Halász Gábor. A francia "intézménypedagógia". (1978) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 35 1 66-71, 3048590
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3048590]
  1. Sáska Géza. Európa oktatásügye, ahogy a Kárpát-medencébõl látszik. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 16 1 3-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25968867] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25968867, Kapcsolat: 25968867
Halász Gábor. Az iskolai szervezeti klima mérése. (1979), 3249034
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3249034]
  1. Forray R. Katalin et al. Az iskola térben, időben. (2011) ISBN:9789632870403
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1491546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1491546, Kapcsolat: 26671861
Halász Gábor. Az iskola szervezeti klimája. (1979), 3249033
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3249033]
  1. Forray R. Katalin et al. Az iskola térben, időben. (2011) ISBN:9789632870403
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1491546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1491546, Kapcsolat: 26671860
Halász Gábor. Az oktatáspolitika szervezete a hetvenes években OKI, Tervezéshez kapcsolódó kutatások: Elemzések a középfokú oktatás megyei irányításáról. (1979), 2711408
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2711408]
  1. Darvas Péter. Alkufolyamatok és vállalati érdekek a középfokú szakképzésben. (1986) Megjelent: A tervezés és döntés anatómiája p. 315
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24096608] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24096608, Kapcsolat: 24096608
Halász Gábor. A tantestületi légkör összetevőinek vizsgálata. (1980) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 30 7-8 634-641, 3048611
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3048611]
  1. Dancs Katinka et al. Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel. (2015) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 115 4 363-382
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2982160] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2982160, Kapcsolat: 25968214
Halász Gábor. A tantestületi légkör összetevőinek vizsgálata. (1980) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 7-8 581-587, 2709830
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2709830]
  1. Báthory Zoltán. Maratoni reform : a magyar közoktatás reformjának története, 1972-2000. (2001) ISBN:9630066270
    Könyv/Nem besorolt (Könyv)/Tudományos[15825] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15825, Kapcsolat: 24087657
  2. Báthory Z. Tanulók, iskolák – különbségek: egy differenciális tanításelmélet vázlata. (1997) ISBN:9637315500
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15803] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15803, Kapcsolat: 24088095
Halász Gábor. A tantestületi légkör összetevőinek vizsgálata. (1980) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 7-8 634-642, 2705565
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2705565]
  1. Báthory Zoltán. Maratoni reform : a magyar közoktatás reformjának története, 1972-2000. (2001) ISBN:9630066270
    Könyv/Nem besorolt (Könyv)/Tudományos[15825] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15825, Kapcsolat: 25968757
  2. Bábosik István. Az erkölcsi nevelés hatásrendszerének faktorai. (1986) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 2 p. 120
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24072433] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24072433, Kapcsolat: 24072433
Halász Gábor. Az iskolai szervezet elemzése: kutatási beszámoló az iskolai szervezeti klima empirikus vizsgálatáról. (1980), 2763873
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2763873]
  1. Horváth Kinga. Az iskolai szervezet klímája. (2009) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 59 4 43-50
    Folyóiratcikk/Tudományos[25958571] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25958571, Kapcsolat: 25958571
  2. Serfőző Mónika. Az iskolák szervezeti kultúrája. (2005) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 15 10 70-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2313066] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2313066, Kapcsolat: 26079403
Halász Gábor. Adalékok az iskola környezetének és légkörének vizsgálatához.. (1981) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 7-8 581-587, 2709831
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2709831]
  1. Báthory Zoltán. Maratoni reform : a magyar közoktatás reformjának története, 1972-2000. (2001) ISBN:9630066270
    Könyv/Nem besorolt (Könyv)/Tudományos[15825] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15825, Kapcsolat: 24087665
  2. Báthory Z. Tanulók, iskolák – különbségek: egy differenciális tanításelmélet vázlata. (1997) ISBN:9637315500
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15803] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15803, Kapcsolat: 24087977
