Lukacs A et al. Hungarian cross-modal priming and treatment of nonsense words supports the dual-process hypothesis. (1999) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 22 6 1030-1031, 2634495
Folyóiratcikk/Hozzászólás, helyreigazítás (Folyóiratcikk)/Tudományos[2634495]
  1. Pliatsikas C et al. Processing of regular and irregular past tense morphology in highly proficient second language learners of English: A self-paced reading study. (2013) APPLIED PSYCHOLINGUISTICS 0142-7164 1469-1817 34 5 943-970
    Folyóiratcikk[23970440] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23970440, Kapcsolat: 23970440
  2. Dezső Németh et al. The effect of morphological complexity on short-term memory capacity. (2011) ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 1216-8076 1588-2624 2560-1016 2559-8201 58 1 85-107
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1492129] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1492129, Kapcsolat: 23970423
  3. Christos Pliatsikas. Grammatical processing in second language learners. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23970436] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23970436, Kapcsolat: 23970436
  4. Portin M et al. L1 effects on the processing of inflected nouns in L2. (2008) ACTA PSYCHOLOGICA 0001-6918 1873-6297 128 3 452-465
    Folyóiratcikk[23970425] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23970425, Kapcsolat: 23970425
  5. Gary F. What can developmental disorders tell us about modularity?. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 762-763
    Folyóiratcikk[23970427] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23970427, Kapcsolat: 23970427
  6. Yuko Munakata et al. The best is yet to come: The promise of models of developmental disorders. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 6 765-766
    Folyóiratcikk[23970433] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23970433, Kapcsolat: 23970433
  7. Thomas M et al. Residual normality: Friend or foe?. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 6 772-787
    Folyóiratcikk/Tudományos[26308690] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26308690, Kapcsolat: 26308690
  8. Susan C et al. Did Residual Normality ever have a chance?. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 759-760
    Folyóiratcikk[24131350] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131350, Kapcsolat: 23970432
  9. Thomas Michael et al. Are developmental disorders like cases of adult brain damage? Implications from connectionist modelling. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 6 727-750
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26315575] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26315575, Kapcsolat: 26315575
  10. Clahsen H et al. The mental representation of inflected words: An experimental study of adjectives and verbs in German. (2001) LANGUAGE 0097-8507 1535-0665 77 3 510-543
    Folyóiratcikk[23970426] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23970426, Kapcsolat: 23970426
Lukács Ágnes. Szabályok és kivételek–a magyar morfológia szabályos és rendhagyó alakjainak tárolási és feldolgozási jellegzetességei. (1999), 3170251
Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[3170251]
  1. Bárkányi Zs. A fresh look at quantity sensitivity in Spanish. (2002) LINGUISTICS 0024-3949 1613-396X 40 2 375-394
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2016755] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2016755, Kapcsolat: 26315419
  2. Clahsen H. Lexical entries and rules of language: A multidisciplinary study of German inflection. (1999) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 22 6 991-1013
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26315420] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26315420, Kapcsolat: 26315420
Csépe V. Mindegy, hogy hogyan tanulunk olvasni? Eltérő tréning, eltérő összemérés, változó eltérési negativitás (EN).. (2001) Megjelent: Tanulás, kezdeményezés, alkotás pp. 198-213, 1051379
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1051379]
  1. Sósné Pintye. Újító törekvéseink legnemesebb hagyományainkból táplálkoznak: Meixner Ildikó olvasástanítási módszerének elemzése a paradigmaváltás kutatási eredményeinek tükrében.. (2012) Megjelent: Nemzedékek együttműködése a tudományban pp. 47-60
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2238861] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2238861, Kapcsolat: 27656128
  2. Goswami U. The use of event related potentials in the study of early cognitive development. (2005) INFANT AND CHILD DEVELOPMENT 1522-7227 1522-7219 14 1 95-98
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[10315055] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 10315055, Kapcsolat: 20140479
  3. N Kollár. IRODALOM. (2004) Megjelent: Pszichológia pedagógusoknak
    Könyvrészlet/Bibliográfia, repertórium (Könyvrészlet)/Oktatási[27629776] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27629776, Kapcsolat: 27629776
Csepe V. The role of reading acquisition methods in phoneme representation as shown by MMN changes. (2001) INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOPHYSIOLOGY 0167-8760 1872-7697 41 3 209-209, 1050539
