Szakály Z. Az állati-növényi eredetű zsír fogyasztásának dilemmája a népegészségügy és a piackutatás tükrében. (1993) Megjelent: Az állati termékek minősítése és a minőség javításának lehetőségei pp. 51-64, 1370189
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1370189]
  1. Szakály Sándor. A PUFA-lipid paradoxon - Tudomány és gyakorlat.. (2007) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 4 1 5-12
    Folyóiratcikk[21805164] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21805164, Kapcsolat: 21805164
  2. Szakály Sándor. A PUFA-lipid paradoxon - Tudomány és gyakorlat.. (2007) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 67 1 8-14
    Folyóiratcikk[21805165] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21805165, Kapcsolat: 21805165
  3. Szakály Sándor. Táplálkozási dilemmák és az élelmiszerek fejlesztésének világstratégiai irányai.. (2004) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 1 1-2 15-24
    Folyóiratcikk[21805118] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21805118, Kapcsolat: 21805118
  4. Szakály Sándor. Megújításra váró hivatalos táplálkozási ajánlások és az élelmiszer-fejlesztés globális főirányai.. (2004) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 64 2 17-25
    Folyóiratcikk[21804513] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804513, Kapcsolat: 21805122
  5. Szakály Sándor. A vaj a lipid-elmélet szorításában.. (1995) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 55 1 12-21
    Folyóiratcikk[21804569] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804569, Kapcsolat: 21804569
Szakály Zoltán. Tejtermékek minőségének szerepe a marketing stratégiában. (1993) Megjelent: Az állati termékek minősítése és a minőség javításának lehetőségei pp. 191-196, 1370191
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1370191]
  1. Sipos L. A fogyasztói döntéshozása, fogyasztói magatartás.. (2011) ÁSVÁNYVÍZ ÜDÍTŐITAL GYÜMÖLCSLÉ: ALKOHOLMENTES ITALOK 1586-3581 12 2 1-14
    Folyóiratcikk[21808849] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21808849, Kapcsolat: 21808849
  2. Szakály Sándor et al. Funkcionális minőség és marketingstratégia tejtermékeknél.. (1996) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 különszám
    Folyóiratcikk[21804577] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804577, Kapcsolat: 21804577
Szakály Z et al. Sajtömlesztés ömlesztősó nélkül 5. [Cheese processing without processing salt 5.]: az új termék fogyasztói fogadtatása [consumer acceptance of the new product]. (1994) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 54 1 24-27, 1275337
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275337]
  1. Szakály Sándor. A magyar lakosság táplálkozásának kalcium- és foszformérlege.. (2006) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 66 1 12-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21805138] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21805138, Kapcsolat: 21805137
Szakály Z. The role of the functional quality of milk products in the marketing strategy.. (1994) Megjelent: XII. CIGR World Congress and AgEng'94 Conference pp. 1595-1600, 1378815
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378815]
  1. Szakály Sándor et al. Funkcionális minőség és marketingstratégia tejtermékeknél.. (1996) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 különszám
    Folyóiratcikk[21804577] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804577, Kapcsolat: 21804571
Szakály Zoltán. Consumption frequency of milk products in Hungary.. (1994) ZNANOST I PRAKSA U POLJOPRIVREDI I PREHRAMBENOJ TECHNOLOGIJI 0352-1346 24 1 191-195, 1815869
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1815869]
  1. Geszti Sz et al. A Somogy megyei vadásztársaságok költségei és bevételei.. (2007) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 51 5 42-47
    Folyóiratcikk[21824538] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21824538, Kapcsolat: 21824538
  2. Geszti Sz et al. Analysis and international comparison of labour productivity of Hungarian dairy farms.. (2005) ACTA AGRARIA KAPOSVÁRIENSIS 1418-1789 9 1 1-9
    Folyóiratcikk[21824496] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21824496, Kapcsolat: 21824496
  3. Geszti Sz et al. A magyar tejtermelés tőke termelékenységének parciális elemzése.. (2005) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 49 4 1-15
    Folyóiratcikk[21824533] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21824533, Kapcsolat: 21824533