Halász Gábor. Iskola és állam I. (1981) VILÁGOSSÁG 0505-5849 22 5 282-289, 2706033
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2706033]
  1. Bajomi Iván. A tanügyi tanácsokkal kapcsolatos 1969 és 1989 közötti reprezentációk és javaslatok. (2013) Megjelent: Kulcskérdések a társadalomtudományban pp. 135-150
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26671873] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26671873, Kapcsolat: 26671873
  2. Bajomi Iván. A franciaországi helyi oktatáspolitikai küzdelmek intézményes keretei. (1988) SZOCIOLÓGIA 0133-3461 1 p. 104
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24073713] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24073713, Kapcsolat: 24073713
Halász Gábor. Iskola és állam II.. (1981) VILÁGOSSÁG 0505-5849 22 6 363-369, 3048608
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3048608]
  1. Bajomi Iván. A tanügyi tanácsokkal kapcsolatos 1969 és 1989 közötti reprezentációk és javaslatok. (2013) Megjelent: Kulcskérdések a társadalomtudományban pp. 135-150
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26671874] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26671874, Kapcsolat: 26671874
Halász Gábor. Oktatáspolitika és oktatásirányítás. (1981), 3249039
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3249039]
  1. Forray R. Katalin et al. Az iskola térben, időben. (2011) ISBN:9789632870403
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1491546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1491546, Kapcsolat: 26671866
Halász Gábor. Oktatás és politika 1.: Külföldi szövegek. (1982), 2706024
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2706024]
  1. Kozma T.. A pillanat: Esszé az oktatáskutatásról. (2016) ISBN:9786158041133; 9786158041119
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3073221] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3073221, Kapcsolat: 26086339
  2. Bajomi Iván. A franciaországi helyi oktatáspolitikai küzdelmek intézményes keretei. (1988) SZOCIOLÓGIA 0133-3461 1 p. 104
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24073713] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24073713, Kapcsolat: 24073696
Halász Gábor. Az oktatási rendszer irányítási mechanizmusának korszerűsítése. (1983), 3111101
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3111101]
  1. Bajomi Iván. A tanügyi tanácsokkal kapcsolatos 1969 és 1989 közötti reprezentációk és javaslatok. (2013) Megjelent: Kulcskérdések a társadalomtudományban pp. 135-150
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26671875] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26671875, Kapcsolat: 26671875
  2. Forray R. Katalin et al. Az iskola térben, időben. (2011) ISBN:9789632870403
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1491546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1491546, Kapcsolat: 26671859
  3. Petrikás Árpád. Gondolatok a nevelés mezorendszerének megalapozásáról és irányításának fejlesztéséről. (1988) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 38 4 301-310
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26079395] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26079395, Kapcsolat: 26079395
Halász Gábor. A gazdasági és műszaki ellátó szervezetek (GAMESZ) problémái. (1984), 3249036
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3249036]
  1. Forray R. Katalin et al. Az iskola térben, időben. (2011) ISBN:9789632870403
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1491546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1491546, Kapcsolat: 26671863
Halász Gábor. A kísérletek és a centralizált oktatásirányítási rendszer. (1984) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 34 9 887-893, 2701037
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2701037]
  1. Sáska Géza. A neveléstudományi elit viszonya a politikai marxizmushoz az ötvenes években. (2015) Megjelent: Neveléstudomány és tudományos elit a 20. század második felében. pp. 177-212
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3026140] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3026140, Kapcsolat: 25969670
  2. Ballér Endre. Tantervelméletek Magyarországon a XIX.-XX. században. (1996)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24085639] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24085639, Kapcsolat: 24085644
Halász Gábor. Az infrastrukturális ágazatok intézményi-politikai irányításának történeti tendenciái. (1984), 3097140
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3097140]
  1. Forray R. Katalin et al. Az iskola térben, időben. (2011) ISBN:9789632870403
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1491546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1491546, Kapcsolat: 25968843
Halász Gábor. Az oktatáspolitika szerkezete a hatvanas hetvenes években. (1984) MEDVETÁNC 0230-3361 2-3 73-95, 2708277
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2708277]
  1. Bajomi Iván. A kiérleletlen oktatásügyi változások egynémely ellenszere. (2006)
