Doró Katalin. Kerekasztal-beszélgetés a kollokációkról. (2007) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 13 2-3 133-143, 2014083
Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[2014083]
  1. Szitó Judit. A piros és vörös 3–10 éves gyermekek nyelvében: kollokációk. (2020) Megjelent: Nyelv, kultúra, identitás. Alkalmazott nyelvészeti kutatások a 21. századi információs térben pp. https://mersz.hu/hivatkozas/m716nyki5nynyny_116-https://mersz.hu/hivatkozas/m716nyki5nynyny_121
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31367264] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31367264, Kapcsolat: 29064568
  2. Veszelszki Ágnes. A hashtag mint új frazeologizmus?. (2016) Megjelent: Frazeológia. Az emberi világkép tükrözője pp. 147-158
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3060964] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3060964, Kapcsolat: 27794968
Doró Katalin. The use of high- and low-frequency verbs in English native and non-native student writing. (2007) Megjelent: Second Language Lexical Processes pp. 117-129, 2016193
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2016193]
  1. Park Eunjeong. The Effects of Linguistic and Demographic Features of Chinese International Students on Placement Test Levels in Higher Education: Logistic Regression. (2019) JOURNAL OF INTERNATIONAL STUDENTS 2162-3104 9 1 217-233
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30438458] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30438458, Kapcsolat: 27865954
  2. Wirza Yanty. A narrative case study of Indonesian EFL learners’ identities. (2018) INDONESIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS 2301-9468 8 2 473-481
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30383178] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30383178, Kapcsolat: 27792765
  3. Wirza Yanty. EFL and Language Ideology - The Case of Indonesia. (2017) Megjelent: The Tenth Conference on Applied Linguistics and The Second English Language Teaching and Technology Conference in collaboration... pp. 818-821
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30824799] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30824799, Kapcsolat: 28329446
  4. Jajić Novogradec. Međujezični utjecaji u ovladavanju engleskim leksikom: Uloga skorašnjosti i jezičnoga znanja (Crosslinguistic influence in English vocabulary acquisition: The role of language recency and proficiency). (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30352741] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30352741, Kapcsolat: 27753795
  5. Paquot M. Learner Corpus Bibliography. (2014)
    Egyéb/Adatbázis (Egyéb)[25264894] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25264894, Kapcsolat: 25264894
  6. Thékes István. Assessment of young learners' English as a foreign language vocabulary. Results of a diagnostic test with the Rasch model. (2014) Megjelent: Studies in Honour of Marianne Nikolov pp. 87-99
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24920072] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24920072, Kapcsolat: 24920072
  7. Khatra Simrit. « Je parle du française, où ? » Interlangue française d’un germanophone. Étude longitudinale du lexique. (2013) ISBN:9783902936202
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[24916609] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24916609, Kapcsolat: 24916609
  8. Carmen Schlig. Second Language Lexical Processes: Applied Linguistic and Psycholinguistic Perspectives edited by LENGYEL, ZSOLT, & JUDIT NAVRACSICS. (2009) MODERN LANGUAGE JOURNAL 0026-7902 1540-4781 93 3 451-452
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[21020491] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21020491, Kapcsolat: 25981015
  9. Judith Rosenhouse. Zsolt Lengyel and Judit Navracsics eds. (2007) Second Language Lexical processes. Applied Linguistic and Psycholinguistic Perspectives. (2007) PHONETICIAN 0741-6164 95 1 65-69
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[21051494] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21051494, Kapcsolat: 25981014
  10. Simon Orsolya. Anyanyelvi és idegen nyelvi beszédpercepciós összefüggések az általános iskola felső tagozatában. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1812765] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1812765, Kapcsolat: 24916601
Doró Katalin. The written assessment of the vocabulary knowledge and use of English majors in Hungary. (2008), 2007561
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2007561]
  1. Lehmann Magdolna. The lexical demands of readings in English studies. (2014) Megjelent: Studies in Honour of Marianne Nikolov pp. 343-355
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2545576] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2545576, Kapcsolat: 24916576
  2. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 24916568
  3. Hussein Shivan. The effect of extensive reading on improving learners' vocabulary knowledge in terms of size and academic words. (2013)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25239132] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25239132, Kapcsolat: 25239132
