Imre Angéla et al. Egynyelvű, magyar anyanyelvű iskolások beszédpercepciós folyamata idegen nyelven. (2009) Megjelent: Tanulmányok a mentális lexikonról pp. 326-335
Bóna Judit. A szupraszegmentális hangszerkezet szerepe az akcentus megítélésében. (2017) THL2: A MAGYAR NYELV ÉS KULTÚRA TANÍTÁSÁNAK SZAKFOLYÓIRATA 1787-1417 2498-8995 2017 1-2 217-225
Németh Szilvia. Magánhangzó-minőségek magyarul beszélő oroszok beszédében. (2014) Megjelent: Nyelvelsajátítási-, nyelvtanulási- és beszédkutatások = Papers in language acquisition, language learning and speech research pp. 98-109
Mária Laczkó. Temporal characteristics of teenagers’ spontaneous speech and topic based narratives produced during school lessons. (2019) Megjelent: Proceedings of DiSS 2019 pp. 63-66
Markó Alexandra et al. A diskurzusjelölők használatának fejlődése: a hümmögés formai és funkcionális sajátosságai különböző életkorokban. (2010) Megjelent: Nyelv, beszéd, írás pp. 82-92
Simon Orsolya. A beszédpercepció, a lexikális hozzáférés és a beszédmegértés sajátosságai anya- és idegen nyelvi összevetésben. (2006) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X XII 3-4 17-36
Simon Orsolya. Anyanyelvi és idegen nyelvi percepciós működések összefüggései az általános iskolában.. (2004) Megjelent: Nyelvészet és interdiszciplinaritás I.-II pp. 437-450
Vanconé Kremmer I. Magyar szlovák kétnyelvű gyermekek mondat- és szövegértésének vizsgálata. (2001) ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 1587-1061 2498-4442 1 2 23-46
Simon O. A magyar és az angol beszédészlelési és beszédmegértési teljesítmény összefüggései 11-12 évesek körében. (2001) ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 1587-1061 2498-4442 1 2 47-61
Bartha Krisztina. A rövid távú memória szerepe a beszédfeldolgozásban kétnyelvű kisiskolásoknál. (2017) Megjelent: Nyelv – Közösség – Perspektíva pp. 129-138
Bóna Judit. A szupraszegmentális hangszerkezet szerepe az akcentus megítélésében. (2017) THL2: A MAGYAR NYELV ÉS KULTÚRA TANÍTÁSÁNAK SZAKFOLYÓIRATA 1787-1417 2498-8995 2017 1-2 217-225
Németh Szilvia. Magánhangzó-minőségek magyarul beszélő oroszok beszédében. (2014) Megjelent: Nyelvelsajátítási-, nyelvtanulási- és beszédkutatások = Papers in language acquisition, language learning and speech research pp. 98-109
Menyhárt Krisztina. Procesi na ezikovoto vazprijatie pri balgaro-ungarski dvuezichni deca. (2002) Megjelent: Българи и унгарци – 1000 години заедно pp. 117-125,
2947707
Trofimovich Pavel et al. Learning prosody and fluency characteristics of second language speech: The effect of experience on child learners' aquisition of five suprasegmentals. (2007) APPLIED PSYCHOLINGUISTICS 0142-7164 1469-1817 28 251-276
Menyhárt K. A beszéd időviszonyai egy- és kétnyelvű gyermekeknél. (2003) Megjelent: Kísérleti fonetika - laboratóriumi fonológia a gyakorlatban pp. 55-73,
1839067
Menyhárt K. A spontán beszéd megakadásjelenségei az életkor függvényében. (2003) Megjelent: Kísérleti fonetika - laboratóriumi fonológia a gyakorlatban pp. 125-138,
195204
Gyarmathy Dorottya et al. Characteristics of silent pauses in the spontaneous speech of kindergarten and primary school children. (2019) Megjelent: A nyelv – tanítás, tanulás, reprezentáció, feldolgozás. Pszicholingvisztikai tanulmányok 6. Language – teaching, learning, repr... pp. 190-208
Vakula Tímea et al. Egyéni sajátosságok vizsgálata a spontán beszéd temporális szerkezetében. (2018) Megjelent: Nyelv – nyelvközösség – közösségi perspektíva pp. 45-58
Horváth Viktória. Megakadásjelenségek és időzítési sajátosságaik 6–9 éves gyermekek spontán narratíváiban. (2017) Megjelent: Új utak a gyermeknyelvi kutatásokban pp. 96-120
Staudt A. Periodicitás és rekurzió a spontán beszédben: Újraindítások, mint megakadásjelenségek a HuComTech spontánbeszéd-korpuszban. (2011) Megjelent: Rekurzió a nyelvben I. pp. 127-140