  4. Geszti Szilárd et al. A magyar tejtermelő telepek munka és termőföld termelékenységének elemzése és nemzetközi összehasonlítása.. (2004) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 48 6 32-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1835384] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1835384, Kapcsolat: 21824530
  5. Hemme T et al. Tejtermékek fogyasztói árának és a tej felvásárlási árának nemzetközi összehasonlítása. (2001) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 73-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1207744] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1207744, Kapcsolat: 21824529
  6. Borbély Cs et al. A magyarországi tejtermelés nemzetközi versenyképessége a költségszerkezet tükrében.. (2001) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 45 3 37-44
    Folyóiratcikk[21824528] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21824528, Kapcsolat: 21824528
Szakály Zoltán. Korszerű állati eredetű alapélelmiszerek piacképességének vizsgálata.. (1994), 1809324
Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[1809324]
  1. Huszka Péter. A Z-generáció tej és tejtermék fogyasztását befolyásoló tényezők vizsgálata I.. (2018) Megjelent: A hatékony marketing pp. 128-139
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3414617] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3414617, Kapcsolat: 27689545
  2. Huszka P. Középiskolások erkölcsi értékrendjének és a házassággal kapcsolatos attitűdjeinek vizsgálata I.. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. pp. 658-666
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27688852] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27688852, Kapcsolat: 27688852
  3. Szűcs I et al. Füstölt barramundi filé termékek hazai fogyasztói megítélésének vizsgálata. (2016) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 3 1 21-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3123896] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3123896, Kapcsolat: 27425860
  4. Szilárd Berke et al. Natural functional foods in direct selling in Hungary. (2015) Megjelent: Global Challenges, Local Answers pp. 297-307
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24909728] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24909728, Kapcsolat: 24909728
  5. Berke Szilárd et al. Natural funtional foods in direct selling in Hungary. (2014) Megjelent: 11th Annual International Conference on Economics and Business pp. 518-529
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2604224] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2604224, Kapcsolat: 24220457
  6. Huszka P. Egészséges életmód kontra alkoholfogyasztás. Egy empirikus kutatás eredménye a bécsi (WU) és a győri (SZE) egyetemen II.. (2014) Megjelent: „Marketing megújulás”. pp. 448-457
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27664064] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27664064, Kapcsolat: 27664064
  7. Huszka P. Hasonlóságok és különbségek a magyar és osztrák egyetemisták alkoholfogyasztási szokásaikban és egészségtudatosságában. (2013) Megjelent: Hasonlóságok és különbségek a magyar és osztrák egyetemisták alkoholfogyasztási szokásaikban és egészségtudatosságában pp. 165-174
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27664053] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27664053, Kapcsolat: 27664053
  8. Szabó GG. Szövetkezetek az élelmiszer-gazdaságban: gondolatok az ún. előmozdító típusú szövetkezés gazdasági lényegéről és integrációs jelentőségéről. (2011) ISBN:9789635029280
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1661281] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1661281, Kapcsolat: 24194735
  9. Ladislav Mura. Statistical analysis of changing of consumption habits in chosen country after going to the EU. (2011) Megjelent: International Days of Statistics and Economics pp. 425-439
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24067738] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24067738, Kapcsolat: 24067738
  10. Árváné Ványi et al. Evaluation of Consumers' honey purchase habits in Hungary.. (2011) JOURNAL OF FOOD PRODUCTS MARKETING 1045-4446 1540-4102 17 2-3 227-240
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21803062] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21803062, Kapcsolat: 21803062
  11. Arvane Vanyi Georgina et al. Honey consumption in Europe with especial regard to Hungary. (2010) Megjelent: 45th Croatian and 5th International Symposium on Agriculture pp. 200-205
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1388286] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1388286, Kapcsolat: 23720291
