Golubeva Irina. A nyelvtanulók szociobiológiája. (2002) Megjelent: Nyelvpedagógia az ezredfordulón pp. 97-114, 2827824
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2827824]
  1. Tóth Éva. Nyelvpedagógia az ezredfordulón. (2002) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 3 4 129-139
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24472118] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24472118, Kapcsolat: 24472118
Golubeva Irina. Interkulturális kompetencia - túl a sztereotípiákon. (2003) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a tudás társadalma pp. 209-218, 2828869
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2828869]
  1. Barta E. Nincs cím. (2016) PÁLYÁZATI PAVILON 1786-1616 2016 Tavasz 6-9
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[26655993] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26655993, Kapcsolat: 26655993
  2. Barta E. A nyitottság a beilleszkedés sikerfaktora. (2016)
    Egyéb/Ismertetés/Katalógus (Egyéb)/Ismeretterjesztő[26655985] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26655985, Kapcsolat: 26655985
  3. Korányi Margit. Egyetlen gramm tapasztalat többet ér egy tonna teóriánál. (2012)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Nem besorolt jellegű[24471675] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24471675, Kapcsolat: 24471675
Koster Cor. Painting a PICTURE: towards a language teaching module on intercultural communication. (2005) Megjelent: 8th CercleS International Conference “University Language Centres: Broadening Horizons, Expanding Networks”: Proceedings pp. 209-2019, 2827997
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2827997]
  1. Papalexi Olga. TǾΕISSUE OF MEDIATION IN GREEK JUNIOR HIGH SCHOOLS: CONTENT ANALYSIS AND DETECTION OF TEACHERS’ AWARENESS. (2012)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[24473554] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24473554, Kapcsolat: 24473554
  2. Ballweg Sandra. PICTURE – Interkulturelle Kommunikation erleben. (2008) BABYLONIA: THE SWISS JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND LEARNING 1420-0007 1420-0007 4 52-56
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24473527] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24473527, Kapcsolat: 24473527
  3. Taylor Torsello. CercleS and the Common European Framework. (2005)
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[24473489] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24473489, Kapcsolat: 24473489
Bandiné Liszt. Projektpedagógiai folyamatok a gyermekkori nyelvpedagógiában. (2007), 2247192
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2247192]
  1. Major Lenke. A KÖRNYEZETI NEVELÉS MÓDSZERTANA. (2014) Megjelent: 3. NEMZETKÖZI MÓDSZERTANI KONFERENCIA A MÓDSZERTAN OKTATÁSÁNAK HATÉKONYSÁGA AZ ÓVODAPEDAGÓGUSOK ÉS OSZTÁLYTANÍTÓK MINŐSÉGESEBB ... pp. 181-187
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24468932] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24468932, Kapcsolat: 24468932
  2. Trentinné Benkő Éva. A kétnyelvű fejlesztés és a pedagógusképzés. (2014) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 3 89-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2776346] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2776346, Kapcsolat: 24289208
Ákos Rédey. Alternative Sources for Biomass Energy. (2011), 2969893
Egyéb/Csak repozitóriumban hozzáférhető közlemény (Egyéb)/Tudományos[2969893]
  1. Utasi A. Advance Environmental Impact Assessment Method. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27363363] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27363363, Kapcsolat: 27363363
Golubeva Irina. A csend és a hallgatás a kultúraközi kommunikációban, avagy hallgatni valóban arany?. (2012) Megjelent: Mentális folyamatok a nyelvi feldolgozásban [Mental procedures in language processing] p. 139, 2828827
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2828827]
  1. E Bártfai. Csend és szinesztézia: Az érzékek keveredésének egy sajátos típusa. (2016) KORTÁRS ONLINE 2016 7/8 p. 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26655945] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26655945, Kapcsolat: 26655945
Golubeva Irina. Reflexiones sobre el componente intercultural en los manuales de E/LE usados en el caso de los estudiantes húngaros adultos de nivel inicial y elemental. (2013) Megjelent: Actas Digitales pp. 137-148, 2828643
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2828643]
  1. Buči M. Análisis de los contenidos interculturales en los libros del alumno de ELE en nivel B1. (2017)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)/Tudományos[27363364] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27363364, Kapcsolat: 27363364
Atabong A. IEREST: Intercultural Education Resources for Erasmus Students and their Teachers. (2015) ISBN:9789616964449, 2967032
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2967032]
