Horváth G et al. A táj és a környezet változásai Portugáliában és Magyarországon. (2003) Megjelent: Környezetvédelmi mozaikok pp. 123-144, 1924538
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1924538]
  1. García J et al. Alterações paisagísticas e ambientais na Hungria e em Portugal um estudo geográfico comparativo. (2003) Revista da Faculdade de Letras 19 1 237-243
    Folyóiratcikk[25667879] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25667879, Kapcsolat: 23176717
Erzsébet Korom et al. Detailed framework for diagnostic assessment of science. (2012) Megjelent: Framework for diagnostic assessment of science pp. 175-306, 1986923
Könyvrészlet/Utánközlés (Könyvrészlet)/Tudományos[1986923]
  1. Linus Kambeyo. SCIENTIFIC REASONING SKILLS: A THEORETICAL BACKGROUND ON SCIENCE EDUCATION. (2017) NERA journal : a journal for the Namibian Educational Research Association 14 40-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31258742] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31258742, Kapcsolat: 28927068
Korom Erzsébet et al. Részletes tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. (2012) Megjelent: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez pp. 179-309, 1874980
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1874980]
  1. Gál-Szabó Zsófia. Felsoroló kombinatív problémák megoldása során használt stratégiák mérésének előkészítése. (2019) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 7 1 31-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30619206] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30619206, Kapcsolat: 28244852
  2. Hegedűs Roland. A felsőoktatásba bejutott, hátrányos helyzetű fiatalok iskoláinak jellemzése. (2019) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 7 1 60-73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30619208] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30619208, Kapcsolat: 28135084
  3. Makádi Mariann. A térlátás és a tapasztalatok kapcsolata: Egy térbeli intelligencia-felmérés tapasztalatai. (2013) A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6642 2 3-14
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2439578] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2439578, Kapcsolat: 27008430
  4. Kiss Gábor. Egészséges életmódra nevelés az iskolában – Egészségnap mint témanap. (2012) A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6626 20 4 12-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23600678] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23600678, Kapcsolat: 23600678
2020-07-04 07:41