  12. Huszka P. Élelmiszer fogyasztási szokások és attitűdök vizsgálata primer piackutatás alkalmazásával. (2010) Megjelent: Fenntartható fogyasztás és növekedés határai pp. 115-128
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1975830] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1975830, Kapcsolat: 21798712
  13. Kárpáti László. Agrármarketing. (2010) ISBN:9789639935495
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1673614] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1673614, Kapcsolat: 21798700
  14. Huszka Péter et al. A fizetőképes kereslet és az árak hatása a magyar lakosság élelmiszerfogyasztására. (2009) ÉLELMEZÉSI IPAR 0013-5909 63 8 241-247
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1955569] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1955569, Kapcsolat: 21804562
  15. Huszka P. The consumption frequency of consumed dairy products in the course of different meals in Hungary.. (2008) ACTA OECONOMICA KAPOSVÁRIENSIS 1789-6924 2 2 93-95
    Folyóiratcikk[21804559] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804559, Kapcsolat: 21804559
  16. Huszka P et al. Néhány alapvető élelmiszer fogyasztási szokásainak és vásárlási motivációinak vizsgálata a nyugat-dunántúli régióban. (2008) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 5 1 47-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2024905] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2024905, Kapcsolat: 21804522
  17. Huszka P et al. Alapélelmiszerek fogyasztása és vásárlása, valamint a döntést meghatározó tényezők vizsgálata a Nyugat-Dunántúlon.. (2008) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 5 2-3 13-18
    Folyóiratcikk[21804547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804547, Kapcsolat: 21804547
  18. Szakály Sándor. A PUFA-lipid paradoxon - Tudomány és gyakorlat.. (2007) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 4 1 5-12
    Folyóiratcikk[21805164] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21805164, Kapcsolat: 21804516
  19. Szakály Sándor. A PUFA-lipid paradoxon - Tudomány és gyakorlat.. (2007) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 67 1 8-14
    Folyóiratcikk[21805165] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21805165, Kapcsolat: 21804519
  20. Berke Szilárd. Állati eredetű alapélelmiszerek minőségének összetevői a fogyasztói elvárások tükrében. (2006) ACTA SCIENTIARUM SOCIALIUM 1418-7191 9 Különszám 43-48
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2762185] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2762185, Kapcsolat: 24256674
  21. Horváth Á et al. The manifestation of health-consciousness in food preferences and consumption among young people according to an empiric study.. (2005) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 49 spec 12 98-111
    Folyóiratcikk[21803029] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21803029, Kapcsolat: 21803029
  22. Huszka P. Analysis of the consumption frequency of dairy products in Hungary.. (2005) ACTA AGRARIA KAPOSVÁRIENSIS 1418-1789 9 1 99-106
    Folyóiratcikk[21803027] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21803027, Kapcsolat: 21803027
  23. Szakály Sándor. Táplálkozási dilemmák és az élelmiszerek fejlesztésének világstratégiai irányai.. (2004) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 1 1-2 15-24
    Folyóiratcikk[21805118] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21805118, Kapcsolat: 21804499
  24. Székely O. Sajtok vásárlási és fogyasztói szokásainak vizsgálata a Dél-Dunántúlon.. (2004) ACTA SCI SOCIALIUM 16 89-94
    Folyóiratcikk[21804512] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804512, Kapcsolat: 21804512
  25. Székely O. Sajtok vásárlási és fogyasztói szokásainak vizsgálata a Dél-Dunántúli Régióban.. (2004) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 1 1-2 125-128
    Folyóiratcikk[21804509] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804509, Kapcsolat: 21804509
  26. Szakály Sándor. Megújításra váró hivatalos táplálkozási ajánlások és az élelmiszer-fejlesztés globális főirányai.. (2004) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 64 2 17-25
    Folyóiratcikk[21804513] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804513, Kapcsolat: 21804513
  27. Berke Szilárd et al. Marketing a turizmusban.. (2004) Megjelent: Régió- és településmarketing pp. 89-112
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[1798377] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1798377, Kapcsolat: 21798696