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[24080570] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24080570, Kapcsolat: 24080570
  2. Balázs Éva. A képezségfejlesztő kutatás és társadalmi-oktatáspolitikai közege. (1990) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 3 p. 197
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24082521] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24082521, Kapcsolat: 24082521
Halász Gábor. Az oktatáspolitika szerkezete a hatvanas-hetvenes években : oktatásügyi csoportharcok. (1984) MEDVETÁNC 0230-3361 4 2-3 73-95, 2701038
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2701038]
  1. Horn Dániel. The Political Background of Structural Changes in the Educational System of Hungary, 1985-1994. (2016) Megjelent: Közös értékünk – közös tudásunk Our shared values – our shared knowledge pp. 67-127
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25984495] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25984495, Kapcsolat: 25984495
  2. Kovai Melinda et al. Hová lett az egyenlősítő közoktatás? A komprehenzív iskolareform sorsa Angliában és Magyarországon 1945-től a nyolcvanas évekig. (2015) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 24 4 65-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3093668] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3093668, Kapcsolat: 25960452
  3. Sáska Géza. A neveléstudományi elit viszonya a politikai marxizmushoz az ötvenes években. (2015) Megjelent: Neveléstudomány és tudományos elit a 20. század második felében. pp. 177-212
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3026140] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3026140, Kapcsolat: 25960468
  4. HERBER ATTILA. A TÖRTÉNELMI KÁNON PARADIGMARENDSZERÉNEK ALAKULÁSA ÉS VÁLTOZATAI A MAGYAR KÖZÉPFOKÚ OKTATÁSBAN, A HATVANAS-HETVENES ÉVEKBEN. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26459492] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26459492, Kapcsolat: 25960471
  5. HERBER ATTILA. A TÖRTÉNELMI KÁNON PARADIGMARENDSZERÉNEK ALAKULÁSA ÉS VÁLTOZATAI A MAGYAR KÖZÉPFOKÚ OKTATÁSBAN, A HATVANAS-HETVENES ÉVEKBEN. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26459492] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26459492, Kapcsolat: 26459495
  6. Bajomi Iván et al. On the importance of the macro-social factors that can determine the quality of research. (2011) The Journal of Quality in Education 2028-1897 2 2 p. 10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25969112] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25969112, Kapcsolat: 25969109
  7. KISSNÉ ZSÁMBOKI. „Mozdonypedagógusok” az alternativitás és pluralizmus füstjében – avagy az 1985. évi oktatási törvény a 80-as, 90-es évek pedagógiai reformjainak tükrében. (2011) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 9 3-4
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25960444] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25960444, Kapcsolat: 25960444
  8. Daniel Horn. The Political Background of Structural Changes in the Educational System of Hungary, 1985-1994. (2010)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[25960469] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25960469, Kapcsolat: 25960469
  9. Bajomi Iván et al. The social and cognitive mapping of the policy. (2008)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[25969118] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25969118, Kapcsolat: 25969117
  10. Bajomi Iván. A kiérleletlen oktatásügyi változások egynémely ellenszere. (2006)
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[24080570] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24080570, Kapcsolat: 25968852
  11. Nagy Péter. Az iskolai hittanoktatás visszaszorulása Hipotézisek a hatvanas és hetvenes évekről. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 1 36-45
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25960447] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25960447, Kapcsolat: 25960447
  12. Nagy Péter. Járszalag és aréna: Egyház és állam az oktatáspolitika erőterében a 19. és 20. századi Magyarországon. (2000) ISBN:9639158879
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1081408] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1081408, Kapcsolat: 26079527
  13. Pőcze Gábor. Befolyás, hatalom, részvétel. (1997) Megjelent: A tömegoktatás alapkérdései pp. 5-87
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26079475] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26079475, Kapcsolat: 26079475
  14. Sáska Géza. A szakaszos fejlődés tünetei a magyar közoktatás-politikában 1950 és 1980 között. (1990) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 11 7-8 632-647
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26079555] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26079555, Kapcsolat: 26079555
  15. Balázs Éva. A képezségfejlesztő kutatás és társadalmi-oktatáspolitikai közege. (1990) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 3 p. 197
