Pető I. Inklúzió a nevelésben. (2003) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 13 10 p. 3, 2071995
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2071995]
  1. Varga Aranka. Lemorzsolódás vagy inklúzió. (2015) Megjelent: Kudarcok és megoldások pp. 73-88
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2973203] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2973203, Kapcsolat: 28815974
  2. Varga Aranka. Az inkluzivitás vizsgálati modellje. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 1 5-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2973182] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2973182, Kapcsolat: 28815996
  3. Varga Aranka. A pécsi Wlislocki Henrik Szakkollégium mint inkluzív tudományos közösség. (2014) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 2014 11-12 47-59
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2818984] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2818984, Kapcsolat: 28816006
  4. Varga Aranka. Gyermekvédelem és iskolázottság. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2834693] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2834693, Kapcsolat: 28816020
Pető I et al. Helyzetkép a befogadó nevelésről az észak-alföldi régió általános iskoláiban (54. évf.) 4-5. sz. 172-190. old.. (2004) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 54 4-5 172-190, 2071822
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2071822]
  1. Hajdics-Szücs Eszter Cecília. Óvoda és kisebbségi gyerekek: Óvodapedagógus hallgatók és gyakorló óvodapedagógusok Magyaroroszágon és Írországban. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30925982] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30925982, Kapcsolat: 28816092
Pető I et al. A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve. A Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE). (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 11 66-82, 2244219
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2244219]
  1. Balázs-Földi Emese. Connections between sociodemographic characteristics and attitudes towards employees with disabilities. (2019) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 5 1 7-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30693490] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30693490, Kapcsolat: 28816060
  2. Pusztai Gabriella et al. Felsőoktatási hallgatók és fogyatékossággal élő társaik: A fogyatékosság értelmezései a szakmai és köztudatban. (2014) KAPOCS 1588-7227 13 4 23-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25592248] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25592248, Kapcsolat: 28816056
2020-08-05 19:30