  28. Keller B. Funkcionális élelmiszerek és étrendkiegészítők mint újgenerációs hungarikumok porított alap- és adalékanyagainak kifejlesztése, termelésük előkészítése.. (2004) Megjelent: Gazdasági és piaci stratégiák a vidékfejlesztés szolgálatában pp. 173-193
    Könyvrészlet[21798690] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21798690, Kapcsolat: 21798690
  29. Berke Szilárd. The effect of functional quality elements on the competitiveness of foods.. (2002) ACTA SCI SOCIALIUM 11 79-86
    Folyóiratcikk[21803026] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21803026, Kapcsolat: 21803026
  30. Szakály Sándor. Tejgazdaságtan. (2001) ISBN:9636573336
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1274555] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1274555, Kapcsolat: 21798685
  31. Szabó G. Szövetkezeti vertikális koordináció és integráció az élelmiszer-gazdaságban.. (2001) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 31-44
    Folyóiratcikk[21804495] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804495, Kapcsolat: 21804495
  32. Schaffer B et al. Structure of butter III. Effect of modification of cream ripening and fatty acid composition on the melting properties of butter fat. (1999) MILCHWISSENSCHAFT-MILK SCIENCE INTERNATIONAL 0026-3788 54 2 82-85
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1418739] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1418739, Kapcsolat: 21801588
  33. Schäffer B et al. Investigation of the effect of fat crystallization on the consistency of butter by DSC and EPR-methods.. (1996) JOURNAL OF THERMAL ANALYSIS AND CALORIMETRY 1388-6150 1572-8943 1588-2926 47 515-524
    Folyóiratcikk[21801574] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21801574, Kapcsolat: 21801574
  34. Lakner Z et al. Utak és tévutak a magyar tejvertikum fejlesztésében (1972-1991).. (1995) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 55 1 49-53
    Folyóiratcikk[21804444] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804444, Kapcsolat: 21804444
  35. Szakály Sándor. A vaj a lipid-elmélet szorításában.. (1995) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 55 1 12-21
    Folyóiratcikk[21804569] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804569, Kapcsolat: 21804442
  36. Schäffer B et al. A hidegen is kenhető vajak technologiájának kidolgozását megalapozó hazai kutatások. (1995) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 55 1 22-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2207903] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2207903, Kapcsolat: 21804461
  37. Szabó M. Változó tejtermék marketing és disztribúció Magyarországon.. (1994) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 54 2 71-75
    Folyóiratcikk[21804418] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804418, Kapcsolat: 21804418
  38. Schaffer B. Sajtömlesztés ömlesztősó nélkül IV. : Fehérjehasznosulás.. (1994) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 54 1 22-23
    Folyóiratcikk[21804434] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804434, Kapcsolat: 21804434
  39. Szakály S et al. Sajtömlesztés ömlesztősó nélkül III. : Kalciumfelszívódás.. (1994) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 54 1 20-21
    Folyóiratcikk[21804440] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804440, Kapcsolat: 21804440
  40. Széles Gyula. Gondolatok hazai állattenyésztésünk válságát előidéző okokról.. (1994) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 54 2 53-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1714110] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1714110, Kapcsolat: 21804409
  41. Lehota József. Az élelmiszer kiskereskedelem piaci magatartásának jellemzői a tejvertikumban.. (1994) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 54 1 36-40
    Folyóiratcikk[21804406] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804406, Kapcsolat: 21804406
  42. Szakály S. A tejtermékek szerepe az emberi szervezet kalcium ellátásában. (1994) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 54 1 4-13
    Folyóiratcikk[21037884] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21037884, Kapcsolat: 21804347
Szakály Zoltán. The role of quality and price in the marketing strategy of basic foods of animal origin.. (1994), 1817927
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1817927]
  1. Szakály Sándor et al. Funkcionális minőség és marketingstratégia tejtermékeknél.. (1996) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 Különszám p. &?
