Holló Dorottya et al. The Neglected Element – Teaching Culture in the EFL Classroom. (2000) NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 1218-537X 7 1 76-85, 2060389
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2060389]
  1. SAYDI Tilda. Introduire l’Interculturel Dans l’Enseignement-Apprentissage De Langue Etrangère En Milieu Universitaire Exolingue. (2016) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1301-3416 28 1.ÖzelSayı 313-336
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30376097] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30376097, Kapcsolat: 27785423
  2. Fekete Adrienn et al. First-year English and German Language Teacher Majors’ Profile: From Where? Who? Why? and How?. (2016) Megjelent: New Aspects in European Teacher Education pp. 107-121
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3079210] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3079210, Kapcsolat: 26638456
  3. Ligeti Judit. Alcuni metodi per introdurre le componenti interculturali nella lezione di linguaggio medico. (2015) Megjelent: Szaknyelvoktatás és multikulturalitás pp. 186-194
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3030047] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3030047, Kapcsolat: 27785417
  4. Furka Ildikó. Cultural value orientation studies in foreign language education in Hungary: Establishing a Hungarian cultural value orientation profile for application in foreign language education in Hungary. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2305572] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2305572, Kapcsolat: 28377582
  5. Éva Illés. Communicative language teaching and English as a lingua franca. (2011) VIEWS: VIENNA ENGLISH WORKING PAPERS 2074-9856 2074-9864 20 1 3-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1706458] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1706458, Kapcsolat: 27785401
  6. Shakhmatova O.. Intercultural Communication Competence Development in EFL Classroom. (2010) Вестник Казахстанско-Американского Свободного Университета НАУЧНЫЙ ЖУРНАЛ 1 60-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30915993] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30915993, Kapcsolat: 28437054
Lázár Ildikó et al. Taking the Bull in the China Shop by the Horns – Teaching Culture through Language. (2000) FOLIO: JOURNAL OF THE MATERIALS DEVELOPMENT ASSOCIATION 1357-406X 6 1 4-8, 2063480
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2063480]
  1. Árvay Anett. Kultúra a magyar mint idegen nyelv órán. (2011) NYELVTUDOMÁNY - ACTA UNIVERSITATIS SZEGEDIENSIS SECTIO LINGUISTICA 1786-7428 5-7 5-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2791083] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2791083, Kapcsolat: 28377579
  2. Károly Krisztina. Szövegtan és fordítás. (2007) ISBN:9789630585170
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1196379] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1196379, Kapcsolat: 28458729
  3. Skopinskaja Liljana. Language-and-Culture Teaching: A New Challenge for Foreign Language Teachers. (2003)
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[30916001] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30916001, Kapcsolat: 28437059
Holló Dorottya. Idegennyelv-tanulás idegennyelv-oktatás. (2006) Megjelent: Magyar nyelv pp. 996-1017, 2060363
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2060363]
  1. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 27785460
  2. Németh Szilvási. Didaktikai és metodikai szemléletmódok az idegennyelv-oktatásban.. (2014) Megjelent: Nova Posoniensia IV. A pozsonyi magyar tanszék évkönyve pp. 108-121
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30376122] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30376122, Kapcsolat: 27785464
  3. Sebestyénné Kereszthidi. Német két tanítási nyelvű alsó tagozatos oktatás elemzése és értékelése. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2473643] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2473643, Kapcsolat: 27785459
  4. Biróné Udvari Katalin. Autentikus szaknyelvi szövegek a felsőfokú gazdasági szaknyelvoktatásban: Alkalmazás, kultúra-közvetítés. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21469461] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21469461, Kapcsolat: 27785444
  5. Pelcz Katalin. A nyelvmesterek első virágkora 1729-1866: hagyományok és újítások. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22743420] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22743420, Kapcsolat: 27785438
Károly Krisztina. Working Papers in Language Pedagogy. (2007), 2444064
Egyéb/Folyóirat vagy sorozatszerkesztés (Egyéb)/Tudományos[2444064]
  1. Tóth Zsuzsa. Nyelvpedagógia on-line: Working Papers in Language Pedagogy. (2012) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 2
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[23402655] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23402655, Kapcsolat: 23402655
  2. Tóth Zsuzsa. Szövegek közelről: Nyelvtanulás: képzés és képzetek; Kutatásmódszertan a gyakorlatban: WoPaLP3. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 3 131-135
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23402703] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23402703, Kapcsolat: 23402703