  1. Arvidsson K et al. Self-perceived linguistic progress, target language use and personality development during study abroad. (2018) STUDY ABROAD RESEARCH IN SECOND LANGUAGE ACQUISITION AND INTERNATIONAL EDUCATION 2405-5522 2405-5530 3 1 144-166
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27346406] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27346406, Kapcsolat: 27346406
  2. Holliday A. Designing a Course in Intercultural Education. (2018) Intercultural Communication Education 2209-1041 1 1 4-11
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27346366] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27346366, Kapcsolat: 27346366
  3. Mitchell R. Anglophone Students Abroad: Identity, Social Relationships, and Language Learning. (2017)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[26655924] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26655924, Kapcsolat: 26655924
  4. Holliday A. Revisiting Intercultural Competence: Small Culture Formation on the Go through Threads of Experience. (2016) International Journal of Bias, Identity and Diversities in Education 2379-7363 2379-7355 1 2
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26655931] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26655931, Kapcsolat: 26655931
  5. Boye S. Intercultural Communicative Competence; Short Stays Abroad Perceptions of Development. (2016) ISBN:9783830984092
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[26655846] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26655846, Kapcsolat: 26655846
  6. Bažec H. IEREST. Intercultural Education Resources for Erasmus Students and their Teachers. Aminkeng Atabong, Lut Baten, Luisa Bavieri, Ana Beaven, Claudia Borghetti, Neva Čebron, Miguel Gallardo, Sara Ganassin, Irina Golubeva, Prue Holmes, Lucia Livatino, John Osborne, Jan Van Maele, Basil Vassilicos. Annales University Press, Koper (2015). 126 strani. ISBN 978-961-6964-45-6.. (2016) SCRIPTA MANENT 1854-2042 2016 11 51-52
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[26655835] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26655835, Kapcsolat: 26655835
  7. Will Baker. English as an academic lingua franca and intercultural awareness: student mobility in the transcultural university. (2016) LANGUAGE AND INTERCULTURAL COMMUNICATION 1470-8477 16 3 437-451
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26057499] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26057499, Kapcsolat: 26735555
  8. Aba D. Addressing Intercultural Experience and Academic Mobility in Higher Education. (2016) JOURNAL OF INTERCULTURAL COMMUNICATION RESEARCH 1747-5767 45 6 487-502
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26735552] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26735552, Kapcsolat: 26735552
  9. Aba D. Towards an Intercultural Communication Competence Tool for Academic Mobility Purposes. (2015) JOURNAL OF INTERCULTURAL COMMUNICATION 1404-1634 2015 39 p. 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26655908] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26655908, Kapcsolat: 26655908
Cebron N. Intercultural activities through the eyes of students: feedback from the IEREST project. (2015) THE JOURNAL OF LINGUISTIC AND INTERCULTURAL EDUCATION 2065-6599 2015 8 59-72, 3156433
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3156433]
  1. García Fernando. Praga: Memorias y reconstrucciones de un encuentro con el mundo. (2016) Megjelent: Encuentro Internacional de Estudiantes de Psicología pp. 1-19
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26779073] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26779073, Kapcsolat: 26779073
Beaven Ana. Intercultural preparation for future mobile students: a pedagogical experience. (2016) LANGUAGE AND INTERCULTURAL COMMUNICATION 1470-8477 16 3 491-501, 3052719
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3052719]
  1. Hepple Erika. Designing and implementing pre-sojourn intercultural workshops in an Australian university. (2017) Megjelent: Intercultural Interventions in Study Abroad pp. 34-52
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27236599] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27236599, Kapcsolat: 27236599
  2. Giuffrida S. The Potential of Travel Writing for Developing Intercultural Communicative Competence in the FL Classroom. (2016) INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE AND APPLIED LINGUISTICS 2383-0514 2 1 34-76
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26653414] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26653414, Kapcsolat: 26653414
  3. Erden H. Experiences of Turkish University Students on Academic Mobility: Before and after Academic Mobility Factors. (2016) UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 2332-3205 2332-3213 4 12A 81-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26652362] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26652362, Kapcsolat: 26652362