    Folyóiratcikk[21826733] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21826733, Kapcsolat: 21826733
Szakály Z et al. Dairy research and product development in the service of nutrimarketing.. (1995) Megjelent: CIOSTA-CIGR/ISHS XXVI. International Congress in Work Science pp. 17-23, 1378823
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378823]
  1. Litz B et al. Indication of proliferation of lactic acid bacteria in mixed cultures - Estimation of their ratios by isoperibolic batch calorimetry. (2005) JOURNAL OF THERMAL ANALYSIS AND CALORIMETRY 1388-6150 1572-8943 1588-2926 82 1 261-264
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22931735] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 22931735, Kapcsolat: 21803037
Szakály Zoltán et al. Consumers’ optimization of the yellow colour of butters and margarines. (1995) HUNGARIAN AGRICULTURAL RESEARCH: ENVIRONMENTAL MANAGEMENT LAND USE BIODIVERSITY 1216-4526 4 2 1-4, 1275283
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275283]
  1. Kiss Marietta. Az élelmiszer-vásárlói és -fogyasztói magatartás jellemzői. (2017) Megjelent: Élelmiszer-marketing pp. 92-107
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3242262] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3242262, Kapcsolat: 27423663
  2. Lakner Z. Quality, competitiveness and food physics in Hungary.. (1997) JOURNAL OF FOOD PHYSICS 1416-3365 10 35-44
    Folyóiratcikk[21802764] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21802764, Kapcsolat: 21802764
Szakály Z. A funkcionális minőség szerepe és jelentősége az élelmiszerek marketingstratégiájában.: Gazdálkodás-Piaci Verseny a Mezőgazdaságban. (1996) Megjelent: V. Agrárökonómiai Tudományos Napok pp. 735-737, 1378826
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1378826]
  1. Szabó GG. Szövetkezetek az élelmiszer-gazdaságban: gondolatok az ún. előmozdító típusú szövetkezés gazdasági lényegéről és integrációs jelentőségéről. (2011) ISBN:9789635029280
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1661281] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1661281, Kapcsolat: 24194774
  2. Szabó G. Szövetkezeti vertikális koordináció és integráció az élelmiszer-gazdaságban.. (2001) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 31-44
    Folyóiratcikk[21804616] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804616, Kapcsolat: 21804616
Szakály Z. Functional quality and marketing strategy of milk products.. (1996) Megjelent: International Conference on Agricultural Engineering pp. 1091-1092, 1378843
Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378843]
  1. Biacs P. A tápanyag-összetételre és az egészségre vonatkozó állítások szabályozása az Európai Unióban.. (2009) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 6 1-2 25-27
    Folyóiratcikk[21808606] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21808606, Kapcsolat: 21808606
  2. Zs Tegla et al. Adaptable technological systems. (2008) Megjelent: Efficiency in Agriculture pp. 147-182
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1308522] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1308522, Kapcsolat: 21798565
  3. Szente Viktória. Organikus élelmiszerek fogyasztási és vásárlási szokásainak vizsgálata Magyarországon. (2004) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 1 1-2 101-106
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1798479] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1798479, Kapcsolat: 21805121
Szakály Sándor. Appearance anomalies of foods at recent period in Hungary.: 3. Product quality anomalies. (1997) Megjelent: XXVII CIOSTA - CIGR V International Congress on Work Science p. 387, 1381281
Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1381281]
  1. Hajdú I-né. Az élelmiszeripari innováció kérdőjelei.. (2003) Olaj, Szappan, Kozmetika 52 (6) 221-229
    Folyóiratcikk[22795039] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22795039, Kapcsolat: 22795039
Szakály Sándor et al. Appearance anomalies of foods at recent period in Hungary: I. Declaration anomalies.. (1997) Megjelent: XXVII CIOSTA - CIGR V International Congress on Work Science p. 385, 1381275
Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1381275]
  1. Hajdu I et al. A magyar élelmiszeripar innovációs tevékenységének lehetőségei és korlátai.. (2004) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 48 1 14-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1405602] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1405602, Kapcsolat: 21804639