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24082521] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24082521, Kapcsolat: 25968853
  16. Tímár János. Hatalom és döntésképtelenség. (1989) ISBN:9632221974
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[26079561] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26079561, Kapcsolat: 26079561
Halász Gábor. Felügyelet és oktatásirányítás: történeti - szociológiai elemzés 1945-től napjainkig. (1984), 2708285
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2708285]
  1. Katona András. Az általános iskola 70 éve a történelemtanítás felöl szemlélve II.: Az általános iskola a Rákosi-korszakban. Történelemtanítás a kemény diktatúrában (1948-1956). (2017) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 19 1 93-120
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27144759] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27144759, Kapcsolat: 27144759
  2. Darvai Tibor. Szakmai-politikai nézetek és ideológiák az V. Nevelésügyi Kongresszuson. (2016) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 3 49-61
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3144767] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3144767, Kapcsolat: 26121320
  3. HERBER ATTILA. A TÖRTÉNELMI KÁNON PARADIGMARENDSZERÉNEK ALAKULÁSA ÉS VÁLTOZATAI A MAGYAR KÖZÉPFOKÚ OKTATÁSBAN, A HATVANAS-HETVENES ÉVEKBEN. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26459492] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26459492, Kapcsolat: 26459493
  4. Bajomi Iván. Oktatás és tudás. (2007) BUKSZ- BUDAPESTI KÖNYVSZEMLE 0865-4247 1588-0222 19 4 343-351
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[25980201] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25980201, Kapcsolat: 25980201
  5. Bajomi Iván. A kiérleletlen oktatásügyi változások egynémely ellenszere. (2006) Megjelent: Konfliktusok és konszenzusképzés az oktatásban. pp. 217-248
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24080617] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24080617, Kapcsolat: 24080617
Halász Gábor. Az iskolatanács az oktatásirányítás rendszerében. (1985), 2763670
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2763670]
  1. Forray R. Katalin et al. Az iskola térben, időben. (2011) ISBN:9789632870403
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1491546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1491546, Kapcsolat: 25968859
Halász Gábor. Az oktatásirányítás reformja és az oktatás irányítói. (1985), 2763672
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2763672]
  1. HERBER ATTILA. A TÖRTÉNELMI KÁNON PARADIGMARENDSZERÉNEK ALAKULÁSA ÉS VÁLTOZATAI A MAGYAR KÖZÉPFOKÚ OKTATÁSBAN, A HATVANAS-HETVENES ÉVEKBEN. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26459492] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26459492, Kapcsolat: 26459497
  2. Bajomi Iván et al. On the importance of the macro-social factors that can determine the quality of research. (2011) The Journal of Quality in Education 2028-1897 2 2 p. 10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25969112] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25969112, Kapcsolat: 25969116
  3. Forray R. Katalin et al. Az iskola térben, időben. (2011) ISBN:9789632870403
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1491546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1491546, Kapcsolat: 25968858
  4. Bajomi Iván et al. The social and cognitive mapping of the policy. (2008)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[25969118] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25969118, Kapcsolat: 25969118
Halász Gábor. A megyei szintű oktatásirányításról. (1986), 3249038
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3249038]
  1. Forray R. Katalin et al. Az iskola térben, időben. (2011) ISBN:9789632870403
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1491546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1491546, Kapcsolat: 26671865
Halász Gábor. A megyei szintű oktatásirányításról. (1986) Megjelent: A tervezés és döntés anatómiája pp. 167-233, 2604007
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2604007]
  1. Forray R. Katalin et al. Az iskola térben, időben. (2011) ISBN:9789632870403
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1491546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1491546, Kapcsolat: 25968861
Halász Gábor. Az ifjúság nevelése és az oktatáspolitika Magyarországon a hatvanas évek elején: történeti-politikai elemzés. (1986), 2711415
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2711415]
  1. Darvas Péter. Iskola, nevelés, ideológia. (1988) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 2 p. 166
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24096661] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24096661, Kapcsolat: 24096661
Halász Gábor. Hozzászólás egy vitához. (1986) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 36 5 495-500, 2701033
