Stoffa V. Počítačové siete - nové zdroje informácií - nové didaktické prostriedky: Computer networks – new source of information. (1998) Megjelent: Zborník medzinárodnej konferencie UNIFOS’ 98. Nitra pp. 122-125, 2943173
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2943173]
  1. Kalinayová A. Tvorba multimediálnych učebných pomôcok v Power Pointe. (2003) Megjelent: XV. DIDMATECH 2002. Zborník. 1. vyd pp. 255-259
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25066181] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25066181, Kapcsolat: 25066181
  2. Tulipán J. Štruktúrované dokumenty a ich vzťah k databázovým systémom. (2003) Megjelent: Zborník IV. vedeckej konferencie doktorandov pp. 257-261
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25066253] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25066253, Kapcsolat: 25066253
  3. KOČÍKOVÁ E. Nebojme sa malej počítačovej siete. (2003) Megjelent: Zborník IV. vedeckej konferencie doktorandov pp. 231-237
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25066258] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25066258, Kapcsolat: 25066258
  4. BEISETZER P. Navrhovanie v technickej výchove. (2002) ISBN:8080681139
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25066286] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25066286, Kapcsolat: 25066286
  5. PŠENÁKOVÁ I. Internet v dištančnom vzdelávaní. (2000) Megjelent: Sborník příspevků z mezinárodní konference Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. pp. 171-173
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25066268] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25066268, Kapcsolat: 25066268
  6. PŠENÁKOVÁ I. Užitočné služby Internetu pre učiteľov. (1998) Megjelent: XI. DIDMATTECH '98, sborník [příspěvků z mezinárodní vědecko-odborné konference] pp. 379-382
    Könyvrészlet/Tudományos[25066844] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25066844, Kapcsolat: 25066844
  7. PIVARČIOVÁ E. Tvorba www stránok a ich využitie vo výučbe. (1998) Megjelent: Pedagogický software ’98, Sborník přednášek a programů z mezinárodní konference pp. 177-179
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25066586] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25066586, Kapcsolat: 25066586
  8. BURGEROVÁ J. Škola, informačné technológie a Internet. (1998) Megjelent: Zborník vedeckého seminára Vplyv technickej výchovy na rozvoj osobnosti žiaka pp. 55-60
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25066467] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25066467, Kapcsolat: 25066467
  9. Burgerová J. Internet - a source of information for education. (1998) Megjelent: Science - Teacher - Training pp. 177-180
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25065918] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25065918, Kapcsolat: 25065918
  10. PŠENÁKOVÁ I. A tananyag számítógépes feldolgozásának alapelvei. (1998) Megjelent: AGRIAMEDIA 1998 pp. 279-282
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25066428] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25066428, Kapcsolat: 25066428
Stoffová Veronika. Informatika, informačné technológie a výpočtová technika: terminologický a výkladový slovník. (2001) ISBN:9788080504502, 2943184
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2943184]
  1. SZŐKÖL Š. Introduction to modular system of teaching. (2010) Megjelent: Education and Technology pp. 426-430
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25068750] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25068750, Kapcsolat: 25068750
  2. ALCNAUER J. Výučba informatiky a samostatné osvojovanie poznatkov (EIZ) budúcich manažérov turizmu a hotelierstva. (2007) Megjelent: XX. DIDMATTECH pp. 264-267
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25068681] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25068681, Kapcsolat: 25068681
  3. LIB W. Projektowanie multimedialnych slowników technicznych zagadnenia podstawowe. (2005) Megjelent: Trendy technického vzdělávání 2005 pp. 327-329
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25068609] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25068609, Kapcsolat: 25068609
  4. WALAT W. Kuluturotworcze funkcje mediów w podręcznikach multimedialnych. (2005) Megjelent: Trendy technického vzdělávání 2005 pp. 410-413
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25068616] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25068616, Kapcsolat: 25068616
  5. CHRÁSKA M. Informační výchova, informační technologie. (2005) Megjelent: Technická výchova součást humanistického modelu pregraduální přípravy učitelů pp. 69-98
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25067787] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25067787, Kapcsolat: 25067787
  6. KROPÁČ J. Didaktika technických předmětů: vybrané kapitoly. (2004) ISBN:8024408481
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25067747] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25067747, Kapcsolat: 25067747
  7. Tulipán J. Štruktúrované dokumenty a ich vzťah k databázovým systémom. (2003) Megjelent: Zborník IV. vedeckej konferencie doktorandov pp. 257-261
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25067703] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25067703, Kapcsolat: 25067703
  8. KOČÍKOVÁ E. Nebojme sa malej počítačovej siete. (2003) Megjelent: Zborník IV. vedeckej konferencie doktorandov pp. 231-237
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25067702] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25067702, Kapcsolat: 25067702
  9. KALINAYOVÁ A. Power Point v tvorbe multimediálnych učebných pomôcok: PowerPoint and creation of multimedia teaching aids. (2002) Megjelent: Multimédiá vo vyučovaní jazykov pp. 55-58
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25067720] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25067720, Kapcsolat: 25067720