Folyóiratcikk/Absztrakt / Kivonat (Folyóiratcikk)/Tudományos[1050539]
  1. Shaul Shelley. EVENT-RELATED POTENTIALS (ERPS) IN THE STUDY OF DYSLEXIA: A Review. (2008) Megjelent: BRAIN RESEARCH IN LANGUAGE pp. 51-92
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24102686] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24102686, Kapcsolat: 24102686
Kovacs I. Contour integration deficit in children suffering from Williams syndrome. (2001) PERCEPTION 0301-0066 1468-4233 30 Suppl 120-120, 2649137
Folyóiratcikk/Absztrakt / Kivonat (Folyóiratcikk)/Tudományos[2649137]
  1. Melanie Palomaresa et al. Orientation perception in Williams Syndrome: Discrimination and integration. (2009) BRAIN AND COGNITION 0278-2626 1090-2147 70 1 21-30
    Folyóiratcikk[23994886] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23994886, Kapcsolat: 23994886
  2. Melanie Palomaresa et al. Visuospatial interpolation in typically developing children and in people with Williams Syndrome. (2008) VISION RESEARCH 0042-6989 48 23-24 2439-2450
    Folyóiratcikk[23994887] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23994887, Kapcsolat: 23994887
  3. J N Geest et al. Visual depth processing in Williams–Beuren syndrome. (2005) EXPERIMENTAL BRAIN RESEARCH 0014-4819 1432-1106 166 2 200-209
    Folyóiratcikk[23994888] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23994888, Kapcsolat: 23994888
Kovacs I. Contour integration deficit in Williams Syndrome children. (2001) JOURNAL OF VISION 1534-7362 1 3 p. 146, 1143877
Folyóiratcikk/Absztrakt / Kivonat (Folyóiratcikk)/Tudományos[1143877]
  1. Palomares Melanie et al. Orientation perception in Williams Syndrome: Discrimination and integration.. (2009) BRAIN AND COGNITION 0278-2626 1090-2147 70 21-30
    Folyóiratcikk[20855138] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20855138, Kapcsolat: 20855138
  2. Palomaresa M et al. Visuospatial interpolation in typically developing children and in people with Williams Syndrome. (2008) VISION RESEARCH 0042-6989 48 23-24 2439-2450
    Folyóiratcikk[20470695] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20470695, Kapcsolat: 20470695
  3. Van der et al. Visual depth processing in Williams–Beuren syndrome. (2006) EXPERIMENTAL BRAIN RESEARCH 0014-4819 1432-1106 166 2 p. 1432
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20498768] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20498768, Kapcsolat: 20498768
Lukács Á et al. Vocabulary and morphological patterns in Hungarian children with Williams syndrome: a preliminary report. (2001) ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 1216-8076 1588-2624 2560-1016 2559-8201 48 1-3 243-269, 194653
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[194653]
  1. Lacroix Agnes et al. Language and emotional abilities in children with Williams syndrome and children with autism spectrum disorder: similarities and differences. (2016) PEDIATRIC HEALTH MEDICINE AND THERAPEUTICS 1179-9927 7 89-96
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26225997] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26225997, Kapcsolat: 26306745
  2. Gervain J. Szerkezet és agy a nyelvfejlődés legkorábbi szakaszaiban [Structure and the brain in early language development]. (2013) Megjelent: Általános Nyelvészeti Tanulmányok XXV pp. 193-213
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23496873] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23496873, Kapcsolat: 23496873
  3. Robinson SJ et al. Dissociations in mathematical knowledge: Case studies in Down's syndrome and Williams syndrome. (2013) CORTEX: A JOURNAL DEVOTED TO THE STUDY OF THE NERVOUS SYSTEM AND BEHAVIOR 0010-9452 1973-8102 49 2 534-548
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26306746] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26306746, Kapcsolat: 26306746
  4. Marilee A et al. Continuous Cognitive Dynamics of the Evaluation of Trustworthiness in Williams Syndrome. (2012) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 3 p. 160
    Folyóiratcikk[24131349] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131349, Kapcsolat: 24131349
  5. Robinson SJ et al. The representation of semantic knowledge in a child with Williams syndrome. (2009) COGNITIVE NEUROPSYCHOLOGY 0264-3294 1464-0627 26 3 307-337
    Folyóiratcikk/Tudományos[24796476] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24796476, Kapcsolat: 10308468
  6. Yeates KO. Pediatric Neuropsychology. (2009) ISBN:9781606234655
    Könyv[24131334] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131334, Kapcsolat: 24131334
  7. Oetting Janna. Morphosyntax in child language disorders.. (2009) Megjelent: Handbook of child language disorders. (pp. 341-364). New York, NY, US: Psychology Press. xviii, 590 pp. pp. 341-364
    Könyvrészlet[23213430] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213430, Kapcsolat: 23213430
  8. Lányiné Engelmayer. Intellektuális képességzavar és pszichés fejlődés. (2009) ISBN:9789632262307
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2342627] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2342627, Kapcsolat: 23213429