  2. Hajdu I et al. Az élelmiszeripari innováció kérdőjelei. (2003) OLAJ SZAPPAN KOZMETIKA 0472-8602 52 6 221-230
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1405606] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1405606, Kapcsolat: 21804635
Szakály S et al. Tejtermék Hungaricumok alapvető jellemzői.. (1997) Megjelent: Új kihívások és stratégiák az agrártermelésben pp. 400-402, 1378832
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378832]
  1. Sarudi Csaba. Térség- és vidékfejlesztés: A magyar térgazdaság és az európai integráció. (2003) ISBN:9635027834
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1708113] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1708113, Kapcsolat: 21797892
Szakály Z et al. Funkcionális minőség és marketingstratégia tejtermékeknél.. (1997) Megjelent: Új kihívások és stratégiák az agrártermelésben pp. 403-407, 1378839
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378839]
  1. Szakály Sándor. Tejgazdaságtan. (2001) ISBN:9636573336
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1274555] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1274555, Kapcsolat: 21797429
Berke Sz. A kiváló minőség nyomában - védjegyek a magyar élelmiszerpiacon.. (1998) Megjelent: "Új kihívások a mezőgazdaság számára az EU csatlakozás tükrében" 27. Óvári Tudományos Napok pp. 752-757, 1378872
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1378872]
  1. Kalmár Sándor et al. A szarvasmarha ágazat gazdasági szerepe.. (2001) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 45 4 43-48
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1713208] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1713208, Kapcsolat: 21804622
Szakály Z et al. Functional foods in Hungary - a major opportunity for the dairy industry. (1998) Megjelent: 13th International Congress on Agricultural Engineering: Proceedings pp. 11-16, 1378867
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378867]
  1. Szakály Sándor. A magyar lakosság táplálkozásának kalcium- és foszformérlege.. (2006) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 66 1 12-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21805138] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21805138, Kapcsolat: 21805138
  2. Sarudi Csaba. Térség- és vidékfejlesztés: A magyar térgazdaság és az európai integráció. (2003) ISBN:9635027834
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1708113] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1708113, Kapcsolat: 21797896
Szakály Zoltán. Piacképesség és nutrimarketing az egészségvédő élelmiszerek szolgálatában.. (1998), 1816538
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1816538]
  1. Szakály Sándor. Tejgazdaságtan. (2001) ISBN:9636573336
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1274555] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1274555, Kapcsolat: 21824492
Szakály Sándor. Economic connections of qualitative animal production in Hungary [Ökonomische Zusammenhänge der Qualitäts-production in der Tierhaltung in Ungarn]. (1999) Megjelent: Regulation of Animal Production in Europe pp. 334-336, 1712841
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1712841]
  1. Kövér Gy. The Product on the breeding pig market in the point of wiev of marketing. (2002) ACTA AGRARIA KAPOSVÁRIENSIS 1418-1789 4 1 25-34
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23089162] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23089162, Kapcsolat: 23089162
  2. Lakner Z et al. The Competitiveness of Hungarian Food Industry - a system based approach. (2002) ISBN:9639358584
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1402937] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1402937, Kapcsolat: 23089161
Alpár György et al. Agrárlogisztika fejlesztése. (2000), 1713167
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[1713167]
  1. Stauder M. Az agrár- és élelmiszertermékek belföldi kereskedelme a kilencvenes években és napjainkban. (2003) ISBN:9634914543
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[1913192] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1913192, Kapcsolat: 21805117
Berke Sz. Kvalitatív piackutatás alkalmazása a funkcionális minőség összetevőinek meghatározására. (2000) Megjelent: XXVIII. Óvári Tudományos Napok pp. 16-21, 1378921