Byram M. Introduction. (2016) Megjelent: From Principles to Practice in Education for Intercultural Citizenship pp. xxvii-xxxiv, 3244777
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3244777]
  1. Fan F et al. ‘A more inclusive mind towards the world’: English language teaching and study abroad in China from intercultural citizenship and English as a lingua franca perspectives. (2017) LANGUAGE TEACHING RESEARCH 1362-1688 1477-0954 2017
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26677691] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26677691, Kapcsolat: 26677691
  2. Porto M. Mural Art and Graffiti: Developing Intercultural Citizenship in Higher Education Classes in English as a Foreign Language in Argentina and Italy. (2016) Megjelent: From Principles to Practice in Education for Intercultural Citizenship pp. 181-198
    Könyvrészlet[26675900] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26675900, Kapcsolat: 26675900
  3. Porto M. Language and Intercultural Citizenship Education for a Culture of Peace: The Malvinas/Falklands Project. (2016) Megjelent: From Principles to Practice in Education for Intercultural Citizenship pp. 199-224
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26675903] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26675903, Kapcsolat: 26675903
  4. Lundgren U. Intercultural Encounters in Teacher Education – Collaboration Towards Intercultural Citizenship. (2016) Megjelent: From Principles to Practice in Education for Intercultural Citizenship pp. 45-77
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26675888] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26675888, Kapcsolat: 26675888
  5. Yulita L. Human Rights Education in Language Teaching. (2016) Megjelent: From Principles to Practice in Education for Intercultural Citizenship pp. 225-250
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26675906] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26675906, Kapcsolat: 26675906
  6. Porto M. Green Kidz: Young Learners Engage in Intercultural Environmental Citizenship in an English Language Classroom in Argentina and Denmark. (2016) Megjelent: From Principles to Practice in Education for Intercultural Citizenship pp. 131-158
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26675893] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26675893, Kapcsolat: 26675893
  7. Barrett M. Foreword. (2016) Megjelent: From Principles to Practice in Education for Intercultural Citizenship pp. vii-x
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26675883] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26675883, Kapcsolat: 26675883
  8. Yamada E. Beyond Language Barriers: Approaches to Developing Citizenship for Lower-level Language Classes. (2016) Megjelent: From Principles to Practice in Education for Intercultural Citizenship pp. 81-103
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26675890] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26675890, Kapcsolat: 26675890
Byram Michael. From Principles to Practice in Education for Intercultural Citizenship. (2016) ISBN:9781783096558, 2828473
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2828473]
  1. Porto M. "‘Yo antes no reciclaba y esto me cambio por completo la consiencia’: intercultural citizenship education in the English classroom.". (2018) EDUCATION 3-13: INTERNATIONAL JOURNAL OF PRIMARY ELEMENTARY AND EARLY YEARS EDUCATION 0300-4279 1475-7575 46 3 317-334
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26654146] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26654146, Kapcsolat: 26654146
  2. Carson Luke. Teaching Internationally for Internationalization. (2018) Megjelent: Cases on Global Competencies for Educational Diplomacy in International Settings pp. 95-118
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27236622] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27236622, Kapcsolat: 27236622
  3. Porto Melina. Intercultural Citizenship Education in the Language Classroom.. (2018) Megjelent: The palgrave handbook of global citizenship and education pp. 489-506
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27236620] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27236620, Kapcsolat: 27236620
  4. Barrett Martyn. How Schools Can Promote the Intercultural Competence of Young People. (2018) EUROPEAN PSYCHOLOGIST 1016-9040 23 1 93-104
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27236624] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27236624, Kapcsolat: 27236624
  5. Porto Melina. Does education for intercultural citizenship lead to language learning?. (2018) LANGUAGE CULTURE AND CURRICULUM 0790-8318 31 1 1-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27236633] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27236633, Kapcsolat: 27236633
  6. Antequera Almodóvar. Assessment of the Intercultural Competence in Primary Education: A comparative view between CLIL and non-CLIL contexts. (2018)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)/Tudományos[27363375] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27363375, Kapcsolat: 27363375
