Holló Dorottya et al. The Neglected Element – Teaching Culture in the EFL Classroom. (2000) NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 1218-537X 7 1 76-85, 2060389
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2060389]
  1. SAYDI Tilda. Introduire l’Interculturel Dans l’Enseignement-Apprentissage De Langue Etrangère En Milieu Universitaire Exolingue. (2016) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1301-3416 28 1.ÖzelSayı 313-336
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30376097] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30376097, Kapcsolat: 27785423
  2. Fekete Adrienn et al. First-year English and German Language Teacher Majors’ Profile: From Where? Who? Why? and How?. (2016) Megjelent: New Aspects in European Teacher Education pp. 107-121
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3079210] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3079210, Kapcsolat: 26638456
  3. Ligeti Judit. Alcuni metodi per introdurre le componenti interculturali nella lezione di linguaggio medico. (2015) Megjelent: Szaknyelvoktatás és multikulturalitás pp. 186-194
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3030047] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3030047, Kapcsolat: 27785417
  4. Furka Ildikó. Cultural value orientation studies in foreign language education in Hungary: Establishing a Hungarian cultural value orientation profile for application in foreign language education in Hungary. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2305572] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2305572, Kapcsolat: 28377582
  5. Éva Illés. Communicative language teaching and English as a lingua franca. (2011) VIEWS: VIENNA ENGLISH WORKING PAPERS 2074-9856 2074-9864 20 1 3-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1706458] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1706458, Kapcsolat: 27785401
  6. Shakhmatova O.. Intercultural Communication Competence Development in EFL Classroom. (2010) Вестник Казахстанско-Американского Свободного Университета НАУЧНЫЙ ЖУРНАЛ 1 60-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30915993] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30915993, Kapcsolat: 28437054
Lázár Ildikó et al. Taking the Bull in the China Shop by the Horns – Teaching Culture through Language. (2000) FOLIO: JOURNAL OF THE MATERIALS DEVELOPMENT ASSOCIATION 1357-406X 6 1 4-8, 2063480
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2063480]
  1. Árvay Anett. Kultúra a magyar mint idegen nyelv órán. (2011) NYELVTUDOMÁNY - ACTA UNIVERSITATIS SZEGEDIENSIS SECTIO LINGUISTICA 1786-7428 5-7 5-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2791083] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2791083, Kapcsolat: 28377579
  2. Károly Krisztina. Szövegtan és fordítás. (2007) ISBN:9789630585170
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1196379] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1196379, Kapcsolat: 28458729
  3. Skopinskaja Liljana. Language-and-Culture Teaching: A New Challenge for Foreign Language Teachers. (2003)
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[30916001] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30916001, Kapcsolat: 28437059
Martina Huber-Kriegler et al. Mirrors and windows: An intercultural communication textbook. (2003) ISBN:9287151938, 2063496
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2063496]
  1. Siergar Fenty. In pursuit of intercultural communicative competence: An investigation into English language policy and practices at a private university in Indonesia. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30862870] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30862870, Kapcsolat: 28371904
  2. Byram Michael. Twenty-five years on – from cultural studies to intercultural citizenship. (2014) LANGUAGE CULTURE AND CURRICULUM 0790-8318 2014 1-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24470552] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24470552, Kapcsolat: 28368937
  3. Róg Tomasz. Selected Aspects of Assessing Intercultural Competence in L2 Instruction. (2014) Megjelent: Intercultural issues in the era of globalization pp. 180-190
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30860095] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30860095, Kapcsolat: 28368917
  4. Leiva Juan. Práctica de la interculturalidad desde la perspectiva docente: análisis y propuestas pedagógicas. (2014) CULTURA Y EDUCACION 1135-6405 1578-4118 22 1 67-84
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30860166] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30860166, Kapcsolat: 28368973
  5. Chudzikowski Katharina et al. Variation in communication satisfaction of academic staff in universities in Yemen depending on national culture. (2011) CROSS CULTURAL MANAGEMENT-AN INTERNATIONAL JOURNAL 1352-7606 18 1 87-105
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30860136] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30860136, Kapcsolat: 28368950
  6. Rahimi Ali et al. Teachability of Intercultural Sensitivity from the Perspective of Ethnocentrism vs. Ethnorelativism: An Iranian Experience. (2011) Iranian Journal of Applied Linguistics 1735-1634 14 1 109-134
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30862862] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30862862, Kapcsolat: 28371898
  7. Piasecka Liliana. Sensitizing Foreign Language Learners to Cultural Diversity Through Developing Intercultural Communicative Competence. (2011) Megjelent: Aspects of Culture in Second Language Acquisition and Foreign Language Learning pp. 21-33
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30860145] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30860145, Kapcsolat: 28368956
  8. Cazade Alain. L’interculturel est-il soluble dans l’humour ?. (2009) RECHERCHE ET PRATIQUES PEDAGOGIQUES EN LANGUES DE SPECIALITE - CAHIERS DE L'APLIUT 2257-5405 28 2 24-39