  4. Lehmann Magdolna. Assessing English Majors' Vocabulary at the University of Pécs.: Working Towards a Corpus-Based Approach. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1725255] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1725255, Kapcsolat: 24916579
Doró Katalin. Advanced vocabulary for foreign language majors: An advantage or a must?. (2009) Megjelent: Válogatás az I. Alkalmazott Nyelvészeti Doktorandusz Konferencia előadásaiból pp. 22-31, 2016239
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2016239]
  1. Lehmann Magdolna. Assessing English Majors' Vocabulary at the University of Pécs.: Working Towards a Corpus-Based Approach. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1725255] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1725255, Kapcsolat: 24916595
Doró Katalin. L2 productive vocabulary and mental lexicon in light of a word association task. (2009) Megjelent: Tanulmányok a mentális lexikonról : Nyelvelsajátítás – beszédprodukció – beszédpercepció [Studies on the Mental Lexicon : Langu... pp. 30-40, 2016251
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2016251]
  1. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 24916567
  2. Vargha Fruzsina. A lexikális hozzáférés útjai az első és második nyelv esetében. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24944732] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24944732, Kapcsolat: 24944732
Doró Katalin. Szak–szó–kincs: bölcsész szakma idegen nyelven. (2009) Megjelent: Porta Lingua 2009 : cikkek, tanulmányok a hazai szaknyelvoktatásról és -kutatásrólzaktudás idegen nyelven pp. 23-30, 2014885
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2014885]
  1. Hardi Judit. Academic vocabulary identification. (2010) Megjelent: Proceedings of the 2nd International Scientific and Expert Conference pp. 361-366
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1974474] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1974474, Kapcsolat: 24916623
Doró Katalin. Compound words in Hungarian learners’ responses to a word association task. (2010) Megjelent: Nyelv, beszéd, írás pp. 167-179, 2808884
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2808884]
  1. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 24916565
Doró Katalin. Meeting the language barrier: The experience of first-year students of English. (2010) Megjelent: CrosSections pp. 289-297, 2017286
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2017286]
  1. Dupák Karina. Language learning experience of first year English majors as they see it. (2019) EDULINGUA 2415-945X 5 1 23-39
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30798660] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30798660, Kapcsolat: 28552672
  2. Fekete Tamás. A Hungarian CrosSection of linguistics. (2013) ANGLICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 0860-5734 22 2 131-142
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[2881120] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2881120, Kapcsolat: 24933380
Doró Katalin. Miért lettem angolos? Elsőéves szegedi egyetemisták szakválasztása és nyelvi felkészültsége. (2010) Megjelent: A tudomány nyelve, a nyelv tudománya : alkalmazott nyelvészeti kutatások a magyar nyelv évében pp. 580-588, 2016366
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2016366]
  1. T. Balla Ágnes et al. Sikerre ítélve (?), avagy mi jellemzi az angol szakost tanulmányai kezdetén: egy hallgatói kérdőív tanulságai. (2018) Megjelent: Aszimmetrikus kommunikáció - aszimmetrikus viszonyok pp. 1193-1214
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30319166] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30319166, Kapcsolat: 27745254
  2. T Balla Ágnes et al. Have changes brought about changes? Findings of a longitudinal study conducted among first-year students of English. (2015) EDULINGUA 2415-945X 1 2 43-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3195318] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3195318, Kapcsolat: 26451265
  3. Bajnóczi Beatrix et al. Akkor és most: Elsőéves anglisztika BA szakos hallgatók nyelvi előképzettsége. (2015) Megjelent: Nyelv és kép pp. 9-14
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3014231] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3014231, Kapcsolat: 25409240
Doró Katalin. English language proficiency and the prediction of academic success of first-year students of English. (2011) Megjelent: UPRT 2010 pp. 173-185, 2014376
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2014376]
  1. Stigger Elizabeth. The Correlation between IELTS Scores and International Students’ Academic Success: A Literature Review. (2019) BC TEAL JOURNAL 2369-4211 4 1 84-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31050046] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31050046, Kapcsolat: 28615931
  2. Dupák Karina. Language learning experience of first year English majors as they see it. (2019) EDULINGUA 2415-945X 5 1 23-39