Folyóiratcikk/Hozzászólás, helyreigazítás (Folyóiratcikk)/Tudományos[2701033]
  1. Bognár Mária. Az első szociálpedagógiai konferencia: segítő szakmák és az iskola. (1997) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 10 p. 73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24091287] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24091287, Kapcsolat: 24091287
  2. Bognár Mária. Pedagógiai és szociális szolgáltatások az iskolában. (1989) Megjelent: Iskola és pluralizmus p. 189
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24091284] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24091284, Kapcsolat: 24091284
Halász Gábor. Structure of Educational Policy-making in Hungary in the 1960's and 1970's. (1986) COMPARATIVE EDUCATION REVIEW 0010-4086 1545-701X 22 2 123-132, 1770962
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1770962]
  1. Kaufman C. Educational decentralization in communist and post-communist Hungary. (1997) INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION 0020-8566 1573-0638 43 1 25-41
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25961252] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25961252, Kapcsolat: 25961252
  2. Kárpáti Andrea. Hungarian Adolescents of the 1990s - Ideals, Beliefs and Expectations. (1996) Megjelent: Education For the New Europe pp. 29-42
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25963916] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25963916, Kapcsolat: 25963916
  3. Travers Eva. The Challenges for Civic Education in Hungary. (1995) Megjelent: Developing Schools for Democracy in Europe: an example of trans-European co-operation in education pp. 177-212
    Könyvrészlet/Tudományos[25962256] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25962256, Kapcsolat: 25962076
  4. Evaf Travers. The challenges for civic education in Hungary. (1995) Megjelent: Oxford Studies in Comparative Education pp. 177-212
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25969555] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25969555, Kapcsolat: 25963908
  5. Grootings Peter. VET in Transition: an overview of changes in three East European countries. (1993) EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 0141-8211 1465-3435 28 2 229-240
    Folyóiratcikk/Tudományos[25962074] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25962074, Kapcsolat: 25962074
  6. Darvas Peter. Perspectives of educational reform in Hungary. (1991) Megjelent: Understanding Educational Reform in Global Context: Economy, Ideology, and State pp. 229-254
    Könyvrészlet/Tudományos[25962075] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25962075, Kapcsolat: 25962075
  7. Griffin A. Vocational secondary education in hungary today: Some conceptual and value questions. (1990) Vocational Aspect of Education 0305-7879 42 111 3-10
    Folyóiratcikk/Tudományos[25961254] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25961254, Kapcsolat: 25961254
  8. Howell DA. The Hungarian Education Act of 1985: A study in decentralisation. (1988) COMPARATIVE EDUCATION 0305-0068 1360-0486 24 1 125-136
    Folyóiratcikk/Tudományos[25961255] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25961255, Kapcsolat: 25961255
  9. Guillén RV et al. Comparative and International Education Bibliography. (1987) COMPARATIVE EDUCATION REVIEW 0010-4086 1545-701X 31 3 442-458
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25963896] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25963896, Kapcsolat: 25963896
  10. Stichting A- et al. Tijdschrift voor arbeidsvraagstukken. (1985)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25963898] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25963898, Kapcsolat: 25963898
Halász Gábor. A New Education Act. (1987) NEW HUNGARIAN QUARTERLY 0028-5390 28 106 49-56, 2701031
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2701031]
  1. Medgyes P et al. The language situation in Hungary. (2000) CURRENT ISSUES IN LANGUAGE PLANNING 1466-4208 1 2 148-242
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1216516] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1216516, Kapcsolat: 25962251
  2. Travers Eva. The Challenges for Civic Education in Hungary. (1995) Megjelent: Developing Schools for Democracy in Europe: an example of trans-European co-operation in education pp. 177-212
    Könyvrészlet/Tudományos[25962256] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25962256, Kapcsolat: 25962256
  3. Maltby Tony. Women and pensions in Britain and Hungary: A cross national and comparative case study of social dependency. (1994) ISBN:1856286304
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23278528] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23278528, Kapcsolat: 25980019
  4. Báthory Zoltán. Some Consequences of the “Change in the Regime” in Hungarian Public Education. (1992) Megjelent: : Recent Trends in Eastern European Education. Proceedings of the Unesco Workshop held at the German Institute for Internationa... p. 39