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378921]
  1. Pénzes E et al. Meet consumer behaviour in the eye of food retailers. (2001) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 45 3 76-81
    Folyóiratcikk[21984255] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21984255, Kapcsolat: 21803021
Berke Sz et al. Marketing gyakorlat a funkcionális élelmiszerek piacán. (2000) Megjelent: XXVIII. Óvári Tudományos Napok pp. 152-157, 1378928
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378928]
  1. Berács J. Marketingelmélet a gyakorlatban. (2004) ISBN:9632247949
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[1137060] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1137060, Kapcsolat: 23034671
  2. Szakály Zoltán et al. A táplálkozás, a minőség és a marketing kapcsolata élelmiszereknél. (2004) Megjelent: Marketingelmélet a gyakorlatban pp. 319-335
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1274564] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1274564, Kapcsolat: 24329159
Berke Szilárd. Az élelmiszer-kiskereskedelem helyzete Magyarországon nemzetközi összehasonlításban I.. (2000) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 1 3 11-24, 1275343
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275343]
  1. Horváth J et al. A CBA kínálati stratégiája.. (2008) ACTA OECONOMICA KAPOSVÁRIENSIS 1789-6924 2 1 25-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21808470] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21808470, Kapcsolat: 21808470
Pósa O. A marketingcsatorna elemei kecsketej-alapú termékek esetében. (2000) Megjelent: XXVIII. Óvári Tudományos Napok pp. 101-106, 1378923
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378923]
  1. Szabó G. Szövetkezeti vertikális koordináció és integráció az élelmiszer-gazdaságban. (2001) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 31-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21804589] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804589, Kapcsolat: 21804589
Pósa O et al. Marketing és regionális piacszervezés kecsketej-alapú termékeknél.. (2000) Megjelent: Régiók vidék- és mezőgazdaság fejlesztése: VII. Nemzetközi agrárökonómiai tudományos napok pp. 258-263, 1378888
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1378888]
  1. Szakály Sándor. Tejgazdaságtan. (2001) ISBN:9636573336
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1274555] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1274555, Kapcsolat: 21797375
Szakály Z. Problems of animal production in Hungary.. (2000) Megjelent: International Symposium on Korea-Hungary Research and Development Collaboration in Animal Sciences: Together Toward Tomorrow pp. 128-138, 1378908
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378908]
  1. Lakner Z et al. Ways and deadlocks in the strategic development of the hungarian food chain.. (2004) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 48 8 48-57
    Folyóiratcikk[21802772] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21802772, Kapcsolat: 21802772
  2. Sarudi C et al. Contradictions and dilemmas in development of Hungarian food chain.. (2003) ACTA AGRARIA KAPOSVÁRIENSIS 1418-1789 7 2 51-63
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1402910] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1402910, Kapcsolat: 21802770
  3. LAKNER Z et al. Az idős korú fogyasztók és az élelmiszer-biztonság. (2003) OLAJ SZAPPAN KOZMETIKA 0472-8602 52 5 165-174
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1154853] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1154853, Kapcsolat: 21805112
  4. Lakner Z et al. The Competitiveness of Hungarian Food Industry - a system based approach. (2002) ISBN:9639358584
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1402937] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1402937, Kapcsolat: 21797883
  5. Lakner Z. Application of region of origin effect in hungarian food marketing.. (2000) Publications of Horticultural- food and landscape sciences of Szent István University. 60 17-24
    Folyóiratcikk[21802768] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21802768, Kapcsolat: 21802768
Szakály Zoltán. A magyar lakosság húsfogyasztási és -vásárlási szokásai.. (2000), 1817985
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[1817985]