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30798660] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30798660, Kapcsolat: 28552675
  3. T Balla Ágnes et al. Have changes brought about changes? Findings of a longitudinal study conducted among first-year students of English. (2015) EDULINGUA 2415-945X 1 2 43-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3195318] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3195318, Kapcsolat: 26451263
Doró Katalin. Lemorzsolódás nyelvszakon: helyzetelemzés egy szegedi angolos évfolyam tükrében. (2011) Megjelent: Az alkalmazott nyelvészet ma: innováció, technológia, tradíció : MANYE XX. pp. 404-409, 2014937
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2014937]
  1. Dupák Karina. Language learning experience of first year English majors as they see it. (2019) EDULINGUA 2415-945X 5 1 23-39
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30798660] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30798660, Kapcsolat: 28552677
  2. T. Balla Ágnes et al. Sikerre ítélve (?), avagy mi jellemzi az angol szakost tanulmányai kezdetén: egy hallgatói kérdőív tanulságai. (2018) Megjelent: Aszimmetrikus kommunikáció - aszimmetrikus viszonyok pp. 1193-1214
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30319166] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30319166, Kapcsolat: 27745263
  3. T Balla Ágnes et al. Have changes brought about changes? Findings of a longitudinal study conducted among first-year students of English. (2015) EDULINGUA 2415-945X 1 2 43-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3195318] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3195318, Kapcsolat: 26451264
  4. Petneki Katalin et al. Az emelt szintű érettségi, mint a nyelvszakok bemeneti követelménye: A német érettségi tapasztalatai. (2015) EDULINGUA 2415-945X 1 1 7-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2830423] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2830423, Kapcsolat: 25074072
  5. Bajnóczi Beatrix et al. Akkor és most: Elsőéves anglisztika BA szakos hallgatók nyelvi előképzettsége. (2015) Megjelent: Nyelv és kép pp. 9-14
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3014231] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3014231, Kapcsolat: 25409246
Doró Katalin. The importance of advanced L2 vocabulary in academic contexts: a Hungarian example. (2012) Megjelent: Learning and Teaching English: Insights from Research pp. 333-353, 2014918
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2014918]
  1. Vettorel Paola. Learning and Teaching English: Insight From Research, Editors: Luciana Pedrazzini, Andrea Nava, Publisher: Polimetrica, 2012. (2012) STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 2083-5205 2084-1965 2 3 443-448
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[25980489] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25980489, Kapcsolat: 25980489
Doró Katalin. Citation practices in EFL undergraduate theses: A focus on reporting verbs. (2013) Megjelent: UPRT 2013 pp. 32-42, 2539552
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2539552]
  1. Liardét Cassi L. et al. “So and so” says, states and argues: A corpus-assisted engagement analysis of reporting verbs. (2019) JOURNAL OF SECOND LANGUAGE WRITING 1060-3743 44 37-50
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30865366] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30865366, Kapcsolat: 28374771
  2. Pípalová Renata. Reporting verbs in native and non-native academic discourse. (2015) Megjelent: Lexical issues in L2 writing pp. 127-154
    Könyvrészlet[24944723] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24944723, Kapcsolat: 24944723
  3. Pietilä Päivi. Lexical diversity In L2 academic writing: A look At MA thesis conclusions. (2015) Megjelent: Lexical issues in L2 writing pp. 105-125
    Könyvrészlet[24944702] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24944702, Kapcsolat: 24944720
Doró Katalin et al. Language learning strategies in elementary school: The effect of age and gender in an EFL context. (2013) JOURNAL OF LINGUISTICS AND LANGUAGE TEACHING 2190-4677 4 2 25-37, 2487804
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2487804]
  1. Ragchaa Jargaltuya. Teaching, Learning and Assessing Students’ English Language Receptive Skills in Mongolia [A diákok angol nyelvi receptív képességeinek tanítása, tanulása és értékelése Mongóliában]. (2020)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31394862] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31394862, Kapcsolat: 29097957
  2. Tovkanec H. V. et al. Examination of strategy use during foreign language comprehension and text creation tasks - Stratégiahasználat vizsgálata idegen nyelvű szövegértési, szövegalkotási feladatok során. (2020) NAUKOVIJ VISNIK MUKACHIVSKOGO DJERZHAVNOGO UNIVERSITETU : SERIJA PEDAGOGIKA TA PSIHOLOGIJA 2413-3329 1(11) 188-190
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[31389632] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31389632, Kapcsolat: 29087088