Stoffa V. Computer-aided learning of programming.. (2003) Megjelent: Proceedings of the 4th International Conference on Computer Systems and Technologies pp. 727-732, 2943193
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2943193]
  1. WANG Fu. An Effective Tool to Support Teaching and Learning of Modular Programming. (2012) Megjelent: Engaging Learners Through Emerging Technologies pp. 80-90
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25068876] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25068876, Kapcsolat: 25068876
  2. WONG Anthony. The effectiveness of computer-aided learning for VRML. (2007) Megjelent: Proceedings of the 10th IASTED International Conference on Computers and Advanced Technology in Education pp. 356-361
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25068852] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25068852, Kapcsolat: 25068852
Stoffa V. Modelling and simulation as a recognising method in the education. (2004) EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL 0952-3987 1469-5790 41 1 51-58, 2943200
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2943200]
  1. Y ang et al. Assessment of Animated Self - Directed Learning Activities Modules for Children’s Number Sense Development. (2013) EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY 1176-3647 1436-4522 16 3 44-58
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25070581] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25070581, Kapcsolat: 25070581
  2. Mtebe J. Developing and using animations and simulations to teach computer science courses. (2012) Megjelent: e-Learning and e-Technologies in Education (ICEEE), 2012 International Conference on pp. 240-246
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25070602] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25070602, Kapcsolat: 25070602
  3. ADOLFSSON Mikael. Simuleringsstöd för modeller i fysikundervisning. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25070555] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25070555, Kapcsolat: 25070555
  4. Zhu S et al. Enhancing Transportation Education through Online Simulation Using an Agent-Based Demand and Assignment Model Read More: http://ascelibrary.org/doi/abs/10.1061/(ASCE)EI.1943-5541.0000038. (2010) JOURNAL OF PROFESSIONAL ISSUES IN ENGINEERING EDUCATION AND PRACTICE 1052-3928 1943-5541 137 1 38-45
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25070542] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25070542, Kapcsolat: 25070542
  5. LIAO Chen-Fu et al. Simulating transportation for realistic engineering education and training. (2009) TRANSPORTATION RESEARCH RECORD 0361-1981 2009 2109 12-21
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25069221] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25069221, Kapcsolat: 25069221
  6. Taylor M. Animation as an Aid for Higher Education Computing Teaching. (2009) Megjelent: Transactions on Edutainment III pp. 203-218
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25070521] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25070521, Kapcsolat: 25070521
  7. Taylor M et al. Animation as an aid for the teaching of mathematical concepts. (2007) JOURNAL OF FURTHER AND HIGHER EDUCATION 0309-877X 1469-9486 31 3 249-261
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25069140] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25069140, Kapcsolat: 25069140
Stoffová Veronika. Počítač, univerzálny didaktický prostriedok (Computer – Universal Didactic Tool). (2004) ISBN:8080507651, 2943205
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2943205]
  1. MORAVEC J. Možnosti zvýšenia efektívnosti vyučovacieho procesu. (2012) Megjelent: XXV. DIDMATTECH 2012 . Abstracts – Abstrakty. pp. 77-78
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[25072480] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25072480, Kapcsolat: 25072480
  2. SAŁATA E. Jubileusz prof. dr hab. Veroniki Stoffovej gwaranta konferenci DIDMATTECH. (2011) Megjelent: DIDMATTECH XXIV. pp. 9-14
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25072221] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25072221, Kapcsolat: 25072221
  3. TULIPÁN J. Štruktúrované elektronické dokumenty v didaktickej prezentácii. (2007) Megjelent: XIX. DIDMATTECH 2006. pp. 153-157
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25071539] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25071539, Kapcsolat: 25071539
  4. BARÁTH O. Prenosný škrobomer ako učebná pomôcka na sledovanie vlastností biologického materiálu. (2007) Megjelent: XX. DIDMATTECH pp. 124-127
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25072058] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25072058, Kapcsolat: 25072058
  5. FESZTEROVÁ M. 2007. Príprava na laboratórne cvičenia s pomocou e – vzdelávania. (2007) Megjelent: XXV. international colloquium on the management of educational process : aimed at current issues in science, education and crea... pp. 51-51
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[25072083] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25072083, Kapcsolat: 25072083
  6. CÁPAY M. Počítačové testovanie v procese vývoja. (2006) Megjelent: DIVAI 2006. Dištančné vzdelávanie v Aplikovanej informatike. zborník z vedeckého seminára. pp. 58-62
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25070778] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25070778, Kapcsolat: 25070778
Végh Ladislav et al. Algorithm Animations for Teaching and Learning the Main Ideas of Basic Sortings. (2017) INFORMATICS IN EDUCATION: AN INTERNATIONAL JOURNAL 1648-5831 2335-8971 16 1 121-140, 3214124
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3214124]
  1. Nasar Audrey A.. A Mathematical Analysis of student-generated sorting algorithms. (2019) MATHEMATICS ENTHUSIAST 1551-3440 1551-3440 16 1-3 315-329
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31087713] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31087713, Kapcsolat: 28678572
2020-08-13 15:25