  1. Süllős Gy. A húsipari termékek fogyasztási szokásai Magyarországon I. rész.: Jövedelmi viszonyok és a fogyasztási szerkezet alakulása.. (2008) ÉLELMEZÉSI IPAR 0013-5909 66 7 219-221
    Folyóiratcikk[21827030] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21827030, Kapcsolat: 21827030
Szakály Zoltán. Vörös húsok fogyasztási és vásárlási szokásai Magyarországon.. (2000) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 1 4 3-15, 1275682
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275682]
  1. Orbánné Nagy Mária. Az élelmiszerfogyasztás és a fogyasztói árak konvergenciája Magyarország és az EU között. (2003) ISBN:9634914535
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23238026] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23238026, Kapcsolat: 23238026
  2. Lendvai Edina. Kvalitatív piackutatás alkalmazása a baromfihúsból készült termékek piacán I.. (2001) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 45-50
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1663408] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1663408, Kapcsolat: 21804620
  3. Orbánné Nagy. A húságazat versenyképessége és piaci kilátásai a csatlakozás után. (2001) A HÚS: A MAGYAR HÚSIPAR SZAKMAI FOLYÓIRATA : AZ ORSZÁGOS HÚSIPARI KUTATÓINTÉZET FOLYÓIRATA 1215-0665 11 1 48-54
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21804586] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804586, Kapcsolat: 21804586
Pósa O. A disztribúciós rendszer sajátosságai a kecsketej-termékek piacán. (2001) Megjelent: Vision 2000/III. Nemzetközi konferencia = Vision-2000/III. International Scientific Conference pp. 192-199, 1378945
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378945]
  1. Szabó G. Szövetkezeti vertikális koordináció és integráció az élelmiszer-gazdaságban.. (2001) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 31-44
    Folyóiratcikk[21804613] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804613, Kapcsolat: 21804613
Szakály Sándor et al. A tej táplálkozásbiológiai értéke a közelmúlt új kutatási eredményeinek tükrében.. (2001) ÁLLATTENYÉSZTÉS ÉS TAKARMÁNYOZÁS 0230-1814 50 5 435-448, 1275345
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275345]
  1. Ribács Attila et al. Chlorella mikroalga felhasználása gazdasági állataink takarmányozásában. 1. közlemény: A tehenek testsúlyára, tejtermelésére, valamint a tej zsír- és linolénsav- (ω-3) tartalmára kifejtett hatás.. (2017) ÁLLATTENYÉSZTÉS ÉS TAKARMÁNYOZÁS 0230-1814 66 1 1-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3212966] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3212966, Kapcsolat: 26490584
  2. Szélpál Szilárd et al. Enzimes tejfehérjebontás ultraszűrésre gyakorolt hatásának vizsgálata. (2013) ÉLELMISZER - TUDOMÁNY TECHNOLÓGIA 2061-3954 67 1 18-25
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2238777] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2238777, Kapcsolat: 25467491
  3. Greiner E et al. A tej és tejtermékek lehetőségei a gyógyélelmezésben. (2009) Megjelent: A tej szerepe a humán táplálkozásban pp. 531-542
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[21798627] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21798627, Kapcsolat: 21798627
  4. Domonkos A et al. A kiskérődzők teje a felnőttek táplálkozásában és a gyógyélelmezésben. (2009) Megjelent: A tej szerepe a humán táplálkozásban pp. 465-481
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[21798613] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21798613, Kapcsolat: 21798613
Szakály Sándor et al. A tej táplálkozásbiológiai értéke a közelmúlt új kutatási eredményeinek tükrében. (2001) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 61 2 1-10, 1275346
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275346]
  1. Figler M et al. A tejtermékek szerepe az emberi szervezet kalcium-egyensúlyában. (2009) Megjelent: A tej szerepe a humán táplálkozásban pp. 287-295
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[21798631] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21798631, Kapcsolat: 21798631
  2. Rigó J. A tejfogyasztás jelentősége gyermek- és időskorban. (2009) Megjelent: A tej szerepe a humán táplálkozásban pp. 339-348
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[21798630] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21798630, Kapcsolat: 21798630
2020-09-25 15:41