  3. Khaliq Abdul et al. ELT Teachers Attitude towards Language Learning Strategies Used in Southern Punjab, Pakistan. (2019) Global Regional Review (GRR) 2616-955X 2663-7030 IV I 271-280
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31373676] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31373676, Kapcsolat: 29064034
  4. Thékes István. Studies in the assessment of foreign language vocabulary. (2018) ISBN:9786155256349
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3392220] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3392220, Kapcsolat: 27469941
  5. Ragchaa Jargaltuya. Mongolian Students’ Learning Strategies in Mastering English Receptive Skills. (2018) ASIAN JOURNAL OF MULTIDISCIPLINARY STUDIES 2348-7186 2321-8819 6 4 30-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3392267] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3392267, Kapcsolat: 27370684
  6. Esim Gürsoy et al. Identifying Children’s Language Learning Strategies: Turkish Example. (2018) PORTA LINGUARUM 1697-7467 15 30_JUNIO 43-56
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27529257] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27529257, Kapcsolat: 27529257
  7. Amirul Mukminin et al. Bilingual Education Policy and Indonesian Students’ Learning Strategies. (2018) ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE 1305-3515 17 3 1-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27508967] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27508967, Kapcsolat: 27508967
  8. Ragchaa Jargaltuya. The relationship between teaching and learning strategies of english receptive skills: a mongolian case study. (2017) Megjelent: FEU 2017 Fiatalok Európában Konferencia pp. 242-256
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27431640] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27431640, Kapcsolat: 27431640
  9. Pilipović V et al. "Kritični period" u izboru strategija za učenje stranog jezika. (2017) ZBORNIK RADOVA FILOZOFSKOG FAKULTETA U PRIŠTINI 0354-3293 2217-8082 47 1 149-165
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27008188] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27008188, Kapcsolat: 27008188
  10. Thékes István. Fiatal nyelvtanulók angol, mint idegennyelvi szókincsét mérő szókincsteszt eredményeinek összevetése egy korábbi nagymintás vizsgálattal. (2017) DELIBERATIONES 1789-8919 10 2 210-222
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3340252] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3340252, Kapcsolat: 27742994
  11. Thékes István. Assessing Young Hungarian EFL Learners’ Vocabulary and Learning Strategies. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3195639] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3195639, Kapcsolat: 26459746
  12. Thékes István. An empirical study into Hungarian young learners’ English as a foreign language learning strategies. (2016) INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH STUDIES IN LANGUAGE LEARNING 2243-7754 2243-7762 2017 6 3-24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25430736] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25430736, Kapcsolat: 25430736
  13. Nagy Judit. Az angol nem anyanyelvi változatainak érthetősége: normák, attitűdök és a hallás utáni szövegértés viszonya. (2015) Megjelent: Többnyelvűség és kommunikáció Kelet-Közép-Európában pp. 103-111
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2885823] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2885823, Kapcsolat: 25208169
  14. Hardi Judit. Általános iskolások idegen nyelvi szótanulási stratégiái. (2015) GRADUS 2064-8014 2 1 61-72
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2889649] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2889649, Kapcsolat: 24758219
  15. Nagy Judit. The Use of Speech Visualization Technology in Prosody Teaching. (2014) Megjelent: New Trends in Language Didactics pp. 95-107
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24436889] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24436889, Kapcsolat: 24436889
  16. Hardi Judit. Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2839314] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2839314, Kapcsolat: 24758220
Doró Katalin. On the move: Target vs. source culture representation in two EFL course books. (2013) Megjelent: Papers on Language, Culture and Literature 4 pp. 283-294, 2539595
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2539595]
  1. Abdul Rahim Hajar et al. Locally developed versus global textbooks: an evaluation of cultural content in textbooks used in English language teaching in Malaysia. (2019) ASIAN ENGLISHES 1348-8678 2331-2548 1-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30917991] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30917991, Kapcsolat: 28438786
Doró Katalin. Role of lexical knowledge and its testing in an L2 academic context. (2013) ISBN:9873659440694, 2459638
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2459638]
  1. Thékes István. Fiatal nyelvtanulók angol, mint idegennyelvi szókincsét mérő szókincsteszt eredményeinek összevetése egy korábbi nagymintás vizsgálattal. (2017) DELIBERATIONES 1789-8919 10 2 210-222