  9. Carolyn B et al. Williams Syndrome. (2007) Megjelent: Neurogenetic developmental disorders: variation of manifestation in childhood pp. 199-262
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24131344] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131344, Kapcsolat: 24131344
  10. Mervis C et al. Language and communicative devlopment in Willaiams syndrome. (2007) MENTAL RETARDATION AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES RESEARCH REVIEWS 1080-4013 1098-2779 13 1 3-15
    Folyóiratcikk[23213576] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213576, Kapcsolat: 23213411
  11. Michael SC. Speeded naming, frequency and the development of the lexicon in Williams syndrome. (2006) LANGUAGE AND COGNITIVE PROCESSES 0169-0965 1464-0732 22 134-165
    Folyóiratcikk[23213405] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213405, Kapcsolat: 23213405
  12. Meyer-Lindenberg A et al. Neural mechanisms in Williams syndrome: A unique window to genetic influences on cognition and behaviour. (2006) NATURE REVIEWS NEUROSCIENCE 1471-003X 1471-0048 7 5 380-393
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23357309] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23357309, Kapcsolat: 24131343
  13. Mervis C. Language Abilities in Williams-Beuren Syndrome: A Review. (2006) Megjelent: Williams-Beuren syndrome: Research and clinical perspectives. pp. 124-176
    Könyvrészlet[23213414] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213414, Kapcsolat: 23213414
  14. Carolyn B. Language Abilities in Williams-Beuren Syndrome: A Review. (2006) Megjelent: Williams-Beuren Syndrome: Research, Evaluation, and Treatment pp. 159-206
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24131357] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131357, Kapcsolat: 24131357
  15. Győri Miklós. Autism and cognitive architecture.: Domain specificity and psychological theorising on autism.. (2006) ISBN:9630583372; 9789630583374
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1954893] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1954893, Kapcsolat: 23213419
  16. Kormos Judit et al. A munkamória és a nyelvérzék szerepe a fordításban. (2006) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 61 4 557-580
    Folyóiratcikk[23213418] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213418, Kapcsolat: 23213418
  17. Andrea Zukowski. Knowledge of Constraints on Compounding in Children and Adolescents With Williams Syndrome. (2005) JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 1092-4388 1558-9102 48 79-92
    Folyóiratcikk[23213409] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213409, Kapcsolat: 23213409
  18. Elena Garayzábal. Habilidades Lingüísticas y comunicativas en el sindrome de williams. El perfil clasico a debate. (2005) Megjelent: Estudios de Lingüística Clínica: Problemas de eficacia comunicativa: Descripción, detección, rehabilitación pp. 21-38
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24131352] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131352, Kapcsolat: 24131352
  19. Ypsilanti G et al. Expressive and receptive vocabulary in children with Williams and Down syndromes. (2005) JOURNAL OF INTELLECTUAL DISABILITY RESEARCH 0964-2633 1365-2788 49 5 353-364
    Folyóiratcikk[23213416] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213416, Kapcsolat: 23213416
  20. Zukowski L. Wanna contraction in typical development and in people with Willaims syndrome. (2004)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[23213427] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213427, Kapcsolat: 23213427
  21. Schaner-Wolles C. Spared domain-specific cognitive capacities. (2004) Megjelent: William Syndrome Across Languages pp. 93-124
    Könyvrészlet[24131337] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131337, Kapcsolat: 24131337
  22. Kassai I. Nyelvi és beszédbeli rendellenességek a nyelvtudomány történetében. (2004) NYELVTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 0029-6791 101 1 91-123
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[195554] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 195554, Kapcsolat: 10308470
  23. Bello A et al. Lexical production in children with Williams syndrome: spontaneous use of gesture in a naming task.. (2004) NEUROPSYCHOLOGIA 0028-3932 1873-3514 42 2 201-213
    Folyóiratcikk[23213408] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213408, Kapcsolat: 23213408
  24. Bene Edina. Finomszemantikai különbségvizsgálat Williams-szindrómásoknál. (2004) Megjelent: Tanulményok a nyelvtanulás köréből p. 208
    Könyvrészlet[23213424] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213424, Kapcsolat: 23213424
  25. Levy Y. Emergent linguistic competence in children with Williams-syndrome: Bartke S, Siegmüller J. (2004) Megjelent: William Syndrome Across Languages pp. 271-294
    Könyvrészlet[24131339] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131339, Kapcsolat: 24131339
  26. Levy J. Structural abnormality may not equal functional oddity. (2003) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 760-761