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24088248] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24088248, Kapcsolat: 24088248
  5. Darvas Peter. Perspectives of educational reform in Hungary. (1991) Megjelent: Understanding Educational Reform in Global Context: Economy, Ideology, and State pp. 229-254
    Könyvrészlet/Tudományos[25962252] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25962252, Kapcsolat: 25962252
Halász Gábor. Az IEA magyarországi hatása. (1987), 2708831
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2708831]
  1. Bajomi Ivan et al. Governing Autonomy: from curricular policies to quality assurance and student assessments. (2009)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[25969062] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25969062, Kapcsolat: 25969062
  2. Sáska Géza. Európa oktatásügye, ahogy a Kárpát-medencébõl látszik. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 16 1 3-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25968863] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25968863, Kapcsolat: 25968863
  3. Ballér Endre. Tantervelméletek Magyarországon a XIX.-XX. században. (1996)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24085639] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24085639, Kapcsolat: 24085639
  4. Báthory Zoltán. Tanulás és hatékonyság. (1989) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 1 p. 5
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24088235] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24088235, Kapcsolat: 24088235
Halász Gábor. Oktatáspolitikai elemzés. (1987), 2708787
Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[2708787]
  1. Balázs Éva. A képezségfejlesztő kutatás és társadalmi-oktatáspolitikai közege. (1990) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 3 p. 197
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24082521] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24082521, Kapcsolat: 24082468
Halász Gábor. Az IEA kutatás hatásai Magyarországon. (1988) KÖZNEVELÉS 0133-0969 3 18-21, 2709890
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2709890]
  1. Sáska Géza. Európa-képzetek. (2003) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 12 4 493-509
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1986410] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1986410, Kapcsolat: 25984515
  2. Cs Czachesz. Ki tud olvasni?. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 5 p. 30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25971201] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25971201, Kapcsolat: 25971201
  3. Báthory Z. Tanulók, iskolák – különbségek: egy differenciális tanításelmélet vázlata. (1997) ISBN:9637315500
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15803] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15803, Kapcsolat: 24088115
Halász Gábor. Az ifjúság nevelése és az oktatáspolitika Magyarországon a hatvanas évek elején: történeti, politikai elemzés. (1988), 2763669
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2763669]
  1. Somogyvári Lajos. A tudásátadás, nevelés intézményi és intézményen kívüli terei: Képelemzések a magyar pedagógiai szaksajtóban, 1960-1970. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2753547] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2753547, Kapcsolat: 26274119
  2. HERBER ATTILA. A TÖRTÉNELMI KÁNON PARADIGMARENDSZERÉNEK ALAKULÁSA ÉS VÁLTOZATAI A MAGYAR KÖZÉPFOKÚ OKTATÁSBAN, A HATVANAS-HETVENES ÉVEKBEN. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26459492] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26459492, Kapcsolat: 26459499
Halász Gábor. Az oktataspolitika alakitasanak allami-politikai mechanizmusai a hetvenes es nyolcvanas evek elejen: The statist-political mechanisms of the formation of education policies in the secenties and at the beginning of the eighties. (1988), 2708493
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2708493]
  1. HERBER ATTILA. A TÖRTÉNELMI KÁNON PARADIGMARENDSZERÉNEK ALAKULÁSA ÉS VÁLTOZATAI A MAGYAR KÖZÉPFOKÚ OKTATÁSBAN, A HATVANAS-HETVENES ÉVEKBEN. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26459492] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26459492, Kapcsolat: 26459492
  2. Bajomi Ivan et al. Governing Autonomy: from curricular policies to quality assurance and student assessments. (2009)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[25968997] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25968997, Kapcsolat: 25968997
Halász Gábor. Munkáltatói racionalitás vagy oktatásügyi kontroll?: a középfokú szakképzési struktúra átalakításának történeti elemzése Magyarországon, 1972-1985. (1988) ISBN:963404090X, 2763667
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2763667]
  1. Bajomi Ivan et al. Governing Autonomy: from curricular policies to quality assurance and student assessments. (2009)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[25968998] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25968998, Kapcsolat: 25968998