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3340252] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3340252, Kapcsolat: 27743119
  2. Thékes István. Results of an online complex vocabulary test assessing young learners’ English as a foreign language word knowledge. (2015) PEDACTA 2248-3527 5 1 41-57
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2993147] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2993147, Kapcsolat: 25264789
  3. Thékes István. An integrated diagnostic vocabulary test for young EFL learners. (2015) JOURNAL OF LINGUISTICS AND LANGUAGE TEACHING 2190-4677 6 2 189-209
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2993095] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2993095, Kapcsolat: 25264788
  4. Thékes István. Angol, mint idegennyelvi szótudás mérése egy diagnosztikus komplex online teszttel fiatal nyelvtanulók körében. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 12 28-56
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2993080] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2993080, Kapcsolat: 25264783
Doró Katalin. Selling their research: the linguistic realization of rhetoric moves in English thesis abstracts written by Hungarian undergraduates. (2013) ROMANIAN JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 1584-3734 2286-0428 10 1 181-191, 2222740
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2222740]
  1. Xie Shaoliang. Multidimensional analysis of Master thesis abstracts: a diachronic perspective. (2020) SCIENTOMETRICS 0138-9130 1588-2861 2020
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31229788] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31229788, Kapcsolat: 29063992
  2. Abdollahpour Zeinab et al. Embodiment of rhetorical moves in lexical bundles in abstracts of the medical sciences. (2019) SOUTHERN AFRICAN LINGUISTICS AND APPLIED LANGUAGE STUDIES 1607-3614 37 4 339-360
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31014945] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31014945, Kapcsolat: 28559625
  3. Amalia Shinta et al. The rhetorical moves in Indonesian EFL thesis abstracts across educational levels. (2018) Jurnal Pendidikan Humaniora 2338-8110 2442-3890 6 2 99-107
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30346742] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30346742, Kapcsolat: 27747687
  4. Abdollahpour Z et al. Rhetorical Structure of the Abstracts of Medical Sciences Research Articles. (2018) PRENSA MEDICA ARGENTINA 0032-745X 104 6
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30430632] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30430632, Kapcsolat: 27856871
  5. Kövér Ármin. Disciplinary differences of topical progression in discourse: The case of abstracts in applied linguistics and literary studies. (2018) WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 1789-3607 12 12 15-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30536486] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30536486, Kapcsolat: 28160054
  6. Jalilifar A et al. Thematicity in applied linguistics textbooks: A comparative study of foreword, introduction and preface. (2017) IRANIAN JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING RESEARCH 2322-1291 5 2 15-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26794089] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26794089, Kapcsolat: 26794089
  7. Santos J et al. Issues with Publishing Abstracts in English: Challenges for Portuguese Linguists’ Authorial Voices. (2016) PUBLICATIONS 2304-6775 4 12 1-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25574696] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25574696, Kapcsolat: 25574696
  8. Guangsa Jin. Genre knowledge for intercultural communication: A contrastive genre analysis of thesis introductions and literature reviews written in China, New Zealand and America. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26412814] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26412814, Kapcsolat: 26412814
  9. H Khurshied. Genre analysis of Urdu research article abstracts. (2016) SCIENCE INTERNATIONAL 1013-5316 28 4 637-642
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26656292] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26656292, Kapcsolat: 26656292
  10. Tamano Roseniya. Citation practices of education student researchers in their undergraduate thesis. (2016) Research Journal of Education 2413-8886 2413-0540 2 2 15-21
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26074066] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26074066, Kapcsolat: 26074066
  11. Lon C. Rhetorical moves and metadiscourse used in abstracts of ESL engineering undergraduates’ term papers in a Malaysian public university. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[26838762] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26838762, Kapcsolat: 26838762
  12. Pietilä Päivi. Lexical diversity In L2 academic writing: A look At MA thesis conclusions. (2015) Megjelent: Lexical issues in L2 writing pp. 105-125