    Folyóiratcikk[23213417] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213417, Kapcsolat: 23213417
  27. Marcus G. What can developmental disorders tell us about modularity?. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 6 762-763
    Folyóiratcikk[24131342] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131342, Kapcsolat: 24131342
  28. Ralph-Axel Müller. Weak evidence for a strong case against modularity in developmental disorders. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 764-765
    Folyóiratcikk[24131351] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131351, Kapcsolat: 24131351
  29. Munakata Y et al. The best is yet to come: The promise of models of developmental disorders. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 6 765-766
    Folyóiratcikk[24131332] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131332, Kapcsolat: 24131332
  30. Briscoe j. The beauty of models for developmental disorders. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 6 750-752
    Folyóiratcikk[24131333] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131333, Kapcsolat: 24131333
  31. Thomas M et al. Residual normality: Friend or foe?. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 6 772-787
    Folyóiratcikk/Tudományos[26308690] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26308690, Kapcsolat: 26308643
  32. Philip Gerrans. Nativism, neuroconstructivism, and developmental disorder. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 757-758
    Folyóiratcikk[24131347] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131347, Kapcsolat: 24131347
  33. Friedmann N et al. Modularity in developmental disorders: Evidence from Specific Language Impairment and peripheral dyslexias. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 756-757
    Folyóiratcikk[24131338] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131338, Kapcsolat: 24131338
  34. Gert Westermann et al. Models of atypical development must also be models of normal development. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 771-772
    Folyóiratcikk[24131348] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131348, Kapcsolat: 24131348
  35. Christine Temple et al. How connectionist simulations fail to account for developmental disorders in children?. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 6 769-770
    Folyóiratcikk[23213407] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213407, Kapcsolat: 23213407
  36. Ramuz F. Evidence for a domain-specific deficit in developmental dyslexia. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 767-768
    Folyóiratcikk[23213413] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213413, Kapcsolat: 23213413
  37. Susan C et al. Did Residual Normality ever have a chance?. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 759-760
    Folyóiratcikk[24131350] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131350, Kapcsolat: 24131350
  38. Ferrari M. Development is also experienced by a personal self who is shaped by culture. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 6 755-756
    Folyóiratcikk[24131341] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131341, Kapcsolat: 24131341
  39. Gary F et al. Are developmental disorders like cases of adult brain damage?: Implications from connectionist modelling. (2002) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 25 6 727-750
    Folyóiratcikk[24131346] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131346, Kapcsolat: 24131346
  40. Bllom P. Précis of How Children Learn the Meaning of Words.. (2001) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 24 6 1095-1134
    Folyóiratcikk[23213422] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213422, Kapcsolat: 23213422
  41. Bloom P. Controversis in the study of word learning. (2001) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 24 6 1124-1134
    Folyóiratcikk/Tudományos[26308644] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26308644, Kapcsolat: 26308644
Lukács Ágnes. Szabályok és kivételek: a kettős modell érvényessége a magyarban.. (2001) Megjelent: A magyar morfológia pszicholingvisztikája pp. 119-152, 2640201
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2640201]
  1. Simon Eszter. The definition of Named Entities. (2019) Megjelent: K + K = 120 pp. 481-498
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31144901] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31144901, Kapcsolat: 28790438
  2. Reszegi Katalin. Mental Aspects of Proper Names. (2018) ONOMASTICA URALICA 1586-3719 2061-0661 10 149-167
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30380308] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30380308, Kapcsolat: 28141908
  3. Fehér Krisztina. A nyelv grammatikája: A nyelvtudomány és a kognitív pszichológia határán. (2018) ISBN:9789633186435
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3338345] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3338345, Kapcsolat: 27201692
  4. Simon Eszter. The definition of named entities. (2017) Megjelent: K + K = 120. Papers dedicated to László Kálmán and András Kornai on the occasion of their 60th birthdays pp. xx-xx