  3. Eszenyi Réka. Milyen témák foglalkoztatják az angol alkalmazott nyelvészettel foglalkozó fiatal magyar kutatókat?. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 1-2 59-62
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[2342267] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2342267, Kapcsolat: 23402640
  4. Abádi Nagy. Anglisztika—amerikanisztika a mai Magyarországon. (2009) Megjelent: Anglisztika és amerikanisztika pp. 13-31
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2350585] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2350585, Kapcsolat: 23402760
  5. Némethné Hock. Working Papers in Language Pedagogy (WoPaLP) : The Language Pedagogy Ph.D Programme, Eötvös Lóránd University. (2008) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 18 3-4 p. 166
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[1837596] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1837596, Kapcsolat: 23402714
Holló Dorottya. Értsünk szót! Kultúra, nyelvtanítás, nyelvhasználat. (2008) ISBN:9789630585996, 2060333
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2060333]
  1. Rácz Edit. The Intercultural Component in Business English Course Books. (2017) NYELVVILÁG 1786-0636 19 111-119
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3374790] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3374790, Kapcsolat: 27783863
  2. Jancsó Katalin. Temas latinoamericanos en la clase de ELE. Estereotipos y variedades lingüísticas. (2017) SERIE DIDÁCTICA : REVISTA ELECTRÓNICA DEL DEPARTAMENTO DE ESTUDIOS HISPÁNICOS DE LA UNIVERSIDAD DE SZEGED 2559-8309 2017 1 17-33
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30374903] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30374903, Kapcsolat: 27783788
  3. Polcz Károly. Konvencionálisan indirekt explicit és implicit beszédaktusok az angol-magyar filmfordításban. (2016) Megjelent: Távlatok a mai magyar alkalmazott nyelvészetben pp. 380-390
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3162879] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3162879, Kapcsolat: 28377573
  4. Pátrovics Péter. Nyelvi időkép és idő-attitűdök: Nyelvi-kulturális megközelítés. (2015) MAGYAR NYELV 0025-0228 1588-1210 111 4 433-448
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2988142] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2988142, Kapcsolat: 27783782
  5. Rózsavölgyi Edit. A téri viszonyok kódolása a magyarban és az olaszban. Kontrasztív tipológiai elemzés. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3247836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3247836, Kapcsolat: 27783784
  6. Árvay Anett. A magyar kultúráról amerikai diákoknak. (2015) THL2: A MAGYAR NYELV ÉS KULTÚRA TANÍTÁSÁNAK SZAKFOLYÓIRATA 1787-1417 2498-8995 2015 1-2 173-182
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30915936] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30915936, Kapcsolat: 28436995
  7. Ligeti Judit. Alcuni metodi per introdurre le componenti interculturali nella lezione di linguaggio medico. (2015)
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[30374933] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30374933, Kapcsolat: 27783860
  8. Kovács Marietta. A frazeológiai univerzálék fordítási aspektusai és üzenetközvetítő szerepe európai uniós kontextusban. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30628484] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30628484, Kapcsolat: 28377575
  9. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 27783777
  10. László Tímea. Integrált komplex kiejtéstanítás a francia nyelvoktatásban. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30374909] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30374909, Kapcsolat: 27783797
  11. Furka Ildikó. Cultural value orientation studies in foreign language education in Hungary: Establishing a Hungarian cultural value orientation profile for application in foreign language education in Hungary. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2305572] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2305572, Kapcsolat: 28377574
  12. Rózsavölgyi Edit. A Web 2.0 kihívása az idegennyelv-oktatásban a nyelvhasználói készségek fejlesztése terén (The challenges offered by Web 2.0 tools in the improvement of L2 students’ communication skills). (2013) HUNGAROLÓGIAI ÉVKÖNYV 1585-9673 14 1 77-87
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2558065] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2558065, Kapcsolat: 27783817
  13. Babicz Mária. Érteni egymás nyelvén – Középiskolások interkulturális kommunikatív kompetenciájának fejlesztése. (2012) EMBERTÁRS 1785-0436 2012 3 220-229
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30374881] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30374881, Kapcsolat: 27783756
  14. Bajzát Tünde. Az interkulturális kommunikatív kompetencia fejlesztési lehetőségei a felsőoktatásban. (2012)
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[30374883] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30374883, Kapcsolat: 27783762
  15. Erdősi Vanda. A magyar mint idegen nyelv és kultúra közvetítése – Az oktatás és kutatás fő szempontjai. (2012) ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS 2063-2991 1 1 p. ?
