a post-structuralist approach to inclusiveness. (2015) Megjelent: Inclusive University pp. 43-60
    Könyvrészlet/Utánközlés (Könyvrészlet)/Tudományos[3370265] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3370265, Kapcsolat: 28740188
  5. Aranka Varga. A system-based model of inclusiveness. (2015) Megjelent: Inclusive University pp. 7-26
    Könyvrészlet/Utánközlés (Könyvrészlet)/Tudományos[31123936] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31123936, Kapcsolat: 28740182
Bigazzi Sára et al. Minority Identity Strategies Bound by Prejudice: Restricted Perspectives of People Categorized as Gypsies in Hungary. (2016) JOURNAL OF COMMUNITY & APPLIED SOCIAL PSYCHOLOGY 1052-9284 1099-1298 26 3 189-206, 2993716
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2993716]
  1. Dobai Anna et al. Humour is serious: Minority group members' use of humour in their encounters with majority group members. (2019) EUROPEAN JOURNAL OF SOCIAL PSYCHOLOGY 0046-2772 1099-0992
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30953647] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30953647, Kapcsolat: 28478368
  2. Lantos Nóra. Fighting against injustice: Motivations of ally collective actions. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31123578] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31123578, Kapcsolat: 28739836
  3. Giroud Adrienne. Dual identities, intergroup contact, and political activism among minorities: The case of Bulgarian Roma and Kosovo Albanians in Switzerland. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31123604] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31123604, Kapcsolat: 28739870
  4. Cardoso Grecy et al. Calin Childhood: Ethnic Socialization and Social Identity Among Gypsy Children. (2019) PSICOLOGIA: CIENCIA E PROFISSAO 1414-9893 1982-3703 39 spe p. e2222651
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30953648] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30953648, Kapcsolat: 28478369
  5. Kende Anna et al. A model for predicting prejudice and stigma expression by understanding target perceptions: The effects of visibility, politicization, responsibility, and entitativity. (2019) EUROPEAN JOURNAL OF SOCIAL PSYCHOLOGY 0046-2772 1099-0992 49 5 839-856
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30612141] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30612141, Kapcsolat: 28478370
  6. Orosz G et al. What predicts anti-Roma prejudice? Qualitative and quantitative analysis of everyday sentiments about the Roma. (2018) JOURNAL OF APPLIED SOCIAL PSYCHOLOGY 0021-9029 1559-1816 48 6 317-328
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3395716] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3395716, Kapcsolat: 27459169
  7. Grecy Kelle. “Nós somos ciganos. E você, o que é?": processos identitários entre três gerações de ciganos calon no Estado do Espírito Santo. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31123616] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31123616, Kapcsolat: 28739881
  8. Kende Anna et al. Anti-Roma Attitudes as Expressions of Dominant Social Norms in Eastern Europe. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERCULTURAL RELATIONS 0147-1767 60 12-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3235222] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3235222, Kapcsolat: 28739908
Bigazzi Sára et al. A Measure of Perceived Identity Threat and of Distancing Relevant Others: Development of the Multiple Threat and Prejudice Questionnaire. (2019) OPEN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES 2327-5952 2327-5960 7 10 237-254, 30858638
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30858638]
  1. Géczy Dorottya et al. Nők és férfiak nemi identitás fenyegetettsége a mai Magyarországon: Feltáró kutatás. (2019) TÁRSADALMI NEMEK TUDOMÁNYA INTERDISZCIPLINÁRIS EFOLYÓIRAT 2062-7084 9 2 58-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31039797] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31039797, Kapcsolat: 28739778
2020-02-18 17:03