  7. Porto M. La dimensión cultural de la lectura en inglés como lengua extranjera: características en un contexto universitario en Argentina. (2017) SEDICI 2250-5741 2015 p. 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26854889] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26854889, Kapcsolat: 26854889
  8. Wagner Manuela. Intercultural Citizenship. (2017) Megjelent: The International Encyclopedia of Intercultural Communication
    Könyvrészlet[27363373] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27363373, Kapcsolat: 27363373
  9. Peng Renzhong et al. From principles to practice in education for intercultural citizenship, Michael Byram, Irina Golubeva, Han Hui, Manuela Wagner (Eds.). Multilingual Matters, Bristol (2016), 270 pp. (2017) SYSTEM 0346-251X 1879-3282 66 June 183-185
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26659505] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26659505, Kapcsolat: 26659500
  10. Porto M et al. Developing quality education through imaginative understanding using literature. (2017) Megjelent: Authenticity in ELT: Selected Papers from the 42nd FAAPI Conference pp. 64-74
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26854973] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26854973, Kapcsolat: 26854973
  11. King de Ramírez. Creating socialization and intercultural citizenship among binational volunteers: Mexican volunteers' perspectives on an immersion training model. (2017) LANGUAGE AND INTERCULTURAL COMMUNICATION 1470-8477 2017 1-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26854981] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26854981, Kapcsolat: 26854981
  12. Yulita L. Competences for democratic culture: An empirical study of an intercultural citizenship project in language pedagogy. (2017) LANGUAGE TEACHING RESEARCH 1362-1688 1477-0954 2017
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26735559] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26735559, Kapcsolat: 26735559
  13. Hui J. BOOK REVIEW: From principles to practice in education for intercultural citizenship. (2017) LANGUAGE AND INTERCULTURAL COMMUNICATION 1470-8477 2017 May 1-3
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[26655826] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26655826, Kapcsolat: 26655826
  14. Fang F et al. ‘A more inclusive mind towards the world’: English language teaching and study abroad in China from intercultural citizenship and English as a lingua franca perspectives. (2017) LANGUAGE TEACHING RESEARCH 1362-1688 1477-0954 2017
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26677694] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26677694, Kapcsolat: 26677694
  15. Requena P et al. The young learner’s textbook as a visual model of interaction. (2016) Megjelent: ELT as a multidisciplinary endeavour: growing through collaboration pp. 1-13
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[26652286] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26652286, Kapcsolat: 26652286
  16. Porto M. Intercultural citizenship education in the English language classroom in higher education: Does it lead to language learning?. (2016) Megjelent: ELT as a multidisciplinary endeavour: Growing through collaboration. Selected papers from the 41st FAAPI Conference. pp. 125-138
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26652835] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26652835, Kapcsolat: 26652835
  17. Porto M. Ecological and intercultural citizenship in the primary English as a foreign language (EFL) classroom: an online project in Argentina. (2016) CAMBRIDGE JOURNAL OF EDUCATION 0305-764X 1469-3577 46 4 395-415
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26654170] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26654170, Kapcsolat: 26654170
Golubeva I. Comparing Students’ Perceptions of Global Citizenship in Hungary and the United States. (2016) Megjelent: From Principles to Practice in Education for Intercultural Citizenship pp. 3-24, 3156423
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3156423]
  1. Peng Renzhong et al. From principles to practice in education for intercultural citizenship, Michael Byram, Irina Golubeva, Han Hui, Manuela Wagner (Eds.). Multilingual Matters, Bristol (2016), 270 pp. (2017) SYSTEM 0346-251X 1879-3282 66 June 183-185
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26659505] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26659505, Kapcsolat: 26659505
  2. Hui J. BOOK REVIEW: From principles to practice in education for intercultural citizenship. (2017) LANGUAGE AND INTERCULTURAL COMMUNICATION 1470-8477 2017 May 1-3
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[26655829] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26655829, Kapcsolat: 26655829
2020-11-24 04:00