Halász Gábor. Oktatásirányítás és finanszírozás – problémák és perspektívák. (1988), 3249037
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3249037]
  1. Forray R. Katalin et al. Az iskola térben, időben. (2011) ISBN:9789632870403
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1491546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1491546, Kapcsolat: 26671864
Halász Gábor. Oktatáspolitika és neveléstudomány a hetvenes években: a hatos főirány története. (1988), 2708312
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2708312]
  1. Neag Annamária. Media Literacy in the Hungarian Educational Policy Arena (1995-2012). (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3377976] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3377976, Kapcsolat: 26502536
  2. Kovai Melinda et al. Hová lett az egyenlősítő közoktatás? A komprehenzív iskolareform sorsa Angliában és Magyarországon 1945-től a nyolcvanas évekig. (2015) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 24 4 65-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3093668] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3093668, Kapcsolat: 25969685
  3. Somogyvári Lajos. A tudásátadás, nevelés intézményi és intézményen kívüli terei: Képelemzések a magyar pedagógiai szaksajtóban, 1960-1970. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2753547] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2753547, Kapcsolat: 26274117
  4. Bajomi Iván et al. On the importance of the macro-social factors that can determine the quality of research. (2011) The Journal of Quality in Education 2028-1897 2 2 p. 10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25969112] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25969112, Kapcsolat: 25969112
  5. Bajomi Iván. A kiérleletlen oktatásügyi változások egynémely ellenszere. (2006) Megjelent: Konfliktusok és konszenzusképzés az oktatásban. pp. 217-248
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24080897] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24080897, Kapcsolat: 24080897
  6. Pőcze Gábor. Befolyás, hatalom, részvétel. (1997) Megjelent: A tömegoktatás alapkérdései pp. 5-87
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26079477] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26079477, Kapcsolat: 26079477
Halász Gábor. Problémák és perspektívák az oktatás irányításában. (1988), 3249035
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3249035]
  1. Forray R. Katalin et al. Az iskola térben, időben. (2011) ISBN:9789632870403
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1491546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1491546, Kapcsolat: 26671862
Halász Gábor. Problémák és perspektívák az oktatás irányításában és finanszírozásában. (1988) ISBN:963404137X, 2706010
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2706010]
  1. Bajomi Iván. Az oktatásfinanszírozás új útjai Franciaországban. (1989) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 9 p. 872
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24073676] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24073676, Kapcsolat: 24073676
Halász Gábor. The Primary and school education section of the chapter Reforms in educational financing. (1988) Megjelent: Public finance reform during the transition - the experience of Hungary pp. 255-270, 2711430
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2711430]
  1. Deither Jena-. The effectiveness of decentralization in Hungary and Slovakia. (2000)
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[24096824] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24096824, Kapcsolat: 24096824
Halász Gábor. Az oktatásirányítás megújításáról. (1989) Megjelent: Csak reformot ne... pp. 111-126, 2708334
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2708334]
  1. Bajomi Iván. A tanügyi tanácsokkal kapcsolatos 1969 és 1989 közötti reprezentációk és javaslatok. (2013) Megjelent: Kulcskérdések a társadalomtudományban pp. 135-150
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26671876] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26671876, Kapcsolat: 26671876
  2. Bajomi Iván. A kiérleletlen oktatásügyi változások egynémely ellenszere. (2006) Megjelent: Konfliktusok és konszenzusképzés az oktatásban pp. 217-248
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24080922] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24080922, Kapcsolat: 24080922
Halász Gábor. Fordulat és megújulás- tézisek egy közoktatás- politikai koncepcióhoz. (1989) Megjelent: Csak reformot ne... pp. 9-28, 2709843
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2709843]
  1. Bajomi Iván. A tanügyi tanácsokkal kapcsolatos 1969 és 1989 közötti reprezentációk és javaslatok. (2013) Megjelent: Kulcskérdések a társadalomtudományban pp. 135-150
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26671878] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26671878, Kapcsolat: 26671878
2020-08-15 16:20