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27177037] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27177037, Kapcsolat: 27177037
  5. Reszegi Katalin. Pszicholingvisztika, neurolingvisztika és névkutatás. (2017) NÉVTANI ÉRTESÍTŐ 0139-2190 39 13-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27248118] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27248118, Kapcsolat: 28178344
  6. Schnell Zsuzsanna. Az elme nyelve: Társalgás és nyelvfejlődés. (2016) ISBN:9789630596503
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2934094] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2934094, Kapcsolat: 26452012
  7. Heilmann Á et al. Szavak és memória. (2013) Megjelent: Általános Nyelvészeti Tanulmányok XXV pp. 67-100
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24186988] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24186988, Kapcsolat: 24186988
  8. Fehér K. A morfoszintaktikai szabályok és a pszicholingvisztika. (2013) Megjelent: „…hogy legyen a víznek lefolyása..." : Köszöntő kötet Szilágyi N. Sándor tiszteletére pp. 151-170
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23711676] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23711676, Kapcsolat: 24186989
  9. Bába B. A magyar tulajdonnevek viselkedése. (2012) ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 1587-1061 2498-4442 12 1-2 7-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24186987] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24186987, Kapcsolat: 24186987
  10. Magyar Lilla. A mentális lexikon modelljei a magyar nyelvben. (2008) Megjelent: A láthatatlan nyelv pp. 98-119
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24186978] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24186978, Kapcsolat: 24186978
  11. Pléh Csaba. A tér és a nyelv világa. (2007) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 62 3 279-312
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[1322516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1322516, Kapcsolat: 24186979
  12. Pléh CS. Pszicholingvisztika. (2006) Megjelent: Magyar nyelv pp. 725-752
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24186980] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24186980, Kapcsolat: 24186980
  13. Bertalan R. Nincs cím. (2006) BESZÉDGYÓGYÍTÁS 1215-7589 17 2 p. 91
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[10310649] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 10310649, Kapcsolat: 24186982
  14. Németh Dezső et al. A verbális munkamemória és a morfológiai komplexitás. (2006) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 61 2 265-298
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1071319] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1071319, Kapcsolat: 24186981
  15. Gósy M. Pszicholingvisztika. (2005) ISBN:9633897734
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[195712] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 195712, Kapcsolat: 24186983
  16. Németh T.. The principles of communicative language use. (2004) ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 1216-8076 1588-2624 2560-1016 2559-8201 51 379-418
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1417587] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1417587, Kapcsolat: 24186984
  17. Pléh Csaba. Pszicholingvisztika. (2003) Megjelent: A magyar nyelv kézikönyve pp. 425-450
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1802678] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1802678, Kapcsolat: 24186985
  18. Német T. Pragmatika. (2003) Megjelent: Tanulmányok a pragmatika köréből p. 252
    Könyvrészlet[24186986] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24186986, Kapcsolat: 24186986
Pléh Csaba. A magyar morfológia pszicholingvisztikája. (2001) ISBN:9633797411, 2640200
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2640200]
  1. Pajor Emese et al. Vak gyermekek nyelv- és beszédfejlődésének sajátos vonásai és háttere. (2019) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 74 5 199-212
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30755171] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30755171, Kapcsolat: 28828953
  2. Horváth Alexandra. 4–10 éves korú gyermekek igei morfoszintaktikai fejlettségének vizsgálata a magyarra adaptált Wug-teszttel. (2017) LOGOPÉDIA 2498-8960 2 1 67-86
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27117814] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27117814, Kapcsolat: 27117868
  3. Gervain J. Szerkezet és agy. (2013) Megjelent: Általános Nyelvészeti Tanulmányok XXV pp. 193-213
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24187002] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24187002, Kapcsolat: 24187002
  4. Lengyel Zsolt. Pszicholingvisztikai alapismeretek. (2012) ISBN:9789639927513
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2807881] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2807881, Kapcsolat: 24187003
  5. Kiefer F. Strukturális magyar nyelvtan 4. A szótár szerkezete. (2008) ISBN:9789630586658