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30374879] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30374879, Kapcsolat: 27783750
  16. Erdősi Vanda. Pragmatikai elemek az írásbeli kommunikációban: Lehetséges megközelítések és szempontok. (2011) Megjelent: Hungarológiai Évkönyv pp. 88-102
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1793969] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1793969, Kapcsolat: 28377572
  17. Árvay Anett. Kultúra a magyar mint idegen nyelv órán. (2011) NYELVTUDOMÁNY - ACTA UNIVERSITATIS SZEGEDIENSIS SECTIO LINGUISTICA 1786-7428 5-7 5-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2791083] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2791083, Kapcsolat: 28377571
  18. Ildikó Furka. In the eye of the beholder: Establishing the Hungarian cultural value orientation profile for further use in foreign language education. (2011) Megjelent: UPRT 2010 pp. 63-76
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[22551169] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22551169, Kapcsolat: 22551169
  19. Biróné Udvari. Autentikus szaknyelvi szövegek a felsőfokú gazdasági szaknyelvtanításban. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30375792] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30375792, Kapcsolat: 27784986
  20. Falkné Bánó Klára. Integrált (szak)nyelv- és kultúratanítási módszerek. (2010)
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[30374934] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30374934, Kapcsolat: 27783867
  21. Fábián Márta. Értsünk szót! – Kultúra, nyelvhasználat, nyelvtanítás. (2010) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 16 2-3 118-122
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[22551148] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22551148, Kapcsolat: 22551148
  22. Bajzát Tünde. Értsünk szót. (2010) Megjelent: Az interkulturalitás aspektusai pp. 161-164
    Könyvrészlet/Recenzió/kritika (Könyvrészlet)/Tudományos[22551151] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22551151, Kapcsolat: 22551151
  23. Bajzát Tünde. A mérnökök kommunikatív és interkulturális kompetenciája: elvárások és felkészítés. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2447985] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2447985, Kapcsolat: 27783716
  24. Biróné Udvari. A kultúraközi kommunikáció oktatásának sajátosságai célcsoportok szerint. (2010)
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[30374935] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30374935, Kapcsolat: 27783868
  25. Oszlánszki Éva. Holló Dorottya : Értsünk szót!. (2009) ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 1587-1061 2498-4442 9 1-2 117-117
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[23726403] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23726403, Kapcsolat: 23726403
  26. Lázár Ildikó. Értsünk szót! : kultúra, nyelvtanítás, nyelvhasználat.. (2008) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 18 9-10 146-148
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[30862593] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30862593, Kapcsolat: 22551144
  27. Molnár Mária. „Életszagú” nyelvtanórák: Holló Dorottya:Értsünk szót! : Kultúra, nyelvtanítás, nyelvhasználat. (2008) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 2008 3-4
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[22551142] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22551142, Kapcsolat: 22551142
Holló Dorottya. Mérlegen az angol szak. (2009) Megjelent: Anglisztika és amerikanisztika pp. 51-64, 2060371
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2060371]
  1. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 27785693
Csizér Kata. Dinamikus csoport, dinamikus tanulás: a csoportdinamika szerepe a nyelvtanulásban. (2011) ISBN:9789639902794, 2063470
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2063470]
  1. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 27785719
  2. Vígh Tibor. Csizér Kata - Holló Dorottya - Károly Krisztina (szerk.): Dinamikus csoport, dinamikus tanulás. (2012) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 18 1-2 92-95
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23742292] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23742292, Kapcsolat: 23742292
Dorottya Holló. Tolerance education and Australian Studies at the School of English and American Studies at Eötvös Loránd University, Budapest. (2012) TOPOS : JOURNAL OF SPACE AND HUMANITIES 2063-8086 1 1 61-74, 2345410
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2345410]
  1. Whitlock G et al. Benang: a worldly book. (2013) Journal of the Australian Association for the Study of Australian Literature 1833-6027 13 3 1-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30376293] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30376293, Kapcsolat: 27785728
Holló Dorottya. A toleranciára és társadalmi érzékenységre nevelés lehetőségei az idegennyelv-szakos bölcsész- és tanárképzésben. (2013) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 19 3 25-38, 2408004
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2408004]
  1. Einhorn Ágnes. A pedagógiai modernizáció és az idegennyelv-tanítás.. (2015) ISBN:9786155216855
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2980263] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2980263, Kapcsolat: 28377569
  2. Magnuczné Godó. Raising intercultural awareness in English teacher training. (2014) Megjelent: 28th microCAD Nemzetközi Multidiszciplináris Tudományos Konferencia = 28th microCAD International Multidisciplinary Scientific ... pp. 1-12
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2958173] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2958173, Kapcsolat: 28377570
Holló Dorottya. Cultural Dimensions and Foreign Language Teaching. (2014) Megjelent: Studies in Honour of Marianne Nikolov pp. 133-148, 2738610
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2738610]
  1. Péter Medgyes. All Different – All Equal: Native and Non-native Teachers. (2020) Megjelent: Culture and Intercultural Communication pp. 31-41
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31282805] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31282805, Kapcsolat: 28972451
  2. Ndimurugero S. Learning English for academic purposes in higher education in Rwanda: a case study of a College of Business and Economics. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30376300] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30376300, Kapcsolat: 27785731
Holló Dorottya. Az interkulturalitás helye az angolszakos tanárképzésben – az interdiszciplinaritás kihívásai. (2016) Megjelent: Kutatások és jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből pp. 178-192, 3136891
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3136891]
  1. Lázár Ildikó. Intercultural learning in in-service teacher education: from theory to practice?. (2018) Intercultura 2018 89 24-27
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Nem besorolt jellegű[30379313] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30379313, Kapcsolat: 27788878
  2. Lázár Ildikó. What? When? How? Intercultural competence in English Teacher Education in Hungary. (2017) Intercultura 2017 85 10-12
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Nem besorolt jellegű[30379300] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30379300, Kapcsolat: 27788867
Holló Dorottya. Teaching intercultural communication in English degree programmes – the practitioners’ voices. (2017) NYELVVILÁG 1786-0636 19 70-79, 3245222
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3245222]
  1. Ildikó Lázár. Cooperative Learning for Intercultural Competence: A Pilot Study on Teachers' Views and Classroom Practice. (2020) Megjelent: Culture and Intercultural Communication pp. 71-89
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31282818] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31282818, Kapcsolat: 28972453
2020-08-09 22:59