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30862872] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30862872, Kapcsolat: 28371914
  9. Larzén‐Östermark Eva. Language teacher education in Finland and the cultural dimension of foreign language teaching: A student teacher perspective. (2009) EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION 0261-9768 1469-5928 32 4 401-421
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30860134] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30860134, Kapcsolat: 28368942
  10. Rantz Frédérique et al. Exploring Intercultural Awareness in the Primary Modern Language Classroom: The Potential of the New Model of European Language Portfolio Developed by the Irish Modern Languages in Primary Schools Initiative (MLPSI). (2005) LANGUAGE AND INTERCULTURAL COMMUNICATION 1470-8477 5 3-4 209-221
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30860158] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30860158, Kapcsolat: 28368965
Ildikó Lázár. Developing and assessing intercultural communicative competence: A guide for language teachers and teacher educators. (2007) ISBN:9789287162250, 2063511
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2063511]
  1. Hallouch Nadjouia. BRIDGING THE BARRIERS IN BRITISH CULTURE. (2019) PEOPLE: INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES 2454-5899 5 2 285-292
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30862946] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30862946, Kapcsolat: 28371996
  2. Orna-Montesinos Concepción. The Scope Of Intercultural Communication In A Military-Specific Language Learning Program. (2017) JOURNAL OF TEACHING ENGLISH FOR SPECIFIC AND ACADEMIC PURPOSES 2334-9182 2334-9212 5 1 13-33
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30860079] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30860079, Kapcsolat: 28368901
  3. De Vincenti Gloria. Fostering ‘knowledge’ through representations of eating habits in Italian foreign language textbooks: An intercultural challenge. (2017) FORUM ITALICUM 0014-5858 2168-989X 51 3 761-774
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30862945] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30862945, Kapcsolat: 28371994
  4. Pop Raluca. Incorporating both Language and Culture in the Teaching of Norwegian as a Foreign Language: A Perspective on the BA Norwegian Programme in Cluj-Napoca. (2015) EDUCATIA 21 1841-0456 2247-8671 13 26-37
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30862941] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30862941, Kapcsolat: 28371989
  5. Róg Tomasz. Selected Aspects of Assessing Intercultural Competence in L2 Instruction. (2014) Megjelent: Intercultural issues in the era of globalization pp. 180-190
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30860095] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30860095, Kapcsolat: 28368911
  6. Siek-Piskozub Teresa. Educating FL Teachers for the Role of Intercultural Mediators: Challenges and Options. (2014) Megjelent: Intercultural issues in the era of globalization pp. 191-199
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30857687] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30857687, Kapcsolat: 28368914
  7. Jing Hongtao. Global awareness: Foreign Language Teachers’ Beliefs and Practices. (2013) INTERCULTURAL COMMUNICATION STUDIES 1057-7769 22 1 95-116
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30860069] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30860069, Kapcsolat: 28368893
  8. Piasecka Liliana. Sensitizing Foreign Language Learners to Cultural Diversity Through Developing Intercultural Communicative Competence. (2011) Megjelent: Aspects of Culture in Second Language Acquisition and Foreign Language Learning pp. 21-33
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30860145] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30860145, Kapcsolat: 28371967
  9. Rico Troncoso. Language Teaching Materials as Mediators For ICC Development: A Challenge for Materials Developers. (2011) Signo y Pensamiento 2027-2731 0120-4823 31 60 130-154
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30862930] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30862930, Kapcsolat: 28371959
  10. Lussier Denise. Language Education as Entry to Intercultural Communication Competence (ICC). (2011) Canadian Issues - Themes Canadiens 0318-8442 60-66
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30862938] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30862938, Kapcsolat: 28371984
  11. Marczak Marius. New Trends in Teaching Language and Culture. (2010) Megjelent: Coping with diversity pp. 13-28
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30860058] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30860058, Kapcsolat: 28368878
Lázár Ildikó. Culture-related activities in the language classroom: an inter-cultural study. (2007) Megjelent: Developing and assessing intercultural communicative competence pp. 1-43, 2427022
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2427022]
  1. Byram Michael. Culture in foreign language learning: The implications for teachers and teacher training. (2015) Megjelent: Culture and foreign language education p. &
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30839432] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30839432, Kapcsolat: 28371921
  2. Siek-Piskozub Teresa. Educating FL Teachers for the Role of Intercultural Mediators: Challenges and Options. (2014) Megjelent: Intercultural issues in the era of globalization pp. 191-199
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30857687] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30857687, Kapcsolat: 28366137
  3. Byram Michael. Language teaching and its contexts. (2013) IRANIAN JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING RESEARCH 2322-1291 1 1 1-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30839400] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30839400, Kapcsolat: 28371916