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[196616] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 196616, Kapcsolat: 24186995
  6. Schnell Zsuzsanna. Tudatelmélet és pragmatika. Idiomatikus nyelvsajátítás. (2005) Megjelent: Az ezerarcú elme pp. 102-116
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1741884] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1741884, Kapcsolat: 24187000
  7. Kálmán L et al. Bevezetés a nyelvtudományba. (2005) ISBN:9637094261
    Könyv/Nem besorolt (Könyv)/Tudományos[195686] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 195686, Kapcsolat: 24186997
Pléh CS. A szabályok és a kettős disszociációs elv a nyelv agyi reprezentációjában. (2001) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 46 10 1202-1206, 194640
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[194640]
  1. Horváth Alexandra. 4–10 éves korú gyermekek igei morfoszintaktikai fejlettségének vizsgálata a magyarra adaptált Wug-teszttel. (2017) LOGOPÉDIA 2498-8960 2 1 67-86
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27117814] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27117814, Kapcsolat: 27117874
  2. Navracsics Judit. Szóaktíváció két nyelvrn. (2011)
    Könyv[23213550] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213550, Kapcsolat: 23213550
  3. Németh Dezső et al. Készségtanulás és emlékezet. (2009) Megjelent: Sport, életmód, egészség pp. 378-387
    Könyvrészlet[23213549] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23213549, Kapcsolat: 23213549
Racsmany M et al. Some cognitive tools for word learning: The role of working memory and goal preference. (2001) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 24 6 1115-1117, 1011424
Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[1011424]
  1. Janacsek K et al. A munkamemória új magyar nyelvű neuropszichológiai mérőeljárása: a hallási mondatterjedelem teszt (HMT). (2009) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 64 2 385-406
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1962608] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1962608, Kapcsolat: 20650010
  2. Schnell Zsuzsanna. Cornerstone in the Kindergarten: An Applied Psycholinguistic Approach to Cognitive Interpreting Strategies. (2007) Megjelent: UPRT 2007: Empirical Studies in English Applied Linguistics pp. 195-216
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25147237] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25147237, Kapcsolat: 25147237
  3. CB Mervis. Language abilities in Williams-Beuren syndrome. (2006) Megjelent: Williams-Beuren syndrome: research, evaluation, and treatment pp. 159-206
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24116978] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24116978, Kapcsolat: 24116978
  4. Hoffmann Ildikó et al. Fejezetek a neurolingvisztikából: Nyelvi patológiák és emlékezeti működés. (2006) ISBN:9637356460
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1113746] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1113746, Kapcsolat: 21078743
  5. Németh Dezső. A nyelvi és az emlékezeti folyamatok kapcsolata. (2005) Megjelent: Az ezerarcú elme p. 161
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24116982] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24116982, Kapcsolat: 24116982
  6. Schaner-Wolles C. Spared domain-specific cognitive capacities? Syntax and morphology in Williams syndrome. (2004) Megjelent: Williams Syndrome across Languages pp. 93-122
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24131284] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24131284, Kapcsolat: 24116980
Csépe Valéria et al. A beszédhangok reprezentációjának fejlődése és fejlesztése, avagy mire jó az eltérési negativitás (EN)?. (2002) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 22 1 3-21, 1050683
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1050683]
  1. Juhász Valéria. Application of the sight word reading teaching method in the reading develpoment of Hungarian pupils. (2019) Megjelent: A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében : Виклики xxi ... pp. 179-188
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30616956] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30616956, Kapcsolat: 28504731
  2. Goswami U. The use of event related potentials in the study of early cognitive development. (2005) INFANT AND CHILD DEVELOPMENT 1522-7227 1522-7219 14 1 95-98
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[10315055] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 10315055, Kapcsolat: 20140620
Csépe V et al. Beszédészlelés és a nyelvi rendszer - fejlődés és fejlődési zavar.. (2002) Megjelent: Az általánostól a különösig pp. 109-131, 1774012
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1774012]
  1. Juhász Valéria. Application of the sight word reading teaching method in the reading develpoment of Hungarian pupils. (2019) Megjelent: A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében : Виклики xxi ... pp. 179-188
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30616956] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30616956, Kapcsolat: 28504738
2020-02-28 16:39