    Könyvrészlet[24944702] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24944702, Kapcsolat: 24944702
  13. Klégr Aleš. Publisher’s descriptions of linguistic books: Comparison of Czech and English discourse strategies. (2014) DISCOURSE AND INTERACTION 1802-9930 7 2 21-33
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24928733] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24928733, Kapcsolat: 24928733
Doró Katalin. The rhetoric structure of research article abstracts in English studies journals. (2013) PRAGUE JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 1804-8722 2 1 119-139, 2442956
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2442956]
  1. Xie Shaoliang. Multidimensional analysis of Master thesis abstracts: a diachronic perspective. (2020) SCIENTOMETRICS 0138-9130 1588-2861 2020
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31229788] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31229788, Kapcsolat: 29063703
  2. Malekzadeh Maryam. Genre Analysis of Article Abstract Sections across Translation Studies and English Literature. (2020) LANGUAGE ART 2476-6526 2538-2713 5 1 101-114
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31374149] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31374149, Kapcsolat: 29064572
  3. Mukhaiyar Mukhaiyar et al. Students’ Knowledge of The Rhetorical Structure of Research Articles Published in Reputable Journals. (2019) Megjelent: Proceedings of the Sixth of International Conference on English Language and Teaching (ICOELT 2018) pp. 50-56
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31008974] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31008974, Kapcsolat: 28552541
  4. Tovar Viera et al. Rhetorical structures in abstracts of scientific papers published in Ecuadorian and American-medium contexts. (2019) REVISTA UNIVERSIDAD Y SOCIEDAD 2218-3620 11 5 316-326
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30925632] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30925632, Kapcsolat: 28445304
  5. Mahmoud Alzarien Manal i et al. Rhetorical Structure of the Arabic Patent Abstracts. (2019) GEMA ONLINE JOURNAL OF LANGUAGE STUDIES 1675-8021 19 4 148-168
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30942480] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30942480, Kapcsolat: 28461744
  6. Zibalas Deividas et al. Rhetorical structure of promotional genres: The case of research article and conference abstracts. (2019) DISCOURSE AND INTERACTION 1802-9930 12 2 p. 95
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31201059] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31201059, Kapcsolat: 28835354
  7. Kurniawan Eri et al. Rhetorical Organization of Applied Linguistics Abstracts: Does Scopus Journal Quartile Matter?. (2019) GEMA ONLINE JOURNAL OF LANGUAGE STUDIES 1675-8021 19 4 184-202
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30942498] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30942498, Kapcsolat: 28461755
  8. Tovar Viera Rodrigo. Rhetorical Move Structure in Abstracts of Research Articles Published in Ecuadorian and American English-Speaking Contexts. (2019) ARAB WORLD ENGLISH JOURNAL 2229-9327 10 4 74-87
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31036051] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31036051, Kapcsolat: 28598492
  9. Estafyeva E.. Moves, Metaphors and Their Interrelation in Abstractsof Climate Change Articles in High-Impact Scientific Journals. (2019)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[30865322] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30865322, Kapcsolat: 28374711
  10. Suryani Fitri et al. Move Analysis of the English Bachelor Thesis Abstracts Written by Indonesians. (2019) Prominent 2621-024X 2621-0258 2 2 192-199
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31028974] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31028974, Kapcsolat: 28589266
  11. Ileri Nurcan. Lexical phrases in research article and PhD thesis abstracts in applied linguistics and psychology. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30825131] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30825131, Kapcsolat: 28329675
  12. Mukhaiyar Mukhaiyar et al. KEBUTUHAN MAHASISWA AKAN MATERI AJAR MENULIS ARTIKEL DALAM BAHASA INGGRIS BERBASIS KRITERIA JURNAL-JURNAL BEREPUTASI. (2019) LINGUA DIDAKTIKA: JURNAL BAHASA DAN PEMBELAJARAN BAHASA 1979-0457 2541-0075 13 2 p. 123
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31201057] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31201057, Kapcsolat: 28835351
  13. Hafidzoh K. et al. Discourse patterns of applied linguistics research article abstracts in English. (2019) Megjelent: 3rd ELLiC Proceedings: Reimagining New Cyber-based Research in English Education, Literature, Linguistics, and Translation pp. 356-361
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[30682992] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30682992, Kapcsolat: 28172804
  14. del-Saz-Rubio María Milagros. A rhetorical approach to the genre of the abstract within the field of Food Science and Technology. (2019) PRAGMALINGUISTICA 1133-682X 27 328-348