Harris J et al. Overcoming resistances. (2011) Megjelent: Teacher Education for Change pp. 91-103, 2063563
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2063563]
  1. Misra Pradeep. Equipping Teacher Educators for Digital Teaching and Learning: Promises, Practices, Challenges, and Strategies. (2019) Megjelent: Handbook of Research on Faculty Development for Digital Teaching and Learning pp. 119-139
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30857196] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30857196, Kapcsolat: 28365756
  2. Cessar Charlot. Beyond digital technology: Challenges for teachers and teacher trainers. (2014) Andragoški glasnik: Glasilo Hrvatskog andragoškog društva 1331-3134 18 1 39-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30857305] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30857305, Kapcsolat: 28365832
Ildikó Lázár. Teachers’ beliefs about integrating the development of intercultural communicative competence in language teaching. (2011) FORUM SPRACHE 1868-0852 5 5 113-127, 2427335
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2427335]
  1. Kesen Mutlu et al. Intercultural Communicative Competence through the eyes of Turkish University Students. (2017) International Journal of Curriculum and Instruction 9 2 157-178
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30857482] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30857482, Kapcsolat: 28365962
  2. Dombi Judit. A study on advanced EFL learners’ intercultural encounters. (2016) JOURNAL OF INTERCULTURAL COMMUNICATION 1404-1634 2016 42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3140453] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3140453, Kapcsolat: 28365935
  3. Zelenková Anna et al. Intercultural competence of university teachers: a challenge of internationalization. (2015) JOURNAL OF LANGUAGE AND CULTURAL EDUCATION 1339-4045 1339-4584 7 1 1-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30857529] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30857529, Kapcsolat: 28365996
  4. Byram Michael. Culture in foreign language learning: The implications for teachers and teacher training. (2015) Megjelent: Culture and foreign language education p. &
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30839432] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30839432, Kapcsolat: 28345336
  5. Byram Michael. Twenty-five years on – from cultural studies to intercultural citizenship. (2014) LANGUAGE CULTURE AND CURRICULUM 0790-8318 2014 1-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24470552] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24470552, Kapcsolat: 28345259
  6. Byram Michael. Language teaching and its contexts. (2013) IRANIAN JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING RESEARCH 2322-1291 1 1 1-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30839400] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30839400, Kapcsolat: 28345299
Richard Harris et al. Ways to bring about change. (2011) Megjelent: Teacher Education for Change pp. 105-115, 2427320
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2427320]
  1. Gallego Echeverri Mónica et al. Formación y perspectivas del profesorado frente a la inclusión de alumnos con necesidades educativas especiales en el Quindío. (2014) Revista de Investigaciones · UCM 0121-067X 2539-5122 15 1 154-165
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30857373] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30857373, Kapcsolat: 28365871
Lázár Ildikó. Az interkulturális kompetencia szerepe az ELTE Angol szak módszertani kurzusain 1986 és 2011 között. (2013) Megjelent: Az angol tudománya pp. 314-322, 30655249
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30655249]
  1. Holló Dorottya. Az interkulturalitás helye az angolszakos tanárképzésben – az interdiszciplinaritás kihívásai. (2016) Megjelent: Kutatások és jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből pp. 178-192
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3136891] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3136891, Kapcsolat: 28140634
Martyn Barrett et al. Developing intercultural competence through education. (2014) ISBN:9789287177452, 2538203
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2538203]
  1. Avotina Austra et al. Importance of Cultural Capital in the Twenty-First Century Teacher Education in Latvia. (2019) Megjelent: Arts and Cultural Education in a World of Diversity pp. 173-188
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30860012] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30860012, Kapcsolat: 28368838
  2. Herrero Carmen et al. A pedagogical model for integrating film education and audio description in foreign language acquisition. (2018) Translation and Translanguaging in Multilingual Contexts 2352-1805 2352-1813 4 1 30-54
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30859977] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30859977, Kapcsolat: 28368800
  3. Van Maele Jan et al. Towards an Experience-driven Approach to Teaching Intercultural Communication. (2014) Megjelent: Intercultural issues in the era of globalization pp. 122-129
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30857886] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30857886, Kapcsolat: 28366358
  4. Lindner Rachel et al. The Autobiography of Intercultural Encounters through Visual Media: exploring images of others in telecollaboration. (2014) LANGUAGE CULTURE AND CURRICULUM 0790-8318 27 3 226-243
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27385705] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27385705, Kapcsolat: 28366389
Ildikó Lázár. EFL learners' intercultural competence development in an international web collaboration project. (2015) LANGUAGE LEARNING JOURNAL 0957-1736 1753-2167 43 2 208-221, 2538198
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2538198]