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31201398] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31201398, Kapcsolat: 28835746
  15. El-Dakhs DAS. Why are abstracts in PhD theses and research articles different? A genre-specific perspective. (2018) JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES 1475-1585 1878-1497 36 48-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27676729] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27676729, Kapcsolat: 27676729
  16. Tovar Viera Rodrigo. Linguistic realizations of research article abstracts written by Ecuadorian and North American academic authors. (2018) Megjelent: Doktoranduszok tanulmányai az alkalmazott nyelvészet köréből 2018 pp. 82-99
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30370103] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30370103, Kapcsolat: 27777776
  17. Rashidi N et al. Informetrics of Scientometrics abstracts: a rhetorical move analysis of the research abstracts published in Scientometrics journal. (2018) SCIENTOMETRICS 0138-9130 1588-2861 2018 1-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27469935] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27469935, Kapcsolat: 27469935
  18. Kövér Ármin. Disciplinary differences of topical progression in discourse: The case of abstracts in applied linguistics and literary studies. (2018) WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 1789-3607 12 12 15-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30536486] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30536486, Kapcsolat: 28160055
  19. El-Dakhs DAS. Comparative Genre Analysis of Research Article Abstracts in More and Less Prestigious Journals: Linguistics Journals in Focus. (2018) RESEARCH IN LANGUAGE 1731-7533 2083-4616 16 1 47-63
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27676730] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27676730, Kapcsolat: 27676730
  20. DL Fariha. Interaction in social science research article abstracts. (2017) Megjelent: CLLT 2017 pp. 456-462
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[27191883] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27191883, Kapcsolat: 27191883
  21. Vathanalaoha Kriangkrai. Genre analysis and transitivity analysis of dental research article abstracts: Thai and international journals. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30352720] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30352720, Kapcsolat: 27753759
  22. Al-Shujairi Y B et al. Role of moves, tenses, and metadiscourse in the abstract of an acceptable research article. (2016) MEDITERRANEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES 2039-9340 2039-2117 7 2 379-386
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25511755] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25511755, Kapcsolat: 25511755
  23. R Rungnaphawet. Moves, move sequences, and move cycling in computer engineering and electrical engineering research article abstracts. (2016) PASAA PARITAT JOURNAL 2286-9972 31 107-140
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26656658] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26656658, Kapcsolat: 26656658
  24. A Zand-Moghadam. A Rhetorical Move Analysis of TEFL Thesis Abstracts: The Case of Allameh Tabataba’i University. (2016) ISSUES IN LANGUAGE TEACHING 2322-3715 2476-6194 5 1 1-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26802243] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26802243, Kapcsolat: 26802243
  25. Pietilä Päivi. Lexical diversity In L2 academic writing: A look At MA thesis conclusions. (2015) Megjelent: Lexical issues in L2 writing pp. 105-125
    Könyvrészlet[24944702] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24944702, Kapcsolat: 24944724
  26. Huang L. Automatic semantic annotation for abstracts of scientific discourses. (2015) Megjelent: Proceedings of the 2nd International Workshop on Semantic Technologies (IWOST2) pp. 1-7
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25173198] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25173198, Kapcsolat: 25173198
Doró Katalin et al. Beliefs about the effective language teacher: The challanges of training (future) English teachers. (2014) Megjelent: Success and Challenges in Foreign Language Teaching pp. 49-54, 2591932
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2591932]
  1. Komlosi-Ferdinand Flora. University students’ preferences on English teachers’ nationality and teaching style. (2019) EDULINGUA 2415-945X 5 1 1-21
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31009094] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31009094, Kapcsolat: 28552666
  2. Melek Çakmak. Pre-service ELT Teachers’ Perceptions of Characteristics of Effective Teachers. (2018) GAZI UNIVERSITESI GAZI EGITIM FAKULTESI DERGISI 1301-9058 38 1 359-383
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27630882] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27630882, Kapcsolat: 27630882
2020-09-26 14:41