  1. Zhang Lingfen. The Affordances of TV Drama in Building L2 Chinese Learners’ Intercultural Competence. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30862890] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30862890, Kapcsolat: 28371928
  2. Soodmand Afshar Hassan et al. Do EFL Teachers ‘Critically’ Engage in Cultural Awareness? A Mixed-Method Investigation. (2019) JOURNAL OF INTERCULTURAL COMMUNICATION RESEARCH 1747-5767 48 4 315-340
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30862913] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30862913, Kapcsolat: 28371939
  3. Arshavskaya Ekaterina. Promoting intercultural competence in diverse US classrooms through ethnographic interviews. (2018) TEACHING EDUCATION 1047-6210 1470-1286 29 2 194-210
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27612683] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27612683, Kapcsolat: 27612683
  4. Thoms Joshua et al. Open Educational Resources and ESL Education: Insights from US Educators. (2018) TESL-EJ: TEACHING ENGLISH AS A SECOND OR FOREIGN LANGUAGE 1072-4303 22 2 1-24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30862903] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30862903, Kapcsolat: 28371934
  5. Cornelius Sarah et al. International online collaboration as a boundary crossing activity for vocational educators. (2018) JOURNAL OF VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING 1363-6820 1747-5090 71 2 157-174
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30705621] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30705621, Kapcsolat: 28193504
  6. Shin Hyunjung et al. Intercultural Competence and Critical English Language Teacher Education. (2018) YONGO KYOYUK / ENGLISH TEACHING 1071-7108 73 4 125-147
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30862914] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30862914, Kapcsolat: 28371942
  7. Avgousti Maria Iosifina. Intercultural communicative competence and online exchanges: a systematic review. (2018) COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING 0958-8221 1744-3210 31 8 819-853
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30529206] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30529206, Kapcsolat: 28012177
  8. Lee K.. Implementing computer-mediated intercultural communication in English education: A critical reflection on its pedagogical challenges. (2018) JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING 0266-4909 1365-2729 34 6 673-687
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30553823] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30553823, Kapcsolat: 28012178
  9. Jacobi Laura. Ethnocentric Attitudes of American and International Students: Assessing the Impact of Collaboration. (2018) JOURNAL OF INTERCULTURAL COMMUNICATION RESEARCH 1747-5767 47 6 530-544
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30705643] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30705643, Kapcsolat: 28193530
  10. Vurdien Ruby et al. Enhancing Students' Intercultural Competence and Learner Autonomy via Facebook Telecollaboration. (2018) Megjelent: Handbook of Research on Integrating Technology Into Contemporary Language Learning and Teaching pp. 240-260
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30705672] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30705672, Kapcsolat: 28193567
  11. Ekici Didem. Developing Intercultural Competence Through Online English Language Teaching. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30862909] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30862909, Kapcsolat: 28371938
  12. Rezaei Saeed et al. Developing Intercultural Communicative Competence through Short Stories: A Qualitative Inquiry. (2018) IRANIAN JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING RESEARCH 2322-1291 6 2 77-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27612682] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27612682, Kapcsolat: 27612682
  13. Ozdemir Emrah. Promoting EFL learners' intercultural communication effectiveness: a focus on Facebook. (2017) COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING 0958-8221 1744-3210 30 6 510-528
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27385701] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27385701, Kapcsolat: 27385701
  14. Kohn Kurt et al. Learner agency and non-native speaker identity in pedagogical lingua franca conversations: insights from intercultural telecollaboration in foreign language education. (2017) COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING 0958-8221 1744-3210 30 5 351-367
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27385702] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27385702, Kapcsolat: 27385702
  15. Jin Seunghee. USING FACEBOOK TO PROMOTE KOREAN EFL LEARNERS' INTERCULTURAL COMPETENCE. (2015) LANGUAGE LEARNING & TECHNOLOGY 1094-3501 19 3 38-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27385703] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27385703, Kapcsolat: 27385703
  16. Peiser Gillian. Overcoming barriers: engaging younger students in an online intercultural exchange. (2015) INTERCULTURAL EDUCATION 1467-5986 1469-8439 26 5 361-376
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27385704] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27385704, Kapcsolat: 27385704
  17. Lindner Rachel et al. The Autobiography of Intercultural Encounters through Visual Media: exploring images of others in telecollaboration. (2014) LANGUAGE CULTURE AND CURRICULUM 0790-8318 27 3 226-243
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27385705] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27385705, Kapcsolat: 27385705
  18. Cornelius Sarah et al. Facilitating Collaborative Online Learning: Experiences From a Finnish-Scottish Project for Vocational Educators. (2014) PROCEEDINGS ON THE EUROPEAN CONFERENE OF E-LEARNING 2048-8637 2014 Copenhagen 696-699
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[27385706] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27385706, Kapcsolat: 27385706